Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
Neuer is niet voor niks m'n fut keeper, maak jullie maar niet druk.
keihard tegen de latquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Dan wordt NL - Munchen nog een leuke wedstrijd
Like i said...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
Spanjaarden zijn vaak slecht in penalties.
.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
Neuer is niet voor niks m'n fut keeper, maak jullie maar niet druk.
dan had hij gemistquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Meest onverdiende CL winnaar ooit dit
Gecondoleerd met het voetbal.
dat maakt wel iets goed jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Huilende Schweinsteiger is dan wel weer leuk.
En jij bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SJELSIEEEEEEEE
IK KEN JE NIET MAAR IK MAG JOU WELquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SJELSIEEEEEEEE
Wie de fuck ben jijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
Dat is het enige positieve dat ik dan weer zie, al gun ik het Spurs en Chelsea allebei niet eigenlijk. Kutclubs pur sang, maar Spurs hebben tenminste een leuke selectiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Wint je club de champions league, zit je op je zolderkamertje de woorden : "CHELSEA CHELSEA" in te tikken
Dankjewelquote:
Ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Wint je club de champions league, zit je op je zolderkamertje de woorden : "CHELSEA CHELSEA" in te tikken
Ik weet dat je het er moeilijk mee hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet dat je het er moeilijk mee heb
Bier wordt gegoten als een gek hier
Wat er is positief aan dan? Want Spurs gaat nu niet naar de CL toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve dat ik dan weer zie, al gun ik het Spurs en Chelsea allebei niet eigenlijk. Kutclubs pur sang, maar Spurs hebben tenminste een leuke selectie
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat er is positief aan dan? Want Spurs gaat nu niet naar de CL toch?
Life is goodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Wederom een aidswedstrijd van chelsea en wederom winnen zelife is unfair.
Ik ook, kan Feyenoord hun niet treffen in de vCLquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.
Haha nee hoor, heb er nog wat mee verdiend, maar vond het een aandoenlijke situatiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.
Zal echt fucking duur worden vrees ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Motm Drogba zou ik wel in mn team willen hebben
Als Gooner heb ik nog minder met Spurs dan met Chelsea jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?
Ach, voor mij maakt het niet veel uit. Ik was in deze wedstrijd voor Bayern, maar in Engeland ben ik normaal wel voor Chelsea (omdat Gianfranco Zola enzo van vroeger). Spurs is best wel een kutclub en nu gaat Modric daar tenminste 99% zeker weg.
Tja, ik drink niet en ga nog niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor, heb er nog wat mee verdiend, maar vond het een aandoenlijke situatieIk zou lekker naar de stad gaan, pub in, bier drinken etc etc. Of met vrienden kijken.
Maar het is je gegund, ondanks al het tegengas hier toch uitdragen dat je voor Chelsea bent, dat moet ook gezegd worden.
Weet je nog die rellen? Spurs tegen FEyenoord. Als tegenstand is het ook een leuke tegenstander, maar ik ben bang dat Feyenoord lang uitgesloten gaat worden als we tegen de spurs moeten. Soort van payback time van die engelsen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?
Ach, voor mij maakt het niet veel uit. Ik was in deze wedstrijd voor Bayern, maar in Engeland ben ik normaal wel voor Chelsea (omdat Gianfranco Zola enzo van vroeger). Spurs is best wel een kutclub en nu gaat Modric daar tenminste 99% zeker weg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik drink niet en ga nog niet uit en heb geen vrienden om dit mee te delen
Dankjewel voor de rest
De hooligans van toen lopen nu met een rollatorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je nog die rellen? Spurs tegen FEyenoord. Als tegenstand is het ook een leuke tegenstander, maar ik ben bang dat Feyenoord lang uitgesloten gaat worden als we tegen de spurs moeten. Soort van payback time van die engelsen.
direct geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
Is Chelsea nu direct geplaatst voor CL of voor de voorronde omdat Spurs daarvoor geplaatst waren?
Ik word anders overspoeld met WhatsAppjes van vrienden die er ook blij mee zijnquote:
Natrappen kunnen die oude bokken wel ja. Maken ook overal een NL-Duitsland verhaal van. Triest.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Oei zie die Bayern coryfeeën balen.
Robben gaat echt helemaal afgemaakt worden in de pers daar...
Dat wel, maar je hebt een nieuwe generatie. Die willen de eer hooghoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hooligans van toen lopen nu met een rollator
Ik mag Neuer wel. Liet Drogba even scorenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Pobberd het volgende:
Waarom is Robben nog penaltynemer?
Neuer is wel een baas, gewoon even die penalty nemen
haha mensen met vrienden zitten niet altijd hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word anders overspoeld met WhatsAppjes van vrienden die er ook blij mee zijn
Dan heeft heel FOK! geen vriendengroepquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha mensen met vrienden zitten niet altijd hier
thx, en wat krijgt Spurs nu dan? Wel EL(van Newcastle?) of niks?quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, en wat krijgt Spurs nu dan? Wel EL(van Newcastle?) of niks?
zat er met alles naast vandaag dus ik durf niet meer na te denkenquote:
Klopt, waarom denk je dan dat ik hier zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heeft heel FOK! geen vriendengroep
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, waarom denk je dan dat ik hier zit.
Zou toch wel tamelijk bizar zijn als de nummer 4 dan alles kwijt is en de teams daaronder wel Europa in gaan hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat er met alles naast vandaag dus ik durf niet meer na te denken
Nee, iemand die hier zo vaak zit als jij bedoel ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeft
Nee, ik heb ook geen vrienden (dit jaar danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeft
ye klopt, maar omdat ik er nergens ook maar iets over las durfde ik nog geen conclusie te trekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou toch wel tamelijk bizar zijn als de nummer 4 dan alles kwijt is en de teams daaronder wel Europa in gaan he
Oke.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, iemand die hier zo vaak zit als jij bedoel ik
Monobrow powahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
MOTM Bosingwa met een supergrote wenkbrauw
Je hebt verdient en onverdient. Tevens is de schuld van Man City weggewerkt en die van Chelsea niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
ManCity kampioen, Chelsea de CL.
Who said money does not win championships?
Mijn ogen wat doe je..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt verdient en onverdient. Tevens is de schuld van Man City weggewerkt en die van Chelsea niet.
verdient en onverdientquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt verdient en onverdient. Tevens is de schuld van Man City weggewerkt en die van Chelsea niet.
Het voltooid deelwoord van verdienen is verdiend met een d.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ehhhhh Lindgren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar jaquote:
Heb ik net David Luiz en SIF Ramires vorige week verkochtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drogba is inmiddels al gepricefixed naar 50k (hij was eerst 40k ofzo) Geen idee of andere spelers van Chelsea ook duurder zijn geworden.
Zeker weten, en ik heb nog 5 euro verdiend ookquote:
quote:
Zo, nu de stad in je helemaal de tering in zuipen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten, en ik heb nog 5 euro verdiend ook
Toen AZ kampioen werd weet ik niet meer hoe ik ben thuis gekomen. Toen we de titel verspeelden op Woudenstein trouwens ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo, nu de stad in je helemaal de tering in zuipen?
O wacht ....
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo, nu de stad in je helemaal de tering in zuipen?
O wacht ....
Je zult maar Bayern supporter zijn. Dan weet ik niet waar ik het slechtst van zou slapen. De verspeelde 1-0 vlak voor tijd, de gemiste penalty van Robben, de gemiste kans van Olic vlak voor tijd, of het feit dat je in de penalty serie gewoon 1 strafschop voorstond.. Zuurder kan niet denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAH Kroaat verneukt het express voor Bayern en Robben mag zich diep schamenLekker Chelsea en Di Mateo 15 miljoen rijker
helemaal niets ...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:08 schreef Pobberd het volgende:
Bayern is dit seizoen in elke competitie 2e geworden, hoe zuur..
Olic heeft denk ik expres gemist, omdat bij bij van Gaal wel in de basis stond en die had vertrouwen in hem. Scoorde veel in de CL toen ze tegen Inter in de finale stonden en ook belangerijke doelpunten. Dit jaar door Haykens afgeschreven, weinig minuten gespeelt terwijl hij het bij het Kroatisch elftal goed deed. Vervolgens krijgt hij een maand geleden een aanbieding om een jaar bij te tekenen met een optie voor een extra jaar bij Bayern. Dat weigert hij en Olic tekent een 2 jarige contract bij Wolfsburg. In de finale ook pas laat ingevallen dus genoeg motivatie om de penalty slecht te nemen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult maar Bayern supporter zijn. Dan weet ik niet waar ik het slechtst van zou slapen. De verspeelde 1-0 vlak voor tijd, de gemiste penalty van Robben, de gemiste kans van Olic vlak voor tijd, of het feit dat je in de penalty serie gewoon 1 strafschop voorstond.. Zuurder kan niet denk ik.
Ach, vind het eigenlijk ook best grappig,omdat het Duitsers zijn. Alleen jammer dat Chelsea echt puur anti-voetbal speelde.
Is ook een uitstekende keeper hequote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Cech keepte wel een puike pot trouwens, blijft altijd zo heerlijk kalm
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic heeft denk ik expres gemist, omdat bij bij van Gaal wel in de basis stond en die had vertrouwen in hem. Scoorde veel in de CL toen ze tegen Inter in de finale stonden en ook belangerijke doelpunten. Dit jaar door Haykens afgeschreven, weinig minuten gespeelt terwijl hij het bij het Kroatisch elftal goed deed. Vervolgens krijgt hij een maand geleden een aanbieding om een jaar bij te tekenen met een optie voor een extra jaar bij Bayern. Dat weigert hij en Olic tekent een 2 jarige contract bij Wolfsburg. In de finale ook pas laat ingevallen dus genoeg motivatie om de penalty slecht te nemen.
Robben faalt gewoon in beslissende momenten en is te overhyped geweest met zijn acties. Heeft weinig laten zien en dan niet beslissend kunnen zijn in zoveel wedstrijden verklaart genoeg.
Keep on dreaaaaminquote:Op zondag 20 mei 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
Wat een kutseizoen eigenlijk!
- Geen titels voor Barca, Arsenal, PSV.
- City, Real en Ajax die wel titels pakken.
- Chelsea die de CL wint.
Al boeit dit mij allemaal geen ster als Oranje het EK pakt!![]()
Wat een absolute rampdebiel. Nog erger dan Schweinsteiger.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
@5:25 hij is bijna nooit enthousiast als hij iets goeds in een pack krijgt en nu krijgt hij Heskey en dan is hij wel enthousiast
Dit is wel een van de meest belachelijke dingen die ik ooit heb gelezen op FOK, het spijt me zeer. Olic mist expres omdat hij ontevreden is en mist daarbij de grootste prijs uit zijn loopbaan incl een moddervette winstpremie.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic heeft denk ik expres gemist, omdat bij bij van Gaal wel in de basis stond en die had vertrouwen in hem. Scoorde veel in de CL toen ze tegen Inter in de finale stonden en ook belangerijke doelpunten. Dit jaar door Haykens afgeschreven, weinig minuten gespeelt terwijl hij het bij het Kroatisch elftal goed deed. Vervolgens krijgt hij een maand geleden een aanbieding om een jaar bij te tekenen met een optie voor een extra jaar bij Bayern. Dat weigert hij en Olic tekent een 2 jarige contract bij Wolfsburg. In de finale ook pas laat ingevallen dus genoeg motivatie om de penalty slecht te nemen.
Robben faalt gewoon in beslissende momenten en is te overhyped geweest met zijn acties. Heeft weinig laten zien en dan niet beslissend kunnen zijn in zoveel wedstrijden verklaart genoeg.
Rampdebiel?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een absolute rampdebiel. Nog erger dan Schweinsteiger.
Hij spreekt bijna geen 1 naam goed uitquote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een absolute rampdebiel. Nog erger dan Schweinsteiger.
Sowieso 200k spenderen aan pakjes en dan blij zijn als je een speler van 10k eruit trekt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij spreekt bijna geen 1 naam goed uit
Overigens had hij best wel veel pech als dat de hoogtepunten van een 250k pack opening waren.
iddquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
Pack openings van vreemden kijken op youtube, ik kan me eerlijk gezegd weinig saaiere FIFA gerelateerde tijdsbestedingen voorstellen.
Helemaal mee eens. Ik kijk ze niet vaak, maar deze was ook nog eens de allerslechtste die ik heb gezien. Die gast praat als kleuter die 3x een beroerte heeft gehad.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
Pack openings van vreemden kijken op youtube, ik kan me eerlijk gezegd weinig saaiere FIFA gerelateerde tijdsbestedingen voorstellen.
Maar ik vind het gewoon leuk om te kijken wat anderen in hun packs hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De vorige keer dat Bayern in de finale stond was dat puur en alleen aan Robben te danken.
Niet aan Olic. Olic die zeker ook geen trek had in de winstpremie, alleen om Bayern te naaien ofzo.
Ook dit jaar is Robben bepalend geweest en in deze finale was hij wel 10x beter dan Ribery en Gomez bij elkaar.
Van kinderen inderdaad. Denk dat ze ook huilend op de grond hebben gezeten na afloop. Dit wordt een ramp EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
NL elftal vandaag een oefenwedstrijd met 6-0 verloren..veelbelovend, ondanks enkele afwezigen
Olic was idd erg goed en belangrijk toen, maar dat verhaal van het expres missen is echt belachelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef BDIL het volgende:
[..]Wat een bullshit schrijf jij nu:')
Groepsfase : Bayern - Macabbi Haifa 1:0 ( Olic maakt enige doelpunt), Juventus - Bayern 1:4 ( Olic scoort 1x).
Knockoutfase: Bayern - Man U 2-1 ( Olic scoort winnende in 93 min) ; Man U-Bayern 3-2 ( Olic scoort 1e treffer nadat Bayern 3-0 achter staat), Lyon - Bayern 0:3 ( Olic scoort 3 goals ; een hattrick uit )
Olic : 7 goals in 10 wedstrijden en Robben 4-10 wedstrijden
Wat voor wedstrijd was dat dan? Ik heb er niks over gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
NL elftal vandaag een oefenwedstrijd met 6-0 verloren..veelbelovend, ondanks enkele afwezigen
Tegen de kinderen van de internationals/ Lil' Van Bommel scoorde na een driedubbele pannaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd was dat dan? Ik heb er niks over gehoord
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
Wat een kutseizoen eigenlijk!
- Geen titels voor Barca en Arsenal.
- City en Real die wel titels pakken.
- Chelsea die de CL wint.
Al boeit dit mij allemaal geen ster omdat Ajax kampioen is!![]()
Persie 1 punt beterquote:
Jij kan ook nooit ongelijk gesteld worden. Hoezo belachelijk?! Een carrière wordt verpest door trainers in de afgelopen 2 seizoenen en dat zie jij niet als motivatie om te missen. Gast niet bij iedereen draait het altijd om geld, sommige ( en dat zijn er weinig van) waarderen respect en vertrouwen meer dan geld dat jij opnoemt. Bovendien denk ik meer verstand te hebben over deze speler dan jij en hoor ik zijn uitspraken over ontevredenheid al 2 jaar op het nieuws en verschillende kranten. Als Robben nou is een keer wel een beslissende goal had gemaakt kon iedereen een mooie prijs op zijn naam hebben, maar helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een van de meest belachelijke dingen die ik ooit heb gelezen op FOK, het spijt me zeer. Olic mist expres omdat hij ontevreden is en mist daarbij de grootste prijs uit zijn loopbaan incl een moddervette winstpremie.
Juist als het niet om geld gaat zal hij toch wel de grootste prijs uit zijn loopbaan willen pakken? Die kans krijg je 1 keer...het grootste clubtoernooi dat er is en dan zou hij opzettelijk missen omdat hij niet happy is..dat kan je mij echt niet wijs maken hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit ongelijk gesteld worden. Hoezo belachelijk?! Een carrière wordt verpest door trainers in de afgelopen 2 seizoenen en dat zie jij niet als motivatie om te missen. Gast niet bij iedereen draait het altijd om geld, sommige ( en dat zijn er weinig van) waarderen respect en vertrouwen meer dan geld dat jij opnoemt. Bovendien denk ik meer verstand te hebben over deze speler dan jij en hoor ik zijn uitspraken over ontevredenheid al 2 jaar op het nieuws en verschillende kranten. Als Robben nou is een keer wel een beslissende goal had gemaakt kon iedereen een mooie prijs op zijn naam hebben, maar helaas.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist als het niet om geld gaat zal hij toch wel de grootste prijs uit zijn loopbaan willen pakken? Die kans krijg je 1 keer...het grootste clubtoernooi dat er is en dan zou hij opzettelijk missen omdat hij niet happy is..dat kan je mij echt niet wijs maken hoor.
Een beetje een raar conspiracy verhaaltje dit.
[ afbeelding ]
Wtf, dit is toch gewoon een playoff wedstrijd? Waarom zitten er zo bizar veel mensen? En waarom wordt er een beker uitgereikt?quote:
Maar 1 wedstrijd of was de 1e al gespeeld?quote:
"Gewoon" een playoff wedstrijd waarin bepaald werd wie naar de BPL ging jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf, dit is toch gewoon een playoff wedstrijd? Waarom zitten er zo bizar veel mensen? En waarom wordt er een beker uitgereikt?
1 wedstrijd ja. Op Wembley.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 1 wedstrijd of was de 1e al gespeeld?
Hij heeft 2 keer de kans gehad en het niet is gelukt, wat jij beweert klopt maar bij een speler die gemotiveerd is. Hij was dat totaal niet dus dat hij zon keuze heeft gemaakt is toch niet moeilijk te vinden? Robben zei het gister nog op TV met de Mol; In het voetbal denkt iedereen aan zichzelf, het is egoïstische wereld. Waarom zou iemand dan een club iets prestigieuze gunnen als hij als troep is behandelt de afgelopen jaren?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist als het niet om geld gaat zal hij toch wel de grootste prijs uit zijn loopbaan willen pakken? Die kans krijg je 1 keer...het grootste clubtoernooi dat er is en dan zou hij opzettelijk missen omdat hij niet happy is..dat kan je mij echt niet wijs maken hoor.
Een beetje een raar conspiracy verhaaltje dit.
[ afbeelding ]
Taxes betalen als een gekquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Met FUT Coins betten op echte wedstrijdenMisschien wat voor de WoSsers onder ons?
Ben weer in de plaatjesstemming.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
ik zit transformers 2 te kijken maar wat is Megan Fox toch knap
Als het heel kinderachtig is hoor ik het wel, dan zet ik m'n computer wel uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben weer in de plaatjesstemming.
[ afbeelding ]
Dat hij het de club niet gunt kan best kloppen, daar kan ik idd niet over oordelen. Mijn punt is vooral dat hij het zichzelf wel zal gunnen. Kan me gewoon echt niet voorstellen dat er ook maar een speler is die uit wrok jegens de club zichzelf beroofd van het absolute hoogtepunt van zijn carrière..quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft 2 keer de kans gehad en het niet is gelukt, wat jij beweert klopt maar bij een speler die gemotiveerd is. Hij was dat totaal niet dus dat hij zon keuze heeft gemaakt is toch niet moeilijk te vinden? Robben zei het gister nog op TV met de Mol; In het voetbal denkt iedereen aan zichzelf, het is egoïstische wereld. Waarom zou iemand dan een club iets prestigieuze gunnen als hij als troep is behandelt de afgelopen jaren?
bewegend is het nog beter. Echt knap is zij of in ieder geval voor de gezichts correctiesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben weer in de plaatjesstemming.
[ afbeelding ]
Klinkt wel leukquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Met FUT Coins betten op echte wedstrijdenMisschien wat voor de WoSsers onder ons?
Ze is erg lekker, maar in de Transformers films retoucheren ze wel heel veel waardoor ze er echt absurd lekker uit kwam te zienquote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
bewegend is het nog beter. Echt knap is zij of in ieder geval voor de gezichts correcties
carequote:Op zondag 20 mei 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze is erg lekker, maar in de Transformers films retoucheren ze wel heel veel waardoor ze er echt absurd lekker uit kwam te zien[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Megan Fox Sex Tapequote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
bewegend is het nog beter. Echt knap is zij of in ieder geval voor de gezichts correcties
23 uit 19. Nu weer teruggeswitched naar 4-3-2-1, hopelijk win ik nu ook wat meer hahaquote:
Ik dacht dat jullie alle ins- en outs van FUT wel kenden. Blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
23 uit 19. Nu weer teruggeswitched naar 4-3-2-1, hopelijk win ik nu ook wat meer haha
Jij geen last van de workrates? Hij scoort genoeg, maar baal er wel van dat hij vaak uit de spits terug zakt.
Soms wel ja. Het is ook niet echt iemand die een man voorbij kan spelen. Ik speel met Robbery voorin dus uit voorzetten nogn iet gescoord. De bal gaat altijd over hem heen naar de andere vleugelspelerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
23 uit 19. Nu weer teruggeswitched naar 4-3-2-1, hopelijk win ik nu ook wat meer haha
Jij geen last van de workrates? Hij scoort genoeg, maar baal er wel van dat hij vaak uit de spits terug zakt.
Soms moet je je neerleggen bij bepaalde dingen. Bij Hunter heb ik het er wel voor overquote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alle ins- en outs van FUT wel kenden. Blijkbaar niet dus.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Robben wilde de pingel hard en hoog door het midden schieten maar hij kreeg hem niet omhoog zegt hij
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms moet je je neerleggen bij bepaalde dingen. Bij Hunter heb ik het er wel voor over
Wat dan?quote:
Dat ben ik, wie ben jij eigenlijk op xbox?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Wie is Cr00k hier eigenlijk? Hij stond ineens in mijn vriendenlijst op xbox
Hoi pascalquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Een homo die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Hé gappie, hoeveel geld spendeer jij wel niet aan gokken en FUT?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Ajacied7 het volgende:
26 euro verloren aan die ene wedstrijd, BOEIEN Chelsea heeft gewonnen!
TR gemacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zit op verkeerde account.![]()
GJE, ik ben Pobberd
Je mag niet klonen!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zit op verkeerde account.![]()
GJE, ik ben Pobberd
?quote:
Jij vroeg in het topic wie er een potje wou spelen, toen had ik je toegevoegd, speelden we een potje (4-4 jij won de penals) en toen was het voorbij.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Pobberd het volgende:
n0ir, had jij mij toegevoegd op xbox? Ik kan namelijk niet herrineren dat ik jou had toegevoegd
Owja, nu weet ik het weer. Excuusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij vroeg in het topic wie er een potje wou spelen, toen had ik je toegevoegd, speelden we een potje (4-4 jij won de penals) en toen was het voorbij.
Je mag me uitschelden voor homo maar dat ik niet tegen m'n verlies kan gaat te ver!!quote:
Hihihihquote:
Ja gelijk shagereinig doen he. oneej je was moe xDquote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je mag me uitschelden voor homo maar dat ik niet tegen m'n verlies kan gaat te ver!!
kom nou maar een potje tegen mij, zeurpiet. Tim1968 is toch te cool voor je.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja gelijk shagereinig doen he. oneej je was moe xD
Jullie kwamen allemaal toen ik met vrienden in een party zatquote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef n0ir het volgende:
Hihihih![]()
je zou het wel onthouden hebben als je met ons in de party durft.
![]()
Hij leest ook hier weer meequote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef wieisboos het volgende:
Stoereboii zijn ban in GAM is over op 20 aprilvandaag dus
We leven in meiquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef wieisboos het volgende:
Stoereboii zijn ban in GAM is over op 20 aprilvandaag dus
Niet haten, Turk!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef DutchSL het volgende:
Poulefase geloof ik allemaal wel.
Achtste finale tegen Fiorentina:
Robben scoorde de 1-0 in de eerste wedstrijd en de beslissende 3-2 in de tweede wedstrijd, waardoor Bayern door ging op basis van uitdoelpunten. Belangrijker kon het niet.
Kwartfinale tegen ManU:
Robben scoorde de beslissende goal in de tweede wedstrijd, waardoor Bayern op uitdoelpunten door ging. Belangrijker kon het niet.
Halve finale tegen Lyon:
Robben scoorde de beslissende eerste goal in de eerste wedstrijd, er waren geen uitdoelpunten dus de hattrick van Olic was goed/leuk/mooi/aardig voor de statistieken, maar niet beslissend.
En Olic is niet als stront behandeld. Er zijn gewoon andere betere spelers in het team gekomen. Als hij inderdaad om die zogenaamde reden nu zijn ploeg en zichzelf genaaid heeft, dan is hij ook gewoon een zak stront.
Wtf?quote:
dus we zijn je vrienden nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Jullie kwamen allemaal toen ik met vrienden in een party zat
Acteren kan misschien beter maar het verhaal en de omgeving waarin het wordt gefilmd maakt het echt zeer realistisch. Het lijkt wel alsof het zomaar bij je buurman kon afspelenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Zal Van God Los ook maar eens binnenhalen..normaal kan ik niet zo goed tegen dat matige acteerwerk van de gemiddelde Nederlander, maar hoor hier zo veel goede verhalen over nu
Zieke Goalquote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Atletico speelde net een friendly. Falcao deed dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ie in FIFA nou net zo goed was.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Atletico speelde net een friendly. Falcao deed dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |