ergens ander hotel boeken voor 1 nachtje ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
mailtje terug; ze doen dat niet; bagage dumpen voordat je ingecheckt bent en hij zou het me ook afraden om te doen
wat een hommo zeg
plas in hun kontquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
mailtje terug; ze doen dat niet; bagage dumpen voordat je ingecheckt bent en hij zou het me ook afraden om te doen
wat een hommo zeg
ja denk het dan, wel lastig al dat gesjouw maarja c'est la viequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ergens ander hotel boeken voor 1 nachtje ?
Toen ik met de family naar london ging voor een weekje zaten we eerst in een hotel in het centrum, maar mijn moeder had de auto ergens in een woonwijk gedropt voor een paar dagen. ging ook primaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja denk het dan, wel lastig al dat gesjouw maarja c'est la vie
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's bleghquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toen ik met de family naar london ging voor een weekje zaten we eerst in een hotel in het centrum, maar mijn moeder had de auto ergens in een woonwijk gedropt voor een paar dagen. ging ook prima
Kut amerikaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's blegh
ik heb besloten pinda's op te sturen, kijken of dat werktquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb besloten pinda's op te sturen, kijken of dat werkt
neh weetje hoeveel geld overseas verzenden isquote:
Sapperdefapquote:
Allemaal de schuld van de Rabobank. Duh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
creditcard details wil die, ik heb verdomme geen credticard man kankerop stomme schuldenmakende amerikaan, doe normaal of eet pinda's blegh
Zei je dat in het Nederlands? Niet zo raar dat hij er niks mee kan xddddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
godverdomme schiet niet op; ik zeg hem alleen pinpas. zegt hij; geef dat maar kan het ook mee.
ik zeg: je kunt niets met mijn pinpas maat, daar stata enkel m'n rekeningnummer op
en nergens binnenkomen omdat geen 21quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het probleem is; ik verblijf 5 nachten in ny, dus ik heb even geregeld dat ik m'n tas kan droppen en dan ga ik gelijk de eerste nacht doorhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |