Ik heb voor mijn avondeten komende week (aardappels, gehaktballen en bloemkool, 3 porties, en een hartige preitaart, 3 porties) 9+7 = 16 euro besteed. En dan komt er voor 2 euro brood nog bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als je gewoon normaal zou eten wel ja.
Ik had het niet over masturberen, dat was s_o.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens meer over dat masturberen, dat intrigeert me wel.
En wat voor concert was je?
Ah, zo vaak dus. Je hebt wel overeenkomsten met Loka.quote:
Alles!quote:
niet voor mij, ik poep bloemetjes en glitter maar andere mensen hebbem het toch echt nodigquote:
Dat betekent dat ze je boobies willen zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het niet over masturberen, dat was s_o.
Ik was naar Kontrust, mensen gooien wijn naar me.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet voor mij, ik poep bloemetjes en glitter maar andere mensen hebbem het toch echt nodig
en beleg? En drinken? En de meeste mensen willen wel wat meer variatiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn avondeten komende week (aardappels, gehaktballen en bloemkool, 3 porties, en een hartige preitaart, 3 porties) 9+7 = 16 euro besteed. En dan komt er voor 2 euro brood nog bij.
ja kaneel zij hoeft niet te masturberen ze heeft een vriendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het niet over masturberen, dat was s_o.
Ik was naar Kontrust, mensen gooien wijn naar me.
Ze willen wel meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je boobies willen zien.
Misschien moet je dan eens met haar naar een concertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja kaneel zij hoeft niet te masturberen ze heeft een vriend
en mensen die haar op een concert een wet t-shirt party aanbieden
Maar ze zien elkaar slechts in het weekend. Dus door de weeks is ze op zichzelf aangewezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
Sja, dan vroeg je er om. Vuige slet dat je bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen wel meer.
Ik zag er natuurlijk wel hot uit in mijn nieuwe outfit van 8 euro in de leegverkoop.
Maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo zouden kunnen eten. En ik neem aan dat jij de basisdingen, zoals boter, beleg, kruiden etc al wel hebt. En dan nog drinken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn avondeten komende week (aardappels, gehaktballen en bloemkool, 3 porties, en een hartige preitaart, 3 porties) 9+7 = 16 euro besteed. En dan komt er voor 2 euro brood nog bij.
Ik drink vrijwel alleen thee verkocht per 200 gram, dus da's verwaarloosbaar. En dat pak hagelslag dat ik in een week opmaak ook wel eigenlijk. Ik vind eten eigenlijk gewoon niet belangrijk genoeg om er veel aan uit te gaan geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en beleg? En drinken? En de meeste mensen willen wel wat meer variatie
tja ,het gebeurt gewoon wat druk van de ketel en meestal word ik er moe van en ga ik daarna slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zo vaak dus. Je hebt wel overeenkomsten met Loka.
[..]
Alles!
Ik zie mijn vriend eens per week, dan moet ik de andere 6 nog blijven soppen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
de ergste frustatie is dan wel al opgelostquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend eens per week, dan moet ik de andere 6 nog blijven soppen hoor
Dat is waar. Toen ik mijn christelijkheid dumpte is de Calvinistische zuinigheid blijven hangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Christelijke meisjes worden goedkoop opgevoed.
Ja, het moet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend eens per week, dan moet ik de andere 6 nog blijven soppen hoor
Het is geen frustratie hoor, zonder eerst klaar te komen kom ik mijn bed alleen niet uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef system_overload het volgende:
[..]
de ergste frustatie is dan wel al opgelost
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Toen ik mijn christelijkheid dumpte is de Calvinistische zuinigheid blijven hangen.
Wait what? jij moet dus elke morgen masturberen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is geen frustratie hoor, zonder eerst klaar te komen kom ik mijn bed alleen niet uit.
nou prima dan ben jij de uitzonderingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel alleen thee verkocht per 200 gram, dus da's verwaarloosbaar. En dat pak hagelslag dat ik in een week opmaak ook wel eigenlijk. Ik vind eten eigenlijk gewoon niet belangrijk genoeg om er veel aan uit te gaan geven.
Anders ben ik niet leuk om mee aan tafel te zitten enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait what? jij moet dus elke morgen masturberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |