Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
deze man wee zelfquote:
Ana Ivanovicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef koenie95 het volgende:
Ik zal wel een nieuwe opchick zoeken als goedmakertje.
Ja ik vind dit toch zo'n grote domperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
'Feyenoord ziet Drenthe niet als serieuze optie'
Vandaag om 18:19 Pascal Batelaan Royston Drenthe kan een streep zetten door zijn gedroomde transfer naar Feyenoord. De nummer twee van de Eredivisie heeft namelijk geen belangstelling voor de linkerflankspeler, weet RTV Rijnmond. Drenthe is geboren en getogen in Rotterdam en werd opgeleid door Feyenoord. De linkspoot vertrok echter al snel naar Real Madrid, waar zijn verblijf uitliep op een teleurstelling. Onlangs liet Drenthe weten dolgraag terug te willen keren naar Feyenoord.
Die transfer zal komende zomer echter zeker nog niet plaatsvinden. Feyenoord heeft geen linksbuiten meer nodig en wil zich alleen nog versterken met een spits en een aanvallende middenvelder.
Speciaal voor jou heb ik die er bijgezet, voor die andere moet ik nog even een vervangert (extra t jwz) zoeken.quote:
Ja, in football manager zou ik het zo doen. Verkopen voor 17 miljoen, paar jaar later gratis aantrekken, laat m lekker spelen en dan weer verkopen. Maar ja, wie ben ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik vind dit toch zo'n grote domper. Onze 'wingers' zijn echt dramatisch en Drenthe kan je er prima bij gebruiken. Zo'n drenthe vertegenwoordigd transferwaarde, maar goed. Die buitenkansjes nemen ze dus niet.
Koeniequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik die er bijgezet, voor die andere moet ik nog even een vervangert (extra t jwz) zoeken.
Dan kan je 50k kopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea moet gewoon winnen, heb ik 5 euro verdiend
Haha wat was de quotering?(en bij betfair?)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Als er maar 5 gele kaarten vallen
4,5x tot 5x gemiddeld ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha wat was de quotering?(en bij betfair?)
Nee, ik ga voetbalshirtjes halenquote:
Jersey777, thailand, allesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik ga voetbalshirtjes halen
Welke kies je nou, ik wil ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik ga voetbalshirtjes halen
Jersey777 ziet er nou niet zo super uit met die sjaaltjesquote:
Bertrand mocht wel Ivanovic zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Chelsea: Cech - Bosingwa, Luiz, Cahill, Cole - Kalou, Mikel, Lampard, Mata, Bertrand - Drogba
Opstelling Bayern München: Neuer - Lahm, Tymoschuk, Boateng, Contento - Schweinsteiger, Kroos - Robben, Müller, Ribéry; Gomez
Maar zijn al veel mensen die daar hebben besteld en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jersey777 ziet er nou niet zo super uit met die sjaaltjes
5 verdedigers?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Chelsea: Cech - Bosingwa, Luiz, Cahill, Cole - Kalou, Mikel, Lampard, Mata, Bertrand - Drogba
Opstelling Bayern München: Neuer - Lahm, Tymoschuk, Boateng, Contento - Schweinsteiger, Kroos - Robben, Müller, Ribéry; Gomez
Geschorst meneer de kenner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bertrand mocht wel Ivanovic zijn
Alleen ik hoor, tenminste van wie het binnen hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar zijn al veel mensen die daar hebben besteld en ziet er goed uit
''Mocht''quote:
quote:
Kom even in dat topic, kan ik meer vragen stellen hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Alleen ik hoor, tenminste van wie het binnen hebben.
Mijn shirt doet het in ieder geval prima, vandaag nog uitgetest bij de fitness en nergens last van.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Vijf_voor het volgende:
De NOS mag wel wat servers bijplaatsen voor het EK. De kwaliteit is naar beneden geschroefd en er moet gebufferd worden
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die bertrand mag gewoon in de finale starten, wtf
Jij wilt team met M'voto en Ba achterin toch bronze? Pogba komt er ook inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik Pogba in een pack
[ afbeelding ]
2 packs later krijg ik die andere Pogba
Dat was ik niet, ik weet niet meer wie dat wel was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wilt team met M'voto en Ba achterin toch bronze? Pogba komt er ook in4-1-2-1-2 dat wel
Lauwkaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, ik weet niet meer wie dat wel was.
Bayern durft van Buyten niet op te stellen met zijn 29 pace
Laatste wedstrijd was in januari..daarna alleen geblesseerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, ik weet niet meer wie dat wel was.
Bayern durft van Buyten niet op te stellen met zijn 29 pace
Een (slechte) linksback die nu als linksbuiten staat opgesteld.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
Ik had e en nachtmerrie. Chelsea wint de CL Finale. Drogba scoort uit een afstandsschot van 30 meter.
Heeft het een Max Payne feeling?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
Max Payne 3 is echt een vette game!Ik wilde net gaan stoppen, maar ik betrapte mezelf erop dat ik ondertussen alweer verder aan het spelen was.
Heeftie niet gespeeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft het een Max Payne feeling?
Zoals bij 1 en 2?
Nee, heb ik niet gespeeld inderdaad. Ik denk ook niet dat ik ze ooit nog ga spelen aangezien die spellen zwaar verouderd zijn. Laatst heb ik Saints Row 1 en 2 uitgespeeld, zodat ik aan deel 3 kan beginnen, maar ik vond het niet echt de moeite waard. Het gaat mij meer om de beleving van het spel dan het verhaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft het een Max Payne feeling?
Zoals bij 1 en 2?
Morrison is een 0 weight speler, je zou daar wel James neer kunnen zetten (Man Utd CM)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Lauwkaas, alles 9 chem met Ba en M'Voto, jammer van de zilveren keeper maar kan niet anders!
[ afbeelding ]
Dan hoef je Max Payne 1 en 2 niet te spelen. Dat is zo een mooi verhaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gespeeld inderdaad. Ik denk ook niet dat ik ze ooit nog ga spelen aangezien die spellen zwaar verouderd zijn. Laatst heb ik Saints Row 1 en 2 uitgespeeld, zodat ik aan deel 3 kan beginnen, maar ik vond het niet echt de moeite waard. Het gaat mij meer om de beleving van het spel dan het verhaal.
Dan James inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Morrison is een 0 weight speler, je zou daar wel James neer kunnen zetten (Man Utd CM)
Mooie graphics?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan hoef je Max Payne 1 en 2 niet te spelen. Dat is zo een mooi verhaalGameplay is ook tof, en de graphics zijn ook nog mooi vind ik
Ik keek toevallig gisteren een stukje walkthrough van Max Payne 2..in mijn herinnering zag dat er retevet uit, maar dat is nu echt niet meer hoor..Zo verouderd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan hoef je Max Payne 1 en 2 niet te spelen. Dat is zo een mooi verhaalGameplay is ook tof, en de graphics zijn ook nog mooi vind ik
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
Spannend hoor. GJE kijkt zijn eerste CL finale.
In de BPL zijn Pogba en Situ de enige Franse bronzes dus dat wordt moeilijk. Maar best wel een leuk team, die Fulham versie van Kacaniklic is best wel duur omdat hij is getransferd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan James inderdaadof ik moet een leuke Franse CAM vinden en spits uit zelfde competitie
Boeiend. Het is nog steeds vet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek toevallig gisteren een stukje walkthrough van Max Payne 2..in mijn herinnering zag dat er retevet uit, maar dat is nu echt niet meer hoor..Zo verouderd.
Dat had ik met Need For Speed Most Wanted laatst.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek toevallig gisteren een stukje walkthrough van Max Payne 2..in mijn herinnering zag dat er retevet uit, maar dat is nu echt niet meer hoor..Zo verouderd.
Ik kan wel werken met de Ligue 2 daar als CAM en ST omdat die 9 chem gaan krijgen en Pogba ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de BPL zijn Pogba en Situ de enige Franse bronzes dus dat wordt moeilijk. Maar best wel een leuk team, die Fulham versie van Kacaniklic is best wel duur omdat hij is getransferd.
Ik vind 't wel goed zo. Ik heb geen zin om oude spellen te kopen/downloaden. Ik ga nu Champignonen League kijken. Veel plezier allemaal!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die film sloeg nergens op..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is zoooooo jammer dat ze die film zo verneukt hebben he..dit had zulke geniale films op kunnen leveren
Die heb ik gelukkig niet gezien. Die van Hitman ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is zoooooo jammer dat ze die film zo verneukt hebben he..dit had zulke geniale films op kunnen leveren
Eindelijk, je verlaat deze reeks!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die film sloeg nergens op..
Net zoals die Farcry film.
Leuk team, ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij best wel een vet teamhet liefst de linkerkant nog anders maar dan krijgt de RCB geen 9 chem!
Die van Hitman was best oke hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet gezien. Die van Hitman ook niet
Sy als ST zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij best wel een vet teamhet liefst de linkerkant nog anders maar dan krijgt de RCB geen 9 chem!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
Wie wil een weddenschap met mij aangaan? 5000 coins.
Ja, ga ik doen alleen wel met Freiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sy als ST zou wel leuk zijn
Je kan ook best een redelijk team maken met alleen maar Franse bronzes
Wat ben je toch oud.quote:
Deed ik expresquote:
Zo wordt het danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sy als ST zou wel leuk zijn
Je kan ook best een redelijk team maken met alleen maar Franse bronzes
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die film sloeg nergens op..
Net zoals die Farcry film.
Helaas is het wel zo, 1 kans en gelijk een goal en dan 90 minuten lang tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen. 1 vieze counter en ze staan achter.
Het is wel knap dat ze dat kunnen, het is net FIFAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo, 1 kans en gelijk een goal en dan 90 minuten lang tegenhouden
5 of meer. 2 gele en 1 rode is ook goed. Maar op deze manier gaat dit m niet worden, wat een trieste wedstrijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
Op wat had je trouwens gewed Toefjes? 5+ gele kaarten?
Nog wel ff te gaan gelukkig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 of meer. 2 gele en 1 rode is ook goed. Maar op deze manier gaat dit m niet worden, wat een trieste wedstrijd
Hij zit niet meer in packs als Fulham speler want hij is naar Watford gegaan (maar hij keerde ook weer terug) Die RDM ken ik niet, er zijn wel betere CDMs in de Ligue 2 te vinden volgens mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
Die zweedse LM uit de BPL is gepricefixed
dan maar een 4-2-2-2
[ afbeelding ]
Ik vond deze het meest allround dus kan alles wel redelijk. Anders was het of iemand die snel kon lopen of iemand die goed kon schieten maar niemand zo allround als hem. Defensief waren er niet veel betere.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit niet meer in packs als Fulham speler want hij is naar Watford gegaan (maar hij keerde ook weer terug) Die RDM ken ik niet, er zijn wel betere CDMs in de Ligue 2 te vinden volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bosingwa mag gewoon van achter schoppen
Neequote:
In de tijd van Juninho nietquote:
Deaux heeft 76 pace, 66 defending en 69 heading alleen zijn schot is niet echt goed. Misschien is die Guerriero wel beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond deze het meest allround dus kan alles wel redelijk. Anders was het of iemand die snel kon lopen of iemand die goed kon schieten maar niemand zo allround als hem. Defensief waren er niet veel betere.
Yohan Hautc½urquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond deze het meest allround dus kan alles wel redelijk. Anders was het of iemand die snel kon lopen of iemand die goed kon schieten maar niemand zo allround als hem. Defensief waren er niet veel betere.
I see what you did therequote:
quote:
Dit is niet echt een wedstrijd hoor. 1 ploeg wilt voetballen, 1 ploeg niet. En dus gebeurt het niet.quote:
Chelsea ging wel meer naar voren rond de 40'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is niet echt een wedstrijd hoor. 1 ploeg wilt voetballen, 1 ploeg niet. En dus gebeurt het niet.
Na een halfuur probeerde nog wel te voetballen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is niet echt een wedstrijd hoor. 1 ploeg wilt voetballen, 1 ploeg niet. En dus gebeurt het niet.
Omdat ze een vrije trap kregen jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea ging wel meer naar voren rond de 40'
Ik denk dat de coach nu met theekopjes smijt in de kleedkamer, omdat ze dat ene moment met te veel man naar voren gingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea ging wel meer naar voren rond de 40'
Van 0 naar 100 inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat de coach nu met theekopjes smijt in de kleedkamer, omdat ze dat ene moment met te veel man naar voren gingen.
Was het maar elke dag champions league finalequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van 0 naar 100 inderdaad.
Ik ga weer verder kijken, tot zo
Lekkerr!!!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vanmiddag nog een lekkere goal gescoord![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/122485193
lolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was het maar elke dag champions league finale
Dat is Lebron James, een basketballerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Wie is die neger eigenlijk die de bal van Chicarito vangt?
Ik had al een vermoeden dat het geen voetballer was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is Lebron James, een basketballer
"Au Revoir"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond die Nike reclame met Eric Cantona die die bal dwars door een demoon schoot de coolste.
Sowieso was Cantona een echte baas
Is gwnnnn slim van Chelseaaa.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat een antivoetbal weer..je zal maar fan zijn
Zul je nog zien dat ze ook nog gaan huilen als ze verloren hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat een antivoetbal weer..je zal maar fan zijn
Ze hebben er al 1 gehad toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea zal wel met hun enige corner in de 90e minuut winnen.
Volgens mij zag ik net een statistiekje 13-0 voorbij gekomen, maar ik ben ook een keer naar het toilet geweest dus kan hem gemist hebben.quote:
FUUUquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea zal wel met hun enige corner in de 90e minuut winnen.
In de 90ste minuut een cornerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Fucking 1 corner, 1 goalfifa taferelen
Toen moest hij wss al slapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE was waarschijnlijk al gestopt met kijken bij de 1-0.
haha ook totaal geen belangrijke vrije trap ofzoquote:
FIELD GOAL IS GOOOOOOOODquote:
Heel wazig jaquote:
Misschien heeft hij zich wel het hele jaar bewust ingehouden, zodat in de finale niemand meer rekening met hem houdt. Denk dat hier de aap uit de mouw komt.quote:
Nee, maar krijgt wel een penaltyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Ribery is gewoon raar, en overschat bovendien.
(zal nu wel weer gaan scoren)
haha, die bet is al over, ging om 90 minutenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef koenie95 het volgende:
Nog 1 gele kaart!!! en waarschijnlijk gerechtigheid
Bayern mist een type Buttnerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Waarom neemt Robben zijn pingels ook altijd laag tegenwoordig
Hij is allang een wereldtopper, maar hij zal nooit een legende worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
Finale WK, finale Champions League, Robben zal nooit een wereldtopper zijn (hoop dat hij straks mijn ongelijk gaat bewijzen)
Als ze daar op geoefend hadden dan waren ze nu al kampioen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat de corners van Ajax slecht waren maar die van Bayern zijn ook niet best
En dat had hij geweest als hij die 2 kansen had benut.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is allang een wereldtopper, maar hij zal nooit een legende worden.
Die pingel tegen Dortmund was ook een hele pijnlijke, de titelrace had heel anders kunnen aflopen. Hopen voor Robben dat Bayern gewoon wint. Kunnen het ook niet hebben om een geknakte Robben mee naar het EK te nemen.quote:
Nee je bent voor Robben aan het juichen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
Wacht even, ik ben voor Duitsers aan het juichen, best raar eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
Wacht even, ik ben voor Duitsers aan het juichen, best raar eigenlijk.
En voor de geest van Louis van Gaal, en voor Andries Jonkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je bent voor Robben aan het juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |