Neen, geen leuke herten gespot ook. Maar ik zit de laatste twee weken ook alleen maar thuis en in de studio.quote:
Vervelend is dat he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik word weer beoordeeld als een stuk vlees.
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.quote:
Vergeet niet water te drinken, dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.
Veel water drinken voor je gaat stappen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling, ik wou morgen vroeg opstaan om even snel naar de stad te gaan, maar dat is nu onmogelijk.
Dan wel, maar nu heb ik een excuus om morgen niet te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vergeet niet water te drinken, dan moet het wel lukken.
Is het tof bij die radio?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen, geen leuke herten gespot ook. Maar ik zit de laatste twee weken ook alleen maar thuis en in de studio.
Moet weer eens uit.
Dus je kiest voor een kater? Ze hoeven niet te weten dat je water drinkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan wel, maar nu heb ik een excuus om morgen niet te gaan.
Laat je niet tegenhouden door deze futiliteiten.quote:
Als je geluk hebt. De laatste keer dat ik naar Groningen ging besloot er iemand voor de trein te springen op de heenweg. Op de terugweg ging de trein kapotquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
Morgen 3 uur in de trein zitten. Hoe ga ik dat volhouden?
Het was ment to be. Het lot heeft bepaald dat je eigenlijk DV niet mag zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geluk hebt. De laatste keer dat ik naar Groningen ging besloot er iemand voor de trein te springen op de heenweg. Op de terugweg ging de trein kapot!
Voorbij voor je het weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
Het is wel beter als ze gewoon hierheen komt ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was ment to be. Het lot heeft bepaald dat je eigenlijk DV niet mag zien.
Dit dus. Scheelt andere mensen veel geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is wel beter als ze gewoon hierheen komt ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Alle nummertjes opschrijven, dan vliegt de tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef monkyyy het volgende:
There once was a man form Nantuket
Whose dick was so long he could suck it
He said with a grin
as he wiped off his chin
If my ear was a cunt I could fuck it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen poëzie liefhebber?quote:
Binnenkort.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje maar![]()
Studeer aan je aan de Universiteit Groningen eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ga je dat huis in rotterdam nog kopen?
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Erg jammer, ik wil graag in jouw buurt wonen
Dicht bij Dientje in de buurt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam.nog niet in het ekte Rotterdam.
Vlak bij mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-47256731-blaak-762/
Wel mooi.
Master of Bachelor?quote:
Bachelor.quote:
Accountancy & Controlling.quote:
Oh, dat dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dientje woont niet echt in de buurt van Rotterdam eigenlijk.
Als je ooit in Rotterdam bent, zeg je het dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.Ik weet het ook niet.
Ja, wat is EUR?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is daar echt een Universitaire bachelor voor?
Aan de EUR niet volgens mij.
Is goed, maar daar kom ik niet vaak. Woont niemand wie ik ken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je ooit in Rotterdam bent, zeg je het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |