Ik gunde het ze beiden wel maar Chelsea iets meer omdat ze er zo vaak zo dichtbij waren en vooral Drogba, Cech en Lampar, Terry die er al vanaf het begin bij waren. Kun je nagaan, zoveel honderden miljoenen uitgegeven en uiteindelijk doen Drogba en Cech het gewoon. Dat maakt het extra goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik gunde het eigenlijk juist aan Bayern.
Gómez scoort zelfs minder dan Huntelaar in de Bundesliga, dan snap ik niet waarom Klose in Italië speelt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de Bundesliga niet zo veel, maar in de CL laat hij het te vaak afweten.
WIR SIND DIE BESTE!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nog zo'n Duitser met snor
[ afbeelding ]
Ik vond het voetbal dat ze speelden gewoon niet om aan te zien. Vooral tegen Barcelona.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:16 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik gunde het ze beiden wel maar Chelsea iets meer omdat ze er zo vaak zo dichtbij waren en vooral Drogba, Cech en Lampar, Terry die er al vanaf het begin bij waren. Kun je nagaan, zoveel honderden miljoenen uitgegeven en uiteindelijk doen Drogba en Cech het gewoon. Dat maakt het extra goed.
Dat kan die niet maken. Zijn penalty werd duidelijk beïnvloed door een strandbal.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ben zo benieuwd naar de reactie van Beckenbauer, die zal toch wat te zeiken hebben jongen, samen met de anderen. Robben krijgt alles over zich heen.
Beckenbauer is ook een homo. Hij gaat echt niet met respect om met Robben.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ben zo benieuwd naar de reactie van Beckenbauer, die zal toch wat te zeiken hebben jongen, samen met de anderen. Robben krijgt alles over zich heen.
Dus op het hoogste niveau faalt hij eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de Bundesliga niet zo veel, maar in de CL laat hij het te vaak afweten.
kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dus op het hoogste niveau faalt hij eigenlijk
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat kan die niet maken. Zijn penalty werd duidelijk beïnvloed door een strandbal.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je je is voorstellen hoe Duits een snor hem zou maken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |