Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja en dat is precies goed, want dan ben je waarschijnlijk (bijna) klaar met je studie
Hoe was je wedstrijd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
helloooooowwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vraag een shoe mn wedstrijd was????:D:D:D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Shoe was je wedstrijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
helloooooowwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vraag een shoe mn wedstrijd was????:D:D:D:D:D
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je wedstrijd?ben kampioen met mn hondje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon op de 1e plaats whoeiiii
was zooo spannend, gooiede steeds 60 punten oid (soort dartspel, maar dan met frisbees en honden die t moeten vangen) en in de finale gooide ik 170.... gewoon in de bullseye!!
heb een vreugdedansje gedaan en bedacht me toen dak nog een keer moest gooien (3x per ronde) en gooide toen in de cirkel naast de bull... dus 50 punten.... kedengg.... punten!!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
nice! gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben kampioen met mn hondje!!!
gewoon op de 1e plaats whoeiiii
was zooo spannend, gooiede steeds 60 punten oid (soort dartspel, maar dan met frisbees en honden die t moeten vangen) en in de finale gooide ik 170.... gewoon in de bullseye!!
heb een vreugdedansje gedaan en bedacht me toen dak nog een keer moest gooien (3x per ronde) en gooide toen in de cirkel naast de bull... dus 50 punten.... kedengg.... punten!!
Te oud voor jouquote:
kree kookt smerig , maar is heel stoer dat hij daar fotos van post (en die drap op eet)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
hoe was je wedstrijd?
en wat vind je van kree?
Oeh...U like himquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
hoe was je wedstrijd?
en wat vind je van kree?
zooooo oud * zoekt oude man smiley *quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
inderdaad te oud voor me hahah
Ik ben niet te oud voor jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
inderdaad te oud voor me hahah
Als hij mij leuk vond was ie pedoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zooooo oud * zoekt oude man smiley *
mannen van in de 20 die 15 jarige meisjes leuk vinden zijn pedo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Als hij mij leuk vond was ie pedo
*kuch* Heloef is niet oud en hij is keitof *kuch*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mannen van in de 20 die 15 jarige meisjes leuk vinden zijn pedo?
goed te weten
leest iedereen mee?
Ik mag je leuk vinden wanneer ik maar wil. Ik mag je alleen niet "aanraken"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
*kuch* Heloef is niet oud en hij is keitof *kuch*
tja. moet je ff aan t waterquote:
0-) 0-)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed te weten
leest iedereen mee?
jhamannquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik mag je leuk vinden wanneer ik maar wil. Ik mag je alleen niet "aanraken"
Ik ben toch nog wel veilig toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed te weten
leest iedereen mee?
Dan moet je beter uitkijken waar je loopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een 15-jarig meisje zou zijn, zou ik op Heloef vallen.
Nee denk het niet, ben best moe, zware wedstrijd... Vroeg me bed in denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja. moet je ff aan t watermaar eh.. weet je al of we feestje gaan vieren vanaaf?
ga niet zitten wachten zeg maar tot 11 uur ofzo
Autch pijnlijk hoor...op iemand vallen!!! Gelijk een blauwe plekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meteen veel meegemaakt en alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Autch pijnlijk hoor...op iemand vallen!!! Gelijk een blauwe plek
mja mijne ook.... hoef ook niet lang te stappen, wil gewoon gezellig een wijntje doen en vertellen hoe t wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben best moe, zware wedstrijd... Vroeg me bed in denk ik
En koppijn opeens.
Wow mijn hoofd is net een tomaat! Verbrand
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
als jullie feestjes geven kan ik niet komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja. moet je ff aan t watermaar eh.. weet je al of we feestje gaan vieren vanaaf?
ga niet zitten wachten zeg maar tot 11 uur ofzo
Meisje van 15 zijn niet zo zwaar, die kan ik nog wel opvangen denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Autch pijnlijk hoor...op iemand vallen!!! Gelijk een blauwe plek
Ja had toch gezegd dat ik met schoonfamilie ging etenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja mijne ook.... hoef ook niet lang te stappen, wil gewoon gezellig een wijntje doen en vertellen hoe t wasmaar jij hebt al ander gezelschap zie ik weer
Zie je dat Heloef. Je hoeft niet eens een Kanaal over...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
als jullie feestjes geven kan ik niet komenik woon in Zuid-Holland
Oke ik laat me wel expres vallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje van 15 zijn niet zo zwaar, die kan ik nog wel opvangen denk ik.
Wij ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
als jullie feestjes geven kan ik niet komenik woon in Zuid-Holland
ik herken afgetrapte gympen heus welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja had toch gezegd dat ik met schoonfamilie ging eten
Spanjaarden, lang natafelen enzo
Feest!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat Heloef. Je hoeft niet eens een Kanaal over...
Wel goed op me vallen he, niet er naast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Oke ik laat me wel expres vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |