Ik ben zo blank als een fransman, je argument is invalide.quote:
he p_zquote:
hihi je zei dat je me geblokkeerd had maar je kan m'n post nog gewoon zienen whaha goeien garp x|D xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben zo blank als een fransman, je argument is invalide.
Deze man weetquote:
dat argument begint ook zijn charmes te verliezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben zo blank als een fransman, je argument is invalide.
Er staat nogsteeds Langy-sur-Marne als geboorteplaats op mijn IDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat argument begint ook zijn charmes te verliezen
die lange harenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er staat nogsteeds Langy-sur-Marne als geboorteplaats op mijn ID![]()
die lange harenquote:
Parijslaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga erin zitten en je stapt uit voor mij deur
Dimensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
Hele dag gerend, gelopen en gestaan. Nog energie in mijn benen.
Oh, Wilhelminaplein moet je uitstappen voor mijn cribquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee dus, bij die halte stap ik altijd in als ik met de tram moet.
Je woont daar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh, Wilhelminaplein moet je uitstappen voor mijn crib
Lijn 23 gaat wel moeilijk ver trouwens, ik ben nog nooit verder dan Spangen geweest
Zeker baas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je woont daar.baas.
23 is de langste lijn van Nederland toch?
Daarvoor ben je vrouw.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik word weer beoordeeld als een stuk vlees.
Neen, geen leuke herten gespot ook. Maar ik zit de laatste twee weken ook alleen maar thuis en in de studio.quote:
Vervelend is dat he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik word weer beoordeeld als een stuk vlees.
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.quote:
Vergeet niet water te drinken, dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.
Veel water drinken voor je gaat stappen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.
Dan wel, maar nu heb ik een excuus om morgen niet te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vergeet niet water te drinken, dan moet het wel lukken.
Is het tof bij die radio?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen, geen leuke herten gespot ook. Maar ik zit de laatste twee weken ook alleen maar thuis en in de studio.
Moet weer eens uit.
Dus je kiest voor een kater? Ze hoeven niet te weten dat je water drinkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan wel, maar nu heb ik een excuus om morgen niet te gaan.
Laat je niet tegenhouden door deze futiliteiten.quote:
Als je geluk hebt. De laatste keer dat ik naar Groningen ging besloot er iemand voor de trein te springen op de heenweg. Op de terugweg ging de trein kapotquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
Morgen 3 uur in de trein zitten. Hoe ga ik dat volhouden?
Het was ment to be. Het lot heeft bepaald dat je eigenlijk DV niet mag zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geluk hebt. De laatste keer dat ik naar Groningen ging besloot er iemand voor de trein te springen op de heenweg. Op de terugweg ging de trein kapot!
Voorbij voor je het weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
Het is wel beter als ze gewoon hierheen komt ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was ment to be. Het lot heeft bepaald dat je eigenlijk DV niet mag zien.
Dit dus. Scheelt andere mensen veel geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is wel beter als ze gewoon hierheen komt ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Alle nummertjes opschrijven, dan vliegt de tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef monkyyy het volgende:
There once was a man form Nantuket
Whose dick was so long he could suck it
He said with a grin
as he wiped off his chin
If my ear was a cunt I could fuck it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen poëzie liefhebber?quote:
Binnenkort.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje maar![]()
Studeer aan je aan de Universiteit Groningen eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ga je dat huis in rotterdam nog kopen?
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Erg jammer, ik wil graag in jouw buurt wonen
Dicht bij Dientje in de buurt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam.nog niet in het ekte Rotterdam.
Vlak bij mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-47256731-blaak-762/
Wel mooi.
Master of Bachelor?quote:
Bachelor.quote:
Accountancy & Controlling.quote:
Oh, dat dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dientje woont niet echt in de buurt van Rotterdam eigenlijk.
Als je ooit in Rotterdam bent, zeg je het dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.Ik weet het ook niet.
Ja, wat is EUR?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is daar echt een Universitaire bachelor voor?
Aan de EUR niet volgens mij.
Is goed, maar daar kom ik niet vaak. Woont niemand wie ik ken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je ooit in Rotterdam bent, zeg je het dan?
Genoeg FOK!kers in Rotterdam hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wat is EUR?
[..]
Is goed, maar daar kom ik niet vaak. Woont niemand wie ik ken.
Erasmus Universiteit Rotterdam. Daar studeer ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wat is EUR?
[..]
Is goed, maar daar kom ik niet vaak. Woont niemand wie ik ken.
Ken geen enkele fokker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers in Rotterdam hoor.
Aah, had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam. Daar studeer ik
Omdat ik maar 1 persoon écht ken, en dat ben ik zelf. Maar zelfs daar ben ik nog niet 100% achter.quote:
Jij bent een FOK!ker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik maar 1 persoon écht ken, en dat ben ik zelf. Maar zelfs daar ben ik nog niet 100% achter.
FOK!ster.quote:
Geeft niet.quote:
Nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik maar 1 persoon écht ken, en dat ben ik zelf. Maar zelfs daar ben ik nog niet 100% achter.
Oh.quote:
Ik geef hem bijvoorbaat gelijk, je weet toch dat ondeugende meiden onbetrouwbaar zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef monkyyy het volgende:
Rijdende rechter
Deze is ook mooi.Duizenden euro's aan telefoon rekeningen met "ondeugende meiden" terug willen.
Het is zo heerlijk daar, allemaal toffe collega's.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef monkyyy het volgende:
Rijdende rechter
Deze is ook mooi.Duizenden euro's aan telefoon rekeningen met "ondeugende meiden" terug willen.
Ik dacht eerst dat het een sketch was.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een sketch was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef monkyyy het volgende:
Rijdende rechter
Dat die mensen het zelf niet door hebben, dat maakt me bangquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een sketch was.
Wut.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat je mij een Hitler vond, maar dat is blijkbaar niet het geval?
Betekent nee.quote:
quote:
quote:
dat diablo 3 niet werkt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:58 schreef monkyyy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_iii_werkt_niet.html
Dit ondermijnt de ontwikkeling van de mensheid.
Precies.quote:
ben ik ook. covermantel!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:26 schreef monkyyy het volgende:
Je bent SP nu, ik dacht dat je PVV'er was.
Sneaky, heb je ons even goed tuk!quote:
Precies, niet hard werken want dat loont toch niet en alles netjes verdelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen die niet stiekem voor een communistische heilstaat zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, niet hard werken want dat loont toch niet en alles netjes verdelen.
ha iedereen aan de slag. dat is de spquote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
In een land met alleen maar dit soort mensen wonen.
Dat zei Keith Bakker ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga dan voor tienermeisjes die uit huis geplaatst zijn zorgen. omdat daar mijn hart ligt
Vieze kerel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei Keith Bakker ook.
[ afbeelding ]
Nee, mijn kat is fotoschuw.quote:
kk ondankbare katquote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:45 schreef monkyyy het volgende:
Ja, zo gaat dat, je geeft ze eten, je aait ze, laat ze inenten, maar even lief op de foto, en meteen wegrennen.
quote:
ze werden ziek van je aanblik. ook een optiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 05:07 schreef Typisch het volgende:
nog mensen hier gek wezen doen in Rotterdam? zag net een groep bleke gezichtjes, moeten wel FOK!'ers geweest zijn!
Ja das waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goed toch
slechte mensen gaat het altijd goed
uhm, vrij gevraagd, maar iedereen is opeens vrij, me baas gaat zelf de wagens uitrijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dientje
het is zaterdag en je bent vrij?
what happened
ah. wat ga je doen met je vrijheidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, vrij gevraagd, maar iedereen is opeens vrij, me baas gaat zelf de wagens uitrijden
is dat een goed iets?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhm, vrij gevraagd, maar iedereen is opeens vrij, me baas gaat zelf de wagens uitrijden
ga zometeen naar spouwer space en unfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. wat ga je doen met je vrijheid
Uhh ja, knapte jou eigen baas jou werk weleens op?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is dat een goed iets?
vrij is wel chill natuurlijk
eh nouja, bij m'n vorige baan nam ik vrij wanneer ik wou, had toch 0-uren contract dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ga zometeen naar spouwer space en unf
[..]
Uhh ja, knapte jou eigen baas jou werk weleens op?
ahh zo, maar toen maakte je 9386817208 uren in een weekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nouja, bij m'n vorige baan nam ik vrij wanneer ik wou, had toch 0-uren contract dus.
en met kerstmanbaan wou ik niet eens vrij en wou ik m'n werk afkrijgen en kon ik ook niet vrij krijgen omdat ik nodig was dus
true truequote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ahh zo, maar toen maakte je 9386817208 uren in een week
Alleen Monopoly.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die niet onder Spees dr account hebben gepost
Ik heb het al zo vaak gezegd, mja doe je niks aan inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, vertel ze, maar ze luisteren toch niet
Ja doe maarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar kan wel eentje voor je meenemen onderweg
Zeg maar dat ze eigenwijs stuk stront zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd, mja doe je niks aan inderdaad
Alleen groene tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb nog een cranberry breezer moet je?
wnnr zijn er meets danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoi!wanneer ga jij je hoofd nou laten zien op meets enzo.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:59 schreef Dimens het volgende:
Nee. Ik ben meer van de vrouwen en Spouwer.
sterktequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vandaag gaat zo ongemakkelijk worden met oceanview, dimens en floxcie
We gaan "apporteer de stok" spelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vandaag gaat zo ongemakkelijk worden met oceanview, dimens en floxcie
Dankje. Zin om ook langs te komen? En een nachtje met dimens, floxcie en mij door te halen in groningen?quote:
neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje. Zin om ook langs te komen? En een nachtje met dimens, floxcie en mij door te halen in groningen?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dimens gaat naakt door je kamer lopen en dan moet je zijn stok apporteren
Dat doet mono toch alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hahahaa, Jack van Gelder is echt een labiel persoon soms.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:23 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ere_is_bear_cum.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |