quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ah, dus omdat 'ideeën' 'evolueren', stammen we allemaal van dieren af?
Alleen God kan Hitler vergeven, wij mensen kunnen elkaar vergeven maar ik twijfelt dat mensen Hitler willen vergeven omdat hij zoveel moorden heeft gepleegd en geen enkel heeft hem vergeven, zeer moeilijke kwestie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Uhuh, wie stelt, bewijst!
Als jij stelt dat Hitler niet om vergeving vroeg, moet jij dat beargumenteren.
De evolutieleer is inmiddels uitgebreid onderbouwd, van jou heb ik nog geen andere onderbouwing gezien dan: strjjdig met genesis. Maar genesis is geen onderdeel van de wetenschap en komt niet voor in de evolutieleer, dus je argument is net zo sterk als de constatering dat een dag 24 uur telt.
En totale bullshit uiteraard.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef man1986 het volgende:
Dat evolutie de 'basis' vormde voor Hitler, Stalin, Pol Pot etc. is eigenlijk al een discussie op zich.
Maar misschien dwalen we een beetje af.
Bedankt! Ik was ook al naar een bruggetje aan het zoekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, jij praat alleen je echtgenoot na, dat is niet objectief. Je bent verblind door liefde, om on topic te komen.....
Evolutie is iets wat we waarnemen in de natuur. Als we de zwarte weduwe haar mannetje op zien eten, zijn we dan ook opeens voor kannibalisme?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef man1986 het volgende:
Dat evolutie de 'basis' vormde voor Hitler, Stalin, Pol Pot etc. is eigenlijk al een discussie op zich.
En weer draai jij het om!! JIJ beweerde dat ie dat niet vroeg. Waarmee maar weer bewezen is dat christenen vreselijke draaikonten zijn, net zoals het hen op dat moment uitkomt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef man1986 het volgende:
Laat eerst maar zien of Hitler om vergeving vroeg, dan praten we verder.
God's liefde is altijd voor je open en altijd gereed om je zonden te vergeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bedankt! Ik was ook al naar een bruggetje aan het zoeken
Ik snap overigens nog steeds het verschil tussen die liefde van god en de liefde van de wereld niet. De liefde van god is er een die je moet vrezen heb ik het idee, want je mag maar op 1 manier van hem houden anders zwaait er wat, terwijl die liefde die de wereld kent, althans, mijn wereld, er toch echt een is waar ik blij en gelukkig van word. Veelomvattend warm ook, niet zo rigide.
Dat heeft niets met evolutie te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Klauz het volgende:
[..]
Evolutie is iets wat we waarnemen in de natuur. Als we de zwarte weduwe haar mannetje op zien eten, zijn we dan ook opeens voor kannibalisme?
OK, hier hebben we het al eerder over gehad. Met de evolutie van vliegtuigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef man1986 het volgende:
Dat is gewoon de natuur die zijn gang gaat. Staat verder los van evolutie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Klauz het volgende:
[..]
Evolutie is iets wat we waarnemen in de natuur. Als we de zwarte weduwe haar mannetje op zien eten, zijn we dan ook opeens voor kannibalisme?
Mooi gezegd ik had dat vers in mijn gedachtequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef man1986 het volgende:
[..]
God's liefde is altijd voor je open en altijd gereed om je zonden te vergeven.
De liefde van de wereld is oppervlakkig en kan zeer snel tegen je keren.
"Wanneer de wereld je haat, bedenk dan dat ze mij eerder haatte dan jullie. " Johannes 15:18
Allah nog aan toe! Jij bent echt goed geprogrammeerd joh! As je het niet erg vind geloof ik er niets van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef man1986 het volgende:
[..]
God's liefde is altijd voor je open en altijd gereed om je zonden te vergeven.
De liefde van de wereld is oppervlakkig en kan zeer snel tegen je keren.
"Wanneer de wereld je haat, bedenk dan dat ze mij eerder haatte dan jullie. " Johannes 15:18
Heb je de post wel gelezen waar ik op reageerde?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met evolutie te maken.
Slaap lekker en weet je veilig in de armen van Octopus Paul.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Mooi gezegd ik had dat vers in mijn gedachte
Ik ga slapen, ik wens hier iedereen een fijne nacht rus en moge de Here zegenen in Jezus naam.
Evolutie is ook gewoon de natuur die zijn gang gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de natuur die zijn gang gaat. Staat verder los van evolutie.
Weltrusten en moge FSM je in tomatensaus onderdompelen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Mooi gezegd ik had dat vers in mijn gedachte
Ik ga slapen, ik wens hier iedereen een fijne nacht rus en moge de Here zegenen in Jezus naam.
Dankjewel, als de here zegent dat ik vannacht een fijne Rus heb, dan wil ik hem best Jezus noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
ik wens hier iedereen een fijne nacht rus, en moge de Here zegenen in Jezus naam.
Ga je hem nou een valse god in de maag splitsen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Weltrusten en moge FSM je in tomatensaus onderdompelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |