wow je bent erger dan ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is geen frustratie hoor, zonder eerst klaar te komen kom ik mijn bed alleen niet uit.
Ik vind het prima hoor dat anderen het zo doen, ik was gewoon een klein beetje verbaasd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou prima dan ben jij de uitzondering
tof voor je
maar voor de gemiddelde mens ligt het anders vandaar dat bedrag dat genoemd werd
word je dan snel pissedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders ben ik niet leuk om mee aan tafel te zitten enzo.
Ja, het is echt erg gewoonquote:
Als ik het goed begrijp dan is een orgasme een aan/uit knop bij jullie?quote:
Nouja, erna ben je lekker ontspannen, en dat is sowieso altijd een goed begin of einde van de dag toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan is een orgasme een aan/uit knop bij jullie?
ik hou meer van wat later ik val bijna altijd in slaap ernaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, erna ben je lekker ontspannen, en dat is sowieso altijd een goed begin of einde van de dag toch.
Ja, elke dag drie kwartier 'de dag beginnen' met gebed en bijbellezen, elke week een psalm uit je hoofd moeten leren, dat soort shit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je eigenlijk ook nog op een zwaar christelijke school gezeten lok??
op de middelbare?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, elke dag drie kwartier 'de dag beginnen' met gebed en bijbellezen, elke week een psalm uit je hoofd moeten leren, dat soort shit.
Ik val wel altijd bijna in slaap na seksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou meer van wat later ik val bijna altijd in slaap erna
gelukkig had ik alleen maar levensbeschouwingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, elke dag drie kwartier 'de dag beginnen' met gebed en bijbellezen, elke week een psalm uit je hoofd moeten leren, dat soort shit.
Jaquote:
Nee, ik heb alleen minder respect voor christenen en hun doorgaans beperkte visie op het leven gekregen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:15 schreef Yellowcard het volgende:
Misschien een rare vraag maar is de sfeer op een Christelijke school anders? Heb je naaste lief en meer respect tegenover elkaar? Ik heb zelf altijd op openbare scholen gezeten.
Aan het begin van de dag doe ik dat eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, erna ben je lekker ontspannen, en dat is sowieso altijd een goed begin of einde van de dag toch.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen minder respect voor christenen en hun doorgaans beperkte visie op het leven gekregen.
grappig bij mij is het omgekeerd na sex met iemand anders word ik actiever zo van nog een keer!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik val wel altijd bijna in slaap na seks
Mat masturberen is dat veel minder, want minder inspanning.
Daar doe jij toch helemaal niet aan S_Oquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
grappig bij mij is het omgekeerd na sex met iemand anders word ik actiever
Ik mis het gewoon maandagmiddag alweer als ik zondagavond seks heb gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
grappig bij mij is het omgekeerd na sex met iemand anders word ik actiever zo van nog een keer!
en ook een paar dagen bizar vrolijk
neeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Daar doe jij toch helemaal niet aan S_O
zuchtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mis het gewoon maandagmiddag alweer als ik zondagavond seks heb gehad
badum tssch..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Daar doe jij toch helemaal niet aan S_O
Toe maar zwaar gereformeerd... heb je nog een oudere vrijgezelle zusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
En bidden voor de pauze begon voor het eten, en een dagafsluiting, in de bovenbouw soms 3 keer omdat iedereen op een ander uur vrij was en je zelf tot het 8e door moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |