herriner me er maar aan pffquote:
Volstrekt begrijpelijk, maar volgens mij kan je de "gewone" mensen niets verwijten. Je zal je "ongenoegen" moeten richten op de leidinggevenden denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen minder respect voor christenen en hun doorgaans beperkte visie op het leven gekregen.
Val je op grefo's, serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toe maar zwaar gereformeerd... heb je nog een oudere vrijgezelle zus.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, Alestorm lijkt ze te vergezellen!
De gewone christelijke mensen kan ik zeker wel verwijten dat ze op andermans denkbeelden kotsen en zelf niet kunnen nadenken of ook maar een beetje verdraagzaam kunnen zijn terwijl dat als gelovige niet zou misstaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volstrekt begrijpelijk, maar volgens mij kan je de "gewone" mensen niets verwijten. Je zal je "ongenoegen" moeten richten op de leidinggevenden denk ik
ja is daar wat mis meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Val je op grefo's, serieus?
Maar nee.
hoezo? De gewone christen volgt die leer toch? Geen excuus om niet verder te kijken dan je neus lang isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volstrekt begrijpelijk, maar volgens mij kan je de "gewone" mensen niets verwijten. Je zal je "ongenoegen" moeten richten op de leidinggevenden denk ik
Hmm, ik twijfel nu.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Dan vraag ik zo sowieso vrij, als dat zo is
beter nog, wat kost t?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
Dragonforce klinkt tof trouwens kaneel. Gewoon in de 013 is dat? Wanneer?
Ik weet nu dus niet of Alestorm er ook is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
Dragonforce klinkt tof trouwens kaneel. Gewoon in de 013 is dat? Wanneer?
Het is inderdaad geen excuus, maar ik heb de overtuiging dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is uit bijvoorbeeld angst enzo. Dat vind ik van hun kant weer begrijpelijk, maar daarmee accepteer ik hun gedrag niet. Ze zitten volgens mij met hun eigen angsten en onzekerheden. Daarom wil ik ze niets verwijten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo? De gewone christen volgt die leer toch? Geen excuus om niet verder te kijken dan je neus lang is
Whud?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe komt het trouwens dat grefo's altijd veel vrouwelijker zijn?
Sabaton en Eluveiti? Gaaf. Welke dag?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, en Sabaton samen met Eluveitie
Er is gewoon teveel om overal heen te gaan.
dus iemand die vanwege een psychische stoornis/angst iemand anders wat aan doet is niets te verwijten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen excuus, maar ik heb de overtuiging dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is uit bijvoorbeeld angst enzo. Dat vind ik van hun kant weer begrijpelijk, maar daarmee accepteer ik hun gedrag niet. Ze zitten volgens mij met hun eigen angsten en onzekerheden. Daarom wil ik ze niets verwijten.
hij bedoelt wss stereotiep vrouwelijk achter het fornuis etc minder gemancipeerdquote:
Zondag 9 september. Wisdom staat ook in het voorprogramma maar die ken ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sabaton en Eluveiti? Gaaf. Welke dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |