Dit. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
bordercollie (en ja die bestaan ook in t roodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.
Die is nog steeds non-existent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw lovelife?
owjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat jij een grapje maakte natuurlijk! dacht hij.....
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal besneden dan?
[..]
Behoorlijk verbrand ja.
[..]
Zonde.![]()
Maar ben je dan al zo lang alleen, dat het "eindelijk" is?
Waarom zou je daar anders mee omgaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik maar ooit 1 keer een besneden piemel tegen ben gekomen en dat ik toch even niet precies wist wat ik er mee zou gaan doen
Seriously?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Wie heeft het over doen?quote:
uhm nja nogalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit hier met knijpers op mijn tepels en een harde plasser nu.
[..]
Zegt men. Ik kan het niet uit eigen ervaring meedelen, maar ik ga er van uit dat het klopt.
Maar komen mannen in jouw ervaring te snel dan?
Dat kan ik niet ontkennen, maar ik was wel minder erg. Toch mensen, ja toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet letterlijk dit, maar wel aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee nooitquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.quote:
die hadden wij thuis ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Verdomme Heloef!!quote:
Dan ben je hier aan het goede adres.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
Zelfs ik ben interessanter, dan doe je wel wat verkeerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.
die vriend denkt daar waarschijnlijk anders overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik eindelijk voor het eerst daten, is het gewoon met een vriend zonder enige bijbedoelingen. FML
Ik ben volgende week bij je in de buurt!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehe
Lekker hèalleen ga ik zo naar huis... Ben echt aan het inkakken
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe je de 7 dwergen de groete van me als je ze tegen komt, gezien je in een sprookjes wereld leeft.
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?quote:
Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartnerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.
Meestal welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal besneden dan?
Lief is saai man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?
[..]
Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartner
Ik haat whiskey!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Wil je me dat een keer vertellen onder het genot van 20 whiskey?
nou ik dacht de eikel is gevoeligquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar anders mee omgaan?
[..]
Seriously?
Radiobaas, haal jezelf nog een keer naar beneden en ik hak je topje eraf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik ben interessanter, dan doe je wel wat verkeerd.
Niksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het goede adres.
We hebben een uitgelezen selectie singles in de aanbieding.
Wat zoek je?
Ja maar die jongen van jou is natuurlijk ook opperbaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme Heloef!!
Mijn zoon heeft inmiddels al een vriendin!! Leer van hem!!
Niet lang retard natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.
Iemand die niet lief is behandeld mij gelijk slecht?quote:
Past niet? Wat? Jij bent ook al zo'n sizequeen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
uhm nja nogal
het past soms niet ozo
en dan 3 min en oeps
dan begin ik het net leuk te vinden![]()
mja meer motivatie om geen se te hebben
Ik let nooit op de piemels.quote:
Aangenaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat whiskey!!
Ik ben Hups. Ik ben soms best gezellig en heb een zielig A-cupje.
anders uurtje.. blijven toch in spijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J?
Ik had het echt gewild... Maar ben echt naar de klote
Hij wordt woensdag gewoon alweer 14quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die jongen van jou is natuurlijk ook opperbaas.
die van mij is lief en helemaal niet saaiquote:
JE BENT KK ACHTERLIJK MAN. rot gewoon op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Niet lang retard natuurlijk niet.
Ben nog wel een beetje stabiel genoeg om jullie verhalen op te hangen aan een stok.
Maaar het geeft wel aan hoe jullie iemand de vernieling in kunnen helpen door dit soort opmerkingen.
Ik was lief en nog en val niemand aan, ga maar eens na wat jullie nu over me zeggen.
Okee ome Mur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Radiobaas, haal jezelf nog een keer naar beneden en ik hak je topje eraf.
Hihi dan heb je nog steeds de grootste van dit topic.
Oh hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangenaam.
Ik ben Mur, heb een hekel aan kinderen, ben zelden leuk of gezellig, en heb ook een zielig A-cupje.
Wat is volgens jou dan het tegenovergestelde van lief?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand die niet lief is behandeld mij gelijk slecht?
dodelijk saai, daarom niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?
jammer dat communiceren niet je sterkste kant is, dus zo geweldige gesprekspatner ben je niet. En je hebt zelf ook al aangegeven dat je niet weet hoe je moet precies oet uitleggen wat je precies doet voor onderzoek.quote:Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartner
wanneer?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben volgende week bij je in de buurt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |