dat wil je niet wetenquote:
neequote:
Dat is een investeringquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar dingen als rijles tikken dan wel aan.
Maar eten hoeft bijna niets te kosten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
Mja, dingen als stappen, kleren en alles ook, maar dat is toch wel anders dan bijna al je geld meteen afschrijven naar dingen als hypotheek en eten.
Belasting is ook een leuke. Benzine is helemaal vervelend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
Mja, dingen als stappen, kleren en alles ook, maar dat is toch wel anders dan bijna al je geld meteen afschrijven naar dingen als hypotheek en eten.
Voor een normaal mens is dat toch 200 euro in de maand hoor, minimaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar eten hoeft bijna niets te kosten.
hier is 'boodschappen' op huur na toch wel de grootste kostenpost hoor (per maand)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar eten hoeft bijna niets te kosten.
Voor één mens??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een normaal mens is dat toch 200 euro in de maand hoor, minimaal.
ja voor boodschappen wel (maar daar zitten dan ook dingen als schoonmaakspullen, wasmiddel, tandpasta etc bij)quote:
Hmm, die dingen maken het wel iets duurder ja. Maar ik durf er bijna om te wedden dat het me wel voor 100 lukt als ik zuinig aan doe. Dat lukte tenminste toen ik op mezelf woonde prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja voor boodschappen wel (maar daar zitten dan ook dingen als schoonmaakspullen, wasmiddel, tandpasta etc bij)
200 euro per maand is 50 per week. als je ook wcpapier en olijfolie en wasmiddel etc moet halen zit je daar zo aan hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tja ik koop ook mijn eigen eten vanwege onregelmatige werktijden en dus nooit kunnen mee-eten met mijn familie, maar eens in de drie dagen een brood en verder voor avondeten ongeveer 25 euro in een week vind ik niet een enorme kostenpost zo in mijn eentje.
als het moet kan het voor heel weinig ia. Maar als je normaal leeft en wel eens pindakaas van calve wil zit je daar echt zo aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, die dingen maken het wel iets duurder ja. Maar ik durf er bijna om te wedden dat het me wel voor 100 lukt als ik zuinig aan doe. Dat lukte tenminste toen ik op mezelf woonde prima.
Vertel me dan maar eens meer over dat masturberen, dat intrigeert me wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
He kut, maken jullie s ochtends een topic vol en als ik kom is het dood hoor.
Ik moet echt vroeger opstaan.
Oiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
40 euro per les, ongeveer 5 lessen per maand. Da's dan toch al 40% van mijn inkomen
wat precies?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens meer over dat masturberen, dat intrigeert me wel.
En wat voor concert was je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |