Kleine meet ja, maar nog niet iedereen heeft gereageerd.quote:
jij hebt niets te vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
TT niet goed genoeg voor gerechtvaardigde kaap
onofficieele autoriteit is ook autoriteitquote:
Niet eens, maar ik dacht dat jullie andere plannen hadden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze stopten niet even op assen cs?
Hoi schatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Etsu, pas je ondertitel even aan. Jij hosselaaarrrr.
dag poesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik dacht dat jullie andere plannen hadden.
inderdaad dit kan niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, volgende keer niet meer kapen graag.
Neem een koekje, dag.
Oh, oke. Jammer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.
een fokker die danstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we zouden nog uitgaan in de stad met Floxcie, maar ik had een blaar op m'n hak en ik had geen zin om de hele avond bekrompen te dansen.
Mag ik jou ook hosselen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hallo hallo. Liefdevol hoor.
[..]
Ja.
gros van de FOK!kers die ik heb ontmoet (aardig wat)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want iedere fokker is een zolderautist.
Ooit zal het er vast van komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nogal, je moet wel echt een keer meegaan hoor.
Je hebt er altijd een paar tussen zitten die voldoen aan het stereotype inderdaad. Op iedere meet wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
gros van de FOK!kers die ik heb ontmoet (aardig wat)
zijn erg sociale mensen, toch zie je bij de grote meets toch ook wel van die stereotype autisten die dan op een stoeltje zitten de hele avond en enkel voorzichtig praten met de andere autisten die ernaast zijn gaan zitten
Ik hossel ook gozers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ben een gozer. Zie m'n spierballen.
50% waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt er altijd een paar tussen zitten die voldoen aan het stereotype inderdaad. Op iedere meet wel.
Ook van de mensen van wie je het totaal niet verwacht
Zo denk ik dat jij eigenlijk een heel verlegen schattig jongentje bent.
yep, daarom wordt er standaard bij elke meet in mn wangen geknepenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen het schattige gedeelte zeker?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, daarom wordt er standaard bij elke meet in mn wangen geknepen
Of door je krulletjes gewoeld?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Ben geen gozer.quote:
Lobi voor je schattige wangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
enkel door de vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of door je krulletjes gewoeld?
beetje wel, ik zag hem bij de film voor me zitten met naatje, maar hij is net iets "onschuldiger"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eerst vond ik leeel super veel op snuf lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |