SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor stouts heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog niet, vermoedelijk komt de SWAT team mij pas vannacht van mijn bed lichten.
Ik ga ff teruglezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Triggershot het volgende:
Laatste 10 posts van het vorige topic ongeveer.
Ja joh, doe er coke en een film bij, minderjarigen was niet genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo even snel te zien ging het over coke, een film en minderjarigen?
*oeps* Ik las te ver terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, doe er coke en een film bij, minderjarigen was niet genoeg.
Nee.quote:
Ik moest wel, mijn Dell was al een tijdje kapot..quote:
iPhone 4..quote:
Hahahahaha. Strakke actiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
iPhone 4..
Ama heb er gelijk Android op gepleurd..
Herhaling opzoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
FopTurk ging nu pas voor het eerst naar Turkije![]()
Toch hopen wij dat Joan Franka het goed doet, DNA kan je immers nimmer foppen!
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
FopTurk ging nu pas voor het eerst naar Turkije![]()
Ik vreest het ergste. Stom liedje en stomme hoofdtooi.quote:Toch hopen wij dat Joan Franka het goed doet, DNA kan je immers nimmer foppen!
Ja, ook spreekt zij geen Turksquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het zo'n waardeloos wijf. Met haar expres schorre stem, zogenaamd 'lekker lief en toch een beetje gek'. En dan die afgezaagde kutmuziek welke begeleid wordt door het simpelste pianodeuntje dat een gehandicapt kind op zijn eerste pianoles nog had kunnen componeren. En alsof de muziek al niet kut genoeg is, moet je ook nog naar dat paardenbek en die Steve Buscemi-ogen kijken. En dan die naam, alsof de ouders bij haar geboorte al wisten dat ze een pretentieuze nephippie zou worden.
Is geen haat, is opbouwende kritiek. Misschien doet ze er iets mee.quote:
Die vader van O.us kocht ook een Imac en deed er windows op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
iPhone 4..
Ama heb er gelijk Android op gepleurd..
Like to hear more?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
DUDE. Overdrijf niet. Ik ben gewoon niet zo van de fotoshoots.
7 maar? Hij heeft gelogen hoor, het zijn er veel meer!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij laat 7 echtgenotes en 23 kinderen achter. Triggershot werd 45 jaar.
Je mag zijn baardhaarquote:
Ach, laten we eerlijk zijn, dat wisten we eik toch allemaal wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
Kreeg een rare rilling over mijn rug en toen zei een stemmetje in mijn hoofd dat Triggershot al die tijd gay was.
True, true...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, laten we eerlijk zijn, dat wisten we eik toch allemaal wel?
Amper genoeg voor een speldenkussen.quote:
Ik leer Turks jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht, je verstond gewoon wat ik zei?
Hoe gaat het studeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef Julis het volgende:
Soms een beetje vreemd, maar wel altijd lief ja. We zullen hem missen.
Strak plan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor je het weet wordt FOK! verboden omdat Atatürk wordt beledigd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:43 schreef Julis het volgende:
Wie wordt miss Turkey 2012?
[ afbeelding ]
Açalya Samyeli
[ afbeelding ]
Begüm Zabun
[ afbeelding ]
Berna Özkeskin
[ afbeelding ]
Buket Açıkgöz
[ afbeelding ]
Buse Varol
[ afbeelding ]
Ceren Yılmaz
[ afbeelding ]
Çağıl Özge Özkul
[ afbeelding ]
Çağla Dikici
[ afbeelding ]
Çağla Zoralioğlu
[ afbeelding ]
Elif Merve Çolak
[ afbeelding ]
Gamze Balım
[ afbeelding ]
Gizem Kayalı
[ afbeelding ]
Gözde Coşkun
[ afbeelding ]
İlknur Melis Durasi
[ afbeelding ]
Meltem Tüzüner
[ afbeelding ]
Merve Akman
[ afbeelding ]
Merve Sarı
[ afbeelding ]
Öykü Bulut
[ afbeelding ]
Semiha Bezek
[ afbeelding ]
Şimal Yavuz
[ afbeelding ]
Tuğçe Kurşunoğlu
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.![]()
Sowieso modellen![]()
Geef mij maar een vrouw met wat meer vleesch![]()
Vrouwen met goedgevormde heupen![]()
![]()
Ze hebben noch tieten noch billen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt niet? Ik zie er wel leuke tussen
. Dat valt toch wel mee met hun gewicht
? Ik vind ze er gezond uit zien.
Gamze Balım dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hebben noch tieten noch billen.
En de vrouwelijk vorm is ook ver te zoeken
Nonsens, je zou ze allemaal raken. Maar ik ben het met je eens dat als je mocht kiezen wie je wil raken van de hele wereld, dat je geen van deze meiden bewust als eerste zou kiezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zit serieus geen een bij; waarvan ik denk; die wil ik wel raken.![]()
True, nog beter zijn vrouwen met veel vlees én spieren.quote:Sowieso modellen![]()
Geef mij maar een vrouw met wat meer vleesch![]()
Vrouwen met goedgevormde heupen![]()
![]()
Met vlees én spierenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nonsens, je zou ze allemaal raken. Maar ik ben het met je eens dat als je mocht kiezen wie je wil raken van de hele wereld, dat je geen van deze meiden bewust als eerste zou kiezen.
[..]
True, nog beter zijn vrouwen met veel vlees én spieren.
Ja want als een vrouw aan krachttraining doet ziet ze er gelijk zo uitquote:
Gewoon een kussen pakken en net als een honkbal wegslaan. Doe ik ook altijd (Richting de buren lol)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Levolution het volgende:
Vandaag was ik in de tuin (ouderlijk huis natuurlijk), hoor ik vet zwaar gezoem. Ik dacht dat het zo'n bromvlieg was dus negeerde het, maar op een gegeven moment keek ik om.
Fucking hoornaar, holy fucking shit. Dat ding was zo groot als een pink (kijk nu naar je pink ter vergelijking). Uiteraard wilde ik het gevaarte vangen en opzetten, maar hij vloog weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |