SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK WIL GODVERDOMME FUCKING AWESOME CADEAU'S VAN JULLIE.![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Heb al 20 euro in muntgeld gewisseld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
IK WIL GODVERDOMME FUCKING AWESOME CADEAU'S VAN JULLIE.![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Moest jij niet zuipen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
GEVELISITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je geen zorgen, ik ben in DB dus ik doe ook niet mee. Vandaag voor 40 euro vlees gegeten op kosten van m'n ouders. Morgen zuipen op kosten van m'n ouders. Zondag doe ik weer mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom sowieso geen mw3 meer doen over een paar uur.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Haterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Maak iemand ff dan dit kk topic dicht ja? godverdomme![]()
Maar feli Dagobert! en onthoud hoeren blijven hoerenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
haha die chocolaadmunten smelten in zn kont en dan lijkt het net op poep xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
Owkee voordat ik ga nog even mijn cadeautjuhsssssss voor maurice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dagobert.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hater![]()
Maar feli Dagobert! en onthoud hoeren blijven hoerenDonder op man, Govert.
Govert Goudglans neem ik aan?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
In jouw geval eerder Govert IJzerglans, want goud kan jij niet betalen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Oh waarom moet ik hier toch zo hard om lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha die chocolaadmunten smelten in zn kont en dan lijkt het net op poep xD![]()
![]()
Goudprijs is inderdaad duur, nu het moeilijk te vinden is. Alles zit al bij jou in de achterdeur toch maumau?na regen, ben ik er.
Omdat je een bezem bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh waarom moet ik hier toch zo hard om lachenna regen, ben ik er.
En niet te vergeten een zemmel, of zoals Nick zou zeggen, een zemmelpot.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
shittttttt tossssss kop of muntquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In jouw geval eerder Govert IJzerglans, want goud kan jij niet betalen.
oh wacht, dan weet ik het antwoord welTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:quote:Op donderdag 10 november 2011 18:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Inderdaad, want we willen gewoon bloed zien.
stats
Dat is net zo erg als geilen op je postcount op fok
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ken zo iemand.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
stats
Dat is net zo erg als geilen op je postcount op fok
*sop**sop**sop* Postcount top 500 *sop**sop**sop*You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hèhèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand.
*sop**sop**sop* Postcount top 500 *sop**sop**sop*.
Maar dude, moet jij niet de kroeg in?!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zie echt geen ene flikkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:47 schreef KoningStoma het volgende:
De hele avond tesla coils bouwen man.
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hey maumau lekker blank beestje van me, ik wens jou een prettige muntjesdag toe!!! -x- -x- -x-
Andermans drinkenverhalen aanhoren, wat een feest, hihaho! Sjikkuh![]()
Morguh
quote:
Jajaja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand.
*sop**sop**sop* Postcount top 500 *sop**sop**sop*
Gefeliciteerd spaarpotje van me
All good things are wild and free.![]()
En beginnen pas vanaf de 400kquote:
DJ Deadmaurice, gefeliciflapstaart met je b-day. Moge dit jaar jouw jaar worden van het bitches naar binnen hengelen.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:31 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin is boos omdat ik een keiharde scheet liet en zij daar wakker van werd
Groot succes.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:31 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin is boos omdat ik een keiharde scheet liet en zij daar wakker van werd
Groot succes.![]()
epicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:31 schreef Michhas het volgende:
Groot succes.
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan hypocriete mensenSnap ook meteen waar Stef het over had
?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan hypocriete mensenSnap ook meteen waar Stef het over had
![]()
Jammer dat die gifjes niet werken op facebookquote:![]()
![]()
Oud rimpelgezichtje van meTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oh, het was een gifje? Oh dan...
Ga nou maar je geld tellen, Govert.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Juist niet, anders had je een kampersgifje gekregenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
Oh, het was een gifje? Oh dan...
Ga nou maar je geld tellen, Govert.
Hahahahaha jij bent echt niet de persoon die het over geld tellen moet hebben Dagobert
Moet jij eens opletten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist niet, anders had je een kampersgifje gekregen
Hahahahaha jij bent echt niet de persoon die het over geld tellen moet hebben DagobertYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Lief dagboekquote:
Weer een dag in MinecraftTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lief dagboek
Weer een dag in Minecraft![]()
![]()
Hebben ze daar ook een tesla coil?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Haha oud manquote:. En er zit geen kikker op mijn schouder
Je bedoelt geen Tamara?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha oud man. En er zit geen kikker op mijn schouder
quote:
Ik vind dit nog steeds een legendarische TT moet ik zeggen.![]()
Maar nu naar beneden, even gezellig doen met de familie op m'n eigen verjaardag.![]()
Veel plezier,doe je oma de groetjes van mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind dit nog steeds een legendarische TT moet ik zeggen.![]()
Maar nu naar beneden, even gezellig doen met de familie op m'n eigen verjaardag.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En Ms. van Beijnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Veel plezier,doe je oma de groetjes van me![]()
Ochtendhumeur?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:31 schreef Michhas het volgende:
Groot succes.![]()
Bedoel je dezequote:
Hier begint het nu iig beter te worden
Eindelijk nieuwe foto?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha oud man. En er zit geen kikker op mijn schouder
na regen, ben ik er.
Ik ben aan het studerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
buiten in de zon? ga minecraft doen of hard werken!
U bedoelt toch zeker:quote:quote:In linear algebra, an orthogonal matrix is a square matrix with real entries whose columns and rows are orthogonal unit vectors (i.e., orthonormal vectors).
An orthogonal matrix Q is necessarily square, invertible (with inverse Q−1 = QT), unitary (Q−1 = Q*), and normal (Q*Q = QQ*). As a linear transformation, an orthogonal matrix preserves the dot product of vectors, and therefore acts as an isometry of Euclidean space, such as a rotation or reflection. In other words, it is a unitary transformation.
The set of n × n orthogonal matrices forms a group O(n), known as the orthogonal group. The subgroup SO(n) consisting of orthogonal matrices with determinant +1 is called the special orthogonal group, and each of its elements is a special orthogonal matrix. As a linear transformation, every special orthogonal matrix acts as a rotation.
The complex analogue of an orthogonal matrix is a unitary matrix.
i know, ik heb het eindlevel van algebra al bereikt en weet dat welke formule je ook gebruikt dit is het ultieme antwoordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vreemd genoeg komt het daar altijd wel weer op neer![]()
Hoe zit het dan met P (Eu)^k ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i know, ik heb het eindlevel van algebra al bereikt en weet dat welke formule je ook gebruikt dit is het ultieme antwoordHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Doe je weinig aan, ik moet en zal die statistiek volgende week afronden, daarna hoeft het nooit meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Veel te lekker weer om te studeren... vanavond wel CL-finale
Wie is er trouwens voor Chelsea vanavond?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:31 schreef dreamzk het volgende:
Wie is er trouwens voor Chelsea vanavond?
Ik ben voor Mel C.![]()
Chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:31 schreef dreamzk het volgende:
Wie is er trouwens voor Chelsea vanavond?Er is maar één mooie club in Londen en dat is Arsenal.
![]()
HIJ IS GOOEEEEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ChelseaEr is maar één mooie club in Londen en dat is Arsenal.
Chelsea![]()
![]()
Benauwd, zoek namelijk iemand om mee te wedden voor vanavond. Maar iedereen heeft haat tegen chelsea
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
hahaquote:![]()
![]()
Rossdale tijdens zijn dienstplicht, op stap met zn vertrouwde Striker.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Rossdale tijdens een patrol door zijn achtertuin bedoel je. Hij jaagt altijd collectanten weg met zijn strikerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Rossdale tijdens zijn dienstplicht, op stap met zn vertrouwde Striker.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:41 schreef Michhas het volgende:
HIJ IS GOOEEEED"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."![]()
![]()
Kutjehova'squote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rossdale tijdens een patrol door zijn achtertuin bedoel je. Hij jaagt altijd collectanten weg met zijn striker![]()
![]()
Chelsea mag van mij winnen. Bayern is voor homosuelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:43 schreef dreamzk het volgende:
Benauwd, zoek namelijk iemand om mee te wedden voor vanavond. Maar iedereen heeft haat tegen chelsea![]()
quote:
Wel slechte kwaliJa wat dan? Scheren? Dat moeten vrouwen maar doenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
In Rossdale's dienstplicht waren pijl en boog net nieuw toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Rossdale tijdens zijn dienstplicht, op stap met zn vertrouwde Striker.![]()
Hier, eckte mannen wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja wat dan? Scheren? Dat moeten vrouwen maar doenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zeg toch niet dat het nasty is, joekel. Het is smexy geil, daarom ook die emoticon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel slechte kwali
[..]
Ja wat dan? Scheren? Dat moeten vrouwen maar doen
na regen, ben ik er.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het nasty is, joekel. Het is smexy geil, daarom ook die emoticon.
Oh nice, ik kende die nog niet eensquote:
![]()
Kleine Maurice was een motherfucking motormuis.
Sowieso die motor, die bak.
quote:
Fatsoenlijke versie zonder blèrende autotune negert erin.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Al te vaak gehoordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fatsoenlijke versie zonder blèrende autotune negert erin.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mitch Crown haten, ga met munten spelen man.
Wat zei ik? Zingende autotune negert.![]()
21 geworden en gelijk grote mondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat zei ik? Zingende autotune negert.![]()
![]()
Zeg kwajongen, hou eens stil als de volwassenen aan het praten zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
21 geworden en gelijk grote mondYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg kwajongen, hou eens stil als de volwassenen aan het praten zijn.![]()
![]()
Nu kan hij de 21+ gayclubs bezoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
21 geworden en gelijk grote mondna regen, ben ik er.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu kan hij de 21+ gayclubs bezoeken.![]()
![]()
Hahaha zieke speuler ben jij ook he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu kan hij de 21+ gayclubs bezoeken.
Hop en nu van je verjaardagsgeld GOW3 halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hahaha zieke speuler ben jij ook he.na regen, ben ik er.
Neuh, denk toch eerst ff bier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hop en nu van je verjaardagsgeld GOW3 halen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Geweldig.quote:Het beste is nog wel dat er echt mensen zijn die zo verzuurd zijn.
quote:Inbrekers stelen voor 30 miljoen aan juwelen
PARIJS - Inbrekers hebben in centrum van Parijs de slag van hun leven geslagen.
Uit het huis van een Filipijnse diplomaat namen ze een schat aan kostbare juwelen, vazen, horloges en andere waardevolle voorwerpen mee.
De buit had een totale waarde van ongeveer 30 miljoen euro. Dat meldden Franse media zaterdag.
Oud-ambassadeur
De geroofde spullen waren eigendom van de oud-ambassadeur van de Filipijnen in Parijs. Hij was op reis toen de dieven toesloegen. Een medewerker van de diplomaat ontdekte de roof donderdagochtend. Waarschijnlijk zijn de dieven de nacht ervoor via het dak binnengekomen. Met een slijptol braken ze de kluis open. Daarin lag een koffer vol juwelen en edelstenen.![]()
Ik zeg: Dat moete we ook een met ze alle doen.
Delen die handel en hoppa.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Delen die handel en hoppa.
Dat geeft Niels als fooi mee aan dieven die hij ontdekt voor de moeite.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Echt he, me matties en ik pakken nog meer per maand.quote:na regen, ben ik er.
Hoeveel betaal jij voor bier man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn toch 5.555.555 pakjes peuken.
Of 13.333.333 glazen bier.
Zijn gewoon 37.5 miljoen pinten.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
¤2,25 per bierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn toch 5.555.555 pakjes peuken.
Of 13.333.333 glazen bier.![]()
![]()
Ook bij Boeka? Dacht dat >2 meer iets voor clubs e.d. wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik betaal ook 2,10-2,20 , normale prijzen volgens mij![]()
dat is goedkoop bier, arnhem is veel tenten 2,40per bierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik betaal ook 2,10-2,20 , normale prijzen volgens mij![]()
Standaard prijzen vrind. Ik heb alleen een kortingspas waarmee ik van zondag tot en met woensdag 50 cent korting krijg per bierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook bij Boek? Dacht dat >2 meer iets voor clubs e.d. was
Edit: En daarbij vind je in Tilburg alleen in de Paris en de Kauw bier onder 2 euro
Ik dacht dat jij als vaste gast wel voor pakweg 1 euro per pintje kon zuipen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Standaard prijzen vrind. Ik heb alleen een kortingspas waarmee ik van zondag tot en met woensdag 50 cent korting krijg per bier
Edit: En daarbij vind je in Tilburg alleen in de Paris en de Kauw bier onder 2 euro
Hmm is toch anders dan in Ehv, al proef je het wel bij goedkoper bierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Standaard prijzen vrind. Ik heb alleen een kortingspas waarmee ik van zondag tot en met woensdag 50 cent korting krijg per bier
Edit: En daarbij vind je in Tilburg alleen in de Paris en de Kauw bier onder 2 euro![]()
![]()
![]()
Flikker toch met je twittershit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Michhas het volgende:
Spareribs waren lekker, nu filmpje met me boiis@Michhas#thedictator
na regen, ben ik er.
Lets goquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Delen die handel en hoppa.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
denk goeie matige grapquote:
Zei gisteren nog dat die slecht was Mimiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Michhas het volgende:
Spareribs waren lekker, nu filmpje met me boiis@Michhas#thedictator![]()
![]()
iets met shandy denk ik miboyquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Danku, maar ik ga toch liever voor iets met meer klasse.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Alstublieft!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Kutstudent het volgende:
Danku, maar ik ga toch liever voor iets met meer klasse.![]()
![]()
quote:
Dank hiervoor.
Nou mensen, adios, ik ga de niet gedronken pinten van vannacht inhalen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Laat de verhalen maar hier achter vanavondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Kutstudent het volgende:
Dank hiervoor.
Nou mensen, adios, ik ga de niet gedronken pinten van vannacht inhalen.
Als ik nog kan typen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat de verhalen maar hier achter vanavond
Als je morgen nog wakker wordquote:
door de warme naar bloemen geurende polder fietsen met de zonsondergang naast je en what is love dreunend in je oren.quote:
Priceless.![]()
Haha dat moet goed komen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
door de warme naar bloemen geurende polder fietsen met de zonsondergang naast je en what is love dreunend in je oren.
Priceless.![]()
Hij was inderdaad niet geweldig. Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zei gisteren nog dat die slecht was Mimi![]()
![]()
w00000000t 35 euro op Chelsea gezet, vannacht eens kijken wat ik heb gewonnen
30 miljonen oirosquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
w00000000t 35 euro op Chelsea gezet, vannacht eens kijken wat ik heb gewonnen![]()
haha nee, maar anders had je wel een tesla coil mogen bouwenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Maurice via WA :
KUT KUT KUT KUT KUT HOERE CHELSEA
Post dat maar in het topci
Vieze kuthoeren
dus bij dezeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Chelsea heeft alle wedstrijden gewonnen door alleen te verdedigen en hier en daar een keer counteren.Nou die Abramovitch of hoe die pannekoek ook mag heten heeft eindelijk succes voor zijn 1 miljard.
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook even aangezet. Voetbal zoals het hoort.
Geen gehuil, geen geruzie, geen rare fratsen. Topwedstrijd.![]()
Waarom bouw je niet gewoon een bazenmap van MW2 na ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, mijn ogen zijn geopend. Ik ga een voetbalveld bouwen.
Highrise, Skidrow, Terminal of Favella.![]()
![]()
Je hebt je best gedaan honneponquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Michhas het volgende:
Zeggen we eens een keer iets positiefs, is het nog niet goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom bouw je niet gewoon een bazenmap van MW2 na ofzo?
Highrise, Skidrow, Terminal of Favella.
Nou, hierom
http://www.youtube.com/results?search_query=minecraft+mw2
Het is al te vaak gedaan.![]()
quote:Eikels, of zijn jullie nu serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook even aangezet. Voetbal zoals het hoort.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb echt gekeken, vanaf de veertigste minuut.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Eikels, of zijn jullie nu serieus?
Huldiging staat nu nog aan.![]()
Hahah shiiit beetje jammer dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, hierom
http://www.youtube.com/results?search_query=minecraft+mw2
Het is al te vaak gedaan.![]()
![]()
niet verwacht toch gekregenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb echt gekeken, vanaf de veertigste minuut.
Huldiging staat nu nog aan.
Komt het toch nog goed met julliequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb echt gekeken, vanaf de veertigste minuut.
Huldiging staat nu nog aan.![]()
![]()
Denken dat wij degene zijn die 'verkeerd' zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt het toch nog goed met jullie
Niet doorhebben dat ik de sport kijk omdat ik het leuk vind, niet omdat het team met de rode shirts moet spelen tegen het team met de blauwe shirts, en ik het team met de blauwe shirts niet aardig vind omdat ze het team met de groene shirts drie jaar geleden verslagen hebben omdat ze geld kregen van de gemeente.
Idiots![]()
![]()
Ah meneer heeft wel opgelet de laatste maandenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat wij degene zijn die 'verkeerd' zitten
Niet doorhebben dat ik de sport kijk omdat ik het leuk vind, niet omdat het team met de rode shirts moet spelen tegen het team met de blauwe shirts, en ik het team met de blauwe shirts niet aardig vind omdat ze het team met de groene shirts drie jaar geleden verslagen hebben omdat ze geld kregen van de gemeente.
Idiots
Rustig maarquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat wij degene zijn die 'verkeerd' zitten
Idiots![]()
![]()
Hoe kan ik dat nou gemist hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah meneer heeft wel opgelet de laatste maanden![]()
![]()
No hard feelings hoor, was niet vervelend bedoeld. De zogenaamde 'voetbalfans' hier lijken gewoon niet te snappen dat ik de sport leuk vind, maar dat gejank er om heen verschrikkelijk vindquote:![]()
![]()
Ahh ik ben ook thuis, pfffffffffffffdfsafdaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Je hebt mincraft weer aangezet?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ahh ik ben ook thuis, pfffffffffffffdfsafda![]()
Heb ik dat ergens gezegd? Of roep je maar gewoon weer wat omdat alle 'echte voetbalfans' dat roepen?
Fool![]()
![]()
lol ik had om half 9 ff party gejoined, en toen moest ik eigenlijk weg, dus xbox aan laten staanquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nondeju iedereen is knoepershard aan het zuipen en ik zit weer te leren
kut hoerenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
nee, door Chelsea heb ik geld gewonnenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
hou je bek en ga slapen zemmelquote:Op zondag 20 mei 2012 02:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nick Geezy heeft gewoon verloren met 8-2 van iemand met fifa.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
okquote:Op zondag 20 mei 2012 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Trek nog een fles bier open man, zemmel en steek je bed niet in brand bezem.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik plaatste eergister allemaal bordjes met rare woorden en namen in iemands minecraft wereld
Maar dat zullen jullie wel niet snappen.![]()
Kun je ook een makelaarsbord neerzetten met 'Verkocht'?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ik plaatste eergister allemaal bordjes met rare woorden en namen in iemands minecraft wereld
Maar dat zullen jullie wel niet snappen.![]()
Er zijn gewoon standaard bordjes waar je op kan zetten wat je wil.
Was wel leuk. Hoor je ineens iemand zeggen "taart? wie heeft hier een bordje neergezet met daarop taart?"![]()
Verzin gewoon een nieuwe, like maureen does.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Michhas het volgende:
Wat een kutverhaal
Edit: die van mezelf, niet die van zanger timna regen, ben ik er.
1600 punten. Is wel wat veel om alleen maar een beetje te klooien. De trial is maar 150 mb, dus het is makkelijk om even te proberen.![]()
Vanavond ging ik fappen en toen waren er tien draken en de lelijkste kwam uit Waddinxveen. Het was heel leuk en dronken met bier en Smirnoff Ijs.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Verzin gewoon een nieuwe, like maureen does.![]()
Kan ik dan ook in jouw wereld piemels bouwen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef KoningStoma het volgende:
1600 punten. Is wel wat veel om alleen maar een beetje te klooien. De trial is maar 150 mb, dus het is makkelijk om even te proberen.![]()
Dus als jij online bent maar je bent away dan kan ik jou joinen en heel veel harige balzakken bouwen in jouw wereld?![]()
Als ik op dat moment in die wereld aan het spelen was wel. Mocht het zover komen, bekijk dan ook even mijn tesla coil.![]()
Ik lig veilig in bed jongens, jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen.
Kisses and hugs, extra kisses voor Berend en Geertrui en een dikke lebber voor Tamara.![]()
Naar huis fietsen regen en shit, vogles fluiten en shit. gratis drank is niet goed voor jee
Morguh, kut vogels
Alleen daarvoor is het het kopen al waardquote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Michhas het volgende:
Dus als jij online bent maar je bent away dan kan ik jou joinen en heel veel harige balzakken bouwen in jouw wereld?
Moet je wel een hoop schapen slachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen daarvoor is het het kopen al waardTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wees maar blijquote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan geen taiwanese televisie ontvangen
![]()
Maak het topic stukTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SlopenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
BrekenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: