Whatsapp is nooit gratis geweest (misschien tijdelijk), maar als je hem al een keer eerder hebt gedownload kan je hem gewoon opnieuw downloaden zonder dat je ervoor moet betalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:45 schreef RickoKun het volgende:
Kost whatsapp geld tegenwoordig?
Sinds mn mobiel fucked ging door een mislukte patch gisteren zie ik alleen nog maar een betaalde whatsapp app
Gewoon www.icloud.com jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Is er ook een soort 'find my iPhone' alternatief voor als je geen ander Mac apparaat hebt?
Samsung Jetquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:44 schreef HeetBoven het volgende:
Zo, de eerste dag ervaring met de Iphone is achter de rug, Wat een fantastisch toestel:):). Ik was eerst sceptisch, 3 jaar lang een tevreden Samsung Jet gebruiker, maar nu weet ik echt wat de voordelen zijn van Apple en de rest van de strontkar die erachter hangt
. De setup procedures vond ik wat lang en omslachtig, maar als het eenmaal werkt
mind blowing gewoon. Enige wat ik niet snap is hoe ze zo'n bagger headsetje erbij durven te leveren. Dat doen de Koreanen beter.
Oh? Heb nu ongeveer 4 jaar een iPhone (eerst de 3G en nu de 4), maar ga hierna wel wat anders nemen dan een iPhone. Gewoon puur om eens iets anders te proberen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geniet van je iPhone. Je zal nooit meer terug willen.
Dan ga je van een koude kermis thuis komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:14 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Oh? Heb nu ongeveer 4 jaar een iPhone (eerst de 3G en nu de 4), maar ga hierna wel wat anders nemen dan een iPhone. Gewoon puur om eens iets anders te proberen.
Net gekocht toevallig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
Was tijdelijk jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatsapp is nooit gratis geweest (misschien tijdelijk), maar als je hem al een keer eerder hebt gedownload kan je hem gewoon opnieuw downloaden zonder dat je ervoor moet betalen.
[..]
Gewoon www.icloud.com ja.
Dit type op je foto is wel met een kabeltje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef very het volgende:
Heren, iemand ervaring met ipod/iphone docking autoradio's?
Zelf zat ik te overwegen om deze aan te schaffen (sony dsx s100)
[ afbeelding ]
Iemand deze ook in gebruik? Of tips voor een beter alternatief?
Ik wil niet met kabeltjes, maar gewoon ipod inproppen en opladen tegelijk...bediening van de ipod via de radio.
thanks!
Dat is toch veel te veel moeite? Ga je echt elke keer je iPhone helemaal in je radio doen? Koop een Brodit Actieve Houder en neem een AD2P-enabled autoradio. Simpeler kan het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef very het volgende:
Heren, iemand ervaring met ipod/iphone docking autoradio's?
Zelf zat ik te overwegen om deze aan te schaffen (sony dsx s100)
[ afbeelding ]
Iemand deze ook in gebruik? Of tips voor een beter alternatief?
Ik wil niet met kabeltjes, maar gewoon ipod inproppen en opladen tegelijk...bediening van de ipod via de radio.
thanks!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ga je van een koude kermis thuis komen.
Kun je je mobiele dataverbruik niet inzien? Als je bijv. maar 500 mb verbruikt via 3G hoef je geen eindeloos online natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een relatief goedkoop sim-only abonnement bij Hi, nog met eindeloos onlinemaar ik wilde dus een iPhone 4s. Nu kan ik bij Vodafone voor tien euro meer een tweejarig abonnement afsluiten plus 169 euro voor de telefoon, of ik koop de telefoon los. (cha-ching). Alles bij elkaar opgeteld zou ik goedkoper uit zijn om het abonnement bij Vodafone te nemen, maar ik vind dat eindeloos online best fijn (ook al gebruik ik tegenwoordig bijna alleen maar wifi... hmmm). Twijfel, twijfel.
Ja, ik heb even gekeken, zat op de 130 MBquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kun je je mobiele dataverbruik niet inzien? Als je bijv. maar 500 mb verbruikt via 3G hoef je geen eindeloos online natuurlijk.
Haha das niet veelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb even gekeken, zat op de 130 MBHeb aan 500 MB van Vodafone dus wel genoeg. Vraag me alleen af wat er gebeurt als je eroverheen gaat. Bij Hi wordt je 3G alleen heel traag, ik weet niet of je bij Vodafone een waarschuwing krijgt of dat je alleen een peperdure rekening krijgt.
Ik bedoelde meer een kabeltje achterlangs en dan via AUX.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dit type op je foto is wel met een kabeltje.
He-le-maal in je radio doen? Zo veel werk is dat toch niet? :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is toch veel te veel moeite? Ga je echt elke keer je iPhone helemaal in je radio doen? Koop een Brodit Actieve Houder en neem een AD2P-enabled autoradio. Simpeler kan het niet.
Ja, bij 90% zie ik staan, moet zelf wel even de sms-alert instellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha das niet veelDan zou ik voor de goedkoopste optie gaan. Volgens mij stuurt Vodafone wel een sms op 90 procent, maar dit zou je even moeten checken in de voorwaarden van het abo dat je op het oog hebt.
Je hoeft hem niet opnieuw te kopen, je kan hem gewoon opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was tijdelijk ja
Nouja, wat is 79 cent ook maar
Welk abonnement is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu 32 euro per maand betalen en eenmalig 170, voor 160 belminuten, 500 GB en eindeloos sms'en. 90 minuten leek me net te weinig en het scheelde drie euro per maand.
Ik heb echt geen idee hoe iTunes-kaarten werken
500 GB, jajaquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu 32 euro per maand betalen en eenmalig 170, voor 160 belminuten, 500 GB en eindeloos sms'en. 90 minuten leek me net te weinig en het scheelde drie euro per maand.
Ik heb echt geen idee hoe iTunes-kaarten werken
Vodafone, iemand had twee blz terug hier een link neergeplempt maar die doet het nu niet meer zie ik.quote:
Geeft nietquote:
Ik word ook helemaal gestoord van al die bedragen en getallen en limieten en snelheden. Vroegah, toen je alleen sms'te en beldequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik zag later na de post van Mitchell dat het een typfout was
Prepaidquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal gestoord van al die bedragen en getallen en limieten en snelheden. Vroegah, toen je alleen sms'te en belde
Ach, iedere periode heeft z'n charmes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die getallen om op te waarderen!
Slepenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die nummers niet eens in iTunes
Gewoon slepen naar het kopje 'Muziek'quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die nummers niet eens in iTunes
Staan die nummers in iTunes wel in de afspeellijst? Zoja; afspeellijsten verwijderen en opnieuw naar je iPhone slepen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iphone 4s,
Mijn oude laptop is stuk, nu heb ik een nieuwe dus heb ik via een programma'tje mijn muziek van m'n iphone naar m'n computer gezet.
Nieuwe afspeellijsten gemaakt in itunes (alle nummers van albums geselecteerd en "nieuwe afspeellijst van selectie" gemaakt, dus geen SLIMME afspeellijsten)
Nu heb ik mijn iphone weer met itunes gesynct en alle nummers staan op mijn iphone MAAR mijn afspeellijsten staan er wel in, maar zijn leeg.... terwijl dus die nummers wel allemaal op m'n iphone staan.. weet iemand hoe dit op te lossen is? Heb mn iphone al opnieuw opgestart ed en paar keer opnieuw gesynct maar mocht niet baten....
grt
Nope. Ik heb ze vorige week toevallig op m'n pc gezet en krijg ze met geen mogelijkheid in iTunes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon slepen naar het kopje 'Muziek'
Wat raarquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Ik heb ze vorige week toevallig op m'n pc gezet en krijg ze met geen mogelijkheid in iTunes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |