ca is dus bbqen met mn ex.. 9en haar familie) en t geeft niets, maar vind t gewoon niet leuk dat hij niets te vieren heeft en toch een feestje en ik wel iets te vieren heb en gewoon alleenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
even met C_A of ouders vieren?
bij c_a zit haar ex dus dat is geen optie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat laat ik aan haar over.
Ga naar de ouders van je ex.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen...
is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca is dus bbqen met mn ex.. 9en haar familie) en t geeft niets, maar vind t gewoon niet leuk dat hij niets te vieren heeft en toch een feestje en ik wel iets te vieren heb en gewoon alleen
zou goede wraak zijn, aangezien hij wel bier gaat drinken met mn paquote:
ga ik niet goed mee om, omdat ex mn pa heeft opgestooktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
is begrijpelijk.
en jouw ouders?
Daarom. Daar had je het al eerder over.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou goede wraak zijn, aangezien hij wel bier gaat drinken met mn pa
je zult toch je sociale wereld moeten gaan vergroten en niet afhankelijk zijn van 1 a 2 mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ca is dus bbqen met mn ex.. 9en haar familie) en t geeft niets, maar vind t gewoon niet leuk dat hij niets te vieren heeft en toch een feestje en ik wel iets te vieren heb en gewoon alleen
Ik kan niet, deze afspraak waar ik nu ben staat al een paar weken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
even met C_A of ouders vieren?
de wat !quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou goede wraak zijn, aangezien hij wel bier gaat drinken met mn pa
snarf toch, je bent nooit alleen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
prima, ik accepteer wel dak in mn eentje vier dak kampioen ben (en straks maar een boterham eet) , dak in mn eentje ek kijk en dak in mn eentje moet bbq-en
ZOOOO wtfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ga ik niet goed mee om, omdat ex mn pa heeft opgestookt
mja probeer t wel, maar vertrouw geen onbekende mensen (door exen.. niet alleeen de vorige)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zult toch je sociale wereld moeten gaan vergroten en niet afhankelijk zijn van 1 a 2 mensen.
Dat heb ik je al vaker verteld.
Ja ken hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen... ja mensen online die ik niet ken... ga zo maar een boterham eten (lekker feestelijk) zie ik op fotos ineens de lelijke afgetrapte schoenen van mn ex opduiken. geeft niets, niemand hoeft te keizen (dat dat maar ff duidelijk is!!) maar t snijd dat hij gezellig met mensen zit en ik alleen moet vieren....
dak mn ellende nu bij niemand kwijt kan.. ok... maar kan zelfs vreugde niet delen en dat doet zeer
mja, t voelt toch soort van alleen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
snarf toch, je bent nooit alleen.
Mensen denken het, maar er is altijd wel iemand die om je geeft.
Ookal is het maar een kree van een vaag forum toch?
ga wat leuks doen fijn even de hond uitlaten even uit die mindsetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, t voelt toch soort van alleen...
Gaan jullie zoenen oefenen en zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef cookie-monstaa het volgende:
* cookie-monstaa ziet auto aankomen> Ze komen shelly brengen ze blijft hier logeren( een bff van mij) ik ken haar al vanaf baby-tijd lolz
Jawel ik heb het ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, t voelt toch soort van alleen...
nou ja t hoeft gene dm... maar heb gewoon gewonnen met een hond waarvan ik t nooit had verwacht (lag 1,5 jaar geleden op sterven) dus ben gewoon trots en wil dan vertellen en mn beker laten zien. en gezellig wijntje enzoquote:
quote:
heb je geen familie en vrienden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen... ja mensen online die ik niet ken... ga zo maar een boterham eten (lekker feestelijk) zie ik op fotos ineens de lelijke afgetrapte schoenen van mn ex opduiken. geeft niets, niemand hoeft te keizen (dat dat maar ff duidelijk is!!) maar t snijd dat hij gezellig met mensen zit en ik alleen moet vieren....
dak mn ellende nu bij niemand kwijt kan.. ok... maar kan zelfs vreugde niet delen en dat doet zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |