Dat jij het lekker vind zegt niks over mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Jullie vinden dat wel lekker, het kietelt je prostaat
Hoe weet je ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Jullie vinden dat wel lekker, het kietelt je prostaat
doei schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
Voetbal afgelopen... Terug naar Het Kletshonk. Dag dag!
die smileyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat jij het lekker vind zegt niks over mij
ik heb geen prostaat schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat jij het lekker vind zegt niks over mij
Nou meid, je kan me altijd DM/PM'en.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, het is wel goed om het afentoe voor te kunnen leggen aan derden, ongeacht hoe goed je iemand ken.
Dat is een aanname.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb geen prostaat schat
Maar voor even heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja poepen wel. maar iets dat erin en eruit gaat op hoog tempo lijkt me een beetje pijnlijk
[..]
ne
wel para-urethrale klierenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb geen prostaat schat
neuh zo rol ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou meid, je kan me altijd DM/PM'en.
"Je moet alles een keer proberen in je leven."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen in elk geval
ik heb me er een keer in verdiept, ik wilde weten waarom sommige mannen 'geven' en anderen 'nemen'... want 'geven' leek me dus eerst het fijnst voor de mannenquote:
is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb me er een keer in verdiept, ik wilde weten waarom sommige mannen 'geven' en anderen 'nemen'... want 'geven' leek me dus eerst het fijnst voor de mannen
"Behalve met mannen en met dieren" maakte een wijs man ooit af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Renn het volgende:
[..]
"Je moet alles een keer proberen in je leven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |