Een vriendin van mij woont daar, elke keer als ze gaat stappen, moet ze wachten op de trein of bus en die gaat pas om 7 uur vanuit Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb geen medelijden met mensen uit Pekela, behalve als ze er onvrijwillig wonen.
Denk eens aan de mensen uit Urk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb geen medelijden met mensen uit Pekela, behalve als ze er onvrijwillig wonen.
Jij zegt dat Pekela Groningen ís. En dat is niet zo. Pekela ligt wel IN Groningen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
En Etsu, Pekela ligt wel in Groningen volgens Wikipedia.
Je zult maar op een van de kleinere waddeneilanden wonen, dan ben je mooi fuckedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk eens aan de mensen uit Urk.Of Katwijk.
ik stel den bosch voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
Maar Groningen is wel een beetje ver weg om even naar de bios te gaan, Utrecht een optie?
Dat zei ik niet. Ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt dat Pekela Groningen ís. En dat is niet zo. Pekela ligt wel IN Groningen ja.
In dat geval mag jij jezelf een note geven voor het bashen van Groningen. Net zoals je bij mij hebt gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ikt de provincie Groningen.
Dan kan je net zo goed in de middle of nowhere gaan wonen, net alsof je het verschil merkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Je zult maar op een van de kleinere waddeneilanden wonen, dan ben je mooi fucked
Toegegeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
Maar geef toe, buiten de stad Groningen is Groningen toch een groot niemandsland met schapen?
Dat is alles buiten de randstad en de steden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
Maar geef toe, buiten de stad Groningen is Groningen toch een groot niemandsland met schapen?
Delfzijl is cool okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
waarom woont niemand in brabantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Delfzijl is cool okedaar is zelfs een mini-versie van Sail, DelfSail XD
Na, ik woon in de middel of nowhere maar ik ben op de fiets binnen een half uur in Den Bosch. Uden, Veghel, Eindhoven, Oss, is allemaal redelijk in de buurt. Groningen daarentegen heeft maar 1 stadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is alles buiten de randstad en de steden.
Ik ben in 30 minuten in Amsterdam of Den Haag, Leiden zelfs in een kwartier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Na, ik woon in de middel of nowhere maar ik ben op de fiets binnen een half uur in Den Bosch, Uden, Veghel, Eindhoven, Oss, is allemaal redelijk in de buurt. Groningen daarentegen heeft maar 1 stad
Tilburg?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kom we gaan gewoon in de zomer naar die kermis in Brabant, die is wel leuk
Roze zaterdag? Is dat dit jaar in niet in Haarlem?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Rummikub het volgende:
Die in Tilburg heeft ook een dag waar veel homo's op afkomen als ik het me goed herinner, dus...
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Rummikub het volgende:
Die in Tilburg heeft ook een dag waar veel homo's op afkomen als ik het me goed herinner, dus...
ze vind ze schattig in anime en zou erop fappen als ze een dick hadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.
Toeval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.
Rummikub is toch een b0ii?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
ze vind ze schattig in anime en zou erop fappen als ze een dick had
Wat. Ik woon in appingedam. WIE BEN JIJquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee haha, maar ik woon ook in Delfzijl, lekker dichtbij
OMG serieus? ik woon eigelijk in Den Haag, maar mn vader woont in Delfzijl en ik heb daar zelf 12 jaar gewoond...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Ik woon in appingedam. WIE BEN JIJ
Hebben we te maken met een lurkster?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Ik woon in appingedam. WIE BEN JIJ
linkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bijna een rel veroorzaakt, had je dat meegekregen?
DM me je naam eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
OMG serieus? ik woon eigelijk in Den Haag, maar mn vader woont in Delfzijl en ik heb daar zelf 12 jaar gewoond...
nee manquote:
mijn naam is bekend hoor, ik heet Widiaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DM me je naam eensmisschien ken ik je wel
Ben er nu mee bezig lieve jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef leeell het volgende:
Ha, DV, heb je je vmbo diploma nou al een keer gehaald ?
jeetje, toen je er aan begon was het toch nog MAVO ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig lieve jongen.
Achternaam?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
mijn naam is bekend hoor, ik heet Widia
Is het nog steeds.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef leeell het volgende:
[..]
jeetje, toen je er aan begon was het toch nog MAVO ?
oh excuus, ik meng me nooit zo in die onderlagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ik was ook in Groningen vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik zag de TT, en ik had vandaag toevallig een meet in de bioscoop in groningen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef leeell het volgende:
[..]
oh excuus, ik meng me nooit zo in die onderlagenhihaho wat ben je toch een leuk jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij heb afentoe wat tegengas nodig met al die kwijlende autistenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hihaho wat ben je toch een leuk jongetje.
Ook bij de 3 gezusters.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mywaar was je? Ik was in pathe en even bij de 3 gezusters
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga er vlakbij wonen, maar m'n huisje heeft nog geen wc, dus even bij de 3 grote boodschap doen en dan weer weg![]()
![]()
Jongens die hard to get doen hebben vaker mijn aandacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jij heb afentoe wat tegengas nodig met al die kwijlende autisten
wat moeten we met aandacht als je in Groningen woontquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jongens die hard to get doen hebben vaker mijn aandacht.
Tis maar internet, neem het niet al te serieus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
wat moeten we met aandacht als je in Groningen woont
Hoi schat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
Etsu is trouwens geen kwijlende autist hoor DV, hij is homo.
kssshhtquote:
Waarom vertel je dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
Etsu is trouwens geen kwijlende autist hoor DV, hij is homo.
kennis is machtquote:
dat is enkel voor mensen met een mentale beperkingquote:
het is fijn dat we een übermensch erbij hebben hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is enkel voor mensen met een mentale beperking
Iedereen blijft mij schattig noemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niks mis met homo's hoor, ik vind rezania ook een schatje. Soms.
absoluut.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niks mis met homo's hoor, ik vind rezania ook een schatje. Soms.
Nee Den Boschquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou vertel eens, wat is dat in de TT? Is er een meet in Groningen?
mochten jullie willenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand opperde een meeting, maar we zijn er nog niet over uit waar, en ik prefereer Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een toetie rezje.
geen probleem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
het is fijn dat we een übermensch erbij hebben hier
alles aan mooie meisjes eigenlijk, ik beperk me daar niet inquote:
ja dat wisten we alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand opperde een meeting, maar we zijn er nog niet over uit waar, en ik prefereer Groningen.
ben ermee gestopt, gewoon blijven doorbijtenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Rummikub het volgende:
Ja maar dat aidsspul zit nu overal, op mijn vingers, eten, lippen
alsof de randstad geen 2 uur reizen is voor mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Wij moeten altijd naar de randstad komen, komen jullie maar eens hier luie donders.
Ja ik ook, maar ben opnieuw begonnen want het bloedde echtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ben ermee gestopt, gewoon blijven doorbijten
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef leeell het volgende:
rez schattig
hij is gewoon een kaolo harde poepstamper
Deze man weet.quote:
Mannelijke studentenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er gaat niks boven Groningen. En de studenten.
En hoelang is groningen reizen? Oh wacht, je bent een brabander of niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
alsof de randstad geen 2 uur reizen is voor me
de meeste zullen toch echt hetero zijn. dat lijkt me wel kut als homoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannelijke studenten
Boh, met uitgaan veel mannen gezien en ik denk dat ik me wel ga vermaken volgend jaar.
jepquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En hoelang is groningen reizen? Oh wacht, je bent een brabander of niet.
quote:
Laten wij een keer samen uitgaan dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannelijke studenten
Boh, met uitgaan veel mannen gezien en ik denk dat ik me wel ga vermaken volgend jaar.
Ik hoor juist dat in Groningen best veel homo's rondlopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
de meeste zullen toch echt hetero zijn. dat lijkt me wel kut als homoen vind even homo de ander ook standaard leuk of niet?
weg lobiquote:
Wauw, mooi gemaakt meidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef leeell het volgende:
[..]__________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________!!
ik was een tijdje gestopt (had nepnagels gezet) maar toen kwam tentamenweek en had ik weer vrolijk al mn nagels eraf gebeten.. heb nu eindelijk weer een beetje nagel XDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ben opnieuw begonnen want het bloedde echt
dankje poesquote:
hoe is dat ooit geografisch verdeeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat in Groningen best veel homo's rondlopen.
eens, incest bolwerkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
Haten op Leiden.Kijk, Katwijk daarentegen.
Beginnen bij ocean 41 met cocktails, 2 voor 1.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten wij een keer samen uitgaan dan.
Ja door leren wordt het erger merk ik, zit veel meer te bijten dan normaal deze weekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik was een tijdje gestopt (had nepnagels gezet) maar toen kwam tentamenweek en had ik weer vrolijk al mn nagels eraf gebeten.. heb nu eindelijk weer een beetje nagel XD
Ik las het alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beginnen bij ocean 41 met cocktails, 2 voor 1.
Mja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
hoe is dat ooit geografisch verdeeld
goed idee, even sjekkie pielenquote:
De blauwe engel is wel tofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of 10 bier voor 10 euro bij De Blauwe Engel. Nog niet gedaan, maar komt nog wel.
M'n vrienden vinden de blauwe engel voor losersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De blauwe engel is wel tofGewoon open tot 8u
Laten we het erop houden dat mijn nagels niet op de grond terecht komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
nee met blote voeten door je nagels heel banjere is leuk
eet je ze op ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat mijn nagels niet op de grond terecht komen.
Er komen best veel sneue figuren jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n vrienden vinden de blauwe engel voor losersBen maar 1x snel binnen geweest volgens mij.
Cool. Ben jij ook homo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Dennisweb het volgende:
Heuj, ik woon in Groningen maar ik ga niet vrijwillig mijn tijd doorbrengen met FOK!kertjes.
Oke dankje voor deze mededeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Dennisweb het volgende:
Heuj, ik woon in Groningen maar ik ga niet vrijwillig mijn tijd doorbrengen met FOK!kertjes.
gastquote:
Noordwijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
Leeell, ga jij naar Noorwijk of naar Leiden?
Ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er komen best veel sneue figuren jamaar als de rest dicht is, is het een prima alternatief.
Ah. Ik bijna alleen maar Leiden eigenlijk.quote:
Ja er zijn homos die overwegen er heen te gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhNja, ik ga 29 juni m'n feestje houden bij de 3 oa, dus zie dan wel wat ik doe
Ik wil ook een keer naar Kokomo, maar daar hoor ik ook verschillende verhalen over.
Kokomo is de Hollywood van Groningenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhNja, ik ga 29 juni m'n feestje houden bij de 3 oa, dus zie dan wel wat ik doe
Ik wil ook een keer naar Kokomo, maar daar hoor ik ook verschillende verhalen over.
Harmonie ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Ik bijna alleen maar Leiden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja er zijn homos die overwegen er heen te gaan
Geen homo's daar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kokomo is de Hollywood van Groningensletjes verzamelplaats
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Harmonie ?
Die kankertent bij de molen?
Lazarus ?
ah, pas nog op het terras gezeten, maar das gewoon een cafeetjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.Gewoon Einstein.
's Avonds gezellig genoeg, beter dan clubs imo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ah, pas nog op het terras gezeten, maar das gewoon een cafeetje
Ben er 2x geweest, en aangezien je homo's niet aan hun uiterlijk kan herkennen meestal, heb ik geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aangezien je homo's niet aan hun uiterlijk kan herkennen meestal,
mja mja mjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
's Avonds gezellig genoeg, beter dan clubs imo.
Oké.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest, en aangezien je homo's niet aan hun uiterlijk kan herkennen meestal, heb ik geen idee.
Gaydar, soms werkt het, soms niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Rummikub het volgende:
Homo's herkennen elkaar wel toch of zo? Zoiets zei mijn neef ooit tenminste.
Spareribsssquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Rezania het volgende:
Oh ja DV, wij gaan naar de Shaf binnenkort. Spareribs eten.
alto, langharig vies autistentuig daarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef dramatic het volgende:
Lazaru's heeft de echte muziek. was nice toen ik er eens was
Mja, aan de hand van jouw posts herken ik homoseksualiteit bij jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Rummikub het volgende:
Homo's herkennen elkaar wel toch of zo? Zoiets zei mijn neef ooit tenminste.
Daar hebben ze echt de beste van Nederland, vlees zo mals joh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spareribssser liggen hier nog 2 ribs
Geen idee. Ben je wel eens naar PANN utrecht geweest?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben wel naar zo'n gaybar geweest, weet alleen even niet meer waar. In een van de zijstraatjes, stukje lopen. Maar ben snel weer weggegaan, beetje oud allemaal.Zijn er meer gaybars?
das toch mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef leeell het volgende:
[..]
alto, langharig vies autistentuig daar
muziek is niet beter of slechter dan de "clubs" idd.
Ik ben niet gayquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, aan de hand van jouw posts herken ik homoseksualiteit bij jou.
Nee. Moet ik nog doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je wel eens naar PANN utrecht geweest?
Daar gaan we een keer heen danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt de beste van Nederland, vlees zo mals joh.
Dit. Als je goede muziek wilt luisteren kan je beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef leeell het volgende:
geen enkele uitgaansgelegenheid heeft "leuke muziek" dus daar doe ik het al niet om
Binnenkort toch? Slepen we Roburtt ook mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar gaan we een keer heen dan
Ik wil wel een keer met je mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Moet ik nog doen.Is ook maar 1x per maand ofzo.
Ja man. Mooiste dorp van Nederland (op de neonazi's naquote:
Geil, ik heb een FOK!ster gehosseld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je mee.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je mee.
Haha ja volgens mij kwamen Trollscience en ik binnenkort naar Sassem.. ergens half juni. Ben de datum vergetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Binnenkort toch? Slepen we Roburtt ook mee.
kom er eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man. Mooiste dorp van Nederland (op de neonazi's na).
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geil, ik heb een FOK!ster gehosseld.
Al die boys hier jaloers.
16de ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij kwamen Trollscience en ik binnenkort naar Sassem.. ergens half juni. Ben de datum vergeten16e volgens mij.. na roberts verjaardag.
De Kaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef leeell het volgende:
[..]
kom er eigenlijk nooit![]()
op het water rondom sassem na.
Vertel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef leeell het volgende:
de laatste EXA meet is niet te overtreffen, wat je ook gaat doen
zodra je leert leven met zn schizofrenie zit alles goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]je lijkt me gewoon een leuke jongen. Ik herinner je er nog wel even aan.
Wie kwamen er nou eigenlijk opdagen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef leeell het volgende:
de laatste EXA meet is niet te overtreffen, wat je ook gaat doen
Ik ben ook leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]je lijkt me gewoon een leuke jongen. Ik herinner je er nog wel even aan.
Mooi, dan kan trollie bij jou slapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
16de ja.Ik heb even gecheckt, ik zit dan niet in Londen.
[..]
De Kaag.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef leeell het volgende:
[..]
zodra je leert leven met zn schizofrenie zit alles goed.
preciesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
16de ja.Ik heb even gecheckt, ik zit dan niet in Londen.
[..]
De Kaag.
quote:
meerdere personenquote:
Nee. Straks wil hij dingen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooi, dan kan trollie bij jou slapen.
Oh myquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk.
Ik weet hoe jij eruit ziet, dus als ik je zie, ga ik heel hard DROMENVANGERTJE roepen en dan kijk ik wel of je reageert.
puikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef Etsu het volgende:
Dastan en leeeeeeeeeeeeeeeeeelll kwamen opdagen.
En ze hebben seks gehad in een tentje.
hoax.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef Etsu het volgende:
Dastan en leeeeeeeeeeeeeeeeeelll kwamen opdagen.
En ze hebben seks gehad in een tentje.
Wat als er meerdere Sabines rondlopen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mySabine voldoet ook prima.
roep je haar achternaamquote:
jij begon met smsenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Etsu het volgende:
En het leuke is: leeell smste me de hele tijd met de vraag waarom ik er niet was, of ik ook kwam etc.
Hij wilde een triootje.
wel naar dastanquote:
zaterdag wat waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Rezania het volgende:
leeell, kom je zaterdag ook? Kunnen we het tent scenario nadoen.
Dan kennen ze jou als dromenvangertje, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk, maar wat als ik met vrienden ben en ik reageer op dromenvangertje
maar wel in boxer naast elkaar hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef leeell het volgende:
tent scenario was trouwens slapen zonder slaapzak, matje of kussen
pohi enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kennen ze jou als dromenvangertje, ik zie het probleem niet zo.
Nee kleren aan, het was kankerkoudquote:
Dan moet ik uitleggen waarom, en ik schaam mij als ik zeg dat ik met mensen praat van een forum.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kennen ze jou als dromenvangertje, ik zie het probleem niet zo.
Maar troll is toch onweerstaanbaar gekkiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1818624
[..]
18 jaar lang lukte het, dat kan ik nog wel een keer.
Lijkt me ook een beetje raar jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ik uitleggen waarom, en ik schaam mij als ik zeg dat ik met mensen praat van een forum.
dat kanquote:
te weinig kopstukkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1818624
[..]
18 jaar lang lukte het, dat kan ik nog wel een keer.
Uit mijn ogen? Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar troll is toch onweerstaanbaar gekkie
Oke, Sabine dus. Komt goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ik uitleggen waarom, en ik schaam mij als ik zeg dat ik met mensen praat van een forum.
homo's hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom gaat elk topic dat ik opzoek over elkaar nemen. Echt waar, zelfs hier..
HOMO'Squote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We voelen dat je kijkt en we passen ons automatisch aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
14 juni, hmm. Misschien, misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, Sabine dus. Komt goed.
14 juni of 29 juni ben ik weer in de stad, ik zie je.
Morgen kan ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef leeell het volgende:
tevens rez, waarom kom je morgen niet met cosmo
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef leeell het volgende:
tevens rez, waarom kom je morgen niet met cosmo
quote:
stomquote:
Gewoon doen, al die mannelijke hetero's hier jaloers dat ik DV heb gezien en gehosseld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juni, hmm. Misschien, misschien.
Stom dat jij niet volgende week zaterdag kan.quote:
komt geen hondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stom dat jij niet volgende week zaterdag kan.
Haha opschepster.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon doen, al die mannelijke hetero's hier jaloers dat ik DV heb gezien en gehosseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |