zijn vrouw b-)quote:
Eerlijk gekochtquote:
Vrouw van Koevermans > allemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Vrouw van Makaay>> alle voetbalvrouwen!
Ik maak ze niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
kan je er ook met Gordon samen maken?
Nee ik woon niet in de bijlmerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Horen jullie ook de hele tijd die helicopter?
JINXquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef Knaller het volgende:
Ik zie Chelsea nog scoren uit een smerige counter zo meteen als Bayern het niet doet.
Hij heeft bijgetekend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Robben gaat volgend jaar gewoon naar Vitesse
Ja, daar ben ik ook heilig van overtuigd ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Robben gaat volgend jaar gewoon naar Vitesse
B.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een vrouwelijke mod die onzeker wordt door de hoer van Ribery.
Heeft vast zelf een A-Cup
Ze is gewoon boos dat mensen niet eens 50 euries voor haar wil biedenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een vrouwelijke mod die onzeker wordt door de hoer van Ribery.
Heeft vast zelf een A-Cup
Wim Kieft bij Sport 1?quote:
Alle soldaten op de straat doen dat ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wim Kieft bij Sport 1?
Dat is de reden dat ik mijn abbonoment had opgezegd. Die gast klonk alsof hij constant cocaine zat te snuiven
Mja behoorlijk irritant, maar Sierd maakt alles goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wim Kieft bij Sport 1?
Dat is de reden dat ik mijn abbonoment had opgezegd. Die gast klonk alsof hij constant cocaine zat te snuiven
Vreselijk irritant is dat ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wim Kieft bij Sport 1?
Dit is Sierd niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja behoorlijk irritant, maar Sierd maakt alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |