weet je, dit is best wel een goed idee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef meneer_valk het volgende:
We kunnen natuurlijk ook meeten in de Efteling, is ook Brabant
Dat zou helemaal epic zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef meneer_valk het volgende:
We kunnen natuurlijk ook meeten in de Efteling, is ook Brabant
Ga je er vaak naartoe?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat zou helemaal epic zijnen maar 15 min auto van mn huis
+2 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat zou helemaal epic zijnen maar 15 min auto van mn huis
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef Lutte het volgende:
Betere poll
Poll: Waar gaan we meeten?
• Brabant
• Noord-Brabant
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pas maar op wat je zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
We worden nu ook al hier gekweld door het gerecht.
Samenvatting: onzin enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben even weg... O_O Ging niet eens meer moeite doen om te lezen wat er al gepost was xD
niks nieuws dusquote:
omdat Efteling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
niks nieuws dushaha
jongens waarom brabaaaannttt xD
Omdat Brabant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
niks nieuws dushaha
jongens waarom brabaaaannttt xD
Ja, dat is lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef Zamorak het volgende:
we kunnen ook walibi doen, maar dat ligt in een verre achterhoek op zo'n kuteiland waar ik 2,5 uur naartoe moet reizen.
efteling.. srsly xD waarom dan niet walibiquote:
best D: ga ik wel lekker iets anders doenquote:
Geen Sprookjesbos.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
efteling.. srsly xD waarom dan niet walibi
[..]
best D: ga ik wel lekker iets anders doen
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest en wilde het zo houden D:quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest en wilde het zo houden D:
Wat zeg je daar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik nog nooit in Walibiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahaquote:
lees opnieuwquote:
ik ben opgegroeid in walibi man xD vroeger als kind elk jaar erheenquote:
Dat zeggen alleen niet-brabandersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Zamorak het volgende:
Brabant-fanboyswat boeit een provincie nou
Branbant-fanboys?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Zamorak het volgende:
Brabant-fanboyswat boeit een provincie nou
Dalijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
Efteling... Dalijk willen ze ons allemaal houden als figurant bij de trollen
hahahahahaaaaaaa xD wtfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
Efteling... Dalijk willen ze ons allemaal houden als figurant bij de trollen
ik dacht dat het een typfout was.....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dalijk
Of een brabander nou accent heeft of niet, aan dat woord herken je ze altijd
Ja want het is bijna Halloween..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahahaaaaaaa xD wtf
Walibi Halloween Fright Night moet je heenIs lachen, maar wel duur
Het is dadelijk eigenlijk, maar ze spreken het uit als dalijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik dacht dat het een typfout was.....
Geen eckte brabanders herkenenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik dacht dat het een typfout was.....
ik bedoel in het algemeen! hhahahaquote:
ik weet wat ze bedoelde haha. maar ik dacht ze is gewoon uit haast een paar letters vergeten johhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is dadelijk eigenlijk, maar ze spreken het uit als dalijk
En dadelijk gebruiken ze volgens mij ook alleen maar daar.
ik vind wel lekker op het platteland waar het gras nog groen is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef dramatic het volgende:
toch wel jammer als je niet in brabant woont
Vergeet 'voort' nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dalijk
Of een brabander nou accent heeft of niet, aan dat woord herken je ze altijd
inb4 iedereen je nummer vraagtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
Ik vond zelf altijd dat ik geen accent had, tot ik voor het eerst iemand van FOK! aan de telefoon had. Die heeft eerst een minuut de slappe lach gehad
hahahahaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
Ik vond zelf altijd dat ik geen accent had, tot ik voor het eerst iemand van FOK! aan de telefoon had. Die heeft eerst een minuut de slappe lach gehad
Dan heb je het wel heel ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
iedereen thuis met camquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef meneer_valk het volgende:
Maar iemand betere ideeën voor een meet?
Ik kan het niet zien O_oquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef FirefoxNB het volgende:
[ afbeelding ]toevallig kom ik dit tegen
Hij komt ook uit onze hoek, ben er nog niet achter waar precies maar ze zijn strenggelovig in zijn durpquote:
nope, is gewoon te zien hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
iets met dit
http://altlab.com/htaccess_tutorial.html
Komt omdat je in Brabant woontquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik krijg toch echt een 403 ook al ik de link volg
M'n eerste reactie was STAPHORST!!!111!! maar dat gaat nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Hij komt ook uit onze hoek, ben er nog niet achter waar precies maar ze zijn strenggelovig in zijn durp
Dorpen noemen die ik niet kenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n eerste reactie was STAPHORST!!!111!! maar dat gaat niet
Is het Erp?
ik raak er redelijk snel over uitgepraatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef dramatic het volgende:
[..]
raak je niet snel over uitgepraat. ik kom er btw niet eens vandaan
nee nee. dichtbij Amsterdam hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij daar ook vandaan komt.
Nee maar jij bent ook nog nooit in de Efteling geweest..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik raak er redelijk snel over uitgepraatdus dat geldt niet voor iedereen xD
Ajaxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee nee. dichtbij Amsterdam hier
hahaha hoihoiquote:
nee haha opgegroeid met walibi hier <3 toen het nog Six Flags heettequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee maar jij bent ook nog nooit in de Efteling geweest..
keertje in zn geheel luisteren terwijl je niks anders doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd Dark Side of the Moon the luisteren, maar vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ben maar overgestapt op Oasis toen.
Probeer dan The Wall eens, die vind ik eigenlijk nog veel beter.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd Dark Side of the Moon the luisteren, maar vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ben maar overgestapt op Oasis toen.
Doet me er aan denken dat een van m'n vrienden Wonderwall niet kendequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Rummikub het volgende:
wonderwall? (serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat een van m'n vrienden Wonderwall niet kende
ooeehhh <3 en die nieuwe schoenen gekocht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ging naar de centrale bieb om te leren, maar het eindigde in een shopsessie... en daarna ook weer naar de film geweest... ik ben dus echt de lul maandag met geschiedenis
Comfortably Numb!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Probeer dan The Wall eens, die vind ik eigenlijk nog veel beter.
Van The Wall ken ik tenminste wat nummers jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Probeer dan The Wall eens, die vind ik eigenlijk nog veel beter.
neee het was zo lekker weer dat ik alleen maar zomerse dingetjes heb gehaald...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ooeehhh <3 en die nieuwe schoenen gekocht?
Shame on her, echt een fantastisch nummerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat een van m'n vrienden Wonderwall niet kende
The Wall, Dark Side Of The Moon en Wish You Were Here hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Comfortably Numb!
Ik heb The Wall, Obscured by Clouds, Wish You Were Here en Atom Heart Mother op vinyl.
Us and Them is het geniaalste nummer. Comfortably Numb is de runnerupquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
The Wall, Dark Side Of The Moon en Wish You Were Here hier
Het is nog een jongen ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Shame on her, echt een fantastisch nummer![]()
Die hoes van Animals is mooi.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
The Wall, Dark Side Of The Moon en Wish You Were Here hier
lsd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nog een jongen ook.
We hadden LSD, liedje kwam voorbij, iedereen meezingen docent pakte de microfoon (klonk nog goed ook!).
Hij: is het vreemd als ik dit nummer niet ken?
Ik:![]()
![]()
Oh ik las vriendinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nog een jongen ook.
We hadden LSD, liedje kwam voorbij, iedereen meezingen docent pakte de microfoon (klonk nog goed ook!).
Hij: is het vreemd als ik dit nummer niet ken?
Ik:![]()
![]()
Zit mobiel dus kan geen linkje fixen, maar kijk maar eens op YT, durf te wedden dat je 'm kent.quote:
Ik vind de hoes van Dark Side Of The Moon toch altijd nog het vetste. De binnenkant van The Wall is tof.quote:
het refrein miss ooit gehoordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zit mobiel dus kan geen linkje fixen, maar kijk maar eens op YT, durf te wedden dat je 'm kent.
haha want als ik niet naar brabant ga, ga ik het dubbele eind naar groningenquote:
wth xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef Etsu het volgende:
Of tussen die twee stoelen zeg maar, zo'n opening waar tassen/koffers ingaan. Op de grond. Heeft eens iemand die ik ken gedaan
kan i kgeen voorstelling van makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef Etsu het volgende:
Of tussen die twee stoelen zeg maar, zo'n opening waar tassen/koffers ingaan. Op de grond. Heeft eens iemand die ik ken gedaan
Zal zo foto zoekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
kan i kgeen voorstelling van makenzit momenteel op zon treinreis/3jaar
wtf wrom xD het pakketje, niet het lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Nutkicker22 het volgende:
Vandaag naar universiteitsbieb, komt ineens een koerier met een pakketje van Zalando. Iedereen lachen hehe
geen flauw idee, zal wel voor een medewerker zijn. Mooie jurkje gekocht misschien ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wtf wrom xD het pakketje, niet het lachen
hier een beetj. beter versta ik dat ooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Any Kpop fans? Nee niet? oke, forever alone...
ik luister het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Any Kpop fans? Nee niet? oke, forever alone...
meisje uit mijn klas hahaquote:
Vroegah wel, luister het tegenwoordig niet zo veel meer. De albumcover van The Resistance hangt hier op 80*80cm canvas aan de muur.quote:
want dat ben jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
meisje uit mijn klas hahaalleen moet je wel teleurstellen dat ze niet de mooiste is ._.
ik van alles en nog wat ;p Ik vind Michel Telo trwns ook verdomd cute <3 hijs mijn Braziliaanse verslaving op het momentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
AWESOME! maar eigelijk luister ik alleen BIGBANG
Ahoy en Goffertpark? Daar was ik ook namelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef Gaijin het volgende:
Nice! Heb ze nu 2x live gezien en ze zijn zo goed
haha ik bedoelde dus op gebied van Kpop, maar ik luister ook wel veel...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik van alles en nog wat ;p Ik vind Michel Telo trwns ook verdomd cute <3 hijs mijn Braziliaanse verslaving op het moment
Ja! Man man was mooi zeg..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ahoy en Goffertpark? Daar was ik ook namelijk
dat zeg ik nietquote:
ja op gebied van kpop ook alles. taeyang, snsd, t-ara, supernova, dbsk etc etc blablablaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik bedoelde dus op gebied van Kpop, maar ik luister ook wel veel...
Ik vond vooral Ahoy tof, in het Goffertpark kreeg je van licht/special effects weinig mee omdat het de helft van de show nog gewoon licht was.quote:
byebyeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef meneer_valk het volgende:
Ik ben weg, klasgenootje bijles geven. Dan word ik ten minste gedwongen om ook zelf wat te leren![]()
Laters!
O_O weetje dat ik zo blij met die nieuwe msn dat je niet steeds je naam kan veranderen. Eindelijk kan ik normaal zien tegen wie ik praat xDquote:
gelukkig is dat bij jou ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
O_O weetje dat ik zo blij met die nieuwe msn dat je niet steeds je naam kan veranderen. Eindelijk kan ik normaal zien tegen wie ik praat xD
Nou mijn naam is niet 2regels lang aan '(L)(L)(L) xox_(L) SummerSunshine (L)_xox (L)(L)(L) hvjwjnmk Louise lieverd je bent mijn alles<3'quote:
@ summer wat? xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb net Wiskunde A1,2 gemaakt maar ik denk toch dat het meer richting wiskunde C niveau is, want ik had een 7,8 en er zaten vragen bij over onderwerpen die wij niet hoeven kennen (rijen & reeksen).
@summer
Dat vroeg jij je net toch ook af, of Wiskunde 1,2 vergelijkbaar is met Wiskunde A wat wij hebben.quote:
En dan 10x opnieuw af- en aanmelden zodat iedereen het ziet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nou mijn naam is niet 2regels lang aan '(L)(L)(L) xox_(L) SummerSunshine (L)_xox (L)(L)(L) hvjwjnmk Louise lieverd je bent mijn alles<3'
>.>
rijen en reeksen.. leg me eens uit, wat was dat ookalweer xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb net Wiskunde A1,2 gemaakt maar ik denk toch dat het meer richting wiskunde C niveau is, want ik had een 7,8 en er zaten vragen bij over onderwerpen die wij niet hoeven kennen (rijen & reeksen).
@summer
nee haha dat was iemand anders xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dat vroeg jij je net toch ook af, of Wiskunde 1,2 vergelijkbaar is met Wiskunde A wat wij hebben.
taeyang is zo sexy he omgggquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja op gebied van kpop ook alles. taeyang, snsd, t-ara, supernova, dbsk etc etc blablabla
Serieus? hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee haha dat was iemand anders xD
JA. mooi. ik heb op een gegeven moment men hele msn lijst geleegd van dat soort mensen. c'est horrible.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan 10x opnieuw af- en aanmelden zodat iedereen het ziet.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
taeyang is zo sexy he omggg
Is toch geen samengestelde functie (geloof ik)?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens wie vertelt mij even wat hier de afgeleide van is:
C=(1,544+0,245.LOG(x))^9
Moet je dan kettingregel doen?
Nee, maar ik volg het antwoordmodel ook niet helemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is toch geen samengestelde functie (geloof ik)?
Wacht, waar komt die 0,958 vandaan bij punt 2?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg het antwoordmodel ook niet helemaal![]()
http://static.examenblad.nl/9336108/d/ex2008/800049-2-016c.pdf Vraag 17
even kijken xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, waar komt die 0,958 vandaan bij punt 2?Ik heb nog niet alles over differentiëren gehad, dus vergeef me als dit dom klinkt.
Handig dit.quote:
had jij niet wiskB?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handig dit.Vraag het anders even in het wiskundetopic in SES, daar weet iemand het vast wel.
Nee, A.quote:
Die 'ln' is oude stof en hoef je niet te leren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg het antwoordmodel ook niet helemaal![]()
http://static.examenblad.nl/9336108/d/ex2008/800049-2-016c.pdf Vraag 17
waar zie jij differentieren? welke vraag?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, A.En op de havo krijg je geen differentiëren en ik zit pas in 5 vwo, daarom weet ik ook nog niet alles.
De fuck, geen differentiëren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, A.En op de havo krijg je geen differentiëren en ik zit pas in 5 vwo, daarom weet ik ook nog niet alles.
Ik vermoedde al zoiets, verklaart veel in elk gevalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die 'ln' is oude stof en hoef je niet te leren.
Hij moet toch de afgeleide bepalen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
waar zie jij differentieren? welke vraag?
welke vraag? want ik zie wel een 0,9583 bij vraag 1 maar dat heeft niks met differentieren te makenquote:
Normaal verdeling, kansberekening en nog wat kansloze analyse methodes, dat is het wel op het havo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:48 schreef Rummikub het volgende:
[..]
De fuck, geen differentiëren?
Dan is dus alleen maar kansrekenen of wat?
[..]
Ik vermoedde al zoiets, verklaart veel in elk geval
Vraag 17.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
welke vraag? want ik zie wel een 0,9583 bij vraag 1 maar dat heeft niks met differentieren te maken
Vraag 17quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
welke vraag? want ik zie wel een 0,9583 bij vraag 1 maar dat heeft niks met differentieren te maken
brainerror! O_O bwhaha ik zei niksquote:
ik hoop dat ik het haal...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Vraag 17
Maar maakt niet uit, is al opgelost. Ik hoop dat het niveau dit jaar een beetje hetzelfde is, dan haal ik een goeie acht waarschijnlijk
wtf waar heb ik een exact gelijke post gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Vraag 17
Maar maakt niet uit, is al opgelost. Ik hoop dat het niveau dit jaar een beetje hetzelfde is, dan haal ik een goeie acht waarschijnlijk
log welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Rezania het volgende:
Moet je ln trouwens wel weten voor natuurkunde?
Ik heb meerdere accounts rondlopen op dit subforum, misschien herhaal ik mezelf...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef dramatic het volgende:
[..]
wtf waar heb ik een exact gelijke post gezien
Ik heb het nog nooit gehad, daarom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
wat is er mis met lndat maakt het niet moeilijker ofzo
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik heb meerdere accounts rondlopen op dit subforum, misschien herhaal ik mezelf...
idd gewoon de eLog ipv de standaard 10Log.. en e=2,7 ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad, daarom.Dat is het natuurlijke logaritme toch?
Oh, dat is makkelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
idd gewoon de eLog ipv de standaard 10Log.. en e=2,7 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in ieder geval een binas gehosseld.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Rummikub het volgende:
Und jetzt fußball.Voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale wordt op mijn verjaardag gespeeld.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Rummikub het volgende:
Und jetzt fußball.VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent jarig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voetbal.Finale wordt op mijn verjaardag gespeeld.
EDIT: of de EK-finale?26"
Fading slowly.
al een week op een rijquote:
jwzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een binas gehosseld.
De EK-finale.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:55 schreef Unsub het volgende:
[..]
Voetbal
[..]
Je bent jarig?
EDIT: of de EK-finale?
quote:
ik ben al 4 dagen op rij naar de bios geweest, daarnaast nog series gekeken.. in slaap vallen in de bieb, wezen shoppen, verjaardag gevierd, series gekeken, maar leren.... nee dat nietquote:
En de Tour (maar die is elk jaar). Prachtige sportzomer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Olympische Zomerspelen en EK voetbal.
inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef Rummikub het volgende:
[..]
En de Tour (maar die is elk jaar). Prachtige sportzomer.
ik wil ook weer eens naar de biosquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ben al 4 dagen op rij naar de bios geweest, daarnaast nog series gekeken.. in slaap vallen in de bieb, wezen shoppen, verjaardag gevierd, series gekeken, maar leren.... nee dat niet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef dramatic het volgende:
meestal ben ik voor de tegenstander zodat de buren na was gevloek stil zijn
avengers is awesome, dictator is te grappig, hele beschouwende film, american pie is te grappig en the vow sucksquote:
is american pie als goed als de eerste 3?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
avengers is awesome, dictator is te grappig, hele beschouwende film, american pie is te grappig en the vow sucks
die ziet er wel grappig uit jahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Niet per se maar oke, dan zijn we in de minderheid.
Ik moet deze trouwens nog steeds DL'en
nouuu, ik denk het niet... maar ik vond em wel echt grappig. En dit keer was ik niet de enige in de zaal die ging lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
is american pie als goed als de eerste 3?
Niet per se nee, maar speelt wel deels een rol.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Niet per se maar oke, dan zijn we in de minderheid.
Ik moet deze trouwens nog steeds DL'en
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oh en in american pie 4 zit wel minder seks..
Mooiste dorp van Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
we kunnen wel een fokmeet in de bios doen. hoef je niks te zeggen.waar wonen jullie?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
we kunnen wel een fokmeet in de bios doen. hoef je niks te zeggen.waar wonen jullie?
ja weet ik veel, sommigen vinden het juist wel leuk hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
[..]![]()
het is ook leuker als het niet lukt
ga je voor seksfilms naar de biosquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja weet ik veel, sommigen vinden het juist wel leuk haha
Lekker fappen in Pathé, sausje bij de popcorn.quote:
bij wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Als ik een dick had, had ik wel echt gefapt bij the vow, Channing Tatummmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |