Volgen wat bij je speelstijl pastquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef TheFastOne het volgende:
Oh. En wat is het beste idee met de perks?
Je kan een bepaalde skill verbeteren als je level-upped. En dan doe je bijvoorbeeld 25% meer damage.quote:
Bedankt voor de uitleg, verhelderend na 100 uur spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je kan een bepaalde skill verbeteren als je level-upped. En dan doe je bijvoorbeeld 25% meer damage.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef datisstom het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, verhelderend na 100 uur spelen.![]()
Ik weet wel wat een perk is, je vraag begrijp ik niet.quote:
Nope. Laat maar zitten. Ik heb even op wiki's gekeken en het is duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een perk is, je vraag begrijp ik niet.
Maar je dacht serieus dat ik zoiets niet weet?
Krijg je ook gelijk het meest uitgebreide antwoord.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nope. Laat maar zitten. Ik heb even op wiki's gekeken en het is duidelijk.
Anders drop jij die attitude even ventje. JIJ bent hier de topic mongol. Deze beste jongen vraagt gewoon beleefd om dingen, zoekt zelf dingen op. In tegenstelling tot jouquote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een perk is, je vraag begrijp ik niet.
Maar je dacht serieus dat ik zoiets niet weet?
Het was niet arrogant bedoeld, ik wist alleen niet hoe ik het anders moest formuleren.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anders drop jij die attitude even ventje. JIJ bent hier de topic mongol. Deze beste jongen vraagt gewoon beleefd om dingen, zoekt zelf dingen op. In tegenstelling tot jou
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anders drop jij die attitude even ventje. JIJ bent hier de topic mongol. Deze beste jongen vraagt gewoon beleefd om dingen, zoekt zelf dingen op. In tegenstelling tot jou
Ik heb TheFastOne toch gewoon netjes antwoord gegeven? Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Het beste is gewoon als je een post van datisstom ziet je ogen dicht doen en snel verder scrollen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Het beste is gewoon als je een post van datisstom ziet je ogen dicht doen en snel verder scrollen
Kenserhard negeren jwtquote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Van de week wordt het weer 12 a 13 graden, perfect game weer dusquote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef Snowbells het volgende:
Wanneer gaan de bazen (en bazin) uit dit topic weer eens steamchatten alles?
Gelukkig is Skyrim geen WoWquote:Op maandag 28 mei 2012 10:27 schreef Rhalius het volgende:
Shit, en ik was nu net fishing, pie making en flute skills aan het levelen.
Dan moet je gewoon willekeurige richtingen gaan oplopen zoals ik deed in mijn stream, dat is toch de beste manierquote:Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet alleen nog de mage quest doen, en dan heb ik wel zo'n beetje al de grote lijnen gehad.. nu begint het alleen saai te worden
Hail sithis ditdatquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef TheFastOne het volgende:
Is Dark Brotherhood + Nightingale een goede combinatie?
Shadows guide youquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef TheFastOne het volgende:
Is Dark Brotherhood + Nightingale een goede combinatie?
Zo heet de combinatie? Ik zat een beetje op internet te kijken en dit leek me wel leukquote:
Als je investeert in de sneak-perks wordt een assassin/thief personage spelen zelfs te makkelijk gemaakt. Je kan nagenoeg onzichtbaar worden en een vijand van achteren neersteken met een extreem hoge damage bonus met een dagger.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zo heet de combinatie? Ik zat een beetje op internet te kijken en dit leek me wel leukWeet niet of het moeilijk is ofzo.
Nee dat zeiden de Thief guild leden in het vorige deel van The elder scrolls. Maar daar kom je nog wel achter. Elke guild of groep heeft een rijke historie en dat krijg je ook allemaal te weten tijdens de quests. Dus niet alles skippen, gewoon rustig voor gaan zitten en spelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zo heet de combinatie? Ik zat een beetje op internet te kijken en dit leek me wel leukWeet niet of het moeilijk is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |