quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij geeft toch niks om de lapo, dat zei je net zelf
Lol wat ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die niet op watermelonshake geven
deze shakes zijn stijve pener waardig, god wat lekkerquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
wisky wisky wisky
water water water
sleep
quote:
Appelsap?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
soms chill je ook wel gewoon met een westers drankje
[ afbeelding ]
Heb er ook een op mn bureau staan, als ik plotseling zin krijg.quote:
ik heb dat met een fleshlightquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb er ook een op mn bureau staan, als ik plotseling zin krijg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
25 cent hier voor grote fles ijskoudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik moes laggequote:
Wat.quote:
Oke.quote:
stop volgenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
BOEIEND
niet meer zeggen irritant koorknaapje
de foto's wel, het eten nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
2520meteen opgeschreven in mijn boekje.
blijkbaar gaan er veel toeristen vanuit bkk naar de eilandenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leuke foto. jammer van de toeristen op je pic.
Even IMDB kijken denkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:18 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er nog meer films waar Clooney en Pitt samen in spelen behalve de Ocean's trilogy?
Hoe doe ik dat?quote:
Niet gedaan, wel paint geballt.quote:
Het rode team.quote:
Het rode team.quote:
Ja, maar ik had niet de vlag gepakt, en zat alleen maar te schuilen achter pallets, dus ik was een beetje een watje.quote:
watjoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef monkyyy het volgende:
Want een paintbal tegen je smoelletje maakt niet fijn.
wat gebeurde er bij die 1e? was dat na een slok amaretto?quote:
Je hebt zegmaar zo'n masker op, maar als je een recht op je mond krijgt, dan komt er wel een beetje verf doorheen, en dat smaakt stom.quote:
Zoietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat gebeurde er bij die 1e? was dat na een slok amaretto?
schattigquote:
Pijn maakt je sterker!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
die balletjes doen kapotpijn onder je armen
Vrienden, man, broertje en zus + aanhang.quote:
jij hebt geen manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrienden, man, broertje en zus + aanhang.
quote:
Elke week een baby maken, dat is wel wat veel niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat klinkt alsof je er elke week seks mee hebt.
'slaafje' is denk ik het woord wat je zochtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Elke week een baby maken, dat is wel wat veel niet?
Metertje of 10 denk ik.quote:
altijd eerst 1 klein beetje kopen. maar je hebt er meer dan 1 hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
C1000 bier 'Extra sterk' is niet te zuipen en die flikkers hebben er ook nog eens glucosestroop door gedaan. Maar ik drink het maar op omdat alcohol.
Baasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
C1000 bier 'Extra sterk' is niet te zuipen en die flikkers hebben er ook nog eens glucosestroop door gedaan. Maar ik drink het maar op omdat alcohol.
Probeer spiritusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'slaafje' is denk ik het woord wat je zocht
quote:
Nee die vind ik echt vies gquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach g, voortaan gewoon Kanon kopen.
Alleen Duvel. ik heb liever bier van 5% dat je achterover kan gieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Welk sterk bier vind je wel lekker dan?
Dan moet je zo snel pissen altijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen Duvel. ik heb liever bier van 5% dat je achterover kan gieten.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan moet je zo snel pissen altijd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan moet je zo snel pissen altijd.
5 uur dus 11 uur ik ga zo pitten kuesjes bedankt voor je concerns xx je mannetjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Beach het volgende:
BB moet je niet slapen ondertussen is daar 8 uur later.
fapsequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
5 uur dus 11 uur ik ga zo pitten kuesjes bedankt voor je concerns xx je mannetje
nee sorry ik luister born and raise van jm nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef Beach het volgende:
En BB zeg dat je naar SWEE:D luistert dan ben je meteen vrienden met alle thai
justin mieberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
is dat niet wat duur ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:03 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb hotel geregeld in ny voor 260 euro
oja ik bedoel natuurlijk: 260 euro voor 4 nachtenquote:
Nice. Welk deel van NY?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja ik bedoel natuurlijk: 260 euro voor 4 nachten
manhattan, achter broadwayquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja ik bedoel natuurlijk: 260 euro voor 4 nachten
het probleem is; ik verblijf 5 nachten in ny, dus ik heb even geregeld dat ik m'n tas kan droppen en dan ga ik gelijk de eerste nacht doorhalenquote:
kus op je linkertepelquote:
Ga je in je eentje dan ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het probleem is; ik verblijf 5 nachten in ny, dus ik heb even geregeld dat ik m'n tas kan droppen en dan ga ik gelijk de eerste nacht doorhalen
gewoon via 4chan meeten met iemand en neukenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het probleem is; ik verblijf 5 nachten in ny, dus ik heb even geregeld dat ik m'n tas kan droppen en dan ga ik gelijk de eerste nacht doorhalen
ergens ander hotel boeken voor 1 nachtje ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
mailtje terug; ze doen dat niet; bagage dumpen voordat je ingecheckt bent en hij zou het me ook afraden om te doen
wat een hommo zeg
plas in hun kontquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
mailtje terug; ze doen dat niet; bagage dumpen voordat je ingecheckt bent en hij zou het me ook afraden om te doen
wat een hommo zeg
ja denk het dan, wel lastig al dat gesjouw maarja c'est la viequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ergens ander hotel boeken voor 1 nachtje ?
Toen ik met de family naar london ging voor een weekje zaten we eerst in een hotel in het centrum, maar mijn moeder had de auto ergens in een woonwijk gedropt voor een paar dagen. ging ook primaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja denk het dan, wel lastig al dat gesjouw maarja c'est la vie
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's bleghquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toen ik met de family naar london ging voor een weekje zaten we eerst in een hotel in het centrum, maar mijn moeder had de auto ergens in een woonwijk gedropt voor een paar dagen. ging ook prima
Kut amerikaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's blegh
ik heb besloten pinda's op te sturen, kijken of dat werktquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb besloten pinda's op te sturen, kijken of dat werkt
neh weetje hoeveel geld overseas verzenden isquote:
Sapperdefapquote:
Allemaal de schuld van de Rabobank. Duh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's blegh
Zei je dat in het Nederlands? Niet zo raar dat hij er niks mee kan xddddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
godverdomme schiet niet op; ik zeg hem alleen pinpas. zegt hij; geef dat maar kan het ook mee.
ik zeg: je kunt niets met mijn pinpas maat, daar stata enkel m'n rekeningnummer op
en nergens binnenkomen omdat geen 21quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar kan toch wel gewoon rondlopen allesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en nergens binnenkomen omdat geen 21
skimmen ftw.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
godverdomme schiet niet op; ik zeg hem alleen pinpas. zegt hij; geef dat maar kan het ook mee.
ik zeg: je kunt niets met mijn pinpas maat, daar stata enkel m'n rekeningnummer op
DVquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
wie van jullie is er allemaal echt autist???
als je van gezet houdt of meer nek om kusjes op te geven welquote:
gewoon ze bitched echt bijzonder kansloos waaruit pure domheid blijkt, dat vind ik niet chillquote:
neh bayern ik wil het zien maar begint pas over 2 uur en ik ga nu slapen want om 4 uur ga ik alweer uit bed kusquote:
Truste!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh bayern ik wil het zien maar begint pas over 2 uur en ik ga nu slapen want om 4 uur ga ik alweer uit bed kus
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
fobo geupdate, wie de verandering ziet krijgt een verrassing
quote:Studierichting Niet nodig, ben al slim genoeg
Oh.quote:
watquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als je van gezet houdt of meer nek om kusjes op te geven wel
[..]
gewoon ze bitched echt bijzonder kansloos waaruit pure domheid blijkt, dat vind ik niet chill
Bazen :quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat heb ik gewonnen?quote:Laatste update 19-05-2012
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bazen :
Plastic_zak | Flippiee | Ragboer | Dromenvangertje | coban | Beach | Dientje12 | Unfckingtitled | Bizznitch | JanPiraat | Spaghettivreter
quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bazen :
Plastic_zak | Flippiee | Ragboer | Dromenvangertje | coban | Beach | Dientje12 | Unfckingtitled | Bizznitch | JanPiraat | Spaghettivreter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
heb met 3 autisten de dag doorgebrachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dientje, g, wat heb je vandaag uitgespookt?
Een tandenstokertje.quote:
ze haat kinderen :$quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zou met Space wel kleine SpaceInvadertjes willen maken
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Je verrassing is:Daar ben ik erg blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT DUSquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb met 3 autisten de dag doorgebracht
Ik.quote:
Leugenaar, ik zou jou heul niet schenkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
SPEES WIL ALTIJD AAN M'N PENER ZITTEN
Kan jouw elleboog buigen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
kijk hoe mooi gevormd mijn ellebogen zijn dan
[ afbeelding ]
Spoilers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben ellebooglezer. amaiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze?Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
ga handje geven en ren plots gillend weg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Er zitten allemaal rare mensen in m'n woonkamer.
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Kut voor jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
plas in hun kont xD xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
jammer je trapte er niet inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is dit weekend geen GP, volgend weekend Monaco
2 jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben verdwaald, dacht dat het mijn woonkamer wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Tig keer, hoezo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hebben jullie de film "2 russian college students having fun " al gezien?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, dacht dat het mijn woonkamer was
nee ik kijk alleen gore snuff en rapequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hebben jullie de film "2 russian college students having fun " al gezien?
Daarom ook dat ik hem zo vaak herkeken heb.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar de film over ging en of deze het kijken waard was
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik kijk alleen gore snuff en rape
Zit er een goede verhaallijn in?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik hem zo vaak herkeken heb.
Zeg dan gewoon homevideo's uit je kindertijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik kijk alleen gore snuff en rape
toffe ninja edit! wat is je nummerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon homevideo's uit je kindertijd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon homevideo's uit je kindertijd.
quote:
Geef ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toffe ninja edit! wat is je nummer
lapo hunter jijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
nog een paar postssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |