rudi voller brrrrrr brrrrrrrrrrquote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met snor én matje! Dat was een eckte Duitser!
Rijkaard een Duitser?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met snor én matje! Dat was een eckte Duitser!
Kan iemand een kabouter plop muts erop photoshoppen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Of deze Duitser:
Speelt bij Hansa Rostock:
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon goedquote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef NumberSeven het volgende:
Toch denk ik dat volgend jaar heel erg lastig gaat worden voor Chelsea in de CL, ze hadden dit jaar veel geluk mee maar dat mocht ook wel na alle voorgaande keren dat ze genaaid werden in de CL.
Het is ze gegund/
JA, WAAROM NIET HE!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK
Ik heb hier jaren op gewacht
Wat een waardeloze speler.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je je is voorstellen hoe Duits een snor hem zou maken:
[ afbeelding ]
Ik gunde het eigenlijk juist aan Bayern.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef NumberSeven het volgende:
Toch denk ik dat volgend jaar heel erg lastig gaat worden voor Chelsea in de CL, ze hadden dit jaar veel geluk mee maar dat mocht ook wel na alle voorgaande keren dat ze genaaid werden in de CL.
Het is ze gegund/
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan iemand een kabouter plop muts erop photoshoppen!
In de Bundesliga niet zo veel, maar in de CL laat hij het te vaak afweten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat een waardeloze speler.
Hoeveel kansen moet je hebben om te scoren
Ik gunde het ze beiden wel maar Chelsea iets meer omdat ze er zo vaak zo dichtbij waren en vooral Drogba, Cech en Lampar, Terry die er al vanaf het begin bij waren. Kun je nagaan, zoveel honderden miljoenen uitgegeven en uiteindelijk doen Drogba en Cech het gewoon. Dat maakt het extra goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik gunde het eigenlijk juist aan Bayern.
Gómez scoort zelfs minder dan Huntelaar in de Bundesliga, dan snap ik niet waarom Klose in Italië speelt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de Bundesliga niet zo veel, maar in de CL laat hij het te vaak afweten.
WIR SIND DIE BESTE!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nog zo'n Duitser met snor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |