Jouw schoolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
nah is fake, werkt maar tot 100 jaar aldus school verder spreken alle verschillende soorten metingen elkaar altijd tegen![]()
WHUTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
nah is fake, werkt maar tot 100 jaar aldus school verder spreken alle verschillende soorten metingen elkaar altijd tegen![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou dat ik een homo als vriend had.
Ik heb een homovriend. Hij denkt dat ik op vrouwen val.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je hebt mij toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou dat ik een homo als vriend had, die zeiken niet zoveel als meiden.
ik wil wel je homovriend zijn waarna je mij pityfucked en dus mijn masterplan ontrafelt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom vertel je het hem niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een homovriend. Hij denkt dat ik op vrouwen val.
Tering man, jouw school is echtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
je weet niet of vroeger de 14C:12C verhouding ook ong 1:1 was
![]()
Ik zou zo graag op jouw school zitten en er dan gewoon vol tegenin gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef dramatic het volgende:
veder is lijden geen argument tegen god, want god kan het elk moment stoppen
Evolutie is ook nep.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
je weet niet of vroeger de 14C:12C verhouding ook ong 1:1 was
![]()
Je onschuldigheid lel, wat doe je.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ik wil wel je homovriend zijn waarna je mij pityfucked en dus mijn masterplan ontrafelt.
ik ook soms.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Etsu het volgende:
Oja, ik kan ook iets heel goed waar meeste hetero jongens van dromen:
ik slaap met meisjes in 1 bed.
Ik doe iets waar homo's van dromen:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Etsu het volgende:
Oja, ik kan ook iets heel goed waar meeste hetero jongens van dromen:
ik slaap met meisjes in 1 bed.
1. Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom vertel je het hem niet?
helaas ben ik sadistisch en narcisistischquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je onschuldigheid lel, wat doe je.
Na UDOWU hadden we amper contact.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was je faghag ja. Maar ik praat zo weinig met je.
hoaxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik doe iets waar homo's van dromen:
ik slaap met jongens in 1 bed.
eenschquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
ezell is een lesbo , dat lijkt me duidelijk
wtfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
PS: Ik weet niet of je het al in de gaten hebt, maar ik ben een meisje.
Had ik niet in de gaten nee, en nu voel ik me dom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
1. Heb ik gedaan.
2. Geen zin om moeite te doen omdat hij met rare argumenten komt.
3. Zijn argumentatie is grappig.
4. Gaat hem toch geen bal aan.
Frozen planetquote:
Valt mee te leven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas ben ik sadistisch en narcisistisch
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
ezell is een lesbo , dat lijkt me duidelijk
Als jullie het zeggen.quote:
In je profiel staat Man. je bent shemale?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Ezell het volgende:
Ezell is gewoon ezell. Respecteer dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
In je profiel staat Man. je bent shemale?
Die zouden een vrouwplaatje kiezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
mwah, ik vind mezelf netaan geschikt voor een relatie, ik verdien mijn vriendin nietquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jij geen MSN hebt, holbewoner
MSN is zó 2008.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jij geen MSN hebt, holbewoner
Maar toch blijft ze bij je en ziet ze de positieve dingen in je, hou er aan vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef leeell het volgende:
[..]
mwah, ik vind mezelf netaan geschikt voor een relatie, ik verdien mijn vriendin niet
Niet kloppende informatie, jwz.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Was nog een vrij voorspelbare reactie.quote:
Dat zal op een gegeven moment wel voorbij zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Het begint al lekker "Both poles of our planet are covered with ice." Oh, echt waar?
Pingen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik heb geen WA, dus communiceren gaat lastig.
Windows Live Messengerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Zamorak het volgende:
Mensen noemen het ook nog steeds MSN, terwijl die naam al iets van 6-7 jaar is veranderd ofzo.
meh, ik ben niet gemaakt voor monogamiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar toch blijft ze bij je en ziet ze de positieve dingen in je, hou er aan vast.
endan vergeten te vermelden dat het filmen van die zooi het smelten alleen maar helpt met die helis van zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Het begint al lekker "Both poles of our planet are covered with ice." Oh, echt waar?
Niet eens WA? Hoe moeten wij nu ooit bff's worden als we elkaar niet 24/7 kunnen spreken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik heb geen WA, dus communiceren gaat lastig.
Je hebt mij toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens WA? Hoe moeten wij nu ooit bff's worden als we elkaar niet 24/7 kunnen spreken?
En dat accepteert zij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, ik ben niet gemaakt voor monogamie
vast niet.quote:
Jaja binnenkortquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens WA? Hoe moeten wij nu ooit bff's worden als we elkaar niet 24/7 kunnen spreken?
ik ken zo iemand, en ik ben jaloers op hemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef dramatic het volgende:
zijn er ook jongens die zich als homo voordoen en daarmee allerlei voordelen hebben maar er uiteindelijk niks mee kunnen?
Nee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef dramatic het volgende:
zijn er ook jongens die zich als homo voordoen en daarmee allerlei voordelen hebben maar er uiteindelijk niks mee kunnen?
vind*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Dhaha het volgende:
Etsu, hoe vindt jij andere homo's? Of ga je gewoon elke jongen die je leuk vindt versieren?
Keuze lijkt me duidelijk. Mac air, verkopen en mobiel kopen. Houd je 500 euro overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaja binnenkortAls ik ga slagen kan ik kiezen tussen 2 dingen.. nieuwe mobiel of een mac air.
meteen anaal pakken, dat is mijn strategie. dan wacht ik wat diegene zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Dhaha het volgende:
Etsu, hoe vindt jij andere homo's? Of ga je gewoon elke jongen die je leuk vindt versieren?
droog naar binnen zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
meteen anaal pakken, dat is mijn strategie. dan wacht ik wat diegene zegt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Renn het volgende:
[..]
Keuze lijkt me duidelijk. Mac air, verkopen en mobiel kopen. Houd je 500 euro over
wat ken je me ook zo goed na 1 jaar scquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
etsu hosselt alles wat los en vast en gay is
dit wordt te prive voor exa met diesen mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie weet, of is ze een jaloers type?
Papa zal het vast niet waarderen als ik mn mac verkoopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Renn het volgende:
[..]
Keuze lijkt me duidelijk. Mac air, verkopen en mobiel kopen. Houd je 500 euro over
Vraag een Blackberry.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaja binnenkortAls ik ga slagen kan ik kiezen tussen 2 dingen.. nieuwe mobiel of een mac air.
vooral om aan te stampenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
mij ook niet. poep daarentegen is wel lekker.
Eigenlijk gaat het me ook niks aan. Je kent me niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
dit wordt te prive voor exa met diesen mensen
Jij hebt ook gewoon een prostaat hoor? En vind je poepen niet fijn dan?quote:
Beetje oneerlijke keuze legt papa je voor. Maar wel lievv van 'mquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Papa zal het vast niet waarderen als ik mn mac verkoop..
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Zamorak het volgende:
Voelt een piemel in je kont hetzelfde als poepen?
meh, het is wel goed om het afentoe voor te kunnen leggen aan derden, ongeacht hoe goed je iemand ken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het me ook niks aan. Je kent me niet.![]()
![]()
![]()
ja poepen wel. maar iets dat erin en eruit gaat op hoog tempo lijkt me een beetje pijnlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een prostaat hoor? En vind je poepen niet fijn dan?
nequote:
Deze post, zomaar uit het nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Jullie vinden dat wel lekker, het kietelt je prostaat
Dat jij het lekker vind zegt niks over mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Hoe weet je ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
doei schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
Voetbal afgelopen... Terug naar Het Kletshonk. Dag dag!
die smileyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat jij het lekker vind zegt niks over mij
ik heb geen prostaat schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat jij het lekker vind zegt niks over mij
Nou meid, je kan me altijd DM/PM'en.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, het is wel goed om het afentoe voor te kunnen leggen aan derden, ongeacht hoe goed je iemand ken.
Dat is een aanname.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb geen prostaat schat
Maar voor even heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja poepen wel. maar iets dat erin en eruit gaat op hoog tempo lijkt me een beetje pijnlijk
[..]
ne
wel para-urethrale klierenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb geen prostaat schat
neuh zo rol ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou meid, je kan me altijd DM/PM'en.
"Je moet alles een keer proberen in je leven."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen in elk geval
ik heb me er een keer in verdiept, ik wilde weten waarom sommige mannen 'geven' en anderen 'nemen'... want 'geven' leek me dus eerst het fijnst voor de mannenquote:
is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb me er een keer in verdiept, ik wilde weten waarom sommige mannen 'geven' en anderen 'nemen'... want 'geven' leek me dus eerst het fijnst voor de mannen
"Behalve met mannen en met dieren" maakte een wijs man ooit af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Renn het volgende:
[..]
"Je moet alles een keer proberen in je leven."
ja en dat leest ze al mijn spuisel over haar tegen jouw en dan is de hel losgebarstenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je durft me niet toe te voegen op facebook, hoe moet dit anders.
planten hebben ook zijn behoeftesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Behalve met mannen en met dieren" maakte een wijs man ooit af.
gwn meisje met voorbindquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef dramatic het volgende:
als het zou moeten moet het dan per se met een homo? dan is het nog beter als je het allebei met tegenzin doet
dat is het enige voordeel aan homo zijn juist lijkt mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Vraagje voor de homo's: hebben jullie vaste rollen? 'geven' of 'nemen' jullie altijd?
dat eerste doe ik wel hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso gaat seks om de ander te laten genieten, alleen narcisten gebruiken seks om zichzelf te plezieren.
Niks persoonlijks leeel
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Vraagje voor de homo's: hebben jullie vaste rollen? 'geven' of 'nemen' jullie altijd?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie moeten duidelijk allemaal nog even ervaren hoe het is om in je poepertje genomen te worden. Zal ik maar een schema opstellen wanneer jullie mogen langskomen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie moeten duidelijk allemaal nog even ervaren hoe het is om in je poepertje genomen te worden. Zal ik maar een schema opstellen wanneer jullie mogen langskomen?
Spelfout ontdekt bij de heer leel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
ja en dat leest ze al mijn spuisel over haar tegen jouw en dan is de hel losgebarsten
En wat nou als 2 homo's elkaar leuk vinden en ze geven beide?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
is zeldzaam jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spelfout ontdekt bij de heer leel.
Maar je kan de berichten weer verwijderen.
Er zijn mannen met een voorkeur, maar in de praktijk hebben de meesten geen moeite om beide rollen te proberen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ja dat vraag ik me dus ook af...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Renn het volgende:
[..]
En wat nou als 2 homo's elkaar leuk vinden en ze geven beide?
ik sneed net mijn polsen door, dat is niet fijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Rummikub het volgende:
AAAH ik reed met de bureaustoel over mijn tenen heen. Dit is niet fijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik sneed net mijn polsen door, dat is niet fijn
Daarom denk ik dat dit niet voorkomtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me dus ook af...
Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik sneed net mijn polsen door, dat is niet fijn
Je weet wel dat je via facebook kan 'chatten' en prive mailen he? ( just checking ) Het komt dus niet op je timeline oid te staan.quote:
Haalt wel een beetje de druk eraf jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
om de stress van het leren tegen te gaan
ja, maar das armoede.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet wel dat je via facebook kan 'chatten' en prive mailen he? ( just checking ) Het komt dus niet op je timeline oid te staan.
wat danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zal maar eens mezelf van avondeten voorzien.
ik ben er bijna, heb eens geduldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zal maar eens mezelf van avondeten voorzien.
vind ik fappen een betere optiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Haalt wel een beetje de druk eraf ja
ja haha ik was even weg. en toen nog ffies op msn blijven hangenquote:
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
Morgen ga ik proberen om om 9 uur op te staan. De afgelopen week heb ik mijn wekker elke dag om 9 uur gezet maar ik kwam er steeds pas rond 11 uur uit
Meh dat geeft zo'n rommel af en toe.quote:
Succesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
Morgen ga ik proberen om om 9 uur op te staan. De afgelopen week heb ik mijn wekker elke dag om 9 uur gezet maar ik kwam er steeds pas rond 11 uur uit
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
Toch lief dat je dan nog reageertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja haha ik was even weg. en toen nog ffies op msn blijven hangen
precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
doei dhahahahahahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Dhaha het volgende:
Mobiel wekker bij mijn raam gezet zodat eerst het gordijn open moet voor hij uit kan. moet lukken zo
gr gr welterusten
8 vragen bio in 14 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef dramatic het volgende:
wtf.. morgen al weer laatste/eerste dag om te lerentoch afgelopen week het onderdeel licht bekeken op youtube
Ik moest 'groot kopstuk' opzoekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, maar das armoede.
en jij ben een te groot kopstuk om me daarmee in te laten, niks persoonlijks.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest 'groot kopstuk' opzoekenMaar hoezo dat?
Natuurkundequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ja maar daarna moest ik eigenlijk gaan leren voor natuurkunde en Latijn
Welke Satisfaction?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik kijk als ik die satisfaction als aangeraden krijg..
""Deze video bevat inhoud van Ministry of Sound UK (Base79). De weergave van deze inhoud is op bepaalde sites beperkt. Bekijken op YouTube."quote:
Discipline is op vakantie.quote:
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kentquote:
papa is op vakantie, dat zegt de moeder altijd tegen een jong kind waarvan de ouders zijn gescheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is best lang op vakantie, als ik zo naar afgelopen weken kijk.
Bijbelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kent
Heb niet gezegd sinds wanneer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is best lang op vakantie, als ik zo naar afgelopen weken kijk.
Basisschool.quote:
BioDataquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kent
je kan overwegen om hem dan op youtube te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
""Deze video bevat inhoud van Ministry of Sound UK (Base79). De weergave van deze inhoud is op bepaalde sites beperkt. Bekijken op YouTube."
[..]
Discipline is op vakantie.
Je kan je inleven in andere dingen, dat is een gave en moet je koesterenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik knal m'n mobiel tegen m'n laptop aan en ik zeg 'au'Soms snap ik mezelf niet meer.
Ik zeg weleens au voor andere mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik knal m'n mobiel tegen m'n laptop aan en ik zeg 'au'Soms snap ik mezelf niet meer.
lurkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg weleens au voor andere mensen.
Ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je kan je inleven in andere dingen, dat is een gave en moet je koesteren
lol xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je kan je inleven in andere dingen, dat is een gave en moet je koesteren
bwhaha dat nou net weer nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg weleens au voor andere mensen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Wat?quote:
ik meen, het dat is een hele goede eigenschap van jouquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol xD
[..]
bwhaha dat nou net weer niet
Nah, ik val niet op vrouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
je kan overwegen om hem dan op youtube te kijkenzeker als je op vrouwen valt
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
HETEROSEKSUELE JONGEnS OCEANVIEW HEEFT INKIJK IN HAAR FOBO ALLEMAAL RENNEN HUP
ja jij ook ezell.
kap.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
ja jij ook ezell.
lekker hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
ja jij ook ezell.
Weghalen dan maar.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik zie. Je doet het toch echt zelf.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
ja jij ook ezell.
Plus een enorme inkijkquote:
maar dat is oceanview nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
ja jij ook ezell.
bwhahahahaaaaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Etsu het volgende:
Laatste voyeur(s) SummerSunshine
Gaijin
Anonieme_Fokker
Zamorak
dramatic
leeell
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Plus een enorme inkijkToch wel een knappe hoek om een foto te maken
je weetquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Etsu het volgende:
Laatste voyeur(s) SummerSunshine
Gaijin
Anonieme_Fokker
Zamorak
dramatic
leeell
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Etsu het volgende:
Laatste voyeur(s) dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Etsu het volgende:
Laatste voyeur(s) dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
dramatic
Moet je toch niet bij mij zijn?quote:
pics van jou, duhquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Moet je toch niet bij mij zijn?
ik kan ook random chick van internet plukken en dat als fobo doenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow jmmr, ik dacht; ik doe eens wat aardigs voor jullie en dan krijg je dit
timestamp or gtfoquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan ook random chick van internet plukken en dat als fobo doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |