why ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef UltraBrain het volgende:
Ze was heel lief en knap en aardig.
Kut puber.
Gewoon ervoor gaan jongen. Niet teveel aandacht schenken aan trolls. Een beetje zelfvertrouwen in jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan jongen. Niet teveel aandacht schenken aan trolls. Een beetje zelfvertrouwen in jezelf.
Tip: presenteer jezelf beter dan hier op FOK!.quote:
Ga meer met der om, bemachtig msn maar ga je niet gedragen als een gay-buddy (want dan word je gefriendzonedquote:
Dit.. Wil ze niet dan houd alles meteen op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef Devil010 het volgende:
je legt je hand op haar knie en vraagt of ze wil neuken.
klaar.
misschien krijgt ze al van iedereen r&r op hyves enzo helpt niet man je moet gewoon in real het doen niet via facebook ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef Satisfcktion het volgende:
zorg dat je haar nummer/ping/whatsapp/facebook/twitter/hyves krijgt en laat merken dat je haar leuk vind. geef veel complimentjes?
Ik wil niet lullig zijn en het zal vast goed bedoeld zijn, maar kijk je niet iets teveel naar films?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Tony4434 het volgende:
Hey
[..]
Hey Sjipsjap, hoe je het verder aanpakt is makkelijk:
Je gaat buiten school ook met haar om, bijvoorbeeld zwemmen of wat dan ook.
Als de liefde van jullie samen zó groot is kun je het erg romantisch maken.
Een voorbeeld:
Je kijkt haar aan en houd haar haar lichaam vast, geef haar heel voorzichtig een kus op haar lippen. Sluit vooral je ogen als je haar lippen aanraakt.
Zeg daarna, ik hou van je.
Deze manier wordt zeer vaak toegepast en werkt optimaal. Veel meisjes vallen voor zo'n romantische uiting.
Veel succes!
Tony
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Tony4434 het volgende:
Hey
[..]
Een voorbeeld:
Je kijkt haar aan en houd haar haar lichaam vast, geef haar heel voorzichtig een kus op haar lippen. Sluit vooral je ogen als je haar lippen aanraakt.
Deze manier wordt zeer vaak toegepast en werkt optimaal. Veel meisjes vallen voor zo'n romantische uiting.
Veel succes!
Tony
Welke lippen bedoel je eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Tony4434 het volgende:
Hey
[..]
Een voorbeeld:
Veel succes!
Tony
Ik dacht dat ook al jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef Arendjan het volgende:
Je kan ook een lekkere biefstuk voor haar bakken. Zo'n lekkere sappige. Met krielaardappeltjes.
Niet via facebook maar wel met je audi a4? Gast, bok op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
misschien krijgt ze al van iedereen r&r op hyves enzo helpt niet man je moet gewoon in real het doen niet via facebook ofzo
Eerder een hallucinerende randdebiel, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef pietertjepaultje het volgende:
gewoon zeggen leuke schoenen...neuken??
nee................alsnog hartstikke leuke schoenen.
je hebt altijd 50% kans
ik ben zelf geake hosselaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |