Jij hebt ook alles door.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
En weer de laatste post zodat je een nieuw topic kunt openen, valt niet echt op hoor.
Dan mag jij zeggen welk vrolijk zomer nr in de op moet komen.quote:
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:47 schreef LaPeach het volgende:
Mogguh!!
En wederom weer een heerlijke mooie dag in het vooruitzicht![]()
Zou het dan toch nog zomer worden?
Jaja heerlijk, van mij mag het elke dag zo zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef LaPeach het volgende:
die zijn ook lekker![]()
maar heb toch liever waterijsjes![]()
Ohh dat maakt me niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?
Ik ben toch al bijna iedereen van dit forum aan het verwennen dus dan mag jij ook wel een waterijsje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh dat maakt me niet uit![]()
Wel lief van je dat je speciaal voor mij naar de winkel gaat![]()
Goudmijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
Ik hoef alleen maar het raam aan de straat open te zetten en ik kan een ijstentje beginnen.
Ho, ho, ik moet eerst de ijsjes nog halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:40 schreef LaPeach het volgende:
Zo nog ff een lekker deuntje om de dag mee te beginnen en door te komen
*Er vandoor gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |