abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111721024
The Pirate Bay heeft een nieuw IP-adres om zo de blokkade te omzeilen die de Nederlandse rechter heeft opgelegd aan isp's. Onder de naam The Promo Bay zijn torrents te vinden en te downloaden.

Het IP-adres staat niet in het rijtje dat door stichting BREIN is aangeleverd bij de rechter en die door de isp's gedwongen worden geblokkeerd. Ziggo en XS4ALL zijn door de rechter al in januari veroordeeld tot het blokkeren van The Pirate Bay, vorige week kregen ook KPN, T-Mobile, UPC en Tele2 die aanwijzing.

BREIN vist (voorlopig) achter het net
Het ging daarbij om twee ip-adressen, 194.71.107.15 en 194.71.107.19 en 16 (sub)domeinen, waaronder die van de Piraatbaai in België. Verder omvat het nu opgelegde verbod ook verwijzingen naar The Pirate Bay in allerlei vormen en met diverse extensies. Het nieuwe IP-adres valt daar dus niet onder en kan niet zomaar door BREIN aangepakt worden.

De rechter heeft een verzoek van Brein afgewezen om het blokkadebevel uit te breiden tot andere, door de stichting later aan te leveren ip-adressen en domeinnamen. Daardoor zal BREIN bij dit nieuwe IP-adres mogelijk eerst weer naar de rechter moeten om blokkade door de isp's af te dwingen.

bron: http://webwereld.nl/nieuw(...)-brein-blokkade.html
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_111721340
ok?
pi_111721404
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Xetran het volgende:
ok?
Ja
pi_111721479
No Mr Hetfield. We will not doodle your Lulutallica project. Stop calling us!
http://thepiratebay.se/promo

hahahhaa!!
pi_111721493
Trollolol. TPB moet er vroeg of laat toch aan geloven.
pi_111721619
In Turkije zijn ze ook al lang aggressief bezig om allerlei websites te verbieden. De bestendige ervaring is dat het nooit langdurig lukt.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:01:27 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111722076
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef RoW_0 het volgende:
No Mr Hetfield. We will not doodle your Lulutallica project. Stop calling us!
http://thepiratebay.se/promo

hahahhaa!!
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:01:52 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111722099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef LavenderTown het volgende:
Trollolol. TPB moet er vroeg of laat toch aan geloven.
Dat zeiden ze 5 jaar geleden ook al :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_111723093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef HiZ het volgende:
In Turkije zijn ze ook al lang aggressief bezig om allerlei websites te verbieden. De bestendige ervaring is dat het nooit langdurig lukt.
ja maar die turken begrijpen het niet. ene moment is youtube wel toegestaan en dan weer niet.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_111723302
Ze gaan helemaal los op tpb die gasten van brein, maar er zijn duizenden torent sites zoals tpb... Lukt ze toch nooit.
En Door!
pi_111730842
Ziggo is alweer gezwicht:

Deze website is momenteel niet bereikbaar. Op verzoek van de Stichting Brein heeft de Rechtbank Ziggo bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. Ziggo is het niet eens met dat bevel en gaat tegen deze uitspraak van de Rechtbank in beroep. In afwachting van een beslissing in het Hoger Beroep is Ziggo gedwongen de uitspraak van de Rechtbank op te volgen. De uitspraak van de Rechtbank kunt u in z'n geheel terugvinden op rechtspraak.nl.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:08:03 #12
2651 svann
night-hawk
pi_111731514
Hoe meer Breindrama, hoe meer Promo('s).
Promo zie ik nog gewoon (xs4all), via Ziggo niet meer?

Al die energie en dat geld zouden Brein & consorten ook in een positieve oplossing kunnen steken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2012 @ 02:09:21 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_111731544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:40 schreef kontknager het volgende:
Ziggo is alweer gezwicht:

Deze website is momenteel niet bereikbaar. Op verzoek van de Stichting Brein heeft de Rechtbank Ziggo bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. Ziggo is het niet eens met dat bevel en gaat tegen deze uitspraak van de Rechtbank in beroep. In afwachting van een beslissing in het Hoger Beroep is Ziggo gedwongen de uitspraak van de Rechtbank op te volgen. De uitspraak van de Rechtbank kunt u in z'n geheel terugvinden op rechtspraak.nl.
Ziggo moet wel. In die zaak heeft Brein het wel voor elkaar gekregen dat nieuwe adressen ook gelijk geblokkeerd moeten worden. Brein levert een nieuw adres aan en Ziggo moet dat onmiddellijk blokkeren, is geen nieuwe zaak voor nodig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_111736011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ziggo moet wel. In die zaak heeft Brein het wel voor elkaar gekregen dat nieuwe adressen ook gelijk geblokkeerd moeten worden. Brein levert een nieuw adres aan en Ziggo moet dat onmiddellijk blokkeren, is geen nieuwe zaak voor nodig.
Dus nog even en in Nederland kunnen we ook alleen nog internetten via tor :')
pi_111878007
Nog gekker geworden
quote:
"Beste GeenStijl. Via een omweggetje in het buitenland heb ik - net als zoveel verontwaardigde TPB-fans op internet - een TPB-proxy hoster op poten gezet. Dit loopt via ComfortHost.NET. Ik kreeg gistermiddag, om 14:11, een berichtje dat iemand op mijn 'customer panel' heeft ingelogd van mijn VPS in Amerika. Hiervan is het wachtwoord niet snel te raden (hoofdletters en kleine letters door elkaar, 10 karakters lang en nog nooit ergens anders gebruikt), wat het dus nog aparter maakt. Hier zie je de login notification mail, met het IP-adres van een of andere maffe gast uit India. Best raar allemaal, want ik weet 100% zeker dat mijn PC schoon is dus keyloggers o.i.d. sluit ik uit. Maar het wordt nog gekker. 3,5 uur later ontving ik namelijk een juridische dreigmail van Stichting BREIN, met hierin een PDF met al mijn NAW-gegevens. Deze zeer privacy-gevoelige data staat enkel en alleen in de control panel van ComfortHost en blijkbaar heeft iemand (maar wie?) deze info bewust doorgespeeld naar BREIN met het doel mij onder druk te zetten. Mag dit zo maar? Zit er nu echt iemand van BREIN met succes die hosters te pushen? Of zit Tim Kuik zelf met een fake IP en een illegale wachtwoord generator de h@ckz0r uit te hangen? Het lijkt mij een vreemde gang van zaken als alle NAW + inloggegevens van iedereen zomaar op straat (lees: bij de juridische afdeling van BREIN) komt te liggen. HIER en HIER en HIER de boze dreigbrief. Gaarne advies wat nu te doen. Vriendelijke groet, XXXXX"
8)7
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:33:16 #16
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_111884123
quote:
Tja, het wordt de hacker wel makkelijk gemaakt:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_111884316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het inderdaad een belachelijke uitspraak. Ik hoop maar dat die mogelijkheid in hoger beroep van tafel gaat, want het is pure censuur dat Brein zelf naar eigen goeddunken websites zou mogen blokkeren (en de provider naar de rechter zou moeten om toch een onschuldige website te mogen doorgeven als Brein te ver gaat).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 17:39:59 ]
pi_111885700
Meneer Tim mag van mij een hele enge nare ziekte krijgen.
:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111887845
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dus nog even en in Nederland kunnen we ook alleen nog internetten via tor :')
En dan wordt heel het TOR-protocol geblokkeerd :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:37:54 #20
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_111893650
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dan is er meshnet.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_111896810
Recente PB adres! :9
http://194.71.107.80/
pi_111913520
Het is voor BREIN sowieso dweilen met de kraan open aangezien ze niet meer zomaar een lijstje met IP-adressen mogen aandragen. En als ze alle proxies aangepakt hebben, wat overigens een utopie is, dan kunnen mensen nog bij generieke proxies terecht. En dan zijn er vast nog legio andere methodes om ISP blokkades te omzeilen. Methodes waarvan de meeste mensen het bestaan niet wisten totdat BREIN zijn kruistocht tegen TPB begon. The irony...
pi_111913739
BREIN strijdt een onwinbare strijd...

Maakt hen ook niet uit, zolang ze strijden krijgen ze geld.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 mei 2012 @ 08:15:06 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111913760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Mag en kan niet, net neutraliteit. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_111917514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Mag en kan niet, net neutraliteit. :)
Netneutraliteit kent een uitzondering voor gerechtelijke uitspraken. Zo zal TPB ook gewoon geblokkeerd moeten blijven.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')