Ja jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was alleen slush puppy aan het halen als lunch, ransaap
GELOOF JE ME NIET OF ZO?!?!quote:
Je wilt gewoon naar Rotterdam...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef kree het volgende:
Oeps haha ei ben ik. Zit nu in delfttering verkeerde afslag dacht rij wel binnendoor
dratquote:
En niet met Anja!quote:
Ik ben alleen hot met make-up op, is gebleken. Dus ik schaar mezelf onder anderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hotties, geilepoesje (speciaal voor Sinos) en anderen.
Ik heb ook een geil poesjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hotties, geilepoesje (speciaal voor Sinos) en anderen.
Gaat het vanavond gebeuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, de deal is eerst een boxershort showen, dan zien we wel verder.
Wuut! hij is natuurlijk jaloers!quote:
Dat zou goed kunnen, alleen is die niet van jou maar van die chick die ongetwijfeld op korte termijn aan je voeten ligt.quote:
Misschien vonden zn ouders het geen goed idee om zo'n oud lijk over de vloer te halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, z'n moeder kon geen plek meer regelen voor me.
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef screwloose het volgende:
Misschien vonden zn ouders het geen goed idee om zo'n oud lijk over de vloer te halen?
Dan moeten we dus scoren bij de milfjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mij
We zijn afgeschreven manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mij
Maar dat lost het probleem van Scrwls en Twi niet op...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg aardbeitjes.Mijn leven is goed.
Die mogen ook wel een aardbeitje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dat lost het probleem van Scrwls en Twi niet op...
Je hebt ook minder uitgavenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4,30 per uur minimumloon bijvoorbeeld
Twi woont samen met een poesje!quote:
het was erg gezellig begrijp ikquote:
Nee, hij heeft mijn kat omgetoverd tot een verrader.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
het was erg gezellig begrijp ik
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn kat omgetoverd tot een verrader.
Wat kost dat tegenwoordig dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar dingen als rijles tikken dan wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |