Oh kijk, zo begrijp ik 'm beter!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:13 schreef Novem het volgende:
Oh nee ik bak de avocado niet mee!Gewoon naast het roerei in plakjes, de cheddar en paprika ook gewoon rauw naast het roerei.
Kan je nagaan wat ze je 'ongemerkt' allemaal van je afpakken!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Bah. Dat maakt het krijgen van vakantiegeld wel een stuk minder leuk uniek!stom!
Krijg je wel weer terug bij je belastingopgaaf/hypotheekrente aftrekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo vakantiegeld is binnen.
Heb bruto (incl. loon) 400 eruo meer maar netto maar 30De flikkers
68 euro hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ze je 'ongemerkt' allemaal van je afpakken!
Straks ook nog eens belasting over je reiskosten, dat is netto ook weer 40 euro in de maand.
Maar ja, zolang we nog lekker kunnen eten en drinken...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Bij ons is HR er nu mee bezig, dus wij krijgen binnenkort te horen wat het allemaal voor ons gaat betekenen.
Ik ben benieuwd, ik heb er niet heel veel vertrouwen in. Anderzijds: als ze er niets mee doen maken ze zich niet geliefd, want heel veel werknemers komen met auto/OV.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]er is 0,6% werkkostenregeling bijgekomen ten bate van de reiskostenregeling dus als ze die er ook aan besteden wordt de schade beperkt.
Of jullie moeten heel veel belastingvoordelen qua fietsregelingen/sportabb's/personeelspakketten enz. hebben?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Ml-etje het volgende:
Geen verantwoordelijkheden, geen problemen enz.
Dan kun je dat als werknemers wel pushen, je kunt natuurlijk vragen waar ze de voordelen van de werkkostenregeling (2,2% uit mijn hoofd v/d de totale fiscale loonsom??) aan gaan besteden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik heb er niet heel veel vertrouwen in. Anderzijds: als ze er niets mee doen maken ze zich niet geliefd, want heel veel werknemers komen met auto/OV.
En nee, we hebben niet zoveel extra regelingen. Collectieve verzekering (maar dat is vrij standaard volgens mij, dat is geen gunst van de werkgever), sportabbo voor een tientje per maand en dat was het wel, geloof ik.
Geen geld..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Ml-etje het volgende:
Geen verantwoordelijkheden, geen problemen enz.
Zo assertief ben ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan kun je dat als werknemers wel pushen, je kunt natuurlijk vragen waar ze de voordelen van de werkkostenregeling (2,2% uit mijn hoofd v/d de totale fiscale loonsom??) aan gaan besteden.
Of ze het even puntsgewijs aanleveren
Zoiets was het ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo assertief ben ik niet.
Misschien kan ik wel even iemand van de OR een mailtje sturen hierover. En het is 1,4% volgens mij (of dat was het in januari 2011).
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Kan ik me goed voorstellen hoor, Mo. Ga je pas je na master weer werken?
Ik heb woensdag mijn benen geschoren met een bot mesje. Zie nu allemaal sneetjes.
Ga spontaan weer googlen op spray tanquote:
Geloof dat het lastig isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop tijdens m'n masterjaar een baantje op de universiteit te vinden of anders daar in de buurt voor een paar uur in de week: dan krijg ik geen duo-lening meer en ook geen beurs. Ik ga nog zoeken naar ondersteuning voor de financiële zaken vanuit hier, maar dat zal nooit genoeg zijn dus is een baantje erbij eigenlijk wel nodig. Ik heb wel hoop dat ik hier Nederlands kan gaan geven en heb me ingeschreven op een website waar men klussen aanbiedt op freelance basis en al één bod gedaan, dus wie weet.
Ik heb ook een halfjaartje van m'n spaargeld geleefd. Ook echt niet tof, zeker niet als je niet weet wanneer er weer wat binnen gaat komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga spontaan weer googlen op spray tan
[..]
Geloof dat het lastig is
Heb ook een tijdje niet gewerkt en op spaargeld geleefd maar toen woonde ik nog wel bij mijn oma dus kost en inwoning gedekt.
Klopt, dat wist ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een halfjaartje van m'n spaargeld geleefd. Ook echt niet tof, zeker niet als je niet weet wanneer er weer wat binnen gaat komen. Of er weer wat binnen gaat komen.
Ik heb besloten om toch nog maar even door te zetten met afvallen, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed doorgaan tot de laatste 10 kilo eraf zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Nallie het volgende:
En Novem... waarom terg je jezelf zo?Wel bikkel hoor!
Thanks!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het gaaf om te zien hoe jij je zo inzet voor je studie Mo! Ze zijn wel gek als ze je niet aannemen voor die master!
nice!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Klein rondje werd iets groter rondje, 29 minuten en 45 seconden, 5,11kmBlij dat ik nog even gegaan ben, voel me meteen een stuk beter
Een elektrische, maar het gras was zoo lang dat ik 10 vuilniszakken vol gras hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! Met een handmaaier? Of nagelschaartje?
Gras, bezorg je ook thuis?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Een elektrische, maar het gras was zoo lang dat ik 10 vuilniszakken vol gras heb
Het was al een jaar niet gedaan of zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, als 't ook nog hoog was heb je daar echt wel een klus aan. Onze kleine tuin heeft Mr.Mo vorige week ergens gemaaid, en die had me een spierpijn de dag erna
Ik heb die van Jamie Oliver gemaakt maar die vond ik te gezond..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ooohmaar dan kan er toch nog wel icing bij (ik ben echt dol op worteltaart met glazuur, vooral die van Starbucks).
Maar zonder lijkt ie me inderdaad ook lekker hoor. Mag ik een recept?
En Vik d'r foto![]()
Het gras wat we hier maaien gaat naar het paard vd buurmanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha wat wil je met gras doen dan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha wat wil je met gras doen dan?
Ah, ja ik heb geen paard/konijn. Wilde het eerst achter in de tuin leggen maar bedacht later dat gras waarschijnlijk geen compost wordt..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gras wat we hier maaien gaat naar het paard vd buurmandie wordt er gelukkig van.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef loveli het volgende:
[..]
[ [url=http://blog.jokeroo.com/wp-content/uploads/2011/05/bob-marley11.jpghttp://blog.jokeroo.com/w(...)ley11.jpg]afbeelding[/url] ]
Oeh wat voor 1?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sushi gegeten op het balkon
Vanmiddag een zonnebril op sterkte uitgezocht, maar liefst 139 euro in totaal! Maar ja dan hoeft er geen zonnebril meer over mn gewone bril
Goed dat je het zegt, dat moet ik eigenlijk ook voor mijn vakantie gaan regelen ... (een maand in afrika, dan is een zonnebril op sterkte geen overbodige luxe)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanmiddag een zonnebril op sterkte uitgezocht, maar liefst 139 euro in totaal! Maar ja dan hoeft er geen zonnebril meer over mn gewone bril
quote:
En hier gaat het di regenen, en bedankt!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf maandag wordt het hier ook lekker weer
Omgquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, nu moet je jezelf even terugvinden hoor...![]()
Ga je lijstjes plannen en er aan houden, dan voel je jezelf echt beter...!
Zo, ben na het buffet en wat biertjes 3.7 kg zwaarder dan vanochtend
4 opscheplepels foe yong haiquote:
Kan nog welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Dat is niet eens zoveel, uniek. Heb je geen ijs gehad?. Als je volgende week in het Stadspark was gaan eten had ik mee gekund trouwens
.
nom!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
4 opscheplepels foe yong hai
paar opscheplepels kip met kerriesaus
4 balletjes koe loe yoek
schep nasi
schep bami
schep mihoen
schep bami ketjap
zoetzure kip
schep babi pangang
paar stukken ajam ketjap
wat speenvarken
2 kipsate
groente, augurken en atjar
Dat is rot idd...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had Spaansig eten van mn mama! Pinchitos (kruidige spiesjes), soort patatas bravas, tortilla en groene salade. ook nom!
Wel naar overigens: oma kan de gesprekken nagenoeg niet meer volgen (zowel inhoudelijk als vanwege doofheid) en ademt heeeel zwaar en geken ze was dus de hele tijd stilletjes en direct na het eten bekaf en wou naar huis en toen was ze verdrietig omdat ze bang was de sfeer verpest te hebben
bah. ze is al 90 en ze takelt steeds meer af...
oe dat klinkt kwijlwaardig idd!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Viking84 het volgende:
In Madrid hadden ze trouwens een soort gefrituurde blokjes brie die in een soort zoete rode saus (ben even de naam kwijt) kon dopen. Heeeeerlijk!.
Vooral dat verdrietigequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oma is ook lief iddmaar het is wel steeds lastiger om haar erbij te betrekken - als je haar wat vraagt verstaat ze het vaak niet en in mijn familie is het best gangbaar om gesprekken te hebbeb met iedereen tegelijk (is altijd wel gezellig!) maar de meeste onderwerpen snapt ze ook niet meer.
Nouja volgende keer weer eens in de middag langs, dan is ze meestal wel beter bij de pinken nog![]()
Vond het alleen wel beetje schrikken, dat gehijg enzo... En tis zo sneu dat ze dan verdrietig is.
Ja dan hebben we vaak ook best leuke gesprekken, vooral over vroegah en Amsterdam enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral dat verdrietigeaw!
En 1 op 1 vinden ze vaak fijner ja
ja lijkt me rottig! Het is ook lastig in te schatten wat ze wel/niet hoort/snapt, want dat wisselt nogal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet maar al te goed hoe die oma van Maria zich moet voelen. Maar ja, ik ben het gewend, dat scheelt allicht.
Iig maar lief zijn voor je oma zolang het nog kanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja lijkt me rottig! Het is ook lastig in te schatten wat ze wel/niet hoort/snapt, want dat wisselt nogal.
Al had ik het idee dat ze zich vooral niet fijn voelde omdat ze zo moe was en zo lastig kon ademen enzo. Ze wil dan 'niet tot last zijn' ofzoiets.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iig maar lief zijn voor je oma zolang het nog kan.
Nou, ik moet bekennen dat ik het zelf ook wel eens heb. Zie me nog tegen de mini (toen 4 ofzo) toen we door mijn oude buurt liepen: "Ja, en dan stond hier een kerk..."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, nooit over vroegah beginnen tegen oudere mensen, They won't stop talking
.
Joepie voor het bakje erwtjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moet je even.in het e-readers topic vragen Mo, daar weten ze het vast wel.
Lijstje voor vandaag:
pre-o: banaan
O: gebakken ei, toast, worstje, wat baked brand
L broodje met kip in veel.saus
t: halve liter cherry coke, stukje gebak (iets met kaakjes, chocolade en marshmellow)
D: cola, fish & (vieze) chips en een bakje erwtjes
T pint bier
B heel veel.lopen en hardlopen.
Ja, ik weet dat er vast zo'n topic is, maar er zijn hier ook mensen met zo'n ding, dus ik dacht: ik vraag 't eerst hier even.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moet je even.in het e-readers topic vragen Mo, daar weten ze het vast wel.
Oei, was de vis dan lekker? Anders best wel baal-diner!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik heb een banaan op!
Maandag ga ik s avonds alleen maar groenten eten.
De erwtjes waren trouwens niet eens lekker.
Het zijn de laatste nachten van een van onze nachtverpleegkundigen en dus heeft de andere elke avond iets lekkers voorzien. Vandaag gerookte zalm en morgen kaasschotel. En ik mag meeëtenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef motorbloempje het volgende:
Gerookte zalm! Wants!
Toch maar slapen voordat ik ga snaaien. Nou ja, er valt niet veel te snaaien nu ik erover nadenk, want niets snaaibaars in huis. Enige wat ik kan snaaien is een blokje kaas. En spinazie. Niet echt snaaibaar.
Truste dus!![]()
Krijg je ook wat terug van de verzekering? Had ik wel namelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oei, was de vis dan lekker? Anders best wel baal-diner!
Goeie tip! Aangezien mijn normale bril nooit van de verzekering gaat en ik wel 100 euro per 3 jaar mag declareren (plus blijkbaar korting krijg bij Eyewish, waar ze de zonnebril hebben die ik wil. Al is dat vast heel erg duur).quote:Op zondag 20 mei 2012 08:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Krijg je ook wat terug van de verzekering? Had ik wel namelijk.
Misschien nog een tip voor anderen die nog een zonnebril op sterkte willen.
Mooshy peas is naast bleekselderij het vieste wat er bestaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
En ik.ben niet zo moeilijk met eten op vakantie. Als ik thuis ben wordt het weer hyper gezond.
ik verdacht deze erwtjes ervan gewoon uit een potje te komen. Ze waren helemaal niet mooi groen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mooshy peas is naast bleekselderij het vieste wat er bestaat.
Ja, zo ben ik. Alles of nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je maakt er wel een wetenschap van Vik!
Wie is die Honselaar eigenlijk? En waarom is hij god?
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik bedacht mij net dat ik laatst bij de Jumbo vanilla coke tegenkwam en dat ik dat even hier moest droppenHeeft Den Haag ook een Jumbo, Vik?
Toen hoorde ik in mijn hoofd:quote:Op zondag 20 mei 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik. Alles of niets.
Honselaar is een voormalige (?) hardloper en trainer. Heeft veel wedstrijden gewonnen in het verleden. Hij heeft het boek Praktijkboek voor hardlopers geschreven met daarin zo'n beetje alles wat je als beginnende/gevorderde hardloper moet weten, inclusief trainingsschema's en tabellen zodat je helemaal je eigen schema in elkaar kunt flansen. Wou dat ik dit boek eerder ontdekt had, want het heeft me echt de ogen geopend.
Baby roep jij maar iets, ik ga voor heel intens, veel meer dan 100%.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Toen hoorde ik in mijn hoofd:
Ik wil aaalles of niets,
naaaa nanaaaa nananaaaa naaaanaaaaa!
Etc.
Ik geloof dat ik in ignorant bliss benquote:Op zondag 20 mei 2012 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Baby roep jij maar iets, ik ga voor heel intens, veel meer dan 100%..
Waarom weet ik dit nog.
Wehehequote:Op zondag 20 mei 2012 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Baby roep jij maar iets, ik ga voor heel intens, veel meer dan 100%..
Waarom weet ik dit nog.
Wellicht maar goed ook ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in ignorant bliss ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heb mn eerste bril bij eyewish gehaald, die was toen wel een stuk duurder dan andere winkels (oa bijkomende kosten voor cilinder?), dus wellicht is een andere winkel toch het overwegen waard.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goeie tip! Aangezien mijn normale bril nooit van de verzekering gaat en ik wel 100 euro per 3 jaar mag declareren (plus blijkbaar korting krijg bij Eyewish, waar ze de zonnebril hebben die ik wil. Al is dat vast heel erg duur).
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wellicht maar goed ook ja!
Alleen 'Ademnood' (heb de radio net aangezet omdat ik m wel direct in mn hoofd kreeg na die stukjes tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar daar is dat stukje niet uit toch?
Nee, dit is 'Alles of niets'quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen 'Ademnood' (heb de radio net aangezet omdat ik m wel direct in mn hoofd kreeg na die stukjes tekst) maar daar is dat stukje niet uit toch?
Ik wil een rayban wayfarer op sterkte en bij mijn eigen opticien krijg ik helemaal geen korting, dus ik denk dat ik bij Eyewish dan toch wel voordelig uit benquote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb mn eerste bril bij eyewish gehaald, die was toen wel een stuk duurder dan andere winkels (oa bijkomende kosten voor cilinder?), dus wellicht is een andere winkel toch het overwegen waard.
Gewone brillen zijn vaak wel duurder, dus die verzekeringkorting gebruik ik liever daarvoor (Idd ook 100 per 3 jaar ofzo).
Mo, de sony is prima met aantekeningen in elk geval, maar die wil je niet
Oeh die hebben ook wel een leuke actie ja. 140 voor een zonnebril incl glazen. Maar die zijn dinsdag pas open en ik wil eigenlijk NU een nieuwe uitzoekenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb een rayban gehaald bij het huis!
Prob, ik hoop het ook niet!
'Wij Scheveningers' noem(d)en dat de Jumbo/Konmar/Jac groeneveld op de Westduinweg.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar zit Jumbo Scheveningen niet? Zit aan de Van Bergenstraat.
Ah oké.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Wij Scheveningers' noem(d)en dat de Jumbo/Konmar/Jac groeneveld op de Westduinweg.
O hai.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
Bij Scheveningers denk ik linea directa aan oh oh Cherso types.
je hebt ook mensen die een marathon lopen, of zelfs een ultra marathon.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef Viking84 het volgende:
In het hardlooptopic heeft iemand 25 km hardgelopen, achter elkaar.
Beat that, uniekje.
Nou, beat that Jagär!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die een marathon lopen, of zelfs een ultra marathon.
Of die een triathlon doen, waarin ze een marathon lopen, bijna 4 km. zwemmen en 180 km. fietsen!
dat wil ik helemaal niet beaten! Al hebben 2 van die vriendinnetjes die hier waren het afgelopen weekend wel ooit eens een marathon gelopen, en was ik daar stiekem best een beetje jaloers op...quote:
The sarcasm, you missed it!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat wil ik helemaal niet beaten! Al hebben 2 van die vriendinnetjes die hier waren het afgelopen weekend wel ooit eens een marathon gelopen, en was ik daar stiekem best een beetje jaloers op...
Of mensen die 100 km hardlopen!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die een marathon lopen, of zelfs een ultra marathon.
Of die een triathlon doen, waarin ze een marathon lopen, bijna 4 km. zwemmen en 180 km. fietsen!
Probeer het eens, zou ik zeggen, dan weet je snel genoeg waaromquote:
Liefdesverdriet dat betrekking had op jou?quote:Tijd om uit bed te kruipen hier. Middernachtelijk telefoontje over liefdesverdriet gekregen
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Probeer het eens, zou ik zeggen, dan weet je snel genoeg waarom.
Nee, op een of andere kneus.quote:Liefdesverdriet dat betrekking had op jou?
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:36 schreef An24 het volgende:
[..]Ik zei nog in de groep: beetje raar om in een piemel te bijten, normaal ga ik er iets subtieler mee om
Is het bij jou trouwens een beetje lekker (loop)weer nu?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar ik kon geen sarcastische post terug bedenken.
het is nu een graad of 20!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het bij jou trouwens een beetje lekker (loop)weer nu?
Stofzuigen check! stoffen check...over drie kwartier komt er visite voor een kitten....quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het is nu een graad of 20!
Ik ga even m'n huis stofzuigen en afwas wegwerken, en dan naar buiten met een boekje, denk ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar ik kon geen sarcastische post terug bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennn... ben ik veeleisend als ik mijn kersverse vriendje vandaag nog ff wil zien voordat ik hem vanaf vanavond weer de hele week niet zie...?Ik heb hem vorige week de hele week niet gezien, en vrijdag ochtend was ik er tot zaterdag ochtend. Maar zou hem graag nog ff willen zien vandaag maar wil niet opdringerig overkomen?
Of is dat best normaal?
Klinkt echt als een super lekker lijstje!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Novem het volgende:
Lekkere lunch Uniek! En 16 km!!
Lijst:
O - overnight oats met 3 el havermout, Griekse yoghurt, 1 rode pruim, granaatappelpitjes, rozijnen
S - 5 km hardlopen
L - zelfgebakken Fins plat roggebrood met boter en kaas en pindakaas
T - geinspireerd door de Slankies: salade van erwtjes, munt en feta met dressing van citroensap en extra vergine olijfolie
D - 1/4 geroosterde kip met ratatouille en 100 gram aardappelpartjes
T - koffie verkeerd en een gemberkoekje
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef Siral het volgende:
Middag, vanmorgen weer zwaar vieze bootcamp gehadIk vind het niet normaal dat jij je vriend wil zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennn... ben ik veeleisend als ik mijn kersverse vriendje vandaag nog ff wil zien voordat ik hem vanaf vanavond weer de hele week niet zie...?Ik heb hem vorige week de hele week niet gezien, en vrijdag ochtend was ik er tot zaterdag ochtend. Maar zou hem graag nog ff willen zien vandaag maar wil niet opdringerig overkomen?
Of is dat best normaal?
![]()
Zal wel eerst even douchen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hehe naja ik heb geen benul eigenlijk hoevaak enzo normaal is, doet er eigenlijk ook niet toe ofzo, ieder zijn eigen behoefte. Maar straks denkt hij, CHICK HANGT AAN ME ARM, JONGEUUUHS.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat jij je vriend wil zien![]()
Zal wel eerst even douchen
Ik ga nu ook maar snel hardlopen zodat ik aan m'n L kan beginnen!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:45 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Klinkt echt als een super lekker lijstje!
Oeh nieuw speelmaatje!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb LoL geinstalleerd en volgens mij zuig ik hard. Maar ik vind het wel leuk. Nu mezelf motiveren om huiswerk te gaan maken enzo.
Jee!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Het ging wel lekker viking! En met nieuwe schoenen geen blaren () en m'n knieën lijken minder pijn te doen
^^?quote:
HPKW, Anna, loveli, Aurum en manquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef slacker_nl het volgende:
HKPW (oid) ging toch urbanathlonnen. Dat gaat leuk worden, ik zweer het je!
Ben net terug van de Army Urban Run en het was zwaar maar zo leuk! En ga me inschrijven voor een andere in oktoberquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben net terug van de Army Urban Run en het was zwaar maar zo leuk! En ga me inschrijven voor een andere in oktober
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Loveli ook? Moet die dan niet aan de hardlooptraining?.
Awwquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook leuk: jezelf eens verder willen pushen en dat de GPS het dan niet doet, hoor je na afloop: "U heeft ongeveer NUL kilometer gelopen, met een gemiddelde snelheid van NUL kilometer per uur".
Er was een foto-update beloofd?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:29 schreef An24 het volgende:
Ik vind jullie allemaal tof met al die sportiviteit
/mededeling
Haha, ja sorry, druk gehad. Ga ik zo doenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Er was een foto-update beloofd?![]()
Nee, maar serieus, ik zit de hele week al te F5-en op MyAT en dat terwijl hij automagisch ververst...
'T is je vergevenquote:
Ja! Maar voordat ik weer bakken met geld uitgeef aan iets wat niet doorzet, enzo!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, je had ze al laten zien. En je moet niet op schoenen van 6 jaar oud lopen, muts, daar gaat de demping uit.
Paradoxaal genoeg kunnen slechte schoenen juist een reden zijn om niet door te zetten, aangezien die voor blessures zorgenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! Maar voordat ik weer bakken met geld uitgeef aan iets wat niet doorzet, enzo!
Gestopt met hardlopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ik wilde ook weer wat doen. Had geen binnenschoenen, dus rondkijken bij sportschool doe ik wel een andere keer.
Vandaag Jillian level 1 gedaan. Moe
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Foto's
Maria, dat is echt wel een beetje sneu ja... Kan mij precies voorstellen hoe dat voelt.
Maar je hebt toch maar weer meters in je benen
Ook goed bezig! Moe doch voldaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ik wilde ook weer wat doen. Had geen binnenschoenen, dus rondkijken bij sportschool doe ik wel een andere keer.
Vandaag Jillian level 1 gedaan. Moe
Dat ligt er een beetje aan vanuit welk perspectief je die vraag stelt. Mijn zelfoverschatting zegt dat ik het wel soort van moet kunnen halen met mijn basisconditie. Dus uigenlijk is het antwoord op je vraag volmondig 'ja'. En ik heb ongelooflijk de schurft aan hardlopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Loveli ook? Moet die dan niet aan de hardlooptraining?.
*mental image van V1z die op zijn rug op een parkeerplaats ligt en een auto optilt en meebrult met Slipknot*quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef V1z0R het volgende:
ik heb trouwens ook gesport vandaag! Kwam bij m'n appartement en de buurman z'n auto startte niet, en natuurlijk had ik de startkabels nog thuis liggen...
Dus heb een potje auto-drukken gedaan in de brandende zon
*Maria cusrus auto aanduwen geeft: je staat eracher, handen op de achterklep en duwenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van V1z die op zijn rug op een parkeerplaats ligt en een auto optilt en meebrult met Slipknot*
Hehe weet ik wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
*Maria cusrus auto aanduwen geeft: je staat eracher, handen op de achterklep en duwen*
4x in 8 dagen, netjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag weer 4 km hardgelopen. Vierde keer hardlopen in 8 dagen trouwens, dus ik ben erg trots op mezelf. Vandaag in de sportschool hardgelopen, omdat ik daarna nog wat krachttraining wilde doen. Merk dat ik het nu toch echt buiten lekkerder vind om te lopen, ik was doorweekt.
Klopt! Ik merkte ook echt wel verschil, ook nu doen mijn knieën geen pijn.. hulde!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paradoxaal genoeg kunnen slechte schoenen juist een reden zijn om niet door te zetten, aangezien die voor blessures zorgen.
* Viking84 eet nog een tosti.
En dan nu even met m'n Garmin spelen. Trainingen voor de komende weken erin zetten enzo
.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van V1z die op zijn rug op een parkeerplaats ligt en een auto optilt en meebrult met Slipknot*
Top. Als ik ga beginnen met m'n HM-training, over een week of 4, ga ik ook eens bij RW of Run2Day langs voor nw schoenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Klopt! Ik merkte ook echt wel verschil, ook nu doen mijn knieën geen pijn.. hulde!
Dit jaar? Shit, paar shirts op Aruba...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik de enige in het topic die dit jaar nog geen kleding gekocht heeft?
Als je 1 jurkje en 1 broek telt als kleding wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan vanuit welk perspectief je die vraag stelt. Mijn zelfoverschatting zegt dat ik het wel soort van moet kunnen halen met mijn basisconditie. Dus uigenlijk is het antwoord op je vraag volmondig 'ja'. En ik heb ongelooflijk de schurft aan hardlopen.
Nu train ik elke werkdag van auto => werkplek. Neem ik meteen wat trappen mee en slalom om collega's.
Ruilen tegen foto's van je huis?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Er was een foto-update beloofd?![]()
Nee, maar serieus, ik zit de hele week al te F5-en op MyAT en dat terwijl hij automagisch ververst...
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Krijg steeds last van m'n knie. Ben te dik voor hardlopen en moment, denk ik.
ooh, ik wil weer een BBQ meetquote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]ben je 40kg aangekomen sinds de niet-zo-BBQ-meet?
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Woon je er al V1?
Ben echt zo slecht in bijhouden van dingen van mensen...
/bad
Dan moeten we eerst wachten tot er een mini Phaidra-Man is.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Als Phaidra's man weer van die worstjes maakt vind ik het goed
[..]
Nee
Aankomende week behangen!
Maar meubels duren nog twee weken sowieso dus...
Ja, al heb ik toch nog het idee dat hij heel ver weg is!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
4x in 8 dagen, netjes!En 4 km! De 5 nadert
Moeten we ons natuurlijk niet vergissen en de worstjes terug in de wieg leggen en de baby op de barbecue...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst wachten tot er een mini Phaidra-Man is.
Jij kan gewoon mij volgen...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moeten we ons natuurlijk niet vergissen en de worstjes terug in de wieg leggen en de baby op de barbecue...
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij kan gewoon mij volgen...
Instinct van mij weet het precies: stay away from the baby, de rest is worst
Dat soort dingen mis ik altijdquote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef LieLie het volgende:
Wat fijn dit weer!
Vanochtend naar een leuke fair geweest, heerlijke olijfolie gekocht, worst, rabarberchutney, een ananasaardbeienplantje
Oh ***quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Als je frikandellen kunt bereiden in een broodrooster moet dat ook kunnen
Ik mis ook altijd de biologische fairsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom komijnekaas-ham-tosti, nom!
[..]
Dat soort dingen mis ik altijdHoe vind je zoiets?
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij kan gewoon mij volgen...
Instinct van mij weet het precies: stay away from the baby, de rest is worst
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
'T is je vergeven![]()
Goed bezig Maria!muziek helpt (mij) zoveel bij sporten merk ik, tenminste als je alleen bent. Slipknot is geweldig voor interval training en bij krachttraining is deathmetal erg handig. Wel oppassen dat je niet in ene begint mee te schreeuwen en de hele sportschool vol verbazing je kant op kijkt
Euh, weet ik eigenlijk niet precies meerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom komijnekaas-ham-tosti, nom!
[..]
Dat soort dingen mis ik altijdHoe vind je zoiets?
Onze bio winkel heeft helaas geen rabarber zag ik maar heb er wel in de tuin, net genoeg als toetjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:24 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook rabarbercompote gemaakt, net even Snel! Helft in een bakje voor morgen, andere helft gloeiendheet in een schoon potje gegoten en ok z'n kop gezet. Ben beniwued of het vacuum trekt! Als het werkt ga ik volgend weekend een grote batch maken! Nog veel lege potjes hier...
Het is jammer dat het zo'n grote ruige plant is. Dat past niet echt meer in onze tuin. Anders wilde ik wel rabarber in de tuin!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onze bio winkel heeft helaas geen rabarber zag ik maar heb er wel in de tuin, net genoeg als toetje
Niet? Dacht dat jij nog best lege stukken had?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is jammer dat het zo'n grote ruige plant is. Dat past niet echt meer in onze tuin. Anders wilde ik wel rabarber in de tuin!
Ben wel benieuwd hoe het bessenstruikje het gaat doen en of we de aardbeien een beetje heel houdenEn ik wil ook nog paprika of tomaatjes in de tuin eigenlijk. Het is best leuk, zo'n eetbare tuin!
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens had ik vandaag dus zin om mezelf eens verder te pushen (jaja) en ik had geen zin in Evy (neenee) dus heb ik zelf wat gerommeld, wat ongeveer neer kwam op ditte:
5 minuten rennenBruce Springsteen - This Hard Land (4:51 dus daarna nog even doorgerend
)
Wandelen
5 minuten rennenBruce Springsteen - The River (precies 5:00!)
Wandelen
5 minuten rennenBruce Springsteen - Born to Run (jaja xD 4:30 dus daarna nog tot 30 geteld)
Wandelen
5 minuten rennenBruce Springsteen - Thunder Road (4:48, daarna nog sprintje getrokken zo hard als ik nog kon, wehe)
Uitwandelen
In totaal 33 minuten bezig geweest, dus wandelstukjes waren gemiddeld 3 minuten ofzo.
Nou, niet echt voor zo'n soort plant hoor. Naast die bakken voor de kruiden lijkt het leeg op de foto, maar daar staat een olijfboom. Maar het is nog even de vraag of die de winter overleefd heeft. Misschien dat het schuin achter de olijf nog kan! En volgens mij is het een zwarte bes, even uit mijn hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat jij nog best lege stukken had?
Het is een mooie sierplant, gezellig wat klein grut eronder dat van schaduw houdt
Wat heb je een aalbes?
Hier beginnen de klapbessen al te kleuren
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, niet echt voor zo'n soort plant hoor. Naast die bakken voor de kruiden lijkt het leeg op de foto, maar daar staat een olijfboom. Maar het is nog even de vraag of die de winter overleefd heeft. Misschien dat het schuin achter de olijf nog kan! En volgens mij is het een zwarte bes, even uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil even uiten dat ik Shakespeare haat:
Ik Haat Shakespeare.
Zo. Ook dat weer gehad. Nu weer braaf verder
Ik denk dat ik ook in jouw rijtje hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
What's in a name? That which we call a Motorbloempje
by any other name would smell as sweet!
Heb jij de laatste 5 jaar nog nieuwe kleren gekocht dan?quote:
Zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 5 jaar nog nieuwe kleren gekocht dan?
Net een spinaziequiche gemaakt, gaat zo de oven in. Mag weer wat meer koolhydraten van mezelf, zeker met het oog op alle hardlooptrainingen/-wedstrijden.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
What's in a name? That which we call a Motorbloempje
by any other name would smell as sweet!
Ohquote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker. Tamelijk wat zelfs. En omdat ik nooit wat wegdoe is m'n kast vol.
Ik draag ook wel dingen van 20 jaar oud, maar ik denk dat je nu inderdaad Tinkepink aanhaaltquote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Ik meende te herinneren dat je zei dat je zelden wat kocht en ook dingen van 20 jr geleden nog droeg. Maar kan ook Tink geweest zijn
.
Alhoewel: regelmatig wat kopen en dingen van 20 jaar geleden dragen gaan best samen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Het is leuk hier! Maar m'n jas zot alweer net zo strak en ik voel me enorm opgezet.
Als ik terug ben, gaat plan B in werking: normaal en gezond eten en 2-3x pw RPM. Moet die kilo's toch kwijt kunnen raken somehow?!
Dat lijkt me te weinigquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning sort of zoiets:
O: kwark met lijnzaad
T: vrucht
L: salade met gerookte kip of Griekse salade
T: stukje kaas of nog een vrucht
D: willekeurig, gewoon normale dingen
(S: RPM dus, 2-3x pw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |