Ik vatte het eigenlijk meer sarcastisch op O_o intonatie is zo moeilijk op internet xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij slijmbal, jij ontzettende slijmbal.
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijdquote:
van word, maar wanneer SS post, dan denk ik van: 
Check mijn ondernaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij slijmbal, jij ontzettende slijmbal.
Can't tell if sarcasm orr..... xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijd [ afbeelding ] van word, maar wanneer SS post, dan denk ik van: [ afbeelding ]/
Eerste klopt wel, maar 2de is ietwat wat overdreven ja. Maar ik vind je wel tof hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr..... xD
hinderlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Can't tell if sarcasm orr..... xD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch? Sommigen weten het topic goed te verzieken waar ik altijd [ afbeelding ] van word, maar wanneer SS post, dan denk ik van: [ afbeelding ]
/ lijkt een beetje op Hitler
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]/ lijkt een beetje op Hitler
Danku dankuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste klopt wel, maar 2de is ietwat wat overdreven ja. Maar ik vind je wel tof hoor.
altijd goedquote:
In Groningen? Doen we.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Danku dankuJa we moeten nog steeds gaan shoppen he
Als ik m'n studentenOV heb, vind ik het bestquote:
homo zijn werkt ontwapenend bij vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dat terwijl je homo bent. Hoe doe je het.
Ik weet wel een leuk winkelcentrum voor jullie. Alleen jammer dat de supermarkt daar vieze croissants verkoopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Danku dankuJa we moeten nog steeds gaan shoppen he
Ik trek vrouwen aan. Maar ik wil niets van ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dat terwijl je homo bent. Hoe doe je het.
gmtaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om het niet belachelijk te maken.
stfuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk winkelcentrum voor jullie. Alleen jammer dat de supermarkt daar vieze croissants verkoopt.
Sorry haha. Het is een tik van mij. Ik doe het automatisch D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om het niet belachelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |