Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
Neuer is niet voor niks m'n fut keeper, maak jullie maar niet druk.
keihard tegen de latquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Dan wordt NL - Munchen nog een leuke wedstrijd
Like i said...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
Spanjaarden zijn vaak slecht in penalties.
.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
Neuer is niet voor niks m'n fut keeper, maak jullie maar niet druk.
dan had hij gemistquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Meest onverdiende CL winnaar ooit dit
Gecondoleerd met het voetbal.
dat maakt wel iets goed jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Huilende Schweinsteiger is dan wel weer leuk.
En jij bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SJELSIEEEEEEEE
IK KEN JE NIET MAAR IK MAG JOU WELquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SJELSIEEEEEEEE
Wie de fuck ben jijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Revanches het volgende:
Dat is het enige positieve dat ik dan weer zie, al gun ik het Spurs en Chelsea allebei niet eigenlijk. Kutclubs pur sang, maar Spurs hebben tenminste een leuke selectiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Wint je club de champions league, zit je op je zolderkamertje de woorden : "CHELSEA CHELSEA" in te tikken
Dankjewelquote:
Ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Wint je club de champions league, zit je op je zolderkamertje de woorden : "CHELSEA CHELSEA" in te tikken
Ik weet dat je het er moeilijk mee hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet dat je het er moeilijk mee heb
Bier wordt gegoten als een gek hier
Wat er is positief aan dan? Want Spurs gaat nu niet naar de CL toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve dat ik dan weer zie, al gun ik het Spurs en Chelsea allebei niet eigenlijk. Kutclubs pur sang, maar Spurs hebben tenminste een leuke selectie
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat er is positief aan dan? Want Spurs gaat nu niet naar de CL toch?
Life is goodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Wederom een aidswedstrijd van chelsea en wederom winnen zelife is unfair.
Ik ook, kan Feyenoord hun niet treffen in de vCLquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.
Haha nee hoor, heb er nog wat mee verdiend, maar vond het een aandoenlijke situatiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Spurs nu alsnog niet de CL in gaat.
Zal echt fucking duur worden vrees ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Motm Drogba zou ik wel in mn team willen hebben
Als Gooner heb ik nog minder met Spurs dan met Chelsea jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?
Ach, voor mij maakt het niet veel uit. Ik was in deze wedstrijd voor Bayern, maar in Engeland ben ik normaal wel voor Chelsea (omdat Gianfranco Zola enzo van vroeger). Spurs is best wel een kutclub en nu gaat Modric daar tenminste 99% zeker weg.
Tja, ik drink niet en ga nog niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor, heb er nog wat mee verdiend, maar vond het een aandoenlijke situatieIk zou lekker naar de stad gaan, pub in, bier drinken etc etc. Of met vrienden kijken.
Maar het is je gegund, ondanks al het tegengas hier toch uitdragen dat je voor Chelsea bent, dat moet ook gezegd worden.
Weet je nog die rellen? Spurs tegen FEyenoord. Als tegenstand is het ook een leuke tegenstander, maar ik ben bang dat Feyenoord lang uitgesloten gaat worden als we tegen de spurs moeten. Soort van payback time van die engelsen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever Spurs dan Chelsea?
Ach, voor mij maakt het niet veel uit. Ik was in deze wedstrijd voor Bayern, maar in Engeland ben ik normaal wel voor Chelsea (omdat Gianfranco Zola enzo van vroeger). Spurs is best wel een kutclub en nu gaat Modric daar tenminste 99% zeker weg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik drink niet en ga nog niet uit en heb geen vrienden om dit mee te delen
Dankjewel voor de rest
De hooligans van toen lopen nu met een rollatorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je nog die rellen? Spurs tegen FEyenoord. Als tegenstand is het ook een leuke tegenstander, maar ik ben bang dat Feyenoord lang uitgesloten gaat worden als we tegen de spurs moeten. Soort van payback time van die engelsen.
direct geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
Is Chelsea nu direct geplaatst voor CL of voor de voorronde omdat Spurs daarvoor geplaatst waren?
Ik word anders overspoeld met WhatsAppjes van vrienden die er ook blij mee zijnquote:
Natrappen kunnen die oude bokken wel ja. Maken ook overal een NL-Duitsland verhaal van. Triest.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Oei zie die Bayern coryfeeën balen.
Robben gaat echt helemaal afgemaakt worden in de pers daar...
Dat wel, maar je hebt een nieuwe generatie. Die willen de eer hooghoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hooligans van toen lopen nu met een rollator
Ik mag Neuer wel. Liet Drogba even scorenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Pobberd het volgende:
Waarom is Robben nog penaltynemer?
Neuer is wel een baas, gewoon even die penalty nemen
haha mensen met vrienden zitten niet altijd hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word anders overspoeld met WhatsAppjes van vrienden die er ook blij mee zijn
Dan heeft heel FOK! geen vriendengroepquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha mensen met vrienden zitten niet altijd hier
thx, en wat krijgt Spurs nu dan? Wel EL(van Newcastle?) of niks?quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, en wat krijgt Spurs nu dan? Wel EL(van Newcastle?) of niks?
zat er met alles naast vandaag dus ik durf niet meer na te denkenquote:
Klopt, waarom denk je dan dat ik hier zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heeft heel FOK! geen vriendengroep
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, waarom denk je dan dat ik hier zit.
Zou toch wel tamelijk bizar zijn als de nummer 4 dan alles kwijt is en de teams daaronder wel Europa in gaan hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat er met alles naast vandaag dus ik durf niet meer na te denken
Nee, iemand die hier zo vaak zit als jij bedoel ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeft
Nee, ik heb ook geen vrienden (dit jaar danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso een domme redenatie dat een FOK!er geen vrienden heeft
ye klopt, maar omdat ik er nergens ook maar iets over las durfde ik nog geen conclusie te trekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou toch wel tamelijk bizar zijn als de nummer 4 dan alles kwijt is en de teams daaronder wel Europa in gaan he
Oke.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, iemand die hier zo vaak zit als jij bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |