ik vind wel lekker op het platteland waar het gras nog groen is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef dramatic het volgende:
toch wel jammer als je niet in brabant woont
Vergeet 'voort' nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dalijk
Of een brabander nou accent heeft of niet, aan dat woord herken je ze altijd
inb4 iedereen je nummer vraagtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
Ik vond zelf altijd dat ik geen accent had, tot ik voor het eerst iemand van FOK! aan de telefoon had. Die heeft eerst een minuut de slappe lach gehad
hahahahaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
Ik vond zelf altijd dat ik geen accent had, tot ik voor het eerst iemand van FOK! aan de telefoon had. Die heeft eerst een minuut de slappe lach gehad
Dan heb je het wel heel ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'voort' niet
iedereen thuis met camquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef meneer_valk het volgende:
Maar iemand betere ideeën voor een meet?
Ik kan het niet zien O_oquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef FirefoxNB het volgende:
[ afbeelding ]toevallig kom ik dit tegen
Hij komt ook uit onze hoek, ben er nog niet achter waar precies maar ze zijn strenggelovig in zijn durpquote:
nope, is gewoon te zien hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
iets met dit
http://altlab.com/htaccess_tutorial.html
Komt omdat je in Brabant woontquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik krijg toch echt een 403 ook al ik de link volg
M'n eerste reactie was STAPHORST!!!111!! maar dat gaat nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Hij komt ook uit onze hoek, ben er nog niet achter waar precies maar ze zijn strenggelovig in zijn durp
Dorpen noemen die ik niet kenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n eerste reactie was STAPHORST!!!111!! maar dat gaat niet
Is het Erp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |