Kleine meet ja, maar nog niet iedereen heeft gereageerd.quote:
jij hebt niets te vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
TT niet goed genoeg voor gerechtvaardigde kaap
onofficieele autoriteit is ook autoriteitquote:
Niet eens, maar ik dacht dat jullie andere plannen hadden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze stopten niet even op assen cs?
Hoi schatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Etsu, pas je ondertitel even aan. Jij hosselaaarrrr.
dag poesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik dacht dat jullie andere plannen hadden.
inderdaad dit kan niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, volgende keer niet meer kapen graag.
Neem een koekje, dag.
Oh, oke. Jammer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.
een fokker die danstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.
Mag ik jou ook hosselen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hallo hallo. Liefdevol hoor.
[..]
Ja.
gros van de FOK!kers die ik heb ontmoet (aardig wat)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want iedere fokker is een zolderautist.
Ooit zal het er vast van komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nogal, je moet wel echt een keer meegaan hoor.
Je hebt er altijd een paar tussen zitten die voldoen aan het stereotype inderdaad. Op iedere meet wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
gros van de FOK!kers die ik heb ontmoet (aardig wat)
zijn erg sociale mensen, toch zie je bij de grote meets toch ook wel van die stereotype autisten die dan op een stoeltje zitten de hele avond en enkel voorzichtig praten met de andere autisten die ernaast zijn gaan zitten
Ik hossel ook gozers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ben een gozer. Zie m'n spierballen.
50% waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt er altijd een paar tussen zitten die voldoen aan het stereotype inderdaad. Op iedere meet wel.
Ook van de mensen van wie je het totaal niet verwacht
Zo denk ik dat jij eigenlijk een heel verlegen schattig jongentje bent.
yep, daarom wordt er standaard bij elke meet in mn wangen geknepenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen het schattige gedeelte zeker?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, daarom wordt er standaard bij elke meet in mn wangen geknepen
Of door je krulletjes gewoeld?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Ben geen gozer.quote:
Lobi voor je schattige wangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enkel door de vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of door je krulletjes gewoeld?
beetje wel, ik zag hem bij de film voor me zitten met naatje, maar hij is net iets "onschuldiger"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eerst vond ik leeel super veel op snuf lijken.
Telt jongensachtig mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik piel wel eem een sjekkie veur die heur, keer wat aans
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Telt jongensachtig mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat telt ook mee.
Maar ik vind je lijken op een meisje hoor.![]()
nee.quote:
Dat maakt hem leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje wel, ik zag hem bij de film voor me zitten met naatje, maar hij is net iets "onschuldiger"
Ik kleed mij ook als een meisje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook mee.
Maar ik vind je lijken op een meisje hoor.
ik ben in "het echt" (quote:
EXA is van ons ja, jullie mogen gewoon even meekijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Reeks is overgenomen door mastodonten.
Leuk verhaaltje. 8/10.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
EXA is van ons ja, jullie mogen gewoon even meekijken
doe ik het voorquote:
Dat hoort ook zo, vind het wel sneu als je op internet een andere persoonlijkheid aanneemt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:05 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben in "het echt" () net als op FOK!, bij het merendeel is dat toch wel anders
konijntjestenue allesquote:
tja, ook wel logisch enerzijds, niemand die het kan controleren, geen risico etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo, vind het wel sneu als je op internet een andere persoonlijkheid aanneemt.
Lekker voor de tweede keer mavo examen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Rummikub het volgende:
Dus niet iedereen hier is in het echt ook hoogbegaafd?
Rot op zeg.quote:
Hoezo nou weer hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Rummikub het volgende:
in mijn geval dan weer welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Rummikub het volgende:
Voor de tweede keer vwo examen doen is ook niet echt een vorm van intelligentie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lekker voor de tweede keer mavo examen doen.
NAMEN. RUGNUMMERS. ANTWOORDEN.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen zeiden het, en jij bent in minderheid.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef dramatic het volgende:
maar de penislengtes zijn toch wel echt altijd?
quote:
het was een grapje ok mods??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef leeell het volgende:
DM maar en zeg hier dat het een grapje was terwijl het geen grapje was
normaliter zou ik zeggen dan danny je DM's toch kan lezen, maar vorige keer werden ze daar erg pissig omquote:
Hij houdt ook van jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind Oscar het kutst van jullie drie.
Dat zal rezania dan zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij schijnen een 'gemeenschappelijke vriend' te hebben.
Moet je me niet verliezen he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb haar gehosseld, dus ze is altijd bij me.
Nein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nein.Denk aan iemand die in Utrecht studeert.
Ik heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dm eens
hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef SummerSunshine het volgende:
En opeens is iedereen bekend wegO_o
pff eindelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef SummerSunshine het volgende:
En opeens is iedereen bekend wegO_o
Kom ik best vaak tegen. Mensen die haten op Groningen terwijl ze nooit zijn geweest.quote:
Ik kan niks beloven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, foei, Dromenvangertje, niet meer doen!
quote:
Ja zeker. Plus ik ben er geweest en vind het niks aanquote:
Wat deed jij een tijdje over Utrecht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Ezell het volgende:
Verdomme zeg, ga nou niet een discussie voeren over de 'beste' stad.
Neuh, ik vraag me af waarom je op Groningen moet haten, er is geen enkele reden voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Ezell het volgende:
Verdomme zeg, ga nou niet een discussie voeren over de 'beste' stad.
dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Rummikub het volgende:
Groningen hebben we het al over gehadConclusie, buiten de stad is er niets.
grappen als haat zienquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neuh, ik vraag me af waarom je op Groningen moet haten, er is geen enkele reden voor.
Nja je moet er wel van houden hoor.. Groningen is aangepast op de studenten en oude mensen. Voor mensen die daar tussenin zitten snap ik dat Groningen niet hun stad is. Maar om nou te hatenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom ik best vaak tegen. Mensen die haten op Groningen terwijl ze nooit zijn geweest.
Na 1ste keer was ik verliefd.
Ik haat niet hoor. Is gewoon niet mijn stadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja je moet er wel van houden hoor.. Groningen is aangepast op de studenten en oude mensen. Voor mensen die daar tussenin zitten snap ik dat Groningen niet hun stad is. Maar om nou te haten
Ik ben niet oud en nog geen student. Ben ik nu niet meer welkom?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja je moet er wel van houden hoor.. Groningen is aangepast op de studenten en oude mensen. Voor mensen die daar tussenin zitten snap ik dat Groningen niet hun stad is. Maar om nou te haten
Kwam zo over, excuses.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor. Is gewoon niet mijn stad
Mijn liefde voor Groningen is nou eenmaal groot. Elke 'grap' voelt als een belediging die ik moet verdedigen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Groningen is nou eenmaal groot. Elke 'grap' voelt als een belediging die ik moet verdedigen.
Same here, ik woon in een uitschot 25km van de stad vandaan. Maar gewoon de mensen, overal waar je maar komt.. de gastvrijheid, het accent, de sfeer. Groningenquote:
Ik ben ook gay en kinderachtig, hoi.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb ook geen stad omdat dat gewoon gay is en kinderachtig.
waarom zou je de stad waar je toevallig woont moeten verdedigen tegen haatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Groningen is nou eenmaal groot. Elke 'grap' voelt als een belediging die ik moet verdedigen.
No worries, ik ben ook nog geen student. Maar ik ben geboren en getogen als Groninger, dus ik voel me automatisch welkomquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet oud en nog geen student. Ben ik nu niet meer welkom?
En vergeet de mannen niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Same here, ik woon in een uitschot 25 van de stad vandaan. Maar gewoon de mensen, overal waar je maar komt.. de gastvrijheid, het accent, de sfeer. Groningen
Dit is waar, ik maar zoeken naar de voorkantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
Eindhoven heeft een dieptriest, treurig, lelijk station.
Nou zeg komop:P Men mag toch wel dol zijn op een stadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb ook geen stad omdat dat gewoon gay is en kinderachtig.
Je vriendin wil je toch ook verdedigen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef dramatic het volgende:
[..]
waarom zou je de stad waar je toevallig woont moeten verdedigen tegen haatdat is net zo stom als religies
haha ja ehh.. ze hebben het ondertussen afgekort tot SSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw, dankjeJouw usernaam is origineel
nee, dat is gewoon diep triestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nou zeg komop:P Men mag toch wel dol zijn op een stad
Het is toch gewoon een lange tunnel met aan de ene kant de stad en aan de andere kant de bussen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dit is waar, ik maar zoeken naar de voorkant
SS? DE DUITSERS KOMENquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
haha ja ehh.. ze hebben het ondertussen afgekort tot SSniet goed haha.
vertrouwelijk.quote:
Jij + ik + Pann = genot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet zo gaan labelen. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar beide geslachten.
dat heet toch gewoon bi of niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dan ben je geen biquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben jij triest dat je het triest vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon diep triestnet als voetbalsupporters die gaan rellen
... je zou eens moeten weten.quote:
Zeg ik dat ik bi ben dan? En reageer dan niet? Want mij maak je er ook niet vrolijk mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja dan ben je geen bisorry dat ik alleen op jou reageer maar je maakt ook wel de stomste posts
haten op mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dan ben jij triest dat je het triest vindtBeetje haten op andermans liefde xD
Als je op mannen en vrouwen valt ben je bi, dat is de definitie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik bi ben dan? En reageer dan niet? Want mij maak je er ook niet vrolijk mee.
Kan het nog geen bi noemen, eerder deel van de pubertijdquote:
Stedenliefde voegt iig nog een beetje liefde toequote:
Nah, ik ben net 17, het hoort bij mezelf ontdekken. Daarom wil ik het niet perse bi noemen. Meer open minded.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Als je op mannen en vrouwen valt ben je bi, dat is de definitie.
meh oneens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ik haat niet op Groningen, ik vind een liefde voor een stad gewoon lame
geil ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ben net 17, het hoort bij mezelf ontdekken. Daarom wil ik het niet perse bi noemen. Meer open minded.
Een gebied met een geschiedenis, met bepaalde mensen, met bepaalde tradities en met een bepaalde sfeer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Zamorak het volgende:
het is gewoon een gebied afgebakend met een naam, wtf
Je hebt toch zeker wel verschil in sfeer tussen steden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Zamorak het volgende:
Groningen 'gewoon een gebied' noemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Zamorak het volgende:
Heb ik op zich geen problemen mee, maar hou dat dan lekker voor je en ga niet zeggen dat de ene beter is dan de andere. Dat is gewoon kinderachtig en kut.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef leeell het volgende:
[..]
meh oneens.
sommige steden zijn gewoon mooier en fijner dan de ander.
Dat maakt Groningen juist extra geil en leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ja, en het is ook nog eens een provincie
Het blijven meningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Heb ik op zich geen problemen mee, maar hou dat dan lekker voor je en ga niet zeggen dat de ene beter is dan de andere. Dat is gewoon kinderachtig en kut.
niet te laatquote:
ninja editquote:
Geen gehaat, liefde voor iedereen toch. Zolang je je liefde maar niet bij iemand door de keel gaat proppen is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Net als die van mij, waar nu ook op gehaat wordt. makes no sense
Als je liefde voor een stad hebt is dat nog geen reden anderen haters te noemen als ze deze liefde toevallig niet delenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen gehaat, liefde voor iedereen toch. Zolang je je liefde maar niet bij iemand door de keel gaat proppen is er niks aan de hand.
Ik ben al 3 nachten achterelkaar om 2 uur gaan slapen, gisteren om 11 uur en toen heb ik hele nacht kut geslapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Op tijd, anders ben ik helemaal uit mijn ritme en kan ik maandag niet op![]()
Wel als je hele tijd gaat lopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Als je liefde voor een stad hebt is dat nog geen reden anderen haters te noemen als ze deze liefde toevallig niet delen
momenteel is dit aarzelendquote:
Het is gewoon makkelijk om iemand een hater te noemen als ze ergens niet van houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Als je liefde voor een stad hebt is dat nog geen reden anderen haters te noemen als ze deze liefde toevallig niet delen
ja maar de mensen waarvan je dat taalgebruik overneemt menen het niet serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijk om iemand een hater te noemen als ze ergens niet van houden.
Als je verstand van computers hebt heb ik nog wel een onderwerp voor je.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar de mensen waarvan je dat taalgebruik overneemt menen het niet serieusmja ik lijk wel ongesteld zo
iemand een ander onderwerp?
nee myngod ik zit nog steeds aan de backstreetboys. (door die post)quote:
Altijd moeilijk te lezen of iemand serieus of niet serieus is hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar de mensen waarvan je dat taalgebruik overneemt menen het niet serieusmja ik lijk wel ongesteld zo
iemand een ander onderwerp?
Intonatie is nogal moeilijk idd over internet xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd moeilijk te lezen of iemand serieus of niet serieus is hetenzij je die persoon kent.
wellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Als je verstand van computers hebt heb ik nog wel een onderwerp voor je.
die incomplete? die is awesomequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee myngod ik zit nog steeds aan de backstreetboys. (door die post)
altijd goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
No tnx, ik heb even genoeg aan Led Zeppelin
Ik kreeg altijd BSOD als ik m'n cam aan deedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Rummikub het volgende:
Naja ik krijg standaard als ik mijn laptop opstart een BSOD, en toen las ik ergens op internet dat ik met een programmatje van windows bepaalde instellingen moest terugzetten van de drivers, heb ik gedaan, en nu klinkt het geluid fucked en is het probleem niet weg
installeer Arch linux met Gnome3quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Rummikub het volgende:
Naja ik krijg standaard als ik mijn laptop opstart een BSOD, en toen las ik ergens op internet dat ik met een programmatje van windows bepaalde instellingen moest terugzetten van de drivers, heb ik gedaan, en nu klinkt het geluid fucked en is het probleem niet weg
systeemherstel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Rummikub het volgende:
leuk voor servers.quote:
Denk het niet, heb bijna alle programma's die er niet standaard op stonden er al afgegooid, zeker die ik nieuw erop had gezet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd BSOD als ik m'n cam aan deedbleek dus dat ik verkeerde software had geinstalleerd. Misschien is dat bij jou ook zo?
Zo'n computerheld ben ik niet, heb er wel aan zitten denken dus misschien doe ik dat nog wel.quote:
Al geprobeerd.quote:
linux an sich.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
een OS die grafische gestuurd wordt voor servers?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn nieuwe opleiding raad ons aan om een mac aan te schaffen
Tuurlijk opleidingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn nieuwe opleiding raad ons aan om een mac aan te schaffen
trollposts makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Ezell het volgende:
Heb ik ook gedaan voor mijn opleiding. Geen moment spijt gehad.
I wish.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Tuurlijk opleidingGratis opleiding dan zodat je die 2k aan een Mac kan besteden?
Netbookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef Rummikub het volgende:
Kun je eigenlijk ook laptops krijgen dat ze er geen Windows opzetten, maar meteen linux-achtig iets, bespaard een hoop geld toch?
Mooi zeg ik zal de volgende 10 jaar van m'n leven geen Mac zienquote:
Je kan ze soms wel zonder licentie kopen ja. Niet in de vobis thoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef Rummikub het volgende:
Kun je eigenlijk ook laptops krijgen dat ze er geen Windows opzetten, maar meteen linux-achtig iets, bespaard een hoop geld toch?
Hoi lurker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Fox. het volgende:
Macs zijn Foxconn troep, zowat de goedkoopste hardware die je kan kopen gemaakt met quasi-slavenarbeid. Bespaar je geld en koop een goede wacom tablet naast een normale laptop, veel betere investering voor zo'n opleiding.
luckyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk wel dat ik een mac ga kopenOf nja, niet ik. Papa.
Wel zo lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk wel dat ik een mac ga kopenOf nja, niet ik. Papa.
sommigen andersom jaquote:
Mamalief gaat dat ding niet voor me kopen xDquote:
welk slagenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel meteen m'n cadeau voor het slagen en kerstcadeau.
maarja, moet nu lukken toch, concentratie nu wel enzulksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje! Lief dat je me motiveert.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik krijg wel een laptop van mams maar ze gaat me in mn gezicht uitlachen als ik zeg dat ik een mac wil
Kerst al? Jeetje, vooruit denken. Als cadeau voor je diploma snap ik het nog wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel meteen m'n cadeau voor het slagen en kerstcadeau.
Mijn 'mams' wilde een MacBook voor mij kopen toen ik zei dat ik er eentje wilde. Ik heb mijn MacBook zelf gekocht. Sommige mensen verklaren mij voor gek hiervoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik krijg wel een laptop van mams maar ze gaat me in mn gezicht uitlachen als ik zeg dat ik een mac wil
ja, slechte koopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kerst al? Jeetje, vooruit denken. Als cadeau voor je diploma snap ik het nog wel.
[..]
Mijn 'mams' wilde een MacBook voor mij kopen toen ik zei dat ik er eentje wilde. Ik heb mijn MacBook zelf gekocht. Sommige mensen verklaren mij voor gek hiervoor.
vind je het gekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kerst al? Jeetje, vooruit denken. Als cadeau voor je diploma snap ik het nog wel.
[..]
Mijn 'mams' wilde een MacBook voor mij kopen toen ik zei dat ik er eentje wilde. Ik heb mijn MacBook zelf gekocht. Sommige mensen verklaren mij voor gek hiervoor.
ik vind het wel goed van jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
je moet een TU ook niet vergelijken met een grafisch lyceumquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef dramatic het volgende:
Stel je voor dat de TU/e een mac zou verplichten
[..]
vind je het gek
Nee is toch juist goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik ben er hartstikke tevreden mee.quote:
Ik doe geen van beide.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
je moet een TU ook niet vergelijken met een grafisch lyceum
dit is wanneer buyer's remorse het verstand aan begint te tastenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik ben er hartstikke tevreden mee.
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Fox. het volgende:
Is op een grafisch lyceum de hipheid van je nerdgear zo belangrijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |