quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan iemands posts kan zien dan aan zo'n in elkaar gezet profieltje. En op paiq weet je al helemaal niets vantevoren toch?
Ik heb het tot nu toe toch echt moeten hebben van paiq... wel goed gewerkt somehow
Oplettende HJ, gelukkige Eefje, goed bezig hoor.
Ha maar dat is toch altijd het spannende ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Het daten lukt wel maar nu nog een relatie eruit zien te slepen....
Daar doet niet iedereen het voor. Maar voor jou hopen dat 't lukt danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]Heb je ook weer gelijk in hoor.. Je merkt er veel in op, in die posts en via DM ook.
Ik vind het voor jou ook erg leuk![]()
En HJ heeft ninja skills of inside info gekregenha ha
Deed het zeer?quote:
Ik zou dat niet volhouden, als ik na een lange dag zie dat mensen weer 2 topics volgepropt hebben met spam ga ik dat écht niet allemaal (nauwkeurig) doorlezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.
Ik wel. Maar ik heb dan ook sowieso geen leven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zou dat niet volhouden, als ik na een lange dag zie dat mensen weer 2 topics volgepropt hebben met spam ga ik dat écht niet allemaal (nauwkeurig) doorlezen
dat is het lastige ervan he...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben nogal actief in seks...niet zozeer schaamte, maar wel dingen die collega's nou niet direct over mij hoeven te weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar doet niet iedereen het voor. Maar voor jou hopen dat 't lukt dan![]()
Sekhmet, ik heb totaal geen idee van je posthistorie, maar snap best dat mensen anoniem willen blijven als je aparte dingen hebt gezegd. Maar dan maak je het wel moeilijker om via Fok! te hosselen, misschienverder ben ik natuurlijk ubernieuwsgierig
Dat weet ik na een aantal dates met mijn date nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Mijn huidige date wist de bijnaam van m'n piemel stiekem. Kon er wel om lachen
Nou, vind het maar knapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope, met de meesten hier heb ik geen contact verder. Gewoon - begrijpend - lezen wat er staat, al dan niet tussen de regels.
Sommige dingen kun je beter niet hardop verkondigen. Zoals dat je penis kennelijk een bijnaam heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb mijn vorige Fok date ontmoet in het topic over anale seks...zijn ook de nodige grapjes over gemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Zullen wel banale grapjes zijn geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige Fok date ontmoet in het topic over anale seks...zijn ook de nodige grapjes over gemaakt
ha ha, ik heb echt nog nooit de bijnaam van een piemel geweten. Maar toch is het wel grappig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Maar daar houden de privé details die ik op fok heb gezet wel op geloof ik
Ja, dat was weer een ander date-duoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, vind het maar knapAl lag het er een topic geleden ook best dik bovenop
Het is alleen de laatste tijd sowieso hier één datefeest dus je ziet door de bomen het bos niet meer
Je komt ook nog uit een tijd dat begrijpend lezen een vak was op school, dat is duidelijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zullen wel banale grapjes zijn geweest![]()
1!11!!11!!1!
*zucht*
Was dat geen pain in the ass, als date?quote:
Sekhmet en Eefje, beide daten met een S. Dat maakt de intrige nog weer groterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een ander date-duo![]()
Sekhmet en S. zijn vers.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat geen pain in the ass, als date?
*schiet zichzelf door het hoofd wegens verregaande gruizigheid*
Wij weten wel beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sekhmet en Eefje, beide daten met een S. Dat maakt de intrige nog weer groter
Nee tuurlijk joh, wij hebben er zelf ook hard om gelachen. Toch een leuk verhaal voor de kleinkinderen als ze vragen hoe opa en oma elkaar ontmoet hebben.quote:
Nah hoef het eigenlijk ook niet af te korten. Maar vond het wel grappig dat het beide met een S. begint qua naam. Ha ha ja Tandenborstelman.. maar dat kwam ook door die discussie over samen tanden poetsen. En ik geloof zelfs dat ik mijn mening moet herzien. Dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef Dizorn het volgende:
Ik weet nou niet of "S." of bijvoorbeeld een "Tandenborstelman" beter klinkt. En dan zeggen dat bijnamen voor piemels erg zijn
Maar waarom is het uitgegaan dan? Teveel "shit" in de err relatie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee tuurlijk joh, wij hebben er zelf ook hard om gelachen. Toch een leuk verhaal voor de kleinkinderen als ze vragen hoe opa en oma elkaar ontmoet hebben.
Bij mijne staat de S. voor sarcast...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga ook maar 's een bijnaam bedenken voor mijn date...
het is niet uitgegaan...we hebben 1 date gehad. Die overigens erg gezellig was. Dagje efteling. Maar de klik was er niet op alle gebieden. Ik denk dat hij toch wat te jong voor mij was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar waarom is het uitgegaan dan? Teveel "shit" in de err relatie?
Oma's tip: ''vaseline is beter om den anus mee in te smeren voordat den snaak er in wordt gepenetreerd!''quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee tuurlijk joh, wij hebben er zelf ook hard om gelachen. Toch een leuk verhaal voor de kleinkinderen als ze vragen hoe opa en oma elkaar ontmoet hebben.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oma's tip: ''vaseline is beter om den anus mee in te smeren voordat den snaak er in wordt gepenetreerd!''
Zoiets?
Nu kan ik weer een foute "dump"grap maken, maar meh, ik probeer hier chocola naar binnen te werkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
het is niet uitgegaan...we hebben 1 date gehad. Die overigens erg gezellig was. Dagje efteling. Maar de klik was er niet op alle gebieden. Ik denk dat hij toch wat te jong voor mij was.
Bij de mijne voor sexy..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bij mijne staat de S. voor sarcast...
Mijn S date zou nog moeten komen...dit was iemand anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nu kan ik weer een foute "dump"grap maken, maar meh, ik probeer hier chocola naar binnen te werken![]()
Maar ik heb duidelijk niet goed opgelet. Weet niet zeker wie de twee beruchte personen "S." zijn. Aan de andere kant, afgelopen week heel veel tijd met mijn eigen date doorgebracht, zal m'n aandacht iets aangetast hebben (en nu ontwenningsverschijnselen enzo)
Zover was ik dan wel weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn S date zou nog moeten komen...dit was iemand anders.
Twee S'en, twee frequente posters hier. And that's all i'm gonna say about it.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nu kan ik weer een foute "dump"grap maken, maar meh, ik probeer hier chocola naar binnen te werken![]()
Maar ik heb duidelijk niet goed opgelet. Weet niet zeker wie de twee beruchte personen "S." zijn. Aan de andere kant, afgelopen week heel veel tijd met mijn eigen date doorgebracht, zal m'n aandacht iets aangetast hebben (en nu ontwenningsverschijnselen enzo)
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En beide daten dus wel oudere vrouwen
Zo handig iemand die tekst uitleg geeft...scheelt dizom een hoop leeswerkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Twee S'en, twee frequente posters hier. And that's all i'm gonna say about it.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo handig iemand die tekst uitleg geeft...scheelt dizorn een hoop leeswerk
Maar toch...voor mij is het vrij nieuw...heb vroeger alleen maar oudere vriendjes gehad. Tijden veranderen, zucht...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Enne.. zoveel ouder zijn we ook weer niet toch?
Zou weleens goed voor hem zijn in plaats van zijn piemel bijnamen te geven qua tijdsbesteding.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo handig iemand die tekst uitleg geeft...scheelt dizorn een hoop leeswerk
Ik heb altijd begrepen dat alle mannen hun piemels bijnamen geven... Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de bijnamen van de piemels van de mannen in dit topic...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou weleens goed voor hem zijn in plaats van zijn piemel bijnamen te geven qua tijdsbesteding.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou weleens goed voor hem zijn in plaats van zijn piemel bijnamen te geven qua tijdsbesteding.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat alle mannen hun piemels bijnamen geven...
Ik ben nog nooit officieel aan ze voorgesteld danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat alle mannen hun piemels bijnamen geven... Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de bijnamen van de piemels van de mannen in dit topic...![]()
Je vraagt erom...vertel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb zelf die bijnaam/bijnamen niet bedacht hoor. Dat soort bijnamen moet je ook niet aan de mannen zelf overlaten, kan niet goed gaan
En lezen is vast goed voor me, maar bleh
Mijn 1e bijnaam is nog terug te vinden op fok als je wil zoeken. Mijn nieuwe bijnaam is sowieso te goed om te vertellen
*Super serieuze stem* Quid pro quo, Clarice.quote:
Dat bedoel ik. Een goed gehanteerde piemel heeft geen bijnaam nodig en spreekt voor zichzelf zei Confucius ooit. Of misschien was het Theo Maassen, zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb zelf die bijnaam/bijnamen niet bedacht hoor. Dat soort bijnamen moet je ook niet aan de mannen zelf overlaten, kan niet goed gaan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een goed gehanteerde piemel heeft geen bijnaam nodig en spreekt voor zichzelf zei Confucius ooit. Of misschien was het Theo Maassen, zou ook kunnen.
Niks anders dan dat daten met H_J erg leuk isquote:
Maar niet relatiewaardig...of is daar nog een date voor nodig (of iets wat jullie beide niet willen, kan ook natuurlijk)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks anders dan dat daten met H_J erg leuk is![]()
Is dat tegenwoordig een verplichting, na - op de keper beschouwd - een handvol dates? Hoe snel ben jij daarmee dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar niet relatiewaardig...of is daar nog een date voor nodig (of iets wat jullie beide niet willen, kan ook natuurlijk)
Gewoon een vraag...ik heb geen idee hoeveel dates jullie al gehad hebben. Is eigenlijk meer vissen naar het antwoord op de vraag "hoe goed klikte het"?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een verplichting, na - op de keper beschouwd - een handvol dates? Hoe snel ben jij daarmee dan?
Dat is dan ook wel weer zo...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef Dizorn het volgende:
Het is wel iets wat je kan weten na een handvol dates.
Maar of je dat ook wil posten op fok terwijl de ander meeleest.
Leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik post hier niets wat Pien85 al niet weet denk ik. Zou ook niet erg chic zijn. En ik denk dat we daar allebei wel vrij relaxed in zijn ook. Het klikt absoluut goed.
Bij mij was het tot nu toe steeds wel duidelijk dat het niet de juiste klik was (van één van beide kanten)...ben nog niet tot tweede dates gekomen (tenzij je scharreltjes ook meerekent, maar daar weten we allebei dat het om wat anders gaat).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef eefje801 het volgende:
Ik weet het vaak wel na een handvol dates maar het ook uitspreken is een tweede.. dat gebeurt dan een keer per ongeluk en dan is het vaak ook wel goed
Qua dates heb ik het ook nog maar één keer gehad en dat werd ook een relatie. Meeste aantal dates was vier. Maar als ik terugdenk qua relaties was dat vaak uiteindelijk vanzelf zo, dan wist iedereen het ook al maar het was gewoon nog niet uitgesprokenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bij mij was het tot nu toe steeds wel duidelijk dat het niet de juiste klik was (van één van beide kanten)...ben nog niet tot tweede dates gekomen (tenzij je scharreltjes ook meerekent, maar daar weten we allebei dat het om wat anders gaat).
Is volgens mij ook helemaal geen verplichting toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar die 'verplichting' vandaan komt om overal maar meteen een labeltje op te moeten plakken.
Daarom ook tussen aanhalingstekens. Maar het valt me wel op dat na een aantal dates werkelijk IEDEREEN opeens dat soort vragen gaat stellen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook helemaal geen verplichting toch?
helemaal niet zelfs, is ook maar net wat je wilt natuurlijk. Ik wil graag een relatie en niet alleen maar aan blijven modderen (is voor even niet erg btw)...een beetje duidelijkheid is dan wel zo fijn vind ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook helemaal geen verplichting toch?
Labeltjes zijn makkelijk en duidelijk. Gevoelens niet. Dus als je het ergens over wilt hebben zijn labeltjes erg prettig meestal, anders moet je heel diepe lange gesprekken voeren als je duidelijk wil zijn. Zoiets zal het zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar die 'verplichting' vandaan komt om overal maar meteen een labeltje op te moeten plakken.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
helemaal niet zelfs, is ook maar net wat je wilt natuurlijk. Ik wil graag een relatie en niet alleen maar aan blijven modderen (is voor even niet erg btw)...een beetje duidelijkheid is dan wel zo fijn vind ik
Uiteindelijk, misschien... Maar dat zijn geen dingen die je moet overhaasten, vind ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
helemaal niet zelfs, is ook maar net wat je wilt natuurlijk. Ik wil graag een relatie en niet alleen maar aan blijven modderen (is voor even niet erg btw)...een beetje duidelijkheid is dan wel zo fijn vind ik
Is ook wel een beetje net wat je zoekt. En in welke fase van je leven je zit. Bij de één zul je denken: Leuk voor nu, rest zie ik wel. De ander: ik hoop dat dit voor langer is. Je weet het niet van tevoren. Maar vind het inderdaad na een tijdje wel prettig om er íets op te plakken ja. Kan soms alleen exclusiviteit zijn, ofzo.quote:
ben ik het ip mee eens, merk bij mij alleen dat leeftijd een rol begint te spelen (en ja ik weet dat het voor mannen vaak een enorme afknapper is), maar ik wil graag kinderen over niet al te lange tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk, misschien... Maar dat zijn geen dingen die je moet overhaasten, vind ik...
Zolang je het maar doorhebt I guess. Gelukkig zit er een groot verschil tussen het "op zich" een relatie willen en het erop aandringen bij je date/scharrel/geval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
ben ik het ip mee eens, merk bij mij alleen dat leeftijd een rol begint te spelen (en ja ik weet dat het voor mannen vaak een enorme afknapper is), maar ik wil graag kinderen over niet al te lange tijd.
Erop aandringen zal ik nooit...maar het is fijn als je beide in diezelfde fase zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zolang je het maar doorhebt I guess. Gelukkig zit er een groot verschil tussen het "op zich" een relatie willen en het erop aandringen bij je date/scharrel/geval.
Ik denk dat als je duidelijk bent in je intenties je ook niet hoeft aan te dringen. Dan gaat het wel vanzelf de kant op die je beide wil. Wat niet wegneemt dat je er af en toe even bij stil staat of de neuzen nog wel dezelfde kant op staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zolang je het maar doorhebt I guess. Gelukkig zit er een groot verschil tussen het "op zich" een relatie willen en het erop aandringen bij je date/scharrel/geval.
Dat gaat inderdaad wel op voor heel veel vrouwen die ik tref op bijvoorbeeld paiq. In mijn leeftijdscategorie dan. No offence, maar dat komt in de regel nogal desperate over. Bij mij gaan er dan wat alarmbellen af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
ben ik het ip mee eens, merk bij mij alleen dat leeftijd een rol begint te spelen (en ja ik weet dat het voor mannen vaak een enorme afknapper is), maar ik wil graag kinderen over niet al te lange tijd.
En toch ben ik niet snel geneigd te daten met iemand die aangeeft echt geen kinderen (meer) te willen. equote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je duidelijk bent in je intenties je ook niet hoeft aan te dringen. Dan gaat het wel vanzelf de kant op die je beide wil. Wat niet wegneemt dat je er af en toe even bij stil staat of de neuzen nog wel dezelfde kant op staan.
Kinderwens heb ik in het daten echt los gelaten maar het komt vaak wel een keer aan bod, krijg je toch rond deze leeftijd. Maar ik screen niet voor goede genen ofzo
Lijkt me wel zo verstandig als je zelf echt graag kinderen wiltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En toch ben ik niet snel geneigd te daten met iemand die aangeeft echt geen kinderen (meer) te willen. e
kan ik mij goed voorstellen...ik hoop dan altijd maar dat het helpt als ik zeg dat het echt niet binnen nu en twee jaar moet...maar iig liever wel voor mijn 40stequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wel op voor heel veel vrouwen die ik tref op bijvoorbeeld paiq. In mijn leeftijdscategorie dan. No offence, maar dat komt in de regel nogal desperate over. Bij mij gaan er dan wat alarmbellen af.
Ligt dat dan aan het: over niet al te lange tijd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wel op voor heel veel vrouwen die ik tref op bijvoorbeeld paiq. In mijn leeftijdscategorie dan. No offence, maar dat komt in de regel nogal desperate over. Bij mij gaan er dan wat alarmbellen af.
Dat zeg ik ook altijd maar dan heb ik nog maar 1 jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
kan ik mij goed voorstellen...ik hoop dan altijd maar dat het helpt als ik zeg dat het echt niet binnen nu en twee jaar moet...maar iig liever wel voor mijn 40ste
Gek genoeg is dat andersom net zo hoor... Ik geef op datingsites altijd duidelijk aan GEEN kinderen te willen... schrikt net zo goed mannen af, blijkbaar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit dus, in de regel stelt vaak de man de vraag. Met een reden, dat is logisch. Maar liegen erover doe ik ook nooit. Ik zeg altijd wel dat ik pas wanneer ik een relatie héb ga nadenken erover. Want zo werkt het namelijk voor mij ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Sekhmet het volgende:
En ook als ik het zelf niet ter sprake breng wordt er wel vaak naar geinformeerd...ik ga dan ook niet liegen
Hoe je het ook went of keert vanaf een bepaalde leeftijd is het wel een topic wat van invloed is...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat andersom net zo hoor... Ik geef op datingsites altijd duidelijk aan GEEN kinderen te willen... schrikt net zo goed mannen af, blijkbaar...
Absoluut. Nu ben ik blijkbaar een uitzondering omdat ik val op mannen die ouder zijn dan ik... Maar ik kom dus met enige regelmaat mannen tegen die vooral SNEL kinderen willen... Ik pas daarvoor en dat maakt de vijver een heel stuk kleiner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert vanaf een bepaalde leeftijd is het wel een topic wat van invloed is...
Helemaal waar...en bij mij is dus ook gebleken dat als ik verliefd genoeg ben die kinderwens echt nog wel te bespreken is (waar ik later ws enorm veel spjt van zou krijgen, dat dan weer wel)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, in de regel stelt vaak de man de vraag. Met een reden, dat is logisch. Maar liegen erover doe ik ook nooit. Ik zeg altijd wel dat ik pas wanneer ik een relatie héb ga nadenken erover. Want zo werkt het namelijk voor mij ook.
pass die mannen eens door naar mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Absoluut. Nu ben ik blijkbaar een uitzondering omdat ik val op mannen die ouder zijn dan ik... Maar ik kom dus met enige regelmaat mannen tegen die vooral SNEL kinderen willen... Ik pas daarvoor en dat maakt de vijver een heel stuk kleiner.
Ik zou niet weer lang blijven plakken aan iemand die het niet zeker weet of ze niet wil. Maar als ik echt echt echt heel graag met iemand oud wil worden..dan wordt het lastig. Dan zou ik het misschien wel opzij zetten. Alleen moeder worden wil ik niet als inzet dus begin ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar...en bij mij is dus ook gebleken dat als ik verliefd genoeg ben die kinderwens echt nog wel te bespreken is (waar ik later ws enorm veel spjt van zou krijgen, dat dan weer wel)
Gewoon op paiq gaan rondkijken, daar zitten er genoeg!quote:
Is ook niet helemaal eerlijk nee...mijn ex heeft heel lang geroepen dat hij graag de vader van mijn kind(eren) zou willen zijn en kwam ineens met de mededeling dat hij toch geen kinderen meer wou...ws waren zijn achterliggende redenen minder zuiver, maar toch. wees gewoon eerlijk daarover. En dat je het op je twintigste nog niet weet is wat anders, maar na mijn dertigste weet ik wel heel goed wat ik wel en niet wil op dat gebiedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had een date eerder dit jaar, via relatie.nl. Om gezeik te voorkomen keek ik bij haar profiel waar toch echt een overduidelijk ''nee'' te lezen bij de vraag of er al dan niet een kinderwens was.
Daar een tijdje mee gescharreld, en mevrouw was toch wel heel verbouwereerd nadat ik 'r vertelde dat ik 'geknipt' ben. Want ze hield graag alle opties open vertelde ze. Prima natuurlijk, maar geef dat dan ook gewoon aan. Daar is die mogelijkheid bij je profiel voor lijkt me en voorkomt verrassingen.
Als ze daar nou ook nog eens van boven de 1.85 cm waren *zucht*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon op paiq gaan rondkijken, daar zitten er genoeg!
Als het niet zo'n flapdrol was had ik Radioman aan je voor kunnen stellen. Die is bijna twee meter. Maat 48 schoenenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ze daar nou ook nog eens van boven de 1.85 cm waren *zucht*
Liever geen flapdrollenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n flapdrol was had ik Radioman aan je voor kunnen stellen. Die is bijna twee meter. Maat 48 schoenenHa ha.
Ik heb echt vaak lange matches, misschien moet je gewoon terugkomen op Paiq en dan streng selecteren op lengte? Hier in het Noorden moet dat toch lukken. Allemaal lange kerels. Volgens mij heeft een vriend van mij een collega van 2 meter. Zal ik zijn telnr voor je vragen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Liever geen flapdrollenmaar bedankt!
Echt alle leuke contacten die ik had op paiq waren met kleine mannen...en daar kom je dan vaak pas later achter. Is niet direct de eerste vraag die je stelt. En het hoeft niet direct twee meter te zijn, maar 1.70 is voor mij wel wat aan de korte kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak lange matches, misschien moet je gewoon terugkomen op Paiq en dan streng selecteren op lengte? Hier in het Noorden moet dat toch lukken. Allemaal lange kerels. Volgens mij heeft een vriend van mij een collega van 2 meter. Zal ik zijn telnr voor je vragen?
Ha die Eefje. Alvast excusus: ich habe ein Bisschen gelurkt in je fotoalbum.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak lange matches, misschien moet je gewoon terugkomen op Paiq en dan streng selecteren op lengte? Hier in het Noorden moet dat toch lukken. Allemaal lange kerels. Volgens mij heeft een vriend van mij een collega van 2 meter. Zal ik zijn telnr voor je vragen?
Misschien een overschot aan kleine mannen? Ik ben niet klein (1m94) maar ik ben al vaker gematch aan vrouwen die maar net kleiner waren dan ik,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Echt alle leuke contacten die ik had op paiq waren met kleine mannen...en daar kom je dan vaak pas later achter. Is niet direct de eerste vraag die je stelt. En het hoeft niet direct twee meter te zijn, maar 1.70 is voor mij wel wat aan de korte kant.
Daardoor werd ik natuurlijk ook even nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha die Eefje. Alvast excusus: ich habe ein Bisschen gelurkt in je fotoalbum.
Want er lopen zoveel vrouwen van boven de 1.90 rond?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien een overschot aan kleine mannen? Ik ben niet klein (1m94) maar ik ben al vaker gematch aan vrouwen die maar net kleiner waren dan ik,
Met maar net kleiner bedoelde ik 1m88. Blijkbaar lopen die er best veel rondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want er lopen zoveel vrouwen van boven de 1.90 rond?
En toen heb je je vermaakt met mijn fotoselectie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daardoor werd ik natuurlijk ook even nieuwsgierig...
Uiteindelijk wel...maar heb eerst ook bij eefje gekeken...ik ben nog niet zo bekend met die Fobo functie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En toen heb je je vermaakt met mijn fotoselectie?
Nee hoor, daar zijn de Sjes te leuk voor!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
S! Doe iets! Ze hosselen je date-to-be weg!
Dag Mister, Nicht nötig, heb even gezellig teruggelurkt. Hoop dat jij het bent, op foto vijf. Maar het zou ook zomaar Jeff Bridges kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha die Eefje. Alvast excusus: ich habe ein Bisschen gelurkt in je fotoalbum.
Ha ha! En die andere S. is ook niet in de buurt. Perfecte timingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
S! Doe iets! Ze hosselen je date-to-be weg!
Nu wel even genoeg veren in de reetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn de Sjes te leuk voor!
Ha, wat vind je leuk aan die foto? De stoere zonnebril of de as in z'n baard?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dag Mister, Nicht nötig, heb even gezellig teruggelurkt. Hoop dat jij het bent, op foto vijf. Maar het zou ook zomaar Jeff Bridges kunnen zijn
Dat detail van de baard was me nog niet eens opgevallen..Ik denk toch de lange manen, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha, wat vind je leuk aan die foto? De stoere zonnebril of de as in z'n baard?
De dude is natuurlijk super cool. Dat straalt ook van de foto af natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat detail van de baard was me nog niet eens opgevallen..Ik denk toch de lange manen, eerlijk gezegd
Daar vraag je me zowat. Ik heb het een hele tijd terug één keer aangepast en er daarna niks meer mee gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Sekhmet het volgende:
Hoe werkt dat hele fobo eigenlijk? Stel dat ik één wil aanmaken.
Maar hoe maak je uberhaupt een fotoboek aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daar vraag je me zowat. Ik heb het een hele tijd terug één keer aangepast en er daarna niks meer mee gedaan.
In ieder geval kan ik in mijn fotoboek via links links op de pagina foto's toevoegen en tekst aanpassen.
Mmmm, staat er geen linkje bij je instellingen ofzo? Geen idee hoe ik dat toen jaren geleden heb gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar hoe maak je uberhaupt een fotoboek aan?
kan niks vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mmmm, staat er geen linkje bij je instellingen ofzo? Geen idee hoe ik dat toen jaren geleden heb gedaan.
Volgens mij staat er inderdaad in je profiel wel een linkje. En dan kun je in de profieltekst favorieten zetten, enzo. De hoofdfoto mag niet zo groot zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar hoe maak je uberhaupt een fotoboek aan?
Ik date niet met veel ouder maar voor Jeff maak ik graag een uitzonderingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De dude is natuurlijk super cool. Dat straalt ook van de foto af natuurlijk
kan niks vinden...maar even googlen, misschien word ik dan wat wijzerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er inderdaad in je profiel wel een linkje. En dan kun je in de profieltekst favorieten zetten, enzo. De hoofdfoto mag niet zo groot zijn.
Erg cool ja. Hij schijnt ook heel erg gehecht te zijn aan zijn tapijt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik date niet met veel ouder maar voor Jeff maak ik graag een uitzonderingHeel erg cool, die gast.
Er staat als je helemaal naar boven scrollt een tabje "Fotoboek", kan je als het goed is je profiel aanpassen of aan fotobeheer doen. Weet 't eigenlijk niet precies meer verderquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
kan niks vinden...maar even googlen, misschien word ik dan wat wijzer
Dat linkje/knopje waar ik toen op gedrukt heb is er waarschijnlijk bij mij niet meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
kan niks vinden...maar even googlen, misschien word ik dan wat wijzer
Sta je nog ergens ingeschreven?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Hxd het volgende:
Wellicht dat ik het toch maar weer is ga oppikken. Mis het daten toch wel een klein beetje.
Dat hangt er dan ook al een tijdje. Hoop maar wel dat het niet stinktquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Erg cool ja. Hij schijnt ook heel erg gehecht te zijn aan zijn tapijt.
Zie je de dude ervoor aan het ondertussen gewassen te hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hangt er dan ook al een tijdje. Hoop maar wel dat het niet stinkt
heb dat gedaan en een hoofdfoto toegevoegd, maar kan het nu nergens terugvinden. Foto's van mijzelf zijn schijnbaar allemaal te groot of het verkeerde bestandquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Er staat als je helemaal naar boven scrollt een tabje "Fotoboek", kan je als het goed is je profiel aanpassen of aan fotobeheer doen. Weet 't eigenlijk niet precies meer verder
Stom gedoe...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:19 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zie dat Sekhmet nog geen progressie boekt met haar fotoboek.
Heb je een groot hoofd Sekhmet? Grapjequote:Op zondag 20 mei 2012 00:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
heb dat gedaan en een hoofdfoto toegevoegd, maar kan het nu nergens terugvinden. Foto's van mijzelf zijn schijnbaar allemaal te groot of het verkeerde bestand
Ja dat kan. We zijn al driftig aan het kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef Sekhmet het volgende:
Er staat overigens wel dat ik voyeurs heb gehad (jullie, eefje en mister staan er ook tussen) doet ie het dan wel?
Maar zie je dan ook iets? oftewel heb ik nou een fobo?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat kan. We zijn al driftig aan het kijken.
Het fobo bestaat maar er zijn nog geen foto'squote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar zie je dan ook iets? oftewel heb ik nou een fobo?
Ik zie een leeg fotoboek. Dus nog zonder foto's. Je hebt je fobo wel al geopened. Ik kan al een reactie plaatsen. Zie je het?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar zie je dan ook iets? oftewel heb ik nou een fobo?
Ik als computerleek weet niet hoe ik foto's kan verkleinen...heb daar wel iets voor, maar dan zijn het geen jpg bestanden meerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb je een groot hoofd Sekhmet? Grapje
Misschien zijn de foto's te groot ja. Heb je geen programma om ze te verkleinen?
Kun je in het "save" venster niet selecteren dat het als jpg opgeslagen moet worden?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik als computerleek weet niet hoe ik foto's kan verkleinen...heb daar wel iets voor, maar dan zijn het geen jpg bestanden meer
Vul je wel het vakje boven uploaden in met een naam ???quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik als computerleek weet niet hoe ik foto's kan verkleinen...heb daar wel iets voor, maar dan zijn het geen jpg bestanden meer
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun je in het "save" venster niet selecteren dat het als jpg opgeslagen moet worden?
wanneer je van mening veranderd bent,dan mag je je meldenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En toch ben ik niet snel geneigd te daten met iemand die aangeeft echt geen kinderen (meer) te willen. e
Potverdriedubbeltjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Ik zou niet eens weten wat je bedoelt...blond hè
aha...now we're talkingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar...en bij mij is dus ook gebleken dat als ik verliefd genoeg ben die kinderwens echt nog wel te bespreken is (waar ik later ws enorm veel spjt van zou krijgen, dat dan weer wel)
In welk programma verklein je je plaatjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Ik zou niet eens weten wat je bedoelt...blond hè
Wat ga je maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat nog een baco pakken en een filmpje kijken
Slaap lekker allemaal![]()
Trustequote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat nog een baco pakken en een filmpje kijken
Slaap lekker allemaal![]()
Normaal gesproken in picsin op mn mobiel...probeer het nu door een foto via email vanaf mn mobiel te verzenden en gelijk te verkleinen...maar hij weigert om te versturenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In welk programma verklein je je plaatjes?
Maar wat voor plaatjes worden het dan i.p.v. jpg?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Normaal gesproken in picsin op mn mobiel...probeer het nu door een foto via email vanaf mn mobiel te verzenden en gelijk te verkleinen...maar hij weigert om te versturen
Heb ook picassa, maar weet niet goed hoe dat werkt
volgens mij is het geluktquote:Op zondag 20 mei 2012 00:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar wat voor plaatjes worden het dan i.p.v. jpg?
klinkt goed...heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef Perzephone het volgende:
Vanochtend nog uitloop van een date, was nice weer![]()
Andere date 'laten vallen' dus is misschien wel positief.. ben benieuwd
Wat betekent dat? Vanochtend uitloop van een date?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef Perzephone het volgende:
Vanochtend nog uitloop van een date, was nice weer![]()
Andere date 'laten vallen' dus is misschien wel positief.. ben benieuwd
Hehe, uitloop van een date dusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Vanochtend uitloop van een date?
Ja het is gelukt! En toch wel echt blond zo te zien.quote:
Ik lieg niet over mijn intelligentiequote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja het is gelukt! En toch wel echt blond zo te zien.
Alleen tot in de ochtend uitgelopen of ook tot in de vroege middag?quote:
Totaal geen verstand van computers maar toch creatief genoeg om het te fixen.quote:
Maakt niet uit toch...is iig een goed teken volgens mijquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Alleen tot in de ochtend uitgelopen of ook tot in de vroege middag?
VWO gedaan hè, mag dan wel blond zijn...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van computers maar toch creatief genoeg om het te fixen.
My point exactly..quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat hij het verschil bedoelt tussen lang doorgaan 's nachts of ook echt slapen?
(Wat inderdaad allebei goede tekenen zijn)
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch...is iig een goed teken volgens mij
En het wezentje op de foto is tamelijk aantrekkelijk. Nu maar hopen dat er niet teveel fokkertjes op af komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
VWO gedaan hè, mag dan wel blond zijn...
En toen? Of ben jij niet echt van 1980 en heb je pas net examen gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
VWO gedaan hè, mag dan wel blond zijn...
Gotta see that!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat FoBo is toch geen hogere wiskunde? Als ik hier roep dat ik er - alleen dit uur, van één tot twee dus, in mijn blote lul opsta schieten de views omhoog.
Check maar.
Goede genen...maar toch echt al 32 jaartjes oud.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En toen? Of ben jij niet echt van 1980 en heb je pas net examen gedaan?
Waarom heb jij mij dan niet gelijk vertelt hoe en wat...had mij wat moeite kunnen besparen...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat FoBo is toch geen hogere wiskunde? Als ik hier roep dat ik er - alleen dit uur, van één tot twee dus, in mijn blote lul opsta schieten de views omhoog.
Check maar.
Peper het maar weer in dat jij wel een leven hebt...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Omdat ik druk bezig was met navelstaren ipv dit topic te checken.
Haha, die Pientje. Geen piemol!quote:
Laat maar komen hoor...als er nou wat interessants tussen zit...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En het wezentje op de foto is tamelijk aantrekkelijk. Nu maar hopen dat er niet teveel fokkertjes op af komen.
Maar liefst 3 keer gestudeerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goede genen...maar toch echt al 32 jaartjes oud.
En daarna gestudeerd, en gestudeerd en nogmaals gestudeerd...en nu aan het werk.
of is het gestudeert...de wodka lime begint zijn werk te doen...
Ik begrijp er geen snars van...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Perzephone het volgende:
Toch vind ik de overgang van daten naar meer wel lastig tbh.. Misschien maak ik het mezelf wel veel te moeilijk![]()
Dit stel is dan anderhalve week datend...:
Zij: Lufjoe, liefste..! ♥
donderdag om 20:43 · Vind ik leuk · 1
Hij: Ik zou het wel fijn vinden als je zeg maar bij me blijft.. enzo ♥
donderdag om 21:14 via mobiel · Vind ik leuk · 1
Zij: Nou, ik wil dat, zegmaar, ook eigenlijk wel heul erg graag enzo.. Als jij dan natuurlijk ook bij mij blijft.. ♥
donderdag om 21:15 · Vind ik leuk
Hij: Nou op zich zou ik dat wel graag willen.. weetjewel.. zullen er dat dan maar doen? ♥
donderdag om 21:17 via mobiel · Vind ik leuk · 1
Zij: JA. ♥
En welke navels heb je zoal kunnen bewonderen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Omdat ik druk bezig was met navelstaren ipv dit topic te checken.
Psychologie, biologie en verpleegkunde...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar liefst 3 keer gestudeerd?![]()
Ik maar 2 keer.
Als je daar maar geen voorbeeld aan neemtquote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Perzephone het volgende:
Toch vind ik de overgang van daten naar meer wel lastig tbh.. Misschien maak ik het mezelf wel veel te moeilijk![]()
Dit stel is dan anderhalve week datend...:
Zij: Lufjoe, liefste..! ♥
donderdag om 20:43 · Vind ik leuk · 1
Hij: Ik zou het wel fijn vinden als je zeg maar bij me blijft.. enzo ♥
donderdag om 21:14 via mobiel · Vind ik leuk · 1
Zij: Nou, ik wil dat, zegmaar, ook eigenlijk wel heul erg graag enzo.. Als jij dan natuurlijk ook bij mij blijft.. ♥
donderdag om 21:15 · Vind ik leuk
Hij: Nou op zich zou ik dat wel graag willen.. weetjewel.. zullen er dat dan maar doen? ♥
donderdag om 21:17 via mobiel · Vind ik leuk · 1
Zij: JA. ♥
Die van mezelf uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En welke navels heb je zoal kunnen bewonderen?
Ze zijn beide midden twintig.. Maar eh, dan liever toch moeilijk denk ik hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van...zou dat dan toch de leeftijd zijn...
Agreequote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ze zijn beide midden twintig.. Maar eh, dan liever toch moeilijk denk ik haha
Vond je het allemaal interessant of leerde je gewoon heel graag? En aan welke studie heb je het meest in je huidige baan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Psychologie, biologie en verpleegkunde...
En, mag hij er zijn? Of issie eigenlijk maar lelijk met z'n stompjeshoofd?quote:
Via Fok romantischer..?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef Dizorn het volgende:
Als je toppunt van romantiek is een relatie fixen via facebook.. tsja. Leuk en aardig hoor. Maar in m'n hoofd zie ik alleen![]()
![]()
voor me ben ik bang
Ben verpleegkundige...andere studies niet afgemaakt. Waren wel allemaal tweede keus studies, vier keer uitgeloot voor geneeskunde.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vond je het allemaal interessant of leerde je gewoon heel graag? En aan welke studie heb je het meest in je huidige baan?
Dat sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Het is een gezegde. Moet ik dat echt uitleggen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En, mag hij er zijn? Of issie eigenlijk maar lelijk met z'n stompjeshoofd?
Fok is ontzettend romantisch!quote:
He jeetje. Vier keer maar liefst. Echt vervelend. En die reden van die numerus fixus heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben verpleegkundige...andere studies niet afgemaakt. Waren wel allemaal tweede keus studies, vier keer uitgeloot voor geneeskunde.
Ik stel me dan altijd voor dat de een op facebook z'n relatiestatus update <naam> heeft een relatie.... en dat de ander dat dan niet weet enzo en volledig in paniek raakt en dikke ruzie enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef Dizorn het volgende:
Als je toppunt van romantiek is een relatie fixen via facebook.. tsja. Leuk en aardig hoor. Maar in m'n hoofd zie ik alleen![]()
![]()
voor me ben ik bang
Er is een keer een docu geweest over mensen die hun (ex)partner hebben vermoord omdat ze hun relatiestatus hadden veranderd in vrijgezel...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik stel me dan altijd voor dat de een op facebook z'n relatiestatus update <naam> heeft een relatie.... en dat de ander dat dan niet weet enzo en volledig in paniek raakt en dikke ruzie enzo![]()
Oh! Ook van die stellen, het is pas officieel als het op fb is bijgewerkt enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik stel me dan altijd voor dat de een op facebook z'n relatiestatus update <naam> heeft een relatie.... en dat de ander dat dan niet weet enzo en volledig in paniek raakt en dikke ruzie enzo![]()
Zeg, het is half twee 's nachts. Een beetje slappe en droge humor mag toch wel of niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is een gezegde. Moet ik dat echt uitleggen?
Ik heb nog nooit gedate via Fok!quote:
heb ik geprobeerd, ook afgewezen. belgie was de enige mogelijkheid...maar dat zag ik niet zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Dizorn het volgende:
Sekh, nooit decentrale selectie/belgië geprobeerd dan? 4 keer uitloten (wist niet eens dat dat kon) is wel heel ernstig
Numerus Fixus is echter wel erg handig. Anders krijg je een "beetje" overschot aan geneeskunde studenten. Zijn er nu al eigenlijk teveel enzo.
Of op zijn facebook wall posten "schatje het was heerlijk vannacht! ik hou van je!"quote:Op zondag 20 mei 2012 01:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh! Ook van die stellen, het is pas officieel als het op fb is bijgewerkt enzo
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Dizorn het volgende:
Dizorn heeft zijn status veranderd naar "Het is Ingewikkeld".
Graag zelfs. Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg, het is half twee 's nachts. Een beetje slappe en droge humor mag toch wel of niet?
Is leuk hoor! Je weet iig een beetje hoe iemand in elkaar zit watbetreft openheid en sarcasme...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedate via Fok!![]()
Hoe zou dat nu zijn? Zo'n Fokster?
Volgens mij zijn er niet teveel. Hoeveelheid dokters wordt volgens mij echt kunstmatig laag gehouden onder het mom van: anders kunnen we ze niet allemaal opleiden. In het buitenland kan het wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Dizorn het volgende:
Sekh, nooit decentrale selectie/belgië geprobeerd dan? 4 keer uitloten (wist niet eens dat dat kon) is wel heel ernstig
Numerus Fixus is echter wel erg handig. Anders krijg je een "beetje" overschot aan geneeskunde studenten. Zijn er nu al eigenlijk teveel enzo.
Vandaar dat het ook word afgeschaftquote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet teveel. Hoeveelheid dokters wordt volgens mij echt kunstmatig laag gehouden onder het mom van: anders kunnen we ze niet allemaal opleiden. In het buitenland kan het wel.
Maar heb je het helemaal naar je zin nu in de verpleegkunde?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben verpleegkundige...andere studies niet afgemaakt. Waren wel allemaal tweede keus studies, vier keer uitgeloot voor geneeskunde.
It makes a livingquote:Op zondag 20 mei 2012 01:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar heb je het helemaal naar je zin nu in de verpleegkunde?
Ik heb BlackAdder om mijn compu.quote:
Dat klinkt niet heel happy!quote:
Stewie is een wolk van een baby.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef Sekhmet het volgende:
wait...wait..wait...mmm and boom goes the dynamite.
Love family guy!
Kan nog ooit he! Een droom niet uit het oog verliezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuke collega's maakt een boel goed. Maar zou nog wel wat anders willen...
Doe ik ook niet...ligt nog steeds in de planning.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kan nog ooit he! Een droom niet uit het oog verliezen.
quote:
Toen ik zo oud was had ik er ook nog geen behoefte aan (wist wel dat ik se in de toekomst graag zou willen)...word anders als je 32 bentquote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef Dizorn het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen geen kinderen zouden willen. Tenzij je een kutpersoon bent, krijg dan alsjeblieft geen kinderen. Maar anders zijn ze sowieso vet![]()
Maar wel op z'n tijd. Ik ben nu 21 en nog lang niet klaar met studeren enzo
Omdat ik niet denk dat ik een goede moeder zou zijn. Ik ben best leuk met kinderen, zou me prima voelen in de rol van tante ofzo (wordt overigens lastig zonder broers of zussen), maar moeder? Nee, ik zou het niet kunnen en niet willen ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef Dizorn het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen geen kinderen zouden willen. Tenzij je een kutpersoon bent, krijg dan alsjeblieft geen kinderen. Maar anders zijn ze sowieso vet![]()
Maar wel op z'n tijd. Ik ben nu 21 en nog lang niet klaar met studeren enzo
leuk toch, kun je iig zeggen da je een bijzonder kind hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Van angst zeker! Stewie is stiekem toch wel een psychopaat.
Ik denk dat dat ook voor iedere vrouw anders is. Heb ook een aantal vriendinnen die het echt niet willen, terwijl ik juist al heel jong wist dat ik ooit een keer moeder zou willen worden. And I'll be damn good at itquote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat ik een goede moeder zou zijn. Ik ben best leuk met kinderen, zou me prima voelen in de rol van tante ofzo (wordt overigens lastig zonder broers of zussen), maar moeder? Nee, ik zou het niet kunnen en niet willen ook.
Ja dat wel. Stewie is erg uniek. Al is het alleen maar al om de vorm van zijn hoofdje. Fontanelhorror.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
leuk toch, kun je iig zeggen da je een bijzonder kind hebt
Geniet ervan zou ik zeggen...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Dizorn het volgende:
Duurt nog heeeuul lang voor ik 32 ben, gelukkig/helaas.
Ach, als hij maar gezond is..quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Stewie is erg uniek. Al is het alleen maar al om de vorm van zijn hoofdje. Fontanelhorror.
Wat voor pappie moet(en) je kindje(s) krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook voor iedere vrouw anders is. Heb ook een aantal vriendinnen die het echt niet willen, terwijl ik juist al heel jong wist dat ik ooit een keer moeder zou willen worden. And I'll be damn good at it
dat staat nog lang niet vast...als ik hem maar leuk vind om mee te beginnenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat voor pappie moet(en) je kindje(s) krijgen?
Je moet er toch niet aan denken zoiets te baren. Alhoewel, volgens mij is z'n hoofdje met bedspringen gevormd.quote:
Yep:quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken zoiets te baren. Alhoewel, volgens mij is z'n hoofdje met bedspringen gevormd.
Oké dan de volgende vraag. Wat wil mamma?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
dat staat nog lang niet vast...als ik hem maar leuk vind om mee te beginnen
Haha, ik zag het laatst ook pas voor het eerst. Ik was best geschokt. Ik dacht dat die vorm deel uitmaakte van Stewie's genoom.quote:
Een leuke, aantrekkelijke (voor mij dan) man met humor, intelligentie en een libido dat past bij dat van mij. Iemand met wie je kan praten, lachen en huilen en vooral die mij dat ene speciale gevoel geeft wat niet in woorden is uit te leggen...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oké dan de volgende vraag. Wat wil mamma?
Aan de andere kant, waarom dm/msn als het ook gewoon hier kan? Lache jonge!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Dizorn het volgende:
Als je Sekh wil hosselen, doe dan even wat beter je best in DM ofzo.
Is er ook weer wat om te lezen zo in de zaterdagnacht...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom dm/msn als het ook gewoon hier kan? Lache jonge!
Nee, dat lijkt me niet. Dit lijkt me vrij algemeenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een leuke, aantrekkelijke (voor mij dan) man met humor, intelligentie en een libido dat past bij dat van mij. Iemand met wie je kan praten, lachen en huilen en vooral die mij dat ene speciale gevoel geeft wat niet in woorden is uit te leggen...
Ben ik dan te veeleisend?
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Dit lijkt me vrij algemeen
Maar wat bedoel je met het libido? Mannen hebben vrijwel altijd een groter libido dan vrouwen.
Fok zit in ieder geval vol met intelligente mannen met humor (zoals ik).
Wish that were truequote:Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef Dizorn het volgende:
Als je daar geen geile fokkers mee aantrekt, weet ik 't ook niet meer.
Warrior Goddess!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Ik heb een hoog libido...hoger dan de meeste (oudere) mannen...maar dat is puur uit ervaring sprekende
Thanx voor de info...wie schijt er nou om half drie 's nachts. Weet je dat dat binnen de verpleging ergernis nummer 1 is...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga schijten. Weten jullie dat ook weer.
Dat is idd de vraag....quote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Sowieso dat je er geile fokkers mee aantrekt. Vraag is of jij het er ook op zou kunnen
Had je daar geen eufemisme voor? Bijvoorbeeld dat je een bruine karper te water ging laten ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga schijten. Weten jullie dat ook weer.
Klinkt nou niet heel veel beter...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Had je daar geen eufemisme voor? Bijvoorbeeld dat je een bruine karper te water ging laten ofzo.
Gebeurt dat veel? Dat mensen wakker worden en een grote boodschap doen? Of erger: dat mensen een grote boodschap doen en dan wakker worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Thanx voor de info...wie schijt er nou om half drie 's nachts. Weet je dat dat binnen de verpleging ergernis nummer 1 is...
Nee? Gewoon benoemen die handel?quote:
Zoals ik al zei...ergernis nummer 1. Wie schijt er nou midden in de nacht...en daar ook nog voor wakker worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gebeurt dat veel? Dat mensen wakker worden en een grote boodschap doen? Of erger: dat mensen een grote boodschap doen en dan wakker worden.
Je bent toch iets te jong voor mij...no offencequote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Dizorn het volgende:
De porseleinen troon bestijgen.
En sorry Sekh, ik heb niet genoeg libido om jou én m'n huidige date tevreden te stellen. En ik weet wel wie er voorrang heeft
Wees blij! In het deel van de zorg waar ik zit doen ze dat gewoon in bed en smeren het vervolgens aan de muren en in de gordijnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...ergernis nummer 1. Wie schijt er nou midden in de nacht...en daar ook nog voor wakker worden.
En dan de verpleging bellen om er melding van te maken![]()
Aan de andere kant; wij schijten midden in de nacht een compleet topic vol!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...ergernis nummer 1. Wie schijt er nou midden in de nacht...en daar ook nog voor wakker worden.
Pijnlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je bent toch iets te jong voor mij...no offence
Heb jij in dezelfde verpleeghuizen als ik gewerkt?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wees blij! In het deel van de zorg waar ik zit doen ze dat gewoon in bed en smeren het vervolgens aan de muren en in de gordijnen.
Is dat niet gewoon in alle verpleeghuizen zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb jij in dezelfde verpleeghuizen als ik gewerkt?
Sweet dreamsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
PijnlijkEn het was nog zo'n serieus aanbod ook...
Achja, HJ brengt me op goede ideeën. Ik ga ervandoor. Trusten
Ik gok dat Joe gewoon teveel koffie heeft gedronken. Maar ik zie liever voor me dat hij zit navel te staren dan dat hij een bruine trui zit te breien.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En dan de verpleging bellen om er melding van te maken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon in alle verpleeghuizen zo?
Ik kan jullie beiden op het hart drukken dat ik thuis dit soort dingen niet doe. Als ik bruine gordijnen zou hebben dan waren ze bruin van de fabriek uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb jij in dezelfde verpleeghuizen als ik gewerkt?
Mwah...weet nog niet zo wat ik meer erotiserend vindquote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik gok dat Joe gewoon teveel koffie heeft gedronken. Maar ik zie liever voor me dat hij zit navel te staren dan dat hij een bruine trui zit te breien.
Ik kan je vertellen dat H_J bijzonder sexy is als ie koffie drinkt... Moet ik er wel bij zeggen dat ik een klein beetje bevooroordeeld ben.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mwah...weet nog niet zo wat ik meer erotiserend vind
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tien minuten stil. De dm-functie is ontdekt geloof ik...
beetje beter je best doen...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef Mister1977 het volgende:
Ik krijg anders helemaal niks![]()
Ik ben een potje aan het knikkebollen hier.
Vraag me af hoe je op zoiets reageert.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wees blij! In het deel van de zorg waar ik zit doen ze dat gewoon in bed en smeren het vervolgens aan de muren en in de gordijnen.
Miauuww,quote:
alsof het de normaalste zaak in de wereld is...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je op zoiets reageert.
Even in het kader van algehele hilariteit bij het teruglezen morgenochtend, heb je gedronken nu? Zo ja, wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Miauuww,![]()
Maar dit mannetje begint nu te suffen en dus onzin te verkopen.
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
alsof het de normaalste zaak in de wereld is...
Ja, wodka lime...en ik schaam mij nu alquote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even in het kader van algehele hilariteit bij het teruglezen morgenochtend, heb je gedronken nu? Zo ja, wat?
Je zult het niet geloven maar ik ben volledig nuchter.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even in het kader van algehele hilariteit bij het teruglezen morgenochtend, heb je gedronken nu? Zo ja, wat?
shame on you...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven maar ik ben volledig nuchter.
Ik weet niet zeker of dit nu iets is om trots op te zijn of me voor te schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |