SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor stouts heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog niet, vermoedelijk komt de SWAT team mij pas vannacht van mijn bed lichten.
Ik ga ff teruglezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Triggershot het volgende:
Laatste 10 posts van het vorige topic ongeveer.
Ja joh, doe er coke en een film bij, minderjarigen was niet genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo even snel te zien ging het over coke, een film en minderjarigen?
*oeps* Ik las te ver terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, doe er coke en een film bij, minderjarigen was niet genoeg.
Nee.quote:
Ik moest wel, mijn Dell was al een tijdje kapot..quote:
iPhone 4..quote:
Hahahahaha. Strakke actiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
iPhone 4..
Ama heb er gelijk Android op gepleurd..
Herhaling opzoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
FopTurk ging nu pas voor het eerst naar Turkije![]()
Toch hopen wij dat Joan Franka het goed doet, DNA kan je immers nimmer foppen!
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
FopTurk ging nu pas voor het eerst naar Turkije![]()
Ik vreest het ergste. Stom liedje en stomme hoofdtooi.quote:Toch hopen wij dat Joan Franka het goed doet, DNA kan je immers nimmer foppen!
Ja, ook spreekt zij geen Turksquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het zo'n waardeloos wijf. Met haar expres schorre stem, zogenaamd 'lekker lief en toch een beetje gek'. En dan die afgezaagde kutmuziek welke begeleid wordt door het simpelste pianodeuntje dat een gehandicapt kind op zijn eerste pianoles nog had kunnen componeren. En alsof de muziek al niet kut genoeg is, moet je ook nog naar dat paardenbek en die Steve Buscemi-ogen kijken. En dan die naam, alsof de ouders bij haar geboorte al wisten dat ze een pretentieuze nephippie zou worden.
Is geen haat, is opbouwende kritiek. Misschien doet ze er iets mee.quote:
Die vader van O.us kocht ook een Imac en deed er windows op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
iPhone 4..
Ama heb er gelijk Android op gepleurd..
Like to hear more?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
DUDE. Overdrijf niet. Ik ben gewoon niet zo van de fotoshoots.
7 maar? Hij heeft gelogen hoor, het zijn er veel meer!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij laat 7 echtgenotes en 23 kinderen achter. Triggershot werd 45 jaar.
Je mag zijn baardhaarquote:
Ach, laten we eerlijk zijn, dat wisten we eik toch allemaal wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
Kreeg een rare rilling over mijn rug en toen zei een stemmetje in mijn hoofd dat Triggershot al die tijd gay was.
True, true...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, laten we eerlijk zijn, dat wisten we eik toch allemaal wel?
Amper genoeg voor een speldenkussen.quote:
Ik leer Turks jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht, je verstond gewoon wat ik zei?
Hoe gaat het studeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef Julis het volgende:
Soms een beetje vreemd, maar wel altijd lief ja. We zullen hem missen.
Strak plan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor je het weet wordt FOK! verboden omdat Atatürk wordt beledigd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:43 schreef Julis het volgende:
Wie wordt miss Turkey 2012?
[ afbeelding ]
Açalya Samyeli
[ afbeelding ]
Begüm Zabun
[ afbeelding ]
Berna Özkeskin
[ afbeelding ]
Buket Açıkgöz
[ afbeelding ]
Buse Varol
[ afbeelding ]
Ceren Yılmaz
[ afbeelding ]
Çağıl Özge Özkul
[ afbeelding ]
Çağla Dikici
[ afbeelding ]
Çağla Zoralioğlu
[ afbeelding ]
Elif Merve Çolak
[ afbeelding ]
Gamze Balım
[ afbeelding ]
Gizem Kayalı
[ afbeelding ]
Gözde Coşkun
[ afbeelding ]
İlknur Melis Durasi
[ afbeelding ]
Meltem Tüzüner
[ afbeelding ]
Merve Akman
[ afbeelding ]
Merve Sarı
[ afbeelding ]
Öykü Bulut
[ afbeelding ]
Semiha Bezek
[ afbeelding ]
Şimal Yavuz
[ afbeelding ]
Tuğçe Kurşunoğlu
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.![]()
Sowieso modellen![]()
Geef mij maar een vrouw met wat meer vleesch![]()
Vrouwen met goedgevormde heupen![]()
![]()
Ze hebben noch tieten noch billen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt niet? Ik zie er wel leuke tussen
. Dat valt toch wel mee met hun gewicht
? Ik vind ze er gezond uit zien.
Gamze Balım dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hebben noch tieten noch billen.
En de vrouwelijk vorm is ook ver te zoeken
Nonsens, je zou ze allemaal raken. Maar ik ben het met je eens dat als je mocht kiezen wie je wil raken van de hele wereld, dat je geen van deze meiden bewust als eerste zou kiezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.![]()
True, nog beter zijn vrouwen met veel vlees én spieren.quote:Sowieso modellen![]()
Geef mij maar een vrouw met wat meer vleesch![]()
Vrouwen met goedgevormde heupen![]()
![]()
Met vlees én spierenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nonsens, je zou ze allemaal raken. Maar ik ben het met je eens dat als je mocht kiezen wie je wil raken van de hele wereld, dat je geen van deze meiden bewust als eerste zou kiezen.
[..]
True, nog beter zijn vrouwen met veel vlees én spieren.
Ja want als een vrouw aan krachttraining doet ziet ze er gelijk zo uitquote:
Gewoon een kussen pakken en net als een honkbal wegslaan. Doe ik ook altijd (Richting de buren lol)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Levolution het volgende:
Vandaag was ik in de tuin (ouderlijk huis natuurlijk), hoor ik vet zwaar gezoem. Ik dacht dat het zo'n bromvlieg was dus negeerde het, maar op een gegeven moment keek ik om.
Fucking hoornaar, holy fucking shit. Dat ding was zo groot als een pink (kijk nu naar je pink ter vergelijking). Uiteraard wilde ik het gevaarte vangen en opzetten, maar hij vloog weg.
Of pak je luchtbuks erbij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon een kussen pakken en net als een honkbal wegslaan. Doe ik ook altijd (Richting de buren lol)
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
Adamim mijn pink is net zo groot als de spatie toets
Verrotten zulke dieren niet heel snel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Levolution het volgende:
Fucking hoornaar, holy fucking shit. Dat ding was zo groot als een pink (kijk nu naar je pink ter vergelijking). Uiteraard wilde ik het gevaarte vangen en opzetten, maar hij vloog weg.
Verwijder 1 n uit deze zin om hem kloppend te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
Adamim mijn pink is net zo groot als de spatie toets
gastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Bilge het volgende:
Verwijder 1 n uit deze zin om hem kloppend te maken.![]()
-Eiwitten eten in poedervormquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:25 schreef Bilge het volgende:
Bodybuilder zou ik als een compliment beschouwen.
Afgelopen vrijdag liep een beer van een vent tijdens het vrijdaggebed de moskee binnen. Ik wilde hem na afloop aanspreken, complimenten voor zijn doorzettingsvermogen en wat tips ontvangen, maar ik kon hem niet vinden.
Niet geheel waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
-Eiwitten eten in poedervorm
-Elke dag vis eten (uit blik kan prima) met crackers.
-Trainen
Dankje maar ik vind het belangrijker dat je compliment ook gemeend is. Nu kan ik daar niet van uitgaan omdat je me nog nooit gezien hebt IRL. no offense verderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:25 schreef Bilge het volgende:
Bodybuilder zou ik als een compliment beschouwen.
Afgelopen vrijdag liep een beer van een vent tijdens het vrijdaggebed de moskee binnen. Ik wilde hem na afloop aanspreken, complimenteren voor zijn doorzettingsvermogen en wat tips ontvangen, maar ik kon hem niet vinden.
Ik douche niet in de sportschool. Mijn voorkeur gaat uit naar een verfrissende duik in een rivier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:32 schreef Bilge het volgende:
Als ik je nog nooit had gezien had ik ook niet kunnen weten dat je een klein pikkie hebt. Misschien stalk ik je wel, stiekem glurend in de douchecabines van de sportschool?
Dan ben ik benieuwd wie ik al die tijd heb zitten stalken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik douche niet in de sportschool. Mijn voorkeur gaat uit naar een verfrissende duik in een rivier.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie ik al die tijd heb zitten stalken.Aangezien jij 1 van mijn 2 beweringen ontkrachtigt ga ik ervan uit dat de niet weersproken bewering wel klopte.
DAT DIT KAN IN NEDERLANT !quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het straatbeeld van Amsterdam, dat dat kan in Kaasland
Jij hebt best lang haar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het straatbeeld van Amsterdam, dat dat kan in Kaasland
Op internet mag je niet discussiëren over haarlengte.quote:
Nee ik heb mijn eigen flesjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op internet mag je niet discussiëren over haarlengte.![]()
Als je maar niet de shampoo van je vriendin gebruikt kan het best mooi zijn. Lekker ruig en wild.
Zon, vitamine D, geen jas dragen, zwemmen, het zachte geruis van de golven als je 's avonds bij zee eet, zonder deken slapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
Fascinerende fascinatie voor beestjes. Ik wil ze meestal zo snel mogelijk weg hebben.
Ik wil ook ergens heen waar het altijd lekker weer is, maar niet voor de beestjes.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zon, vitamine D, geen jas dragen, zwemmen, het zachte geruis van de golven als je 's avonds bij zee eet, zonder deken slapen.
Vergeet de beestjes, warm weer is gewoon epic.
Nope, gereanimeerd als gevolg van de turbulentie.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus onderweg overleden als gevolg van een hartaanval?
Ungerecht!quote:
Netjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Julis het volgende:
Ik behoor tot de beste 5% van mijn opleiding [ afbeelding ].. Honours programma. Oh God, als ik hier al bij hoor... Dan moet het wel een heel erg laag niveau zijn
.
[..]
Ungerecht!
Dank jequote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Netjes.
Niet zo bescheiden doen trouwens, gewoon keihard opscheppen.
MBO-turkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Julis het volgende:
Ik behoor tot de beste 5% van mijn opleiding [ afbeelding ].. Honours programma. Oh God, als ik hier al bij hoor... Dan moet het wel een heel erg laag niveau zijn
.
[..]
Ungerecht!
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Julis het volgende:
.
[..]
Ungerecht!
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, gereanimeerd als gevolg van de turbulentie.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Julis het volgende:
Ik behoor tot de beste 5% van mijn opleiding . . Honours programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef Bilge het volgende:
Volgens mijn berekening is het juiste antwoord circa 18 cm.
Over lichtinval: WW staat iets links van het midden van de foto. Zijn schaduw staat daar ook, wat betekent dat de zon precies achter hem stond toen hij de foto nam.
Over de afstand WW-bord: de afstand zon-aarde is enorm groot (149 miljoen km) waardoor het niet veel uitmaakt hoeveel cm de afstand tussen WM en de poster is, de schaduwbreedte blijft ongeveer gelijk aan de echte breedte van zijn hoofd. Dus dan hoeven we alleen te weten hoeveel cm zijn schaduw in werkelijkheid was.
De poster moet inderdaad 84,1 cm zijn. De schaduw van WW meet ik op het midden, omdat de onderkant vooral uit haar bestaat. De bolling van het bord maakt het idd lastig. Maar ongeveer neemt WW's schaduw 1/4.7 deel van het bord in. 84,1/4.7=17.89.
Ik hoop dat ik niets mis.
Ik vind mezelf ook kansloos.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Eagle_99 het volgende:
oow, ik had ooit eentje geluisterd, effe zoeken
![]()
![]()
![]()
ik hou wel van koreaanse en japanse meisjes![]()
Waarom is WW zo interessant ? Ik ben eerder benieuwd naar de cupmaat van Ayca.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
Met alle gegevens die we al hebben kunnen we beginnen met een profielschets.De mysterieuze WW ontrafelt zich dankzij middelbare school kennis. Is toch leuk?
![]()
Kom jij dan met een interessanter onderwerp.
Roep dat niet te hard. Sommige Turkse dames vinden het niet leuk dat er Turkse heren zijn die op niet-Turken vallen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan vraag je het toch gewoon?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom is WW zo interessant ? Ik ben eerder benieuwd naar de cupmaat van Ayca.
Wie zijn dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Sommige Turkse dames vinden het niet leuk dat er Turkse heren zijn die op niet-Turken vallen.
Vriend van me gaat binnenkort trouwen met een meid uit Kazachstan. Ik ben uitgenodigd voor zijn bruiloftquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wie zijn dat?![]()
Dames uit Korea, Japan en Turkse staten(Kazachstan, Turkmenistan) spreken me erg aan
Leuk toch, lekker paardenvlees etenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vriend van me gaat binnenkort trouwen met een meid uit Kazachstan. Ik ben uitgenodigd voor zijn bruiloft
sommige liedjes zijn wel echtquote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, het moest eigenlijk honoursprogramma of honours programme zijnquote:
quote:
Dank jullie welquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef Bilge het volgende:
Volgens mijn berekening is het juiste antwoord circa 18 cm.
Over lichtinval: WW staat iets links van het midden van de foto. Zijn schaduw staat daar ook, wat betekent dat de zon precies achter hem stond toen hij de foto nam.
Over de afstand WW-bord: de afstand zon-aarde is enorm groot (149 miljoen km) waardoor het niet veel uitmaakt hoeveel cm de afstand tussen WM en de poster is, de schaduwbreedte blijft ongeveer gelijk aan de echte breedte van zijn hoofd. Dus dan hoeven we alleen te weten hoeveel cm zijn schaduw in werkelijkheid was.
De poster moet inderdaad 84,1 cm zijn. De schaduw van WW meet ik op het midden, omdat de onderkant vooral uit haar bestaat. De bolling van het bord maakt het idd lastig. Maar ongeveer neemt WW's schaduw 1/4.7 deel van het bord in. 84,1/4.7=17.89.
Ik hoop dat ik niets mis.
Volgens mijn laatste berekening is het ook 20cm.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Julis het volgende:
. Ik heb er een app voor gebruikt. Die kwam uit op 20 cm.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
Ik kan bevestigen dat hij 20 cm is.
Oh, jullie bedoelen zijn hoofd?
(no homo)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ayumi Hamasaki![]()
Overhyped wijf...
Do As Infinity!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ruhuna Fatiha...quote:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=t2ZRy71vivk&gl=NLquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ayumi Hamasaki![]()
Overhyped wijf...
Do As Infinity!
Kalmeer, blijf adem halen, vind je eindelijk een Turk, is hij bezet.quote:
Zo leuk ziet hij er ook weer niet uit. Ken veeeeel knappere Turken.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kalmeer, blijf adem halen, vind je eindelijk een Turk, is hij bezet.
Ik denk dat het eerder gaat sneeuwen in de hel dan dat jij dat doet.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo leuk ziet hij er ook weer niet uit. Ken veeeeel knappere Turken.![]()
Komt goed! Binnenkort maar eens trouwen met een islamitische man, kan ik lekker voor hem zorgen enzo. HIhii!![]()
Te slechtquote:
Afschuwelijk om hem te horen praten over make-up; begrijpt er echt niks vanquote:
the horror.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo leuk ziet hij er ook weer niet uit. Ken veeeeel knappere Turken.![]()
Komt goed! Binnenkort maar eens trouwen met een islamitische man, kan ik lekker voor hem zorgen enzo. HIhii!![]()
Dat is nog idioter dan voor een islamitische man willen zorgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon stiekem mij te versieren.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is nog idioter dan voor een islamitische man willen zorgen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met van die donkere kindjes en een shaggie in haar mond.
Nofi
Hij doet zelf ook make-up opquote:
quote:
quote:
Briljante app.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Julis het volgende:
. Ik heb er een app voor gebruikt. Die kwam uit op 20 cm.
Hmmm, ik denk dat je met het grijzige vlak aan de rand van de schaduw alles (inclusief lengte) precies kunt uitrekenen. Morgen zal ik rustig tekeninkjes en berekeninkjes maken, omdat ik hoe dan ook wil voorkomen dat jij naast een Note ook een koelkast krijgt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste berekening is het ook 20cm.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
Val niet op donker.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met van die donkere kindjes en een shaggie in haar mond.
Nofi
En adopteren wilde je ook dus al niet, roken doe je vast ook nietquote:
Che spreekt/kan geen Turks, ik ga wel even kijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
@ Arcadia & Che
Na 1 min legt hij uit hoe hij Islam en Turks nationalisme verenigt.
Ze waren lekker bezig he, wel wreed voor ze dat Galatasaray het kampioenschap vierde op hun veldquote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Weissman het volgende:
Voor de idioten die nog steeds fenerbahce cumhuriyeti durven te roepen
[ afbeelding ]
Turkijequote:
De essentie!quote:
Klopt...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En adopteren wilde je ook dus al niet, roken doe je vast ook niet
Werken is vrees ik het devies, niks geen gratis geld van de gemeente
Orduquote:
Ja. Derhal soyle, bist du kurdish oder ein kanacken?quote:
Haaa.quote:
Rize/Trabzon/Samsun.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja. Derhal soyle, bist du kurdish oder ein kanaken?
Orduyu neden transfer gectun usagum..??quote:
Waz deze lan..?quote:
Van?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waz deze lan..?
[ afbeelding ]
Dat is Karadeniz
Post gerapporteerd!quote:
Moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Orduyu neden transfer gectun usagum..??
Ama dat is tussen Samsun en Rize inquote:
Iyi geceler.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse Karadenizli usaklarum, en andere kleinkinderen van de Ottomanen.. Ik ben slapen..![]()
ii Geceler.. x
kusjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse Karadenizli usaklarum, en andere kleinkinderen van de Ottomanen.. Ik ben slapen..![]()
ii Geceler.. x
true story!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief tegen jou, wat zeg jij.
GOED DAT JE DIT ZEGTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:27 schreef Weissman het volgende:
Morgen het begin van ''3 aylar'' dus lekker vasten voor een paar dagen. Mashallah wat goed van mij dat ik dit doe.
Bedankt voor de heads upquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:27 schreef Weissman het volgende:
Morgen het begin van ''3 aylar'' dus lekker vasten voor een paar dagen. Mashallah wat goed van mij dat ik dit doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |