Een vriendin van mij woont daar, elke keer als ze gaat stappen, moet ze wachten op de trein of bus en die gaat pas om 7 uur vanuit Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb geen medelijden met mensen uit Pekela, behalve als ze er onvrijwillig wonen.
Denk eens aan de mensen uit Urk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb geen medelijden met mensen uit Pekela, behalve als ze er onvrijwillig wonen.
Jij zegt dat Pekela Groningen ís. En dat is niet zo. Pekela ligt wel IN Groningen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
En Etsu, Pekela ligt wel in Groningen volgens Wikipedia.
Je zult maar op een van de kleinere waddeneilanden wonen, dan ben je mooi fuckedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk eens aan de mensen uit Urk.Of Katwijk.
ik stel den bosch voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
Maar Groningen is wel een beetje ver weg om even naar de bios te gaan, Utrecht een optie?
Dat zei ik niet. Ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt dat Pekela Groningen ís. En dat is niet zo. Pekela ligt wel IN Groningen ja.
In dat geval mag jij jezelf een note geven voor het bashen van Groningen. Net zoals je bij mij hebt gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ikt de provincie Groningen.
Dan kan je net zo goed in de middle of nowhere gaan wonen, net alsof je het verschil merkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Je zult maar op een van de kleinere waddeneilanden wonen, dan ben je mooi fucked
Toegegeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
Maar geef toe, buiten de stad Groningen is Groningen toch een groot niemandsland met schapen?
Dat is alles buiten de randstad en de steden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
Maar geef toe, buiten de stad Groningen is Groningen toch een groot niemandsland met schapen?
Delfzijl is cool okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rummikub het volgende:
waarom woont niemand in brabantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Delfzijl is cool okedaar is zelfs een mini-versie van Sail, DelfSail XD
Na, ik woon in de middel of nowhere maar ik ben op de fiets binnen een half uur in Den Bosch. Uden, Veghel, Eindhoven, Oss, is allemaal redelijk in de buurt. Groningen daarentegen heeft maar 1 stadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is alles buiten de randstad en de steden.
Ik ben in 30 minuten in Amsterdam of Den Haag, Leiden zelfs in een kwartier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Na, ik woon in de middel of nowhere maar ik ben op de fiets binnen een half uur in Den Bosch, Uden, Veghel, Eindhoven, Oss, is allemaal redelijk in de buurt. Groningen daarentegen heeft maar 1 stad
Tilburg?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Kom we gaan gewoon in de zomer naar die kermis in Brabant, die is wel leuk
Roze zaterdag? Is dat dit jaar in niet in Haarlem?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Rummikub het volgende:
Die in Tilburg heeft ook een dag waar veel homo's op afkomen als ik het me goed herinner, dus...
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Rummikub het volgende:
Die in Tilburg heeft ook een dag waar veel homo's op afkomen als ik het me goed herinner, dus...
ze vind ze schattig in anime en zou erop fappen als ze een dick hadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.
Toeval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom jij laatste kwartier steeds over homo's begint.
Rummikub is toch een b0ii?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
ze vind ze schattig in anime en zou erop fappen als ze een dick had
Wat. Ik woon in appingedam. WIE BEN JIJquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee haha, maar ik woon ook in Delfzijl, lekker dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |