Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moge duidelijk zijn dat wij geen foto´s en namen plaatsen.quote:
Ik weet wel beter inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat wij geen foto´s en namen plaatsen.
Zelfs Peu deed dat niet met zijn vriendinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat wij geen foto´s en namen plaatsen.
Richt je nu maar gewoon op je date ipv fokquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef kree het volgende:
mss dat ik mobiel nog wel even een update plaats hahaha
Nee doe nou niet en richt je aandacht gewoon op haar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Richt je nu maar gewoon op je date ipv fok
Dat dus, ga plezier hebben kerel!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee doe nou niet en richt je aandacht gewoon op haar.
oh en praat onder GEEN beding over Anjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef kree het volgende:
heb je genoeg ghb/roofies bij je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef kree het volgende:
thx voor de tips he
Nou nu moet ik echt weg.
Dit dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh en praat onder GEEN beding over Anja
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh en praat onder GEEN beding over Anja
Die heeft hij toch niet nodig, de natural born hosselaar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je genoeg ghb/roofies bij je?
Was ik maar zo'n natural born hosselaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft hij toch niet nodig, de natural born hosselaar?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft hij toch niet nodig, de natural born hosselaar?
Have funquote:
Ik ben er nog hoor, de rest is allemaal masturberen denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
He kut, maken jullie s ochtends een topic vol en als ik kom is het dood hoor.
Ik moet echt vroeger opstaan.
Oh oke.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, de rest is allemaal masturberen denk ik
Van kontroest?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
Het concert gisteren was echt tof overigens
Daarom moet je ook altijd naakt naar een concert gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kleren waren wel vies geworden omdat mensen met drank gooiden.
Goede tip hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd naakt naar een concert gaan
Is het semi-permanente of permanente verf dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Ik schrik telkens als ik al die kleur uit mn haar zie lopen als ik douche, maar gelukkig zit het er nog in.
Semi.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het semi-permanente of permanente verf dan?
Zomaar, eerst een keer proberen voordat ik het door een kapper laat zetten. Nu weet ik dat zo'n kleurtje best wel kan en nog iets feller zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel tof. Nog voor een speciale gelegenheid ofzo of gewoon zomaar?
Ik was alleen slush puppy aan het halen als lunch, ransaapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, de rest is allemaal masturberen denk ik
Arghquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was alleen slush puppy aan het halen als lunch, ransaap
GELOOF JE ME NIET OF ZO?!?!quote:
Je wilt gewoon naar Rotterdam...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef kree het volgende:
Oeps haha ei ben ik. Zit nu in delfttering verkeerde afslag dacht rij wel binnendoor
dratquote:
En niet met Anja!quote:
Ik ben alleen hot met make-up op, is gebleken. Dus ik schaar mezelf onder anderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hotties, geilepoesje (speciaal voor Sinos) en anderen.
Ik heb ook een geil poesjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hotties, geilepoesje (speciaal voor Sinos) en anderen.
Gaat het vanavond gebeuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, de deal is eerst een boxershort showen, dan zien we wel verder.
Wuut! hij is natuurlijk jaloers!quote:
Dat zou goed kunnen, alleen is die niet van jou maar van die chick die ongetwijfeld op korte termijn aan je voeten ligt.quote:
Misschien vonden zn ouders het geen goed idee om zo'n oud lijk over de vloer te halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, z'n moeder kon geen plek meer regelen voor me.
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef screwloose het volgende:
Misschien vonden zn ouders het geen goed idee om zo'n oud lijk over de vloer te halen?
Dan moeten we dus scoren bij de milfjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mij
We zijn afgeschreven manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, geen plek meer in deze wereld voor jou en mij
Maar dat lost het probleem van Scrwls en Twi niet op...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg aardbeitjes.Mijn leven is goed.
Die mogen ook wel een aardbeitje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dat lost het probleem van Scrwls en Twi niet op...
Je hebt ook minder uitgavenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4,30 per uur minimumloon bijvoorbeeld
Twi woont samen met een poesje!quote:
het was erg gezellig begrijp ikquote:
Nee, hij heeft mijn kat omgetoverd tot een verrader.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
het was erg gezellig begrijp ik
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn kat omgetoverd tot een verrader.
Wat kost dat tegenwoordig dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar dingen als rijles tikken dan wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |