ja en dat leest ze al mijn spuisel over haar tegen jouw en dan is de hel losgebarstenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je durft me niet toe te voegen op facebook, hoe moet dit anders.
planten hebben ook zijn behoeftesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Behalve met mannen en met dieren" maakte een wijs man ooit af.
gwn meisje met voorbindquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef dramatic het volgende:
als het zou moeten moet het dan per se met een homo? dan is het nog beter als je het allebei met tegenzin doet
dat is het enige voordeel aan homo zijn juist lijkt mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Vraagje voor de homo's: hebben jullie vaste rollen? 'geven' of 'nemen' jullie altijd?
dat eerste doe ik wel hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso gaat seks om de ander te laten genieten, alleen narcisten gebruiken seks om zichzelf te plezieren.
Niks persoonlijks leeel
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Vraagje voor de homo's: hebben jullie vaste rollen? 'geven' of 'nemen' jullie altijd?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie moeten duidelijk allemaal nog even ervaren hoe het is om in je poepertje genomen te worden. Zal ik maar een schema opstellen wanneer jullie mogen langskomen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie moeten duidelijk allemaal nog even ervaren hoe het is om in je poepertje genomen te worden. Zal ik maar een schema opstellen wanneer jullie mogen langskomen?
Spelfout ontdekt bij de heer leel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
ja en dat leest ze al mijn spuisel over haar tegen jouw en dan is de hel losgebarsten
En wat nou als 2 homo's elkaar leuk vinden en ze geven beide?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
is zeldzaam jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spelfout ontdekt bij de heer leel.
Maar je kan de berichten weer verwijderen.
Er zijn mannen met een voorkeur, maar in de praktijk hebben de meesten geen moeite om beide rollen te proberen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ja dat vraag ik me dus ook af...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Renn het volgende:
[..]
En wat nou als 2 homo's elkaar leuk vinden en ze geven beide?
ik sneed net mijn polsen door, dat is niet fijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Rummikub het volgende:
AAAH ik reed met de bureaustoel over mijn tenen heen. Dit is niet fijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik sneed net mijn polsen door, dat is niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |