Het geeft niet Steer. Het ging over haar en het was waar.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben allemaal een Dark Side, Krakkie
De Dark Sides zijn meestal waarquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het geeft niet Steer. Het ging over haar en het was waar.
Ja, ik vond het wel gek om te horen dat mijn zus soms coke op haar tandvlees smeerde.quote:
Sommige mensen vinden stimulerende middelen het leven aangenamer makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel gek om te horen dat mijn zus soms coke op haar tandvlees smeerde.
True. Maar ik denk dat ze het gewoon 1 x wilde proberen...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden stimulerende middelen het leven aangenamer maken
Ik denk dat niet, sorry, iemand die coke op tandvlees smeert is een ervaren gebruiker.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat ze het gewoon 1 x wilde proberen...
Nee hoor, dat leerde ze van ervaren gebruikers.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, sorry, iemand die coke op tandvlees smeert is een ervaren gebruiker.
Dream onquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat leerde ze van ervaren gebruikers.
Dus jij zegt dat mijn zus vaak coke gebruikte? Dat kon ze zich niet veroorloven.quote:
Dat kunnen de meeste gebruikers niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat mijn zus vaak coke gebruikte? Dat kon ze zich niet veroorloven.
Dat kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
Alle vogels zijn ook ineens stil. is dit de stilte voor de storm?
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspxquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
Alle vogels zijn ook ineens stil. is dit de stilte voor de storm?
Ze had ook geen schulden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste gebruikers niet.
Alphaville, mooi nummer.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een heel vervelende oorwurm.....
Een liedje wat mijn ex op zijn begrafenis wilde horen...
Forever young
Ah, ik dacht hieraanquote:
Heel ander nummer ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, maar hij is nog niet dood. En misschien wil hij wel een ander nummer.
Ja hier ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Hier ziet het er uit of het gaat onweren.
Het barst hier al los!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Vork het volgende:
Volgens buienradar barst het hier met een half uurtje los.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
WWWWHHROOOAGH. Zoveel vacatures, geen idee wat ik wil.
quote:
Luxe positie als je kunt kiezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
WWWWHHROOOAGH. Zoveel vacatures, geen idee wat ik wil.
Ze zouden gek zijn als ze niet voor mij zouden willen kiezenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Luxe positie als je kunt kiezen.![]()
Nu nog maar hopen dat er ook bedrijven zijn die voor jou zouden willen kiezen.
That's the spiritquote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijn als ze niet voor mij zouden willen kiezen
Driequote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat liefHeeft ze er maar eentje of meer?
OOoooooooohhhhh ga uit mijn ogen met die rotfoto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |