SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Garantie is altijd met bon. Overalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef drbarisart het volgende:
In Apple Stores vragen ze volgens mij nooit naar een bon. Weet je zeker dat het geen iCentre was?![]()
Ik heb een bon noch een betaalbewijs hoeven laten zien toen ik m'n iPhone kwam fixen in de Apple Store.![]()
Ligt er ook aan wat er gedaan moet worden. Garantie is zga altijd met bon. Gewone reparatie niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb een bon noch een betaalbewijs hoeven laten zien toen ik m'n iPhone kwam fixen in de Apple Store.
Of je hebt een nogal aardige medewerker gehad![]()
Ik kon 'm laten swappen. Was buiten de garantie overigens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat er gedaan moet worden. Garantie is zga altijd met bon. Gewone reparatie niet.
Of je hebt een nogal aardige medewerker gehad![]()
Kan ik mijn iPhone laten fixen trouwens? Homeknop doet 't niet. En krassen van de iPhone4 hoesje. Binnen de twee jarig garantie.![]()
Dat is no way rechtsgeldig als garantie bewijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik doelde op een screenshot van je bankportaal.![]()
Gratis, buiten garantie, zonder bon?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik kon 'm laten swappen. Was buiten de garantie overigens.![]()
Misverstand: Zonder bon geen reclamatie mogelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat is no way rechtsgeldig als garantie bewijs
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is een consument niet verplicht een kassabon over te leggen op het moment dat hij met een ondeugdelijk product bij u terug komt. Wel kunt u verlangen dat hij aantoont dat het product bij u is gekocht. Dat kan met de aankoopbon, maar ook met een bankafschrift of een ander bewijs.
Bron: Consumentenautoriteit.
http://www.consumentenaut(...)tanden-over-garantie![]()
Uhmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Misverstand: Zonder bon geen reclamatie mogelijk
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is een consument niet verplicht een kassabon over te leggen op het moment dat hij met een ondeugdelijk product bij u terug komt. Wel kunt u verlangen dat hij aantoont dat het product bij u is gekocht. Dat kan met de aankoopbon, maar ook met een bankafschrift of een ander bewijs.
Bron: Consumentenautoriteit.
http://www.consumentenaut(...)tanden-over-garantie
Jammer genoeg hebben 9 vd 10 winkels hier letterlijk schijt aan. En doen ze niks zonder bon
Op een bankafschrift staat immers alleen het bedrag en de winkel. Niet om wat het gaat
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2012 22:59:30 ]![]()
Onzin. Kom maar met een bron. Kom niet hier dom brullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm
Jammer genoeg hebben 9 vd 10 winkels hier letterlijk schijt aan. En doen ze niks zonder bon![]()
Op een bankafschrift staat immers alleen het bedrag en de winkel. Niet om wat het gaatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Onzin. Kom maar met een bron. Kom niet hier dom brullen.![]()
Dat bewijst het wel degelijk, bankrekeningnummer danwel naam van de winkel staat namelijk vermeldt op de afschrift. Voor een rechter voldoende aannemelijk dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Estolan het volgende:
[..]
Op een bankafschrift staat immers alleen het bedrag en de winkel. Niet om wat het gaat![]()
Daarnaast eigen ervaring met DVD speler bij de MediaMarkt
Zelfs met bon, geen garantie, was volgens hun niks mis mee
Jammer genoeg hield mijn dvd speler van ¤250 na 2jaar er ineens mee op![]()
????quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat bewijst het wel degelijk, bankrekeningnummer danwel naam van de winkel staat namelijk vermeldt op de afschrift. Voor een rechter voldoende aannemelijk dus.
Dus als ik voor ¤800 spullen koop in de Apple Store, dan is dat het bewijs dat het een Iphone was???![]()
Apple Store Amsterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Bijzonder
Waar was dat, en welke medewerker?
Wil ik mijne ook wel even wisselen voor een nieuwe![]()
In de Apple Store hebben ze alleen het serienummer nodig. Omdat de Apple Store als het ware 'de fabrikant' is en de APR's verkooppunten.
natuurlijk is de Apple Store ook een verkooppunt, maar om m'n punt te maken..![]()
True,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:25 schreef no1uknow het volgende:
In de Apple Store hebben ze alleen het serienummer nodig. Omdat de Apple Store als het ware 'de fabrikant' is en de APR's verkooppunten.
natuurlijk is de Apple Store ook een verkooppunt, maar om m'n punt te maken..
Maar neem aan dat die wel moet overeenkomen met de koper![]()
M'n telefoon is gejat. Ik gebruikte geen iCloud, maar kan ik de boel nog van een afstand laten blokkeren? SIM enzo heb ik al geblokkeerd, wachtwoorden zijn veranderd maar voor m'n mail gebruikte ik gewoon die standaard mail-app dus ikk weet niet hoe een nieuw ww daar effect op heeft.Tap tap tap![]()
Als je voordat ie gestolen was 'find my ipone' had ingesteld, dan wel. Anders niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:24 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon is gejat. Ik gebruikte geen iCloud, maar kan ik de boel nog van een afstand laten blokkeren? SIM enzo heb ik al geblokkeerd, wachtwoorden zijn veranderd maar voor m'n mail gebruikte ik gewoon die standaard mail-app dus ikk weet niet hoe een nieuw ww daar effect op heeft.![]()
Als je de WW van hotmail enz veranderd haalt hij iig niks nieuws binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als je voordat ie gestolen was 'find my ipone' had ingesteld, dan wel. Anders niet.![]()
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als je voordat ie gestolen was 'find my ipone' had ingesteld, dan wel. Anders niet.Ja dat heb ik allemaal al veranderdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Als je de WW van hotmail enz veranderd haalt hij iig niks nieuws binnenEn apps van de bank geblokkeerd enzo. Klotezooi.
Tap tap tap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: