SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Veel plezier!! Dat moeten de ouders van C zijn toch? Feliciteer ze dan ook maar van hun oude overbuurtjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:17 schreef Kersjes het volgende:
Covie, hopelijk lukt het draaien.
Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!

Ik ben er de laatste dagen ook echt een beetje chagrijnig van. Ik heb niet veel last van hormonen (zegt ook mijn mrquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist![]()
Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap.. Ik onderschat het iedere keer weer

Je mag hem wel met ons delen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |