Vertel, share the newsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgende keer wel in de Randstad of zo en dan weer met een groep.
Fernandes werd dichtgepleurd omdat het constant kankerdit kankerdat was, toen gingen ze rellen in FBquote:
Maar, maar.. Uitgaan in Groningen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgende keer wel in de Randstad of zo en dan weer met een groep.
Oh datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fernandes werd dichtgepleurd omdat het constant kankerdit kankerdat was, toen gingen ze rellen in FB
was wel leuk om te zien
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.
alleen de labielsten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh datDat doen we met udowu ook altijd.
Je mist Kore nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.
Sensatiezoekerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.
Ik kan niet weer even ¤50,- ophoesten om naar Groningen te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar, maar.. Uitgaan in Groningen..
Ik ben volgend weekend in Rotterdam, als ik snuf lief aan kijk kunnen we wel uit?
Uiteraard, kore blijft m'n fapschatje. Niks beters dan een goede aftrekbeurt op Kore.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mist Kore nietNiets is belangrijker
Haha ja dat moeten we even beter plannen jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan niet weer even ¤50,- ophoesten om naar Groningen te gaan.![]()
En als we dan gaan, dan wel wanneer ik zeker weten een slaapplek heb. Als je pa bijvoorbeeld weer eens niet thuis is.
vertel jquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Yeah wel ok nu (nachmerries gehad)
Met jou?
Ja dat is goed ja. Wel de Zaterdag toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha ja dat moeten we even beter plannen jaMaar als er weer een dagkaarten actie is, volgens mij nu bij de hema, kan je voor 16 euro de hele dag door NL reizen.. veel goedkoper.
Maar dat van rotterdam, youre in?
Ja. Zal het met snuf overleggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat is goed ja. Wel de Zaterdag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |