Wie is hier nu zuur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
How come I'm not surprised.
Ik denk dat je makkelijker als toerist wordt welkom geheten in Noord Korea, dan dat iemand die jou aanbiedt een liefdevolle reactie terugkrijgt.
Ang3l je moet Erik zaterdag ook verleiden, want die gaat ook meequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Six Feet Under...............
Voor de derde keer aan het kijken en het blijft echt zo briljant mooi fijn leuk grappig slim aangrijpend shockerend lief mooi.
jij bent in de kroeg gaan verwerken dat we komende zaterdag geen finale hebben ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom denk ik dat ik op studentenavond nog op stap moet als ik de volgende dag gewoon als oude knar moet werken?!
Omdat je als oude knar seniel wordt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom denk ik dat ik op studentenavond nog op stap moet als ik de volgende dag gewoon als oude knar moet werken?!
Dat interesseert me nou echt geen ene ruk. Ik vind t jammer voor de fans, maar ikzelf zal er een traan om laten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent in de kroeg gaan verwerken dat we komende zaterdag geen finale hebben ?
ga je Mieke nog zien in de tijd dat je in Nederland bent ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef wonderer het volgende:
Ik ga toch niet naar FrisoLogistieke en tijdproblemen.
Ik zal amper mijn ouders zien, dus neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je Mieke nog zien in de tijd dat je in Nederland bent ?
Aww..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef wonderer het volgende:
Ik ga toch niet naar FrisoLogistieke en tijdproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |