macs worden vaak gebruikt in de grafische industriequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Fox. het volgende:
Is op een grafisch lyceum de hipheid van je nerdgear zo belangrijk dan?
overpriced jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef Rezania het volgende:
Apple is wel goed, alleen echt veel te duur. iPad maken ze bijvoorbeeld voor 175 dollar en verkopen ze voor 700 euro.
Daar kom je een beetje laat mee dan. Ik heb dat ding hier al een tijd liggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
dit is wanneer buyer's remorse het verstand aan begint te tasten
yep, zoals zoveel dingenquote:
totdat Apple besluit je software te verwijderen. En dat kunnen ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
iOS is tenminste stabiel en heeft geen virussen
Jijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
praat poep
geen 20euro telefoon hebben
android ook, en als je er mee om kan gaan ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
iOS is tenminste stabiel en heeft geen virussen
Ja klopt, maarja heb ik geen problemen mee als consument. Ik maak toch geen iPhone apps.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef dramatic het volgende:
[..]
totdat Apple besluit je software te verwijderen. En dat kunnen ze.
Bij consumenten ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja klopt, maarja heb ik geen problemen mee als consument. Ik maak toch geen iPhone apps.
Sommige mensen en acties falen ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
Wat pas echt faalt zijn die tablet van ¤100,- bij de Kruidvat.
inderdaad, tergend trage dingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
Zekers, ik heb voor de 3 examens al tussen de 6,5 en 7,9 gehaald volgens examenklacht.nlquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, moet nu lukken toch, concentratie nu wel enzulks
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
dit is ook weer een matige flame hoor jeetje, na zovaak prooi te zijn geweest dien je toch wel wat skills te hebben opgebouwdquote:
mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zekers, ik heb voor de 3 examens al tussen de 6,5 en 7,9 gehaald volgens examenklacht.nl
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dit is ook weer een matige flame hoor jeetje, na zovaak prooi te zijn geweest dien je toch wel wat skills te hebben opgebouwd
dat zijn de telefoonsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Rummikub het volgende:
Vroeger had Kruidvat ook telefoons die dan evenveel beltegoed hadden als dat jij er voor betaalde of zo. Kon je hem voor 20 kopen en kreeg je meteen 10 beltegoed dat soort dingen
Echt iets wat huisvrouwen kopen, omdat het "zo lekker hip" is.quote:
dit is in meerdere gevallen eenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn beide iPhones zijn in die 2 jaar tijd 0x kapot gegaan.
Het ligt er echt aan hoe je er zelf mee omgaat.
Argumenten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef dramatic het volgende:
[..]
dit is in meerdere gevallen eenwaard
>sjekkiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef leeell het volgende:
ff rondje lopen buiten en sjekkie doen, ff frisse lucht tot zo
onwaarquote:
Zo een moet ik ook hebben, alleen die vind je niet meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Rezania het volgende:
Ik had vroeger een Nokia, mee gevoetbald, van 5 hoog gesmeten, zelf een keer in de sloot laten donderen. Hij deed het nog gewoon.
Die laatste, ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Of je hebt 2 iPhones of je wisselt binnen 2 jaar van telefoon om een betere iPhone te kopen
Toch blijft eenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die laatste, ja.
Ik neem aan dat ik zelf mag weten hoe en waaraan ik m'n geld besteed, of niet dan?
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Zo een moet ik ook hebben, alleen die vind je niet meer tegenwoordig
Nee dan vind je 'm nooit meer. Wel relaxte achtbaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Zamorak het volgende:
Vorige maand viel mijn iPhone uit mijn broek in de Aerosmith achtbaan in Disneyland Parijs![]()
ik helemaal trippen bijna, maarja zo'n gekken fransman had hem wel gevonden voor mij gelukkig. Hij lag gelukkig nog in het karretje anders was hij die donkere zaal ingetyft en daar kom je nooit meer bij.
Dat welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee dan vind je 'm nooit meer. Wel relaxte achtbaan!
Zodra de huidige stoptquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoek
Er is nog aanbod.
quote:NOkia 3310 te koop. Incl extra rood hoesje. In het glas van het rode hoesje zit wel een barst.
De telefoon wil niet meer aan.
De lader heb ik niet meer!
10 euro vaste prijs. Eventuele verzendkosten komen bij de prijs op.
Dit. Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die laatste, ja.
Ik neem aan dat ik zelf mag weten hoe en waaraan ik m'n geld besteed, of niet dan?
Same herequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb um ook op msnvoor ik fok kende al
Gaat niet per se om het plaatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb um ook op msnvoor ik fok kende al
oplader kwijt > niet meer opladen > start niet meer op?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Hoe de neuk hebben ze dat ding gesloopt?
Schatttt. Ben je weer ongesteld?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens dramatic is dat een![]()
![]()
waard, pas op!!!111!!11
Impossibru!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Hoe de neuk hebben ze dat ding gesloopt?
Ik moest lachen, en vond het zo belangrijk dat ik het even moest melden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
waard, pas op!!!111!!11
Oh ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
oplader kwijt > niet meer opladen > start niet meer op?
hooguit 1. 3xquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
waard, pas op!!!111!!11
Groningen-humor denk ik dan maar weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en vond het zo belangrijk dat ik het even moest melden.
en 2?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
hooguit 1. 3xis voor religie comments
Zwart gat, aarde verzwolgen, alles naar de kloten!quote:
God is het licht dat je hart in het leven begeleidt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
Huh, wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rez, wat zijn deze UI wisselingen, mijn autisme kan dit niet aan
Oh oke, en als ik geen 'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
vanaf de 2 gaat het vaak over mn school
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef SummerSunshine het volgende:
wacht waren jullie nou msns aan het uitwisselen? xD ik las 'k heb em op msn' maar geen zin om te zoeken naar de desbetreffende post:P
ik had het over de 'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef SummerSunshine het volgende:
wacht waren jullie nou msns aan het uitwisselen? xD ik las 'k heb em op msn' maar geen zin om te zoeken naar de desbetreffende post:P
Jij kent vast die kerel die in de heuvelgalerie in Eindhoven rondrijdt op zijn scootmobiel, en dan over Jezus aan het vertellen is? Trek je dan ook dat gezicht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat ik geen mening postquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh oke, en als ik geen '' zie in jouw posts, wat betekent dat dan?
Ik woon daar helaas niet, maar ik heb al zoveel geoefend op school, ik kan dat gezicht perfect nadoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Jij kent vast die kerel die in de heuvelgalerie in Eindhoven rondrijdt op zijn scootmobiel, en dan over Jezus aan het vertellen is? Trek je dan ook dat gezicht?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik woon daar helaas niet, maar ik heb al zoveel geoefend op school, ik kan dat gezicht perfect nadoen.
Voor Roburtt dus? Ik wilde hem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn liefde voor later schatje xoxoxox
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dan zit ik opgescheept met troll
Vertel maar over die christenhonden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
zal ik over mn school beginnen of gaan slapen?
slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
eerst fappen en daar een verslag van doen en dan slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
haten op homoslipjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef dramatic het volgende:
[..]
sowieso geen strepen hebben in je homoslip
Ik snap deze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef dramatic het volgende:
[..]
sowieso geen strepen hebben in je homoslip
Noes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien zie je het probleem wel als hij bij je gaat slapen en ik robert op eis.
Ik ook niet, dan heb je 2 keuzes:quote:
Goeie tip, dankjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan heb je 2 keuzes:
je gaat er niet op in
of
je post maar gewoon wat in de hoop dat diegene niet achterkomt dat je het niet gesnapt hebt.
Ja hij kwam even lurken en zegt nu doei, zodat we kunnen zien dat we zijn bespied!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kom je net aan of ga je weg? O_o
Sla ze, sla ze hard.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
stoere 14 jarige jongetjes die op de zaterdagavond stoer naar je lopen te roepen als je buiten loopt
Jij bent dan ook heel stoer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
stoere 14 jarige jongetjes die op de zaterdagavond stoer naar je lopen te roepen als je buiten loopt
None of my interests.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het gehoord? Zamorak heeft net gefapt.
waarom roep je dan als je naar buiten loopt? je kan gewoon je mond houden als je niet op fok zitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
Hert natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet welk dier bambi is
Ik volg het 90% van de tijd hier niet dus misschien heeft hij eerder wel gepost? Zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja hij kwam even lurken en zegt nu doei, zodat we kunnen zien dat we zijn bespied!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
meh, het is een fasequote:
yepquote:
2/10quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
waarom roep je dan als je naar buiten loopt? je kan gewoon je mond houden als je niet op fok zit
ikquote:
nee ik ook niet, maar ik vond het wel grappig hoor. niks persoonlijks schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik volg het 90% van de tijd hier niet dus misschien heeft hij eerder wel gepost? Zou ik niet weten.
kanker rifapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen riepen drie Marokkanen op een fiets 'HEY!!!!' naar mij en mijn moeder toen we stonden te wachten op iemand. Ik probeerde een-face te maken, maar toen waren ze al weg.
pingelsquote:
Sneue mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen riepen drie Marokkanen op een fiets 'HEY!!!!' naar mij en mijn moeder toen we stonden te wachten op iemand. Ik probeerde een-face te maken, maar toen waren ze al weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wordt over voetbal gepraat? Dan blijf ik daar vooral weg.quote:
Waar ze keihard uit moeten worden geslagen.quote:
quote:
quote:
Zoon van God? Jezus ja.quote:
meer religie, bijna zondag jwzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt over voetbal gepraat? Dan blijf ik daar vooral weg.
[..]
Waar ze keihard uit moeten worden geslagen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoon van God? Jezus ja.
Goeie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt over voetbal gepraat? Dan blijf ik daar vooral weg.
Wie zitten er?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Waarom keek niemand graham norton show? te grappig dat
Hij gaat het sterretje van Albert checken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Zamorak het volgende:
Ik kijk van der vorst ziet sterren met Albert Verlinde.
ja maar dat zien we nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat het sterretje van Albert checken?
Eindelijk rustdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
is al afgelopen, was met kristen stewartquote:
quote:
impliceren van nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
moet je ook naar de kerk in dat dorp?
Leuke binnenkomer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Zomaar opeens, terwijl ik ze niet eens ken ofzo.En erge is: het was in Groningen.
![]()
jah, om een gebouw in te vliegen bijvquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mensen halen er heel veel steun uit.
En zo.
en nog meer mensen ondervinden er leed vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mensen halen er heel veel steun uit.
En zo.
ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
Okeee als we het over religie gaan hebben, ben ik weg
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef leeell het volgende:
[..]
en nog meer mensen ondervinden er leed van
Nee, blijf. Jij bent het zonnetje van deze SC.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
Zoals het eerste testament?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Renn het volgende:
Vroeger haalden mensen de goede dingen nog uit religie, tegenwoordig steeds meer de slechte
Goed gevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, blijf. Jij bent het zonnetje van deze SC.
bwhahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij slijmbal, jij ontzettende slijmbal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hardly.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij slijmbal, jij ontzettende slijmbal.
Vroeger had de kerk nog meer invloed dan nu, weet niet of dat zo gunstig was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Renn het volgende:
Vroeger haalden mensen de goede dingen nog uit religie, tegenwoordig steeds meer de slechte
Ik vatte het eigenlijk meer sarcastisch op O_o intonatie is zo moeilijk op internet xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijdquote:
Check mijn ondernaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr..... xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijd [ afbeelding ] van word, maar wanneer SS post, dan denk ik van: [ afbeelding ]/
Eerste klopt wel, maar 2de is ietwat wat overdreven ja. Maar ik vind je wel tof hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr..... xD
hinderlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr..... xD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijd [ afbeelding ] van word, maar wanneer SS post, dan denk ik van: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]/ lijkt een beetje op Hitler
Danku dankuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste klopt wel, maar 2de is ietwat wat overdreven ja. Maar ik vind je wel tof hoor.
altijd goedquote:
In Groningen? Doen we.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Danku dankuJa we moeten nog steeds gaan shoppen he
Als ik m'n studentenOV heb, vind ik het bestquote:
homo zijn werkt ontwapenend bij vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dat terwijl je homo bent. Hoe doe je het.
Ik weet wel een leuk winkelcentrum voor jullie. Alleen jammer dat de supermarkt daar vieze croissants verkoopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Danku dankuJa we moeten nog steeds gaan shoppen he
Ik trek vrouwen aan. Maar ik wil niets van ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dat terwijl je homo bent. Hoe doe je het.
gmtaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om het niet belachelijk te maken.
stfuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk winkelcentrum voor jullie. Alleen jammer dat de supermarkt daar vieze croissants verkoopt.
Sorry haha. Het is een tik van mij. Ik doe het automatisch D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om het niet belachelijk te maken.
quote:
Beter aantrekken dan aftrekken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trek vrouwen aan. Maar ik wil niets van ze.
afleren dan kleuterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Sorry haha. Het is een tik van mij. Ik doe het automatisch D:
Wat voor jou?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef leeell het volgende:
[..]
homo zijn werkt ontwapenend bij vrouwen
Ja, speel maar hard to get. Dat vind ik ook totaal niet leuk ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trek vrouwen aan. Maar ik wil niets van ze.
Intonatie is hier weer hard te zien O_oquote:
Klopt eigenlijk helemaal. Ik kan heel goed met vrouwen praten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Zamorak het volgende:
Omdat vrouwen homo's leuk vinden om mee om te gaan, omdat het toch een man is maar die geen gevoelens voor hun hebben en dus alles ze kunnen delen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Intonatie is hier weer hard te zien O_o
ja, maarja ik ook wel dus niet alleen homo'squote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk helemaal. Ik kan heel goed met vrouwen praten.
ik moest lachen omdatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk helemaal. Ik kan heel goed met vrouwen praten.
Had de EO toch in zitten knippen of zo? Dat ergens werd gezegd dat de aarde al heel oud was, maar dat kon heul niet volgens de EO.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef dramatic het volgende:
er is ook een nagesynchroniseerde Planet Earth in het christelijks
Leer je hier vanzelf af. Net zoals de D:, Ö >.<, n__n, o.O e.dquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Sorry haha. Het is een tik van mij. Ik doe het automatisch D:
._. is er ook nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leer je hier vanzelf af. Net zoals de D:, Ö >.<, n__n, o.O e.d
jah en meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Had de EO toch in zitten knippen of zo? Dat ergens werd gezegd dat de aarde al heel oud was, maar dat kon heul niet volgens de EO.
En andersom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
Alleen vrouwen kunnen met homo's over andere jongens praten en dat kan met een hetero jongen niet.
Suprise attack.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kaasrol weet niet waar hij het over heeft, het waren fcking lekkere croissants.
Ik ga het proberen. Mag <3 wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Niet doen. Ik kan mensen dan niet serieus nemen.
Fossielen zijn een test van god, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef dramatic het volgende:
sowieso de aarde ouder dan een paar duizend jaar![]()
![]()
Kan jij niet weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Suprise attack.Ze hebben daar trouwens wel lekkere chocolademuffins.
Ik niet. Mijn homovriendjes weten niets meer van me dan andere mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Renn het volgende:
Vrouwen weten dat homo's niet meer zoeken achter hun vriendschap en stellen zich daarom meer open voor homo's.
zo zijn walvissen met pootjesbottenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Fossielen zijn een test van god, vergeet dat niet.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn homovriendjes weten niets meer van me dan andere mensen.
Die heb ik nu niet op mijn pc staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
doe anders The Genius of Charles Darwin kijken daar zit ook genoeg natuur in
En koolstof-14 is van de FBI.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Fossielen zijn een test van god, vergeet dat niet.
Ik moet mijn dagboek berichten en bagger ergens kwijt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef leeell het volgende:
ik kan DV ook niet serieus nemen omdat UDOWU
Misschien wel zo, ja. Ik weet paar diepste geheimen van sommige vriendinnen van me.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Renn het volgende:
Vrouwen weten dat homo's niet meer zoeken achter hun vriendschap en stellen zich daarom meer open voor homo's.
Vrouwen kennen gewoon meer knappe mannen, daarom ga ik met ze om.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Renn het volgende:
Ja, dat is nog net op het randjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Mag <3 wel?
lekker voor rez ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen kennen gewoon meer knappe mannen, daarom ga ik met ze om..
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat is nog net op het randje
Waren ze door mij ingepakt? Ik heb ze ondergelikt tijdens het inpakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gegeten hoor. Die dingen hebben verrukkelijke stukjes chocolade.
nah is fake, werkt maar tot 100 jaar aldus school verder spreken alle verschillende soorten metingen elkaar altijd tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |