Ja kan er ook niks aan doen dat mijn schoonmama hem uitnodigdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik herken afgetrapte gympen heus wel
Dat lukt wel...ik kan wel richten lolzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Feest!
[..]
Wel goed op me vallen he, niet er naast.
dan bbq ik wel in mn eentje...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan er ook niks aan doen dat mijn schoonmama hem uitnodigd
Dan komt het helemaal goed tussen ons.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:15 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Dat lukt wel...ik kan wel richten lolz
Twi, Kree, Marbasnarf, Charmed_Angel, Captain_Maximum, Kingtoppie en ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
Wie woont er allemaal in Zuid-holland??
Ja niet zo doen hoor. Ik beslis niet wie mijn schoonmama wel en niet uitnodigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan bbq ik wel in mn eentje...
alleen... met mn overwinning... fijn weer
Er zijn vast wel meer Fokkers die in Zuid-Holland wonenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, Kree, Marbasnarf, Charmed_Angel, Captain_Maximum, Kingtoppie en ik.
Maar uit dit topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer Fokkers die in Zuid-Holland wonen
Dat is een pak van mijn hart.quote:
hahah lolz woon jij ook in Zuid-holland?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed tussen ons.
nee, maar tis wel dat klootzakken blijkbaar elk weekend leuke uitjes hebben....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja niet zo doen hoor. Ik beslis niet wie mijn schoonmama wel en niet uitnodig
Het is niet mijn huis
Ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
prima, ik accepteer wel dak in mn eentje vier dak kampioen ben (en straks maar een boterham eet) , dak in mn eentje ek kijk en dak in mn eentje moet bbq-en
Volgende week zit hij in het buitenland... Dus verjaardag gaat niet door.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, maar tis wel dat klootzakken blijkbaar elk weekend leuke uitjes hebben....
volgende week ook al en week erna met t ek ook,
klopt en je hoeft niet te kiezen, maar hij kan wel stoppen met mij steeds een kut gevoel gevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zit hij in het buitenland... Dus verjaardag gaat niet door.
En hou er nou maar over op. Ben het gezeik nu zat. Ik ga niet kiezen tussen jou en hem.
Jullie zijn beiden vrienden en ik kan er niks aan doen dat het uit is!
ik ook..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, Kree, Marbasnarf, Charmed_Angel, Captain_Maximum, Kingtoppie en ik.
Neen, Noord-Hollandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:19 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah lolz woon jij ook in Zuid-holland?
ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer Fokkers die in Zuid-Holland wonen
zo dat is duidelijk en helaas waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zit hij in het buitenland... Dus verjaardag gaat niet door.
En hou er nou maar over op. Ben het gezeik nu zat. Ik ga niet kiezen tussen jou en hem.
Jullie zijn beiden vrienden en ik kan er niks aan doen dat het uit is!
waar kennen jij en C_A elkaar van?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt en je hoeft niet te kiezen, maar hij kan wel stoppen met mij steeds een kut gevoel geven
tis zijn schuld dak doodongelukkig ben (en hij is dr vast trots op ook)
ben nu weg....
daar voel je niks vanquote:
meen je dat nou?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt en je hoeft niet te kiezen, maar hij kan wel stoppen met mij steeds een kut gevoel geven
ben nu weg....
Niks jammer, Amsterdam.quote:
Voel er weinig voor om dan je vriendinnen mee te nemen, maar ok, voor deze keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:23 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
met z'n allen afspreken in Heerlen voor een ijsje hahah neem ook mijn vriendinnen mee lolz
Ohja, ik vroeg me al af wie er ook al weer in Dordrecht woonde. Woont Tijnbrein daar niet ook?quote:
hahah daar ga ik vaak heen om te shoppen...alleen de treinreizen zijn echter kut( word er misselijk vanquote:
Dat vroeg ik me ook even af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat nou?
dat je doodongelukkig bent bedoel ik
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen... ja mensen online die ik niet ken... ga zo maar een boterham eten (lekker feestelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat nou?
dat je doodongelukkig bent bedoel ik
geen goeie zaakquote:
jawel we zijn shopverslaafd...my friends vinden me gezelliequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voel er weinig voor om dan je vriendinnen mee te nemen, maar ok, voor deze keer.
Mooi dat ik niet hoef te kiezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nu weg....
*knuffel*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen... ja mensen online die ik niet ken... ga zo maar een boterham eten (lekker feestelijk) zie ik op fotos ineens de lelijke afgetrapte schoenen van mn ex opduiken. geeft niets, niemand hoeft te keizen (dat dat maar ff duidelijk is!!) maar t snijd dat hij gezellig met mensen zit en ik alleen moet vieren....
dak mn ellende nu bij niemand kwijt kan.. ok... maar kan zelfs vreugde niet delen en dat doet zeer
Omdat het zo lang duurt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah daar ga ik vaak heen om te shoppen...alleen de treinreizen zijn echter kut( word er misselijk van)
Dat is wel zuur ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... ben kampoen en niet eens iemand om t mee te delen... ja mensen online die ik niet ken... ga zo maar een boterham eten (lekker feestelijk) zie ik op fotos ineens de lelijke afgetrapte schoenen van mn ex opduiken. geeft niets, niemand hoeft te keizen (dat dat maar ff duidelijk is!!) maar t snijd dat hij gezellig met mensen zit en ik alleen moet vieren....
dak mn ellende nu bij niemand kwijt kan.. ok... maar kan zelfs vreugde niet delen en dat doet zeer
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jawel we zijn shopverslaafd...my friends vinden me gezellie
Ik heb dat sneller met wat er in auto's kan zitten, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ja ook...maar ik word misselijk van treinen, auto's etc hahah
even met C_A of ouders vieren?quote:
Zou kunnen, maar dat laat ik aan haar over.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
even met C_A of ouders vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |