Hij stond voor een spiegelquote:
nahquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Nou, nog een 1-1 voor de spanning en dan Torres de 1-2 in de 93ste minuut graag.
Hopelijk heeft hij een NL-elftal shirt eronder aan en trekt hij zijn Bayern shirt dan uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Nou, nog een 1-1 voor de spanning en dan Robben de 2-1 in de 93ste minuut graag.
Neymar had ook zo'n zwart/wit shirtje aan dacht ik, dus..quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een NL-elftal shirt eronder aan en trekt hij zijn Bayern shirt dan uit.![]()
![]()
Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef NLGooner het volgende:
Staat Nederland nou altijd centraal in Nike reclames of is dit per land verschillend?
Oke, samen met Ronaldo de enige.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Neymar had ook zo'n zwart/wit shirtje aan dacht ik, dus..
nee niet die van Santos
Volgens mij zag ik pepe ook nog in het zwartquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Neymar had ook zo'n zwart/wit shirtje aan dacht ik, dus..
nee niet die van Santos
Hahaha, dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een NL-elftal shirt eronder aan en trekt hij zijn Bayern shirt dan uit.![]()
![]()
Usenetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Telegraaf was toch een NZB krant?
beetje raar om je dan de krant van oranje nederland te noemen
Als je het inderdaad zo ziet is het niet veel bijzonders, maar dan toch topscorer zijn hé..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef franske19 het volgende:
Gomez had al drie keer moeten scoren. Wat een matige speler is dat. Heeft het geluk dat hij af en toe tegen een bal aanloopt in de zestien maar als er iets meer gevraagd wordt dan faalt hij opzichtig.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daar gebruik ik andere zoekmachines voor dan de Telegraaafquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
En Kluivert en Ruudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef ShevaJB het volgende:
Vroeger had Nike bazige reclames, Davids in de hoofdrol
Henry, Zidane, van gaal ja ja mooie tijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef ShevaJB het volgende:
Vroeger had Nike bazige reclames, Davids in de hoofdrol
Ik weet het serieus niet..quote:
quote:
En toch doen ze datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet..
Lijkt me als je voor elk team zo'n aparte reclame moet maken het klauwen met geld kost
Nee, dat doen ze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Lijkt me als je voor elk team zo'n aparte reclame moet maken het klauwen met geld kost
Ehh, hij licht ten minste iets goeds uit, beter dan Waterreusquote:
Alsof geld een factor van belang is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
ze hebben maar een reclame hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof geld een factor van belang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |