abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:42:57 #1
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111718612


Handige en leuke links...
- http://www.spritestitch.com -> Veel patronen gebaseerd op spellen (pc/console)
- http://www.hobbydoos.nl
- http://www.handwerkpost.nl
- http://www.etsy.com

(Mocht je er nog een weten die hier bij moet, laat maar weten, dan zet ik of een modje hem wel neer ;) )

En dan natuurlijk de laatste WIPjes:

lijnloos

annelotje


rebel-angel


hermelien1989



risu


[ Bericht 21% gewijzigd door rebel-angel op 19-05-2012 20:51:15 (OP aangepast) ]
W
Z
E
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:47:51 #2
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111718862
en weer een nieuwe :)

en ja dat was ik die met de angry ballerina bezig was maaaaaaar ik heb er echt geen zin in :N
zag de blaadjes uitgespreid op tafel liggen toen zat ik echt een beetje zo :X
dus ik ga gewoon op zoek naar wat anders.
zal van de week even een foto van het eindresultaat van de beestenbende posten :)

en dank je miss dynastie maar nog niks op facebook zeggen hoor want ik heb het echt nog tegen niemand gezegd
behalve hier natuurlijk O-)
W
Z
E
pi_111720641
Daar was ik al bang voor ja. Het lijkt me een patroon met heel veel hetzelfde...

Ik ga morgen blz 3 Van tranquility bijna afmaken. Alleen de vlinder moet dan nog
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2012 @ 22:38:58 #4
43556 miss_dynastie
pi_111723976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef rebel-angel het volgende:

en dank je miss dynastie maar nog niks op facebook zeggen hoor want ik heb het echt nog tegen niemand gezegd
behalve hier natuurlijk O-)
Oh nee, dat zou ik nooit doen hoor, pas als je het daar zelf onthult ;)
Maar heb je al naar leuke werkjes zitten spieken? Of is dat nog te vroeg, gevoelsmatig :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 07:45:04 #5
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111732785
oooooh jawel hoor spiek me helemaal suf, maar wispelturig enzo :')
of het is echt een jongens of meisjes ding of het is over the top amerikaans ofzo
het zal vast wel goed komen :)
W
Z
E
pi_111735173
gefeliciteerd rebel-angel!!

hier een update van tranquility
Van de eerste 3 blz is de achtergrond helemaal af. Nu ben ik bezig met de eerste vlinder :)



pi_111742734
wauw Hermelien wat veel blauw! Ben benieuwd naar de eerste vlinder.

De OP is nog de oude. Kan iemand dat aanpassen of kan alleen een MODje dat?

Ik heb het megadruk met klussen en helemaal geen tijd om te hobbyen. Zelfs niet voor de swap. GRRR.. Zo duurt het wel heel lang voordat ik weer verder kan natuurlijk. Ooit komt ie af hihi.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:51:59 #8
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111754419
zooooo aangepast met nieuwe plaatjes :)
W
Z
E
pi_111761141
Thnx!!
pi_111767388
Wat gaan jullie hier toch altijd snel met jullie borduurwerk. Ik doe over die grote dingen echt maanden :P

Een kaart voor Postcrossing (De eerste geborduurde kaart):


En ik ben bezig met een typmachine die ook lekker opschiet :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:30:55 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111871808
hermelien ik zie niet goed wat 't wordt, maar ben benieuwd naar je eindresultaat.

verder kwam ik nog een heel andere 'borduurtechniek' tegen die ik met jullie wilde delen. meer een soort tekenen. ik vind het heel mooi.

in de haak.
pi_111872761
Tof Trui... Niet mijn ding, maar wel tof!

HB, leuk!!!
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2012 @ 13:02:43 #13
43556 miss_dynastie
pi_111872830
Wow wat ben je opgeschoten hermelien!

Ik ben zo blij, ik had half april besteld bij 123stitch en begon me zorgen te maken, maar gister kwam m'n pakketje toch nog binnen. Niet zo spannend qua inhoud, een marker voor donkere stoffen, wat garen en naalden, maar toch, fijn dat 'ie niet kwijt is *O*
pi_111872960
oeps sorry Hermelien, prachtig en wat ver al :o
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:19:16 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111873430
maar wat zien jullie er dan in??
in de haak.
pi_111873639
Een gezichtje... van een meisje...
Wat zie jij er in dan??? :?
pi_111873844
Het eindresultaat duurt nog wel even :p
Ik krijg het plaatje er nu even niet ingezet :( ben met de iPhone aan het Posten)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:20 #18
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111875128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Lijnloos het volgende:
Een gezichtje... van een meisje...
Wat zie jij er in dan??? :?
ik weet juist niet wat ik erin moet zien, vandaar dat ik 't vraag. maar hermelien heeft een plaatje, begrijp ik. ik heb geduld hoor hermelien. :)

[edit]oh ik heb 'm gevonden, met even terugzoeken: je hebt 'm hier laten zien.
zo, mijn nieuwsgierigheid is weer bevredigd. :+ [/edit].
in de haak.
pi_111878471
oh ik vind het wel heel mooi wat je laat zien Trui! Ik wil sowieso wat freehand borduren gaan proberen.

@herfstblad schattig molentje.
pi_111887722
jeej vanmiddag is mijn dinky dye oops bag binnen gekomen *O*

Dus ik kan nu beginnen aan The great escape:


pi_112161048
Oh die is wel tof hermelien, maar lijkt me heel moeilijk.

Ohnee, etsy
pi_112161091
Whoop, hou op en ga een giraf haken! o|O
pi_112161142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Lijnloos het volgende:
Whoop, hou op en ga een giraf haken! o|O
Nou zeg.
pi_112161520
Die ene blijft nieuwe toevoegen O+

Maar nu ga ik anders wordt lijnloos boos. Moet eerst nog oren haken hoor.

En om even on topic te blijven:


Is dat uiltje die ik laatst had gepost. Had alleen geen lichtblauw, dus dan maar zo. In het begin was ie een beetje eng maar begin te wennen aan m.
pi_112162946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Nou zeg.
:*

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die ene blijft nieuwe toevoegen O+

Maar nu ga ik anders wordt lijnloos boos. Moet eerst nog oren haken hoor.

En om even on topic te blijven:
[ afbeelding ]

Is dat uiltje die ik laatst had gepost. Had alleen geen lichtblauw, dus dan maar zo. In het begin was ie een beetje eng maar begin te wennen aan m.
Leuk is ie!!
pi_112164107
oooh die uiltjes zijn allemaal zo schattig! Die van Hermelien ziet er inderdaad wel moeilijk uit!
pi_112164200
Die uiltjes zijn leuk! :)

Hier zijn 2 dingen af: De typmachine en de Keel calm and cross stitch 'poster'. Foto's volgen nog. Ze moeten nog gestreken en goed ingelijst :P
pi_112166286
Zie ik net deze:


Die wil ik ook maken!!! :@
pi_112166529
oh wauw Lijnloos die is mooi!
pi_112166876
Ja, tof he? Stond op de blog van Riotpatch (ook van Spritestitch), via via daarop gekomen (kwam op de blog van 2 nederlandse ss-ers (oh dat klinkt fout) en daar stond weer een link... heb een borduurblad gewonnen bij EveningEmma! )
pi_112167423
oh gevaarlijk is dat om door te klikken haha.

Oh wat leuk van EveningEmma. Zij woont geloof ik ook in Eindhoven. Zij deed toch ook mee met die patches (waar we overigens nooit meer iets van gehoord hebben)
pi_112167677
Ja idd... (dat van die patches is inderdaad ook zo'n lekker mislukt iets... }:| )
Ik geloof dat op haar blog (eveningemma.blogspot.com) stond dat ze in roermond woonde of zo, het is me alleen niet helemaal duidelijk of ze nou nederlandse is of niet. En er is nog een "Emma" (emmasstitches.blogspot.com) die erg leuk blogt (vond ik dan he)
pi_112171772
Ze is nederlandse maar de communiceert veel in het engels. De eerste paar berichtjes over die patches gingen ook in het engels terwijl we allebei gewoon nederlands waren haha.

met gevaar voor nog meer inspiratie ga ik even spieken!
pi_112208569
Ik ben de afgelopen paar weken druk bezig geweest met de Winnie de Poeh groeimeter en heb al vier vriendjes af:

Knorretje

Roe

Iejoor

Teigetje

Ben nu begonnen aan Lollie.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112208682
Mooi Mizz!!! O+
pi_112208980
Die is echt mooi.

Kwam op etsy eentje tegen met mario dingetjes op canvas. Zit nu op mobiel dus kan niet linken.
pi_112221635
oooh Roo is zo schattig!

Whoop zien zien zien.... alhoewel.... ik weet niet of ik nog meer inspiratie kan gebruiken... Verkopen ze ook tijd op Etsy??
pi_112238905
Deze, ik vind het cupcakeje wel erg leuk.

Verkoopt marktplaatsman nog dmc?
pi_112252557
Als het goed is wel.
pi_112252720
Damn, ik zit weer es bij de patronen op SS te kijken, damn wat een leuke projecten allemaal! Maar eigenlijk ben ik nog met 2 grote bezig, maar ik zou zo graag een paar anderen ook beginnen:
- Zelda: A Link To The Past Map (Light World)
- Cucco Avalanche!!
- en oh zo veel meer!!! :@

En toch denk ik dat ik zo nog maar es wat stof ga bestellen :D
pi_112252763
wat doen jullie me aan!

Dat ijsje is ook erg schattig whoop!

Als ik een beetje doorwerk dan heb ik vandaag de swap af en dan kan ik me hopelijk weer op de pokemon storten. Moet toch een beetje vorderingen maken wil het niet echt een 5 jaren plan worden haha. De komende tijd maar proberen om geen opdrachten aan te nemen. Ben alleen niet zo goed in 'nee' zeggen.
pi_112266084
Ja dat ijsje is ook erg leuk.

Ik weet niet wat ik wil gaan maken :'( Ik wil te veel.

Wel net bij marktplaatsman een bestelling geplaatst *O* Kleurtjes voor mn totoro, paar soorten bruin en nog een paar kleurtjes.

Mn binnenkort willen maken lijstje:
- Nyancat, niet zo groot, moet lukken.
- Totoro
- Chi kat.
- Rilakkuma
- Vogeltje
- + nog heel veel van etsy. Als het goed is haal ik mn bachelor dit jaar, ik ga maar meteen met pensioen denk ik :P

Nu eerst robotjes.
pi_112508553
Ik heb een MEGA pokemon update!
Ik heb alle ontbrekende kleuren gekocht en alles opgevuld.

Dit was de status van de vorige keer:



En nu ben ik zover:

pi_112508624
Wow, jij bent effe een sprintje aan het trekken!!!
Wat ik me trouwens afvroeg laatst. Ik zie het wel vaker, maar jij doet het ook, die draden zo verderop laten hangen... Maar hoe weet je nou welke kleur./nummer dat is?
pi_112508784
Ik moet ook echt die laatste pagina af gaan maken van de rij... Misschien kan ik mezelf vanavond zover zien te schoppen. |:( ~O> o|O
pi_112508802
Ik doe dat alleen als ik zeker weet dat die kleur nog terugkomt op de volgende pagina en meestal doe ik er maar een paar zodat ik niet in de war raak met de kleuren. Ik controleer wel altijd even als ik aan het draadje toe kom of het wel echt de juiste kleur is door m even langs de bobbin te houden.

Ik heb trouwens ook alle kleuren nu op een bobbin zitten. Ik heb daar wel 1,5 doos voor nodig. Niet echt praktisch. Maar dat ze nu allemaal opgerold en op volgorde zitten is wel superfijn. Scheelt veel zoekwerk. Ik was ooit begonnen met op kleur bewaren maar dat was echt onhandig en langzamerhand ging het allemaal door elkaar. Het was echt een rotzooitje haha.

En ja ik heb inderdaad even een sprintje getrokken. Ben weer helemaal into borduren. Ik heb momenteel ook geen opdrachten meer dus ik moet er weer veel tijd voor hebben.
pi_112508932
Ik heb inderdaad ook 2 dozen vol bobbins en nog een klein ijsbakje met losse strengen (veelal gekregen van mijn schoonmoeder, die dus dubbel zijn met wat ik al had of niet direct nodig voor de pokemon). en in totaal dus een soort boodschappentas met rits waar alles in zit (schaar, markeerstift, de dozen bobbins, mijn mijnwerkerslampje voor 's avonds, patroon) en die staat netjes naast de bank.
pi_112509851
Ik heb bij mijn uil ook 1,5 bak nodig. Aan het begin van een blz. haal ik eruit wat ik die blz nodig heb, en zet dat in mijn "werkbakje". De rest blijft dan in de grote werkbak.
pi_112510419
Hoe groot is de pokemon eigenlijk(hoeveel steken lang en breed?)
Hij is echt tof annelotje.

Ik zal nooit zoiets groots maken denk ik.
pi_112510708
Hij is 256 x 450... best huge, maar wel heel leuk om te doen hoor.
Hij wordt denk ik bij mij (op Aida18ct) ongeveer 36x 63 cm... :@
pi_112511016
ik heb ook aida 18 dus de mijne gaat net zo groot worden.

Ik ga denk ik ook nooit meer zoiets groots maken. Al zit ik wel steeds op spritestitch te kijken en vind ik de grote projecten toch wel het tofst haha.
pi_112511370
Ik wil hierna de light world van Zelda maken... die vind ik zo gruwelijk mooi! O+ DIe is iets van 250x250... ook nog behoorlijk, maar doable. Maar ik heb ook mijn supermario3 wereld 2 nog liggen, maar ide is voor in de vakantie/in auto als bijrijder/voor Lowlands tijdens werken... ideaal!
Oh en ik heb nog een geborduurde giraf die ook eigenlijk nog af moet... Argh, te veel leuke projecten, te weinig tijd!!! Als ik nou gewoon weer effe zwanger wordt, dan heb ik straks heel veel verlof! :Y O-)
pi_112511653
gewoon even zwanger worden hihi. Dan heb je even veel tijd ja maar daarna heb je 2 koters om voor te zorgen. Het lijkt me dat je dan nog veel minder tijd hebt dan nu...
Ik moet echt 1000 worden om alle projecten te maken die ik heb opgeslagen op mn computer haha.
pi_112511906
Haha, ja het is een erg tijdelijke oplossing voor het probleem van tijdsgebrek... Maar, als er 1 kind op bed ligt 's avonds, kan/mag/moet nummer 2 natuurlijk ook. DUs die tijd is niet minder... en als Minke thuis is, kan ik nu toch niks....
pi_112512477
ja dat klopt wel weer! Dan hoop ik wel voor je dat de tweede net zo makkelijk is en lekker gaat slapen zodat jij kunt borduren/haken e.d. hihi
pi_112649256
Ik heb eindelijk weer eens wat avondjes geborduurd, dus mag van mezelf wel effe updaten:



Totaal:


Beetje blurry foto's, maar toch! Bijna de pagina af!!!
pi_112649273
Wow _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112663476
Goed bezig lijnloos..

Ik ben op koopban... Komende jaar mag ik bijna niets meer kopen (op de missende kleurtjes voor tranquility na). Mijn (ex) vriend en ik zijn uit elkaar, dus moet ik een jaar lang alles betalen van mijn spaargeld ( heb nog 1 jaar stage en dan hopelijk snel werk)

Maarja zodra mijn hoofd weer helder is en mijn stitchingbug weer terug is ga ik weer verder borduren. The simpsons gaat als hij af is naar mijn broer toe, hij vind hem helemaal geweldig (en ik vind het leuk om hen te borduren maar niet om hem op te hangen).

Gelukkig heb ik nog borduurdingen liggen voor 2 jaar (of veel langer :p)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 18:56:12 #59
43556 miss_dynastie
pi_112666636
Wat verdrietig dat je relatie stuk is gelopen, hermelien :*
Gek genoeg zie ik veel meer spulletjes als ik een no buy heb, dan wanneer ik gewoon mag kopen wat ik wil, hoeveel spullen ik ook heb ;)

Ik ben trouwens SMOORverliefd op deze O+



Maar ik doe het toch maar even niet :@
pi_112668461
Tjonge lijnloos heb je m nou nog niet af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112684894
Gaaf lijnloos!!

Hermelien wat vervelend! Succes met je koopban!
pi_112727088
Woei! Pagina 10 is af!! *O* Zal vanaovnd effe een grote foto maken van het geheel, heb er wel 1 van gisteravond, vlak voor het laatste stukje (blauwe achtergrond nog aan de zijkant ;) )...

pi_112730542
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:30 schreef Lijnloos het volgende:
Woei! Pagina 10 is af!! *O* Zal vanaovnd effe een grote foto maken van het geheel, heb er wel 1 van gisteravond, vlak voor het laatste stukje (blauwe achtergrond nog aan de zijkant ;) )...

[ afbeelding ]
Je bent weer goed opgeschoten! Hoeveel pagina's moet je nu nog?
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112730610
Ben nu op 1/3e... Heb 10 pagina's van de 30 in totaal gedaan... Maar ben nu de pagina's opnieuw aan het indelen, naar iets kleinere stukjes (50x50) per blad. ZOdat ik iets sneller mijn doel bereik per keer en dus misschien wat langer bezig blijf...
pi_112730613
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:30 schreef Lijnloos het volgende:
Woei! Pagina 10 is af!! *O* Zal vanaovnd effe een grote foto maken van het geheel, heb er wel 1 van gisteravond, vlak voor het laatste stukje (blauwe achtergrond nog aan de zijkant ;) )...

[ afbeelding ]
Deze wordt echt mooi!!!
pi_112731969
oh wauw! Ik ben gisteren 2 uur bezig geweest met uithalen :( Er was 1 pokemon vergeten en ik had het patroon gedownload voordat die pokemon was toegevoegd.
Moet nog een klein stukje uithalen en dan kan ik weer verder. Was er gisteren wel weer even klaar mee.

Ik heb ook goed nieuws! Mn swappakketje is ontvangen dus ik kan hier showen!
pi_112732128
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:19 schreef annelotje het volgende:
oh wauw! Ik ben gisteren 2 uur bezig geweest met uithalen :( Er was 1 pokemon vergeten en ik had het patroon gedownload voordat die pokemon was toegevoegd.
Moet nog een klein stukje uithalen en dan kan ik weer verder. Was er gisteren wel weer even klaar mee.

Ik heb ook goed nieuws! Mn swappakketje is ontvangen dus ik kan hier showen!
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Hoe heb je die gemaakt?

En wat balen van het uithalen. Ik kan het al niet uitstaan als ik een paar dingen moet uithalen.
pi_112732365
Dat kussen is echt geweldig Annelotje O+ Super gedaan!!!

Oh en uithalen... :( Heb gisteren ook 1,5 uur besteedt aan die K-klus... Dat je een nieuw kleurtje pakt om mee aan de slag te gaan en denkt "goh, die had ik eerder deze week ook al :? " En dat je dan ziet dat je toen de verkeerde kleur had... Grrrr Ook niet een beetje verschil, moest bruin zijn ipv lichtblauw! 8)7 DUs nu doe ik toch maar het patroon in kleur, dat scheelt waarschijnlijk een boel van dit soort faal-acties...
pi_112734356
haha ja patroon in kleur is wat dat aan gaat wel echt veel handiger. Maarja dan moet je dus wel het goede patroon uitprinten haha.

@whoop ik het dat met tapestry gemaakt. Dat is heel grof stramien. En dan met dubbeldraads garen van de wibra.
pi_112734423
1 robotje af!

pi_112734523
Lief Robotje WHoop! O+
pi_112738948
oh superschattig!!!
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 15:12:36 #73
43556 miss_dynastie
pi_112739042
Ah, wat leuk! Hij krijgt dus nog een vriendje, whoop? Heb je een plaatje van wat het moet worden?
pi_112739176
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, wat leuk! Hij krijgt dus nog een vriendje, whoop? Heb je een plaatje van wat het moet worden?
Nog 2 zelfs! Deze is het.
pi_112739213
aaaah supercute!
pi_112739430
Wie m wil kan m krijgen hoor.
Maar geloof dat iedereen genoeg projectjes heeft!

Kan niet wachten tot het zonnetje gaat schijnen en het na de 28e is. Zoveel frobeltijd als ik maar wil *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 18:06:42 #77
43556 miss_dynastie
pi_112746500
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:15 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Nog 2 zelfs! Deze is het.
Leuk! Krijgt 'ie ook nog rood in zijn kuif? :P

En je spoiler is herkenbaar. Qua scriptie dan. Al zal dat eerder de 28e volgende maand worden, maar ach :P
pi_112759806
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Leuk! Krijgt 'ie ook nog rood in zijn kuif? :P

En je spoiler is herkenbaar. Qua scriptie dan. Al zal dat eerder de 28e volgende maand worden, maar ach :P
Ja, hij was stiekem nog niet helemaal af :P zn oogjes moeten ook nog wit.

Mn scriptie moet morgen worden ingeleverd, heb m al gemaild en hij is al uitgeprint dus kan er niets meer aan doen, ga uit van de herkansing, dan valt het altijd mee. Feedback was ook bar weinig dus heb er ook weinig aan kunnen verbeteren.
Eerst morgen 10 minuten doodgaan tijdens een presentatie. Dan weer rust tot maandag :P
pi_112761632
Sterkte morgen! Lijkt me echt verschrikkelijk om te doen!
pi_112775004
Succes Whoop!
pi_112776356
Heel veel succes Whoop!

Vreselijk altijd die presentaties. :( Zo knap als mensen er geen moeite mee hebben.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112776769
Dankjullie.
Eerlijk gezegd ga ik een beetje dood als ik eraan denk.
Maar als je het rationeel bekijkt, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat iedereen ziet dat ik een rood hoofd krijg en te snel praat? En een halve punt aftrek van mn scriptiecijfer. Nou ja daar kom je ook wel overheen denk ik.
En een andere kant van me denkt, oh doen we ff :P
Hoop dat ik een beetje vroeg aan de beurt ben(het is van 2 tot 5) anders loop ik me die 3 uur ook alleen maar zenuwachtig te maken.
pi_112776852
Whoop, ik denk altijd maar, als ik begin ben ik er over 10 minuten vanaf, en wat zijn nou 10 minuten... Denk je iets in wat ook 10 minuten duurt en hoe snel dat voorbij kan gaan voor je gevoel, dat scheelt al een boel (voor mij in elk geval). Overigens ben ik zo'n figuur die er geen moeite mee heeeft, dus makkelijk lullen misschien, maar het zit al in de voorbereiding, als je precies weet waar je over praat (en dat lijkt me wel het geval als je al zo'n tijd bezig bent met je scriptie) dan moet je je gewoon indenken dat jij er zowiezo meer over weet dan je publiek, dus eigenlijk niks kan gebeuren! :* Succes!!!
pi_112776951
Nou vorige week waren er al 2 met hetzelfde onderwerp, zal deze week ook wel zo zijn. Al hadden die het precies andersom gedaan. En ik weet wel dat ik het kan. Maar krijg altijd zon stom rood hoofd.
Beetje jammer dat ik nog niet weet wanneer ik precies moet.
Ga nu maar mn tekst gewoon opschrijven, wat ik zeker moet zeggen, en dat in de trein nog doorlezen, en mn scriptie ook.
En niemand vind het leuk, 10 anderen moeten ook presenteren, dus die zijn ook vast lichtelijk nerveus, anderen hebben het vorige week gedaan en anderen moeten volgende week. Denk wel dat het scheelt dat iedereen moet en niet dat jij echt iets moet vertellen aan iedereen.

Beetje topicvervuiling O-)
pi_112778818
Oke laat maar, het wordt niets :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:57:14 #86
316232 Lutte
duimelut
pi_112778977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oke laat maar, het wordt niets :P
Niet zo gek doen! Je gaat daar dadelijk staan, zet een fantastische presentatie neer, en voor je het weet is het voorbij :*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_112779129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Niet zo gek doen! Je gaat daar dadelijk staan, zet een fantastische presentatie neer, en voor je het weet is het voorbij :*
Van 4 minuten _O- Ik heb niet zoveel te zeggen.
pi_112779282
Langzaam praten? Hihi het komt vast goed! Als je maar op gang bent.
En ja je krijgt een rood hoofd en je struikelt misschien over een paar woorden maar so what! Je zult heus niet de enige zijn.
Ik duim voor je. Succes!

Ff ontopic nog maar voor de vorm... Ik moet nog steeds een hoop uithalen en degene die ook het haaktopic volgt weet dat ik een megagaaf patroon heb aangeschaft. De pokemon gaat dus WEER!!! in de hoek hihi
pi_112780127
Annelotje o|O Foei!!! Ja, die beer is tof, maar de pokemon mogen echt niet te lang in de kast hoor!!
pi_112781782
Hahaha ik zal mn best doen om deze week in ieder geval alles uit te halen zodat ik daarna verder kan als ik wil.
pi_112786998
Over een half uur hebk ik t gehad
pi_112787148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Over een half uur hebk ik t gehad
^O^
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2012 @ 14:40:26 #93
43556 miss_dynastie
pi_112787234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef annelotje het volgende:
Hahaha ik zal mn best doen om deze week in ieder geval alles uit te halen zodat ik daarna verder kan als ik wil.
Ik heb in het verleden weleens een werkje een half jaar steeds naast me neergelegd met een 'oh ja, uithalen, bah!' :P

Ik duim voor je whoop! :)
pi_112788100
Inclusief rood hoofd leef ik nog.
pi_112789046
goed bezig!!!!!
pi_112802254
Goed zo Whoop!

Deze hadden jullie nog van me tegoed:


pi_112802841
Hij is echt tof lijnloos!
pi_112810361
Oh dat is wel lekker opgeshoten zeg. En ik zit hier maar mezelf op te vreten van de zenuwen en krijg niets gedaan. Volgende week wordt ons huis opgeleverd, vandaar. Dan doe ik voorlopig ook niets meer hoor, aan m'n projectjes. morgen laatste kijkdag, maar ik moet werken, dus vriend gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112812308
Oh risu dat lijkt me echt heel moeilijk. Maar woehoe voor de voldoende!!!
En heel veel succes met het nieuwe huis.
pi_112826120
Oh jongens, mijn nieuwe "systeem" voor de pokemon is echt geweldig!
Ik heb nu dus per pagina 50x50 steekjes (ok, nu effe 54x56 omdat het totaal wat ik nog moest nu eenmaal iets groter was) en voor die pagina's heb ik alle benodigde kleurtjes in een klein opbergdoosje gedaan. NU per kleur (oplopend per code) aan het werken en de kleuren die meer dan 100 steken zijn, sla ik nog even over... heb nu al meer dan de helft gedaan, zit ook niet meer met alle enkele steekjes op het laatst, maar juist de grote vlakken. *O* Dit is zooooo mijn manier van werken O+
pi_112828600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:28 schreef Lijnloos het volgende:
Oh jongens, mijn nieuwe "systeem" voor de pokemon is echt geweldig!
Ik heb nu dus per pagina 50x50 steekjes (ok, nu effe 54x56 omdat het totaal wat ik nog moest nu eenmaal iets groter was) en voor die pagina's heb ik alle benodigde kleurtjes in een klein opbergdoosje gedaan. NU per kleur (oplopend per code) aan het werken en de kleuren die meer dan 100 steken zijn, sla ik nog even over... heb nu al meer dan de helft gedaan, zit ook niet meer met alle enkele steekjes op het laatst, maar juist de grote vlakken. *O* Dit is zooooo mijn manier van werken O+
Grappig, ik doe dat ook. Dan kun je op het einde lekker werken zonder erbij na te moeten denken.

Ik heb Lollie inmiddels af en Poeh ook bijna. Daarna nog de cijfers, strepen en de naam! Ik zal straks een update foto plaatsen.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112873864
wat is dat gaaf dat freestyle borduren
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_112874078
Tijdens het voetbal kijken, lekker borduren:

pi_112877344
wat ga je weer hard!!

Ik heb alles uitgehaald wat uitgehaald moest worden. Nu nog een aantal pagina's opnieuw printen en dan kan ik weer verder. printen kan vermoedelijk pas in het weekend als ik bij mn ouders ben want mijn printer doet raar.
Misschien wel mn eigen schuld hihi.... Ik ben bezig geweest met knopen en 1 lag boven op het papier en die heeft de printer dus ingeslikt. Woepssss
pi_112885949
openmaken en papierrestjes en knopenverwijderen.
Gewoon effe goed nakijken ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_112888905
Jaaa inmiddels even voor gaan zitten en m open gemaakt. Er zat nog ergens een restje papier vast. Hij doet ut weer!!!!! :)
pi_112978615
Fijn dat hij weer werkt annelotje.
Lijnloos, gaat super zo. Ik denk dat ik voortaan maar hetzelfde doe.
Zoals gedacht heb ik nog niets gedaan. Maar ik blijf af en toe eens kijken hoe jullie gaan.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 17:38:37 #108
43556 miss_dynastie
pi_113010729
Even snel twee kaartjes geknutseld voor een jarige collega :)

pi_113017448
lief! Dat uiltje is schattig.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 23:48:00 #110
43556 miss_dynastie
pi_113032432
Ik kwam hem tegen op Etsy. Een mevrouw had hem geborduurd en wilde hem (inclusief borduurring bij wijze van lijstje, dat dan weer wel) voor maar liefst 28 dollar excl. verzenden verkopen :o :P
pi_113039830
Miss :o Die is lijp! Wel heel schattig zo gedaan... O+

Ik heb ook weer een update:


Alleen nog wit en 2 andere kleurtjes te gaan (ongeveer 700 steekjes) nog, dan is deze pagina af!

Update: 18-06... alleen nog witte steekjes (285 stuks) te gaan, dan is ie klaar!


[ Bericht 16% gewijzigd door Lijnloos op 19-06-2012 12:56:25 ]
pi_113134204
Blad 11 af!!! *O*

pi_113136581
Hij is zo tof.
Hoeveel bladzijdes moet je nog?
pi_113136785
met mijn nieuwe indeling is het alsnog 29 pagina's te gaan... Het zijn allemaal wat kleinere vlakken dan het "orgineel"... Maar dit werkt beter voor mij. Nu heb ik in anderhalve week (alleen avonden) 1 bladzij kunnen afronden. Dat geeft de burger weer moed :D
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 11:58:27 #115
43556 miss_dynastie
pi_113136826
Ooooh, nog 'maar' 29 :+ :D
pi_113137057
Pff, ik moet er toch niet aan denken :P
Ga je m inlijsten als ie klaar is?
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:32:24 #117
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113138200
totaal inspiratieloos ga ik straks (omdat ik een subway broodje moet hebben) maar even langs de grote borduurwinkel in de stad.
eens kijken of ik daar nog wat inspiratie op kan doen
want ik wihil oooook weer borduren :'(

ooooh en 28+ dollar is dat mens gek geworden ofzo tssss :{w
W
Z
E
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 12:35:13 #118
43556 miss_dynastie
pi_113138300
Inspiratie op doen en dan op ebay bestellen? Of ben ik de enige die zo werkt :@

En ja, echt 28 dollar. Zal even kijken of ik het linkje kan vinden nog. Grote voordeel is wel dat dat soort mensen hun werkje van heel dichtbij op de foto zet en het dus eenvoudig na te maken is :P

edit: http://www.etsy.com/listi(...)madecross+stitch+owl
Het is wel een hele wijze uil, daarom is 'ie vast zo duur :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:43:08 #119
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113138652
ik heb het hele internet afgespeurd voor mijn gevoel
maar ik weet ook gewoon niet wat ik wil
W
Z
E
pi_113138676
Die spoort echt niet! 8)7 28 dollar voor een uiltje van die grootte is echt bizar!

Ik vind jouwes wel leuk Miss! :D

R-A, iets leuks voor de baby-kamer anders? Heb hier wel eens wat leuke dingen voor bij zien komen... maar da's meestal wel geslachtsafhankelijk kwa kleur, dus da's dan weer niet handig.
pi_113144795
28 dollar is echt belachelijk veel!!

En ben je al naar de borduurwinkel geweest en heb je al inspiratie??
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:47:36 #122
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113149087
naar de winkel geweest en daar geen inspiratie gevonden.
en inderdaad die baby dingen zijn zo geslachts afhankelijk dus dat valt al weer af.
maar zoonlief vroeg of ik dan maar iets van assasins creed kon maken voor hem
dus dan ga ik me daar maar eens op storten :D
W
Z
E
pi_113216521
Gave dingen allemaal! Ben erg benieuwd naar het eind resultaat van het epic pokemon borduursel!

Ik had een vraag, soms zou ik ook wel weer gaan willen borduren, maar ik kan erg slecht tegen dingen doen zonder nut/doel. Dat het ligt op te hopen tussen de rest van de rotzooi als het af is. Wat kun je nog meer met geborduurde lappen doen behalve er een schilderij van maken, een kussen of een handtas?
pi_113279324
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:33 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Grappig, ik doe dat ook. Dan kun je op het einde lekker werken zonder erbij na te moeten denken.

Ik heb Lollie inmiddels af en Poeh ook bijna. Daarna nog de cijfers, strepen en de naam! Ik zal straks een update foto plaatsen.
Ik had totaal geen zin gehad om achter de computer plaats te nemen, maar wel in borduren. heb het uiteindelijk maar helemaal afgerond!

.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_113280681
oh wat is ie leuk geworden MizzEnroe!! Echt heel mooi!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:15:29 #126
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113282659
ooooh hij is echt leuk :D

@zord mijn fantasieloze brein komt ook niet echt verder dan de dingen die je al hebt opgenoemd.
behalve dat lijnloos wel een klein dekentje van d'r pokemon kan maken :9
W
Z
E
pi_113283431
Dankjewel! Als je hem live ziet, ziet het er nog niet eens geborduurd uit. Vind ik wel een grappig effect.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2012 @ 12:22:31 #128
43556 miss_dynastie
pi_113307043
Wat issie leuk mizz! :Y

En Zord, als je in mijn tempo borduurt, is zo nu en dan een schilderij niet zo'n ramp, muren genoeg nog :P Dus ik zou het verder ook niet weten. Weet dat Lijnloos ook weleens een nijntje op een shirtje bevestigd heeft bijvoorbeeld :)
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2012 @ 14:56:46 #129
43556 miss_dynastie
pi_113365180
Ik heb mezelf een kleurenkaart met echte draadjes cadeau gedaan!
Staat al jaren op m'n wenslijst, maar nooit echt aan toe gekomen en nu maar eens gedaan. Zo tof, als ik dan een keer een kleur tekort kom waar geen nummer bij staat, heb ik geen enkel probleem meer O+

pi_113366285
Zo'n kaart wil ik ook. Dat is superhandig als je zelf patroontjes maakt.
Helaas is het geld op. Alles zit in ons nieuwe huis. Gelukkig zie je dat ook wel. Ach, het wordt vanzelf weer kerst, kan ik het op m'n lijstje zetten.

Die pooh meetlatdinges is echt super geworden zeg. Heel mooi.
pi_113367221
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat issie leuk mizz! :Y

En Zord, als je in mijn tempo borduurt, is zo nu en dan een schilderij niet zo'n ramp, muren genoeg nog :P Dus ik zou het verder ook niet weten. Weet dat Lijnloos ook weleens een nijntje op een shirtje bevestigd heeft bijvoorbeeld :)
Klopt, ik heb inderdaad wel eens een geborduurde nijntje op een kindershirtje gemaakt:

Maar zoiets kun je ook doen met waste canvas, da's nog makkelijker (schijnt) voor op kleding. Of bijvoorbeeld je handdoeken opleuken (gastendoekjes in het toilet) door er iets op te maken... Of een tissue-box-houder maken... echt gewoon effe op Spritestitch kijken, ideeeen te over!

Oh MIss, die kaart wil ik ook ooit nog es. Maar aangezien ik nu toch alles doe met voorbedachte patronen niet echt nodig. Wel leuk voor op verlanglijstje idd! (En laat ik nou net over een paar weken jarig zijn en nog niks hebben bedacht :) )
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2012 @ 15:51:10 #132
43556 miss_dynastie
pi_113367932
Ik heb hem gekocht bij bado.nl, was niet duur en superservice, in de nacht van vrijdag op zaterdag besteld en betaald en vandaag in huis!

En heel erg nodig heb ik hem eerlijk gezegd ook niet hoor :@ Maar het staat al zo'n tijd op het lijstje en ik ben zo braaf m'n spulletjes aan het opmaken, dat ik vond dat het wel mocht :P
pi_113375784
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem gekocht bij bado.nl, was niet duur en superservice, in de nacht van vrijdag op zaterdag besteld en betaald en vandaag in huis!

En heel erg nodig heb ik hem eerlijk gezegd ook niet hoor :@ Maar het staat al zo'n tijd op het lijstje en ik ben zo braaf m'n spulletjes aan het opmaken, dat ik vond dat het wel mocht :P
Hee, wat grappig. Dat is het handwerkwinkeltje waar ik altijd kom :D
pi_113376935
Ben ik ook vaak geweest toen ik nog in Zeist werkte... Nu moet ik er speciaal voor gaan... Niet heel nodig dan.
pi_113377449
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Lijnloos het volgende:
Ben ik ook vaak geweest toen ik nog in Zeist werkte... Nu moet ik er speciaal voor gaan... Niet heel nodig dan.
Ik kom er dagelijks (zondag en maandag uitgezonderd), dus dan is het logischer om er te komen :P
pi_113379741
Oei, dat lijkt me ook een uitdaging.... Ik kwam daar altijd met zoveel meer weg dan waar ik voor ging... Of bedoel je Zeist in het algemeen? :+

Anywho, ik ga maar weer eens lekker verder borduren. Zit nu ongeveer op de helft van de nieuwe pagina... *O*
pi_113383016
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:47 schreef Lijnloos het volgende:
Oei, dat lijkt me ook een uitdaging.... Ik kwam daar altijd met zoveel meer weg dan waar ik voor ging... Of bedoel je Zeist in het algemeen? :+

Anywho, ik ga maar weer eens lekker verder borduren. Zit nu ongeveer op de helft van de nieuwe pagina... *O*
Nee, ik bedoel Bado, maar ik kom er werkgerelateerd dagelijks :P (breng er post).
pi_113447392
Update *O*.... Bijna klaar met deze pagina, ik gok nog 3 avondjes... Dus eind van de week naar de volgende pagina!!


pi_113449331
Jemig Lijnloos wat ga je snel! Ik durf het topic bijna niet meer te openen omdat ik me dan schuldig zit te voelen. Ik ben ook met een mega-project bezig en doe, als ik mijn best doe, 2 maanden over 1 blz. (waardoor ik nu dus geen zin meer heb).
pi_113449726
Oh Lisa, niet schuldig om voelen hoor, ik heb nu toevallig weer effe zo'n periode dat ik elke avond effe een paar honderd steekjes doe, voor de tv (zeker ten tijden van het voetbal) en dan schiet het lekker op, maar ik verwacht dat ik echt nog wel weer een moment krijg binnenkort waarop het maar in een hoekje ligt en mezelf moet pushen het weer op te pakken. Maar voor nu is het lekker! :D
pi_113459696
ooh ik wil ook zo graag weer borduren. Maar ik moet eerst een deken afmaken voor de verjaardag van een vriendin. Die moet volgende week zaterdag af zijn en ik moet nog best een stuk. En ik wil de beer afmaken want er liggen te veel WIPjes door het huis verspreid. En aangezien de pokemon afmaken niet echt een korte termijnplanning is moeten er eerst maar andere dingen afgemaakt worden. En dan ga ik weer borduren!
Ik vind ook veel te veel dingen leuk en dan begin ik weer aan iets terwijl het andere nog niet af is haha. Maar als het goed is heb ik over een tijdje dan even een periode dat er heel veel dingen af zijn. Als ik tenminste mezelf er toe kan zetten om eerst alles af te maken voordat ik weer iets nieuws begin! :P
pi_113460397
Oh ja, die beer :@ (Oh shit, moet je nog betalen! ) En inderdaad nog 20 andere wipjes, maar zit nu weer in de borduurfase... effe gebruik van maken en dan zal ik vast weer andere dingen gaan doen ;)
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2012 @ 14:52:13 #143
43556 miss_dynastie
pi_113460500
Ik heb op dit moment één WIP. Als ik ga beginnen met haken wordt dat vast anders :P
pi_113461172
had het nog niet gemerkt hoor dat je nog niet betaald had haha.

Ja Miss_dynastie als je eenmaal haakt dan zal dat zeker veranderen! Een deken is heel anders dan bijv een knuffel en dan wil je weer wat afwisseling en voor je het weet heb je overal tasjes met halfaffe projecten.
pi_113461711
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef annelotje het volgende:
had het nog niet gemerkt hoor dat je nog niet betaald had haha.

Ja Miss_dynastie als je eenmaal haakt dan zal dat zeker veranderen! Een deken is heel anders dan bijv een knuffel en dan wil je weer wat afwisseling en voor je het weet heb je overal tasjes met halfaffe projecten.
Herkenbaar _O- Hier ligt ook overal en nergens halve dingen... giraffenhoofden, halve berenhoofden, delen borduursels, Patronen voor toekomstige halve projecten.. :+
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2012 @ 15:24:26 #146
43556 miss_dynastie
pi_113462166
Nou, ik bedoelde meer 1 borduurwerk-WIP en 1 haakwerk-WIP -O-
Ik ben iemand die heel snel het overzicht verliest bij hobbydingen, dus ik wil vooral niet teveel aanhalen :@
pi_113462236
Dat kotmt mij ook heel erg bekend voor ja. :P

Lijnloos, gaaf!
pi_113552737


Ik heb weer een stukje gedaan =)
pi_113557899
Gaaf. die is ook echt heel groot he? Hoe groot gaat ie worden?
pi_113558624
Annelotje, hij word 28cm bij 43cm. En ik ben nog lang niet klaar =P
pi_113559581
Dat is wel flink ja! Succes!
pi_113571910
Haha. Dankjewel. Ik ben er nu ook al bijna een jaar mee bezig. Alleen heb ik zo vreselijk weinig tijd en als ik tijd heb ben ik vreselijk langzaam aan het borduren =P Waarschijnlijk is hij over 10 jaar wel klaar =)
pi_113572512
Mooi janaotj! En ach, dan heb je over 10 jaar in elk geval wel iets moois om op te hangen! ;)

Ik heb mijn nieuwe pagina af!


En totaal:

En wederom vergeten even de nieuwe pagina uit te printen op mijn werk, dus dat wordt dit weekend niks meer... maandagavond weer verder. Ik denk dat ik maar weer eens een giraf ga afmaken! :D
pi_113585706
Oh wat mooi weer, janaotj en Lijnloos!
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_113586622
Maar nu vraag ik me af (ik lurk al een tijdje mee en ik borduur zelf niet); hoe ziet de achterkant eruit bij een groot borduurwerk met meerdere kleuren? want werk je al die draadjes nog weg om te voorkomen dat ze losgaan, of laat je ze zitten en gaan ze niet los?
pi_113590581
ik werk ze dusdanig weg dat ze in elk geval door een paar strakke vast zitten dus (hopelijk) niet los kunnen gaan.... Maar ik zou hem niet snel durven wassen zo...
Ik zal wel es kijken of ik een foto van de achterkant kan maken... Tis een redelijke puinhoop ;)
pi_113590700
Bij mij ook altijd een grote puinhoop aan de achterkant. Ik was het na afloop wel. Heel voorzichtig op de hand en drogen tussen 2 handdoeken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 14:00:15 #158
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113592164
Ik maak er ook altijd een zooitje van op de achterkant niemand die het ziet ja toch
Zal vandaag of morgen even een foto posten van hoe het wel moet ,vond ik in het huis waar we nu tijdelijk wonen.

Ondertussen nog steeds druk bezig om een volgend project te vinden , heb al wat dingen gevonden
Dus ik kom hopelijk snel weermee doen :)
W
Z
E
pi_113594856
mijn stitching bug is weer terug :)
Dus ik ben weer lekker aan het borduren geslagen. Deze week (uiterlijk morgendus) hop ik blz 4 van tranquility af te hebben en daarna ga ik weer aan 3 blz van the simpsons werken (die wil ik in december namelijk af hebben, dan is mijn broer jarig)
pi_113596833
z hier een vroege update can tranquility:

  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:33:40 #161
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113602577
Hermelien wow hij is mooooooi
W
Z
E
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:48:54 #162
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_113603158
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:52 schreef janaotj het volgende:
Annelotje, hij word 28cm bij 43cm. En ik ben nog lang niet klaar =P
Echt mooi! Is dat een borduurpakket? Of heb je bij het patroon zelf de materialen bijgekocht?
pi_113623864
Wauw, wat mooi Lijnloos en Hermelien. =)

En Caroline88, het is een borduurpakket van Dimensions genaamd Rocky Point. Ik zag hem op marktplaats staan en ik was er meteen verliefd op.
pi_113623901
Ik wil nu eigenlijk verder borduren, maar hij ligt nog op mijn studentenkamer en ik ben dit weekend bij mijn ouders. Dinsdag zie ik mijn borduren pas weer :(
pi_113640911
en hier is weer een update :)

precies volgens planning ia hij af gekomen...


meer close-ups zijn te zien op mijn blog: http://stitchinglover.blogspot.nl/

nu heel snel eten maken en naar bed :P Morgen om 5 uur gaat de wekker weer
pi_113643087
Mooi Hermelien!!! _O_
pi_113645523
Prachtig hermelien!
  zondag 1 juli 2012 @ 22:59:30 #168
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_113651864
Dank je janaotj! Ik heb het even opgezocht (GROOT prijsverschil tussen $22 en EUR52 tis maar net waar je het bestelt blijkbaar) maar ik ga hem niet maken. Liever iets wat een beetje past bij de buurt waar ik nu woon. Maar hij is mooi :)

Hermelien, mooi en wat een werk! Maar wel de moeite. Lijnloos, je schiet mooi op alleen is zo'n druk patroon niet mijn ding maar we hoeven ook niet allemaal hetzelfde te zoeken. Zou dit topic ook doodsaai worden trouwens.
pi_113656978
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef caroline88 het volgende:
Dank je janaotj! Ik heb het even opgezocht (GROOT prijsverschil tussen $22 en EUR52 tis maar net waar je het bestelt blijkbaar) maar ik ga hem niet maken. Liever iets wat een beetje past bij de buurt waar ik nu woon. Maar hij is mooi :)

Hermelien, mooi en wat een werk! Maar wel de moeite. Lijnloos, je schiet mooi op alleen is zo'n druk patroon niet mijn ding maar we hoeven ook niet allemaal hetzelfde te zoeken. Zou dit topic ook doodsaai worden trouwens.
Ja, het is een behoorlijk prijsverschil. Ik heb hem voor 25 euro (incl verzendingskosten) op mp gekocht, maar mijn moeder zag hem laatst in een handwerkwinkeltje voor 55 euro.
pi_113662301
Caroline, gelukkig niet :D Ik vind het geweldig om allerlei verschillende werkjes te zien, en vind ook veel mooi, maar misschine niet om zelf te maken. Gelukkig heb ik nog genoeg te doen en wat ik nog wil doen ;)
pi_113662317
Ik schaam me echt dood als ik zie wat voor werk jullie verrichten en ik zelf nog steeds maar 1 robotje heb :P

En heb ook nog bedacht dat ik ga kleien, dus ik moet mn aandacht gaan verdelen :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:29:40 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_114049809
of je borduurt een krant.
in de haak.
pi_114050153
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef trui het volgende:
of je borduurt een krant.
Freaky!
pi_114050490
Wow wat een werk!

Ik heb nog altijd niets gedaan! Ben druk bezig met een aantal WIPjes afmaken die al veeeeeel te lang rondslingeren.
pi_114306063
Hoe gaat ie hier? Bij mij ligt het borduren een beetje stil omdat ik heb uitgevonden hoe ik gbc spellen op mijn ndsi kan spelen :)
Ik ben nu dus de hele tijd zelda aan het spelen ( die mocht ik vroeger zelden lenen van mijn broer :p) ook heb ik mario voor op de super nes er nu opstaan :)

Ondertussen ben ik nog ee. Boekenlegger aan het borduren, maar daarvan komt een foto als hij af is .
pi_114306467
Ik ben ook niet aan het borduren op het moment... Deze maand = haakmaand... heb daar aardig wat projectjes van liggen, dus die wil ik eerst afmaken (en geven aan de bijhorende ontvangers). Ik denk dat ik tegen die tijd misschien ook wel eerst weer effe een Xbox-momentje doe, mijn games liggen echt te verstoffen en da's zonde ;) Maar over een paar weekjes is het weer Lowlands tijd en dan gaan de pokemon denk ik weer mee om tijdens het werken aan verder te gaan :+
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 10:04:34 #177
43556 miss_dynastie
pi_114306658
Ik heb m'n werkje bijna af (al een paar dagen, maar kom er steeds niet aan toe)... hopelijk dan toch echt deze week :P
pi_114309852
ik ben wipjes aan het afmaken. 1 daarvan is een kussen borduren. Die hoop ik morgenavond af te hebben en dan plaats ik dus een foto.
Daarna ga ik mn beer afmaken die ik aan het haken ben en daarna wil ik nog een wipje afmaken en daarna ga ik weer borduren aan de pokemon.
Ik had in het begin gedacht dat ik m in 2 jaar wel af zou hebben maar in dit tempo ga ik uitkomen op 20 jaar denk ik hahaha.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 18:41:13 #179
43556 miss_dynastie
pi_114325904
Haha tegen die tijd is Pokemon wel extreem retro annelot ;)

Mijn streepjes van de marker gaan er niet helemaal af :o Heb het werkje nu 1 keer in de wasmachine gehad en er blijft een waas achter :X Nu maar even aangezet met wolwasmiddel en heeeeeel hard duimen :X
pi_114326183
Owjee ik duim met je mee!!
pi_114326802
ik hoop dat je het er nog uit krijgt....

ik heb het gewone borduren van de boekenlegger bijna af :) dan moet alleen het backstitch ( hmm schrijf en lees te veel op een engels forum :P) gedeelte nog
pi_114382738
mijn boekenlegger is bijna af :)
alleen nog de rode rand klaarmaken en dan is hij helemaal af :)


Boekenlegger by sanne.pisano, on Flickr
pi_114403615
schattige boekenlegger! Forever friends! O+

Ik heb mn kussen af!!!

pi_115041894
Wat is het stil hier!!

Mooi kussen annelotje... Ik heb ook nog zo'n kussenachtig ding liggen, maar dat is met voorbedrukte stof en als ik iets niet fijn vind is het dat wel. Hij is al 3/4 af ofzo

Hier is een update van the simpsons swimming:



Ik wil het graag afhebben voor december, dus ik blijf nog even hieraan werken.
pi_115047555
ambitieus plan Hermelien! Hij is wel echt leuk aan het worden zeg!

En thnx voor de complimenten. Ik ben ook weer aan het borduren aan de pokemon dus ik hoop binnenkort weer iets te kunnen laten zien.
pi_115117129
Hallo allemaal, mooie werkjes weer hierboven!

Een vraagje, heb nu een patroon van internet geplukt om te gaan maken, maar is de eerste keer dat ik zelf stof en garen moet gaan zoeken.
heb een vraagje over de stof. er staat bij Aida 14 white en dan size 14 count. maar welke stof moet ik dan bestellen? vind alleen Aida 5,5 steeds.
pi_115117461
Hermelien, mooi joh! En succes, lijkt me een haalbaar maar strak plan.

Daantje, 14 ct is de engelse telling. In nl is dat 5,5 (wij reken 5,5 steken per cm en de engelsen 14 steken per inch, 16ct=6,3 en 18ct=7,2)
Succes! Wat voor plaatje ga je doen?
pi_115119402
Ah dank je wel, ben ik daar ook weer uit, morgen maar even stof bestellen dan.

deze wordt het van drinkende tijger:



ben gek van tijgers..
pi_115128579
Mooi plaatje! Succes ^O^
pi_115129549
@daantje: Je kunt het plaatje trouwens ook op een andere count stof doen. Dan wordt het plaatje gewoon kleiner. Ik bestel de stof meestal bij magereman.nl. Hij is wel zeer traag met leveren, maar wel de goedkoopste in nederland (volgens mij).
Stof van kleinere count (28 count bv ) heb ik in America gekocht via 123stitch.com. Die hebben echt super leuke kleuren :)
pi_115130473
Hee bedankt voor de tip, maakt niet uit dat het wat langer.duurt met leveren, moet nog een groeimeter afmaken eerst.
Maar dan weten jullie vast ook wel waar ik goedkoop garen kan bestellen, ik heb nogal wat nodig namelijk.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2012 @ 12:31:51 #192
43556 miss_dynastie
pi_115132630
Zo wat ben je opgeschoten Hermelien! Maar voor december klinkt wel heel ambitieus, of vergis ik me nu? ;)

Leuk plaatje Daantje!
pi_115134843
bestaat de marktplaatsman eigenlijk nog? Want daar deed ik dus altijd mijn garen bestellen. Heb wellicht binnenkort weer wat nodig, wel handig als hij er nog is. Lekker goedkoop.

Ondertussen ben ik compleet verhuist. Wel hier en daar nog wat dingen een plaats geven, maar daar heb ik geen haast mee, het is druk zat geweest.
Ondanks de drukte heb ik toch nog wat tijd gezien om te borduren, en heb die tijd in de Map van Zelda gestoken. (die mooie zelda ligt nog even aan de kant, te ingewikkeld voor ff tussendoor)
Doordat ik er toch wat tijd in heb kunnen steken, heb ik nu de onderste rij pagina's helemaal afgekregen. Dus tijd voor een WIPfototje.

Dit is het stuk waar ik nog aan heb zitten werken (irritant bruin)


En dit is dan het totaalplaatje
pi_115135505
De zelda map ziet er erg leuk uit!!

Ik hoop dat het me gaat lukken om hem op tijd af te krijgen. Ik moet na deze pagina nog 4 hele pagina's en 2 kleine (maar 5 rijen). Normaal doe ik 1 pagina per maand, dus het gaat net wel net niet lukken :p
pi_115135634
Oh risu, die staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje, maar wel na de pokemon denk ik. O+
pi_115150743
Mooi risu!!

Ik ben dus weer bezig met de pokemon. Ben nu aangekomen bij rhyhorn. Die is later toegevoegd en die kleur heb ik dus niet. Ik twijfel of ik niet een kleur zal nemen die er erg op lijkt...
pi_115151051
Zou ik wel doen, ik heb dat bij the simpsons ook gedaan. Ik kan een kleur niet meer vinden (hoezo ik moet een grote opruiming in mijn flat doen :P ) en ik wou perse dat stukje doen. Dus heb ik maar een andere kleur gepakt.

Morgen ga ik de kamer opruimen waar de bobbin met die kleur moet liggen, dus dan hoop ik hem te vinden :P (voor de kleine stukjes die ik niet met een andere kleur kan doen)
pi_115151465
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Risu het volgende:
bestaat de marktplaatsman eigenlijk nog? Want daar deed ik dus altijd mijn garen bestellen. Heb wellicht binnenkort weer wat nodig, wel handig als hij er nog is. Lekker goedkoop.

Ja die bestaat nog, alleen te benaderen via mail. Op marktplaats niet meer.
pi_115155265
Ik heb vandaag ook weer geborduurd, maar niet de pokemon, maar een ouder projectje waar ik ineens weer zin in had...

pi_115159476
Mooi lijn! Is die nou uit dezelfde serie als die olifanten?
pi_115159732
Jup... Serie van Lanarte, er is ook nog een van tijgers, die heb ik ook nog liggen voor hierna. :D


De olifanten heb ik al klaar (2 jaar geleden gedaan).
pi_115160033
Ja dat wist ik. Die tijgers zijn ook prachtig zeg!
Is het al morgenavond? Vind het borduren weer helemaal leuk! Nu maar hopen dat ik niet weer ooit zoveel uit hoef te halen!
pi_115160147
Haha, herkenbaar... ik zit ook altijd op mijn werk te tellen hoeveel uur nog tot ik weer kan haken of borduren. Morgenavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Deze kwam even door de frustratie van mijn haaksel naar boven, maar die wil ik ook graag maken.
pi_115160389
Lastig altijd vind ik om te kiezen! Ben nu weer helemaal into borduren omdat ik eindelijk weer een beetje vordering wil zien maar eigenlijk wil ik ook die beer afmaken!
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2012 @ 22:44:37 #205
43556 miss_dynastie
pi_115161591
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb vandaag ook weer geborduurd, maar niet de pokemon, maar een ouder projectje waar ik ineens weer zin in had...

[ afbeelding ]
Leuk O+

Ik ben nu bezig met deze



Vroeger ook al eens geprobeerd, maar dat patroon was onmogelijk te lezen -O- Heb hem nu digitaal en dan is het nog wel te doen, als je goed inzoomt.

En ik heb deze aangeschaft

Staan fantastische dingen in, maar ik denk dat ik die maar ga doen na het paard (en dus ook na Halloween, waarschijnlijk :P )
pi_115191866
mooi paard. En die halloween dingen zijn leuk! Bij ons in de straat doen ze fanatiek aan trick or treat. Helemaal geweldig.
pi_115229024
mooi paard!!

Als ik nu iets nieuws begin wil ik zeker weten dat ik het ook ooit op zou gan hangen of gaan gebruiken Ik vind dingen met paarden geweldig, maar ik heb nog niet echt het patroon gevonden dat ik echt op zou willen hangen....

hier een update van the simpsons:



dit zijn pagina 5&6. Vandaag en morgen hoop ik een gedeelte van het water en het gras af te maken. Ik moet naar heze voor een slaaponderzoek en mag daar geen gebruik maken van mijn telefoon en kan dus niet op internet :S (afkickverschijnselen :P)
Maar wel veel borduurtijd dus :P
pi_115270570
Die simpsons wordt echt heel erg mooi!!!
pi_115277377
Wow Hermelien, die Simpsons worden echt mooi! O+
Ik heb gisteren niet meer aan de Giraffen kunnen werken, en vanavond wordt het ook niks ben ik bang... moet voor Stiefpap nieuwe foto's op zijn site zetten, en dat allemaal per stuk er in flansen... }:| Gelukkig zijn het er maar 400 of zo. Gisteren eerste 2 mapjes gedaan, vanavond de andere 3. Moet duidelijk op zoek naar een nieuwe opzet voor die site, dit is echt drama voor bijhouden en gaat zo van mijn borduurtijd af! :(

Succes met het onderzoek Hermelien!
pi_115277973
Ik kom even lurken en me vergapen aan de leuke dingen hoor :)

*Vergaap* ;)

Ik heb nog een klein vraagje. Is er een andere naam voor het borduren van afbeeldingen die niet in kruissteek zijn gedaan? Ik bedoel dan vooral dit soort dingen, waarbij je dus meerdere gaatjes overslaat om een steek te maken zegmaar.

pi_115278095
Embroidery geloof ik...
Googles afbeeldingen
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 10:35:13 #212
43556 miss_dynastie
pi_115280247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:30 schreef hermelien1989 het volgende:
mooi paard!!

Als ik nu iets nieuws begin wil ik zeker weten dat ik het ook ooit op zou gan hangen of gaan gebruiken Ik vind dingen met paarden geweldig, maar ik heb nog niet echt het patroon gevonden dat ik echt op zou willen hangen....
Mister_d is hier de paardengek ;) Ik vind deze nog veel mooier trouwens (heb ik al eens gepost, dus vergeef me de herhaling)

O+

quote:
hier een update van the simpsons:

[ afbeelding ]

dit zijn pagina 5&6. Vandaag en morgen hoop ik een gedeelte van het water en het gras af te maken. Ik moet naar heze voor een slaaponderzoek en mag daar geen gebruik maken van mijn telefoon en kan dus niet op internet :S (afkickverschijnselen :P)
Maar wel veel borduurtijd dus :P
Ben benieuwd hoe ver je bent als je terug bent! ;)
pi_115301873
Mensen met een iPad of iPhone: de app Cross Stitch Maker is recent verschenen en tijdelijk gratis te downloaden in de App Store. Ik kan helaas geen linkje plaatsen, want als ik de site in Safari op de iPad open, beland ik direct in de App Store.

ik moet hem zelf nog uitproberen.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Arual_ op 08-08-2012 19:17:53 ]
pi_115309886
Thnx voor de tip arual!

Simpsons gaan hard! Echt vet.

Ik schiet zelf ook aardig op met de pokemon maar hij zit nu lekker strak in de ring dus ik wacht nog even met een foto maken. Het gaat iig een flinke update worden als ik in dit tempo door kan borduren!
pi_115310073
Hmmm cross stitch maker kost bij mij 1,59! Da's jammer!
Laat je wel even weten of het iets is?
pi_115313323
Ah, ik heb het hier z.s.m. geplaatst... Ik houd wel in de gaten of ie weer een keer gratis wordt en dan meld ik dat hier. Heb de app overigens nog niet opgestart...
pi_115336882
Ik heb helemaal niks met paarden, maar ik vind hem wel erg mooi.
Die app, is dat patroontjes maken ofzo? Want daar gebruik ik nu KG chart voor, en dat werkt voor mij goed zat. Beter zelfs, want ik heb al mijn plaatjes op de pc, en dan kan ik ze meteen ook uitprinten op mijn printer enzo.
De simpsons schiet lekker op trouwens, echt leuk als je kan zien waar je mee bezig bent, dat het geen 'losse steekjes' meer lijken.

Heb trouwens net de knoop doorgehakt, en een kleurenkaart besteld. Ik vond dat ik die nou wel een keertje mocht hebben. Zit zo vaak naar een kleur te kijken en te bedenken of daar nou niet iets beters voor is, of ik heb allemaal losse kleuren waar geen nummer bij zit. En ik ben nu weer begonnen met plastic canvas en ik wil wel weten of de kleuren een beetje goed bij elkaar passen voor ik ze ga bestellen.
Bij die site ook superleuke nijntje patroontjes gezien, maar die zijn ook super duur zeg. Daar wacht ik nog wel even mee tot ik weer wat geld heb. En misschien zijn ze ook wel te koop op de hobbybeurs in Rotterdam (ergens in Oktober geloof ik)

Heb wel ook weer een keer stof nodig, maar magere man waar ik dat bestel, is op vakantie tot de 20e, dus dan wacht ik wel tot ik zelf van vakantie terug ben, of ik koop dat ook pas op die beurs.
pi_115337822
Jammer genoeg is mijn planning in de war geschopt... Mijn moeder is 1,5 week eerder terug van vakantie gekomen met een blinde darm ontsteking. Ik ga dus vaker naar hun toe om te helpen...

Van the simpsons heb ik nog 2 kleuren afgekregen en ik ben nu aan het water gedeelte bezig.
pi_115355279
Auwww sterkte voor je moeder!!!
pi_115382913
Hermelien, :* voor je moeder... jammer dat het jouw borduurplanning effe in de war schopt, maar ach gezondheid gaat voor.

Annelotje, wanneer kom je met je pokemon update??? ben zo benieuwd!

Ik heb toch afgelopen week aardig wat aan de giraffes kunnen doen:
pi_115384951
Wat rot zeg, Hermelien. Daar zit je natuurlijk sowieso niet op te wachten. Sterkte voor je moeder.

Gisteren de kleurenkaart besteld, vandaag al binnen. Ik ben er echt heel blij mee. Meer dan ik had verwacht. Nu kan ik ook al die honderden kleurtjes die ik ooit van mijn moeder heb gekregen voorzien van kleurnummer. En ik kan al die oude kleurtjes die ik heb, vergelijken met de nieuwe kleuren om te zien of ze heel erg afwijken of helemaal niet. Zo weet ik ook gelijk of ik ze door elkaar kan gebruiken.
Ja ik heb ineens weer genoeg te doen.
pi_115387164
Vet hoor zo'n kleurenkaart! Ooit...ooit..

Hard gewerkt weer lijnloos!
Ik denk dat als ik doorwerk dat ik van het weekend een update kan laten zien. Dan heb ik 2!!!! pagina's af. Zit nu op 1,5.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:11:23 #223
43556 miss_dynastie
pi_115416658
Wat een rottige manier om je vakantie te eindigen voor je moeder, hermelien -O- Hoe is het nu met haar?

Sorteer ze, risu! ;)

Heeft een van jullie een adresje voor zwarte borduurstof? De goedkoopste stof die ik ben tegengekomen is 100 bij 110 cm voor 20 euro, ik ben benieuwd of een van jullie een goedkoper adresje heeft :)
pi_115417011
@miss dynastie zelf verven is goedkoper
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:53:54 #225
43556 miss_dynastie
pi_115417046
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:50 schreef pluissebol het volgende:
@miss dynastie zelf verven is goedkoper
Ja, maar hoe gaat dat dan als je klaar bent met je werkje en het wast, geeft dat dan niet af op het borduurgaren?
pi_115417149
Ik doe de stof verven, daarna goed wassen drogen en was het nogmaals. Dan zijn alle losse verfresten eruit en gebruik ik de borduurstof zoals ik ook het witte gebruik. Enige nadeel is dat de uitwisbare stift die ik heb alleen in het blauw te vinden is waardoor de lijnen dus niet goed te maken zijn.

Ik verf met die kleine blikjes op de hand. Verven in wasmachine vind ik nog steeds niet fijn om te doen. Dylon heet dat.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:23:39 #227
43556 miss_dynastie
pi_115417446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:02 schreef pluissebol het volgende:
Ik doe de stof verven, daarna goed wassen drogen en was het nogmaals. Dan zijn alle losse verfresten eruit en gebruik ik de borduurstof zoals ik ook het witte gebruik. Enige nadeel is dat de uitwisbare stift die ik heb alleen in het blauw te vinden is waardoor de lijnen dus niet goed te maken zijn.
Ja, dat probleem heb ik ook met dat paard nu. Heb ook een marker gekocht voor donkere stoffen, maar ook dat is niet zichtbaar. Heb nu zo'n wit potlood voor quilten. Blijft niet zo goed zitten als de marker, maar ja, het werkt wel...

quote:
Ik verf met die kleine blikjes op de hand. Verven in wasmachine vind ik nog steeds niet fijn om te doen. Dylon heet dat.
Bij die blikjes staat wel dat het niet kleurvast is, maar dat valt in de praktijk dus wel mee? Misschien toch maar eens naar kijken dan....
pi_115427363
Hoi hoi

Via FHF werd ik hier naar toe verwezen... het verhaal in een notedop :

Mijn moeder werkt in een verzorgingshuis als vrijwilliger voor de AB. Ze kregen daar iemand bij de handwerkmiddag die een (flink aantal) onafgemaakete borduurwerken had liggen. Deel doet mijn moeder, ik heb er ook een mee. Liefdewerk oud papier en dus probeer ik het ook kostenloos te doen (helaas hier geen geldboom in mijn tuin)

Kerstmotief uit het jaar nul (nou ja 1960/70) en bijbehorende kleuren. . Dat het pakket niet compleet is kom ik nu achter : kleur 904 en 907 zit er duidelijk te weinig in. Helaas heeft mijn grote bak met kleurtjes deze 2 ook niet meer. Nu ben ik al bij de handwerkwinkels in de buurt geweest maar helaas, net deze 2 niet (wel tig andere groenen). Heeft er hier nog iemand wat van deze kleuren en die zegt : wil ik je graag toesturen ??
Mijn dank zou groot zijn, het kleed kan dan nog met de verkoop mee (uiteraard voor het goede doel )

Groetjes ! Muks
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_115432487
Het gaat al weer stukken beter, maar het kan nog zijn dat ze maandag toch opgenomen moet worden. Dat krijgen we maandag allemaal te horen.

Ik heb intussen het wateredeelte van the simpsons bijna af.

@muks; ik kan je niet helpen, maar je zou de marktplaatsman eens kunnen mailen, daar kost 1 streng iets van ¤0,38 ofzo.
Voor het mailadres moet ik even kijken.
pi_115432722
happy_hobby80@hotmail.com dit is het adres.

Ik ben begonnen met die lijnen te maken met vislijn. (die je normaal met de oplosbare stift maakt).
Het is beter zichtbaar en het vervaagt niet. Wel moet je onder de draden proberen te borduren (niet zo moeilijk).

Ik heb nu visdraad die ik van mijn vader heb, dus ik weet de diameter niet, maar 0,20 mm zou het beste zijn. Binnenkort moet ik maar eens naar de decathlon om te kijken of ze daar niet goedkoop gekleurd visdraad hebben.
pi_115469340
en de pagina van the simpsons is af :) *O*

het geheel:


de pagina met fishline grid:



pagina zonder fishline grid:

pi_115480536
Wouw die dat schiet echt al op!! vind hem supergaaf!!!
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 22:05:51 #233
43556 miss_dynastie
pi_115480820
Goed bezig Hermelien! :)

Muks, de oplossing van Hermelien is de goedkoopste voor zover ik weet. Leuk dat je borduurt voor het goede doel! :)
pi_115481269
Hermelien! *O* dupergaaf wordt ie zeg, heel tof.... _O_

Muks, ik zal morgen effe voor je kijken, volgens mij heb ik nog wel een strengetje of halve van die kleuren.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:12:19 #235
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115505240
muks, als je wil heb ik nog een heel strengetje 907 voor je
W
Z
E
pi_115509038
wauw Hermelien! Echt super!

Ik wilde een foto maken voor jullie maar ik ben het vergeten! Ik heb niet alle twee de pagina's afgekregen maar ik zal proberen om vanavond een foto te maken.
pi_115510344
Ja jemig, ik helemaal vol spanning klikken want misschien foto... GEEN FOTO! o|O
:+
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:36:35 #238
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115516734
zo ik heb lekker deze besteld


zal wel iets met hormonen zijn ofzo :6
alleen een beetje jammer dat de levertijd 14 werkdagen is :X
maaaaar dan kan ik eindelijk weer eens actief mee gaan doen
W
Z
E
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 16:40:43 #239
43556 miss_dynastie
pi_115516902
Die is tof! Ben heeeeeeeeel benieuwd hoe dat er in het 'echt' uit komt te zien, of de details net zo mooi uitkomen als op het plaatje.
pi_115517207
Oh die is zo gaaf! Zowiezo die hele Disney dreams collection O+ Die van de Lion KIng staat op mijn ooit-verlanglijstje...
pi_115528720
die is echt chic ja :) Maar ik vind die backstitching (?? nederlandse woord weet ik niet) niet leuk om te doen, en daar zit deze vol mee
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 21:21:28 #242
43556 miss_dynastie
pi_115529014
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef hermelien1989 het volgende:
die is echt chic ja :) Maar ik vind die backstitching (?? nederlandse woord weet ik niet) niet leuk om te doen, en daar zit deze vol mee
Stiksteekjes bedoel je? Dat vind ik ook het grote voordeel van mijn huidige werkje, dat telt er maar liefst................... 0 :D *O*
pi_115529099
Dat zou best kunnen ja :P (schrijf en lees te veel mee op een engels forum volgens mij :P)
Mijn huidige werkjes bevatten er ook geen.
pi_115531421
Oh daar hou ik ook helemaal niet van...
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:29:00 #245
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115545374
ze zijn ook niet m'n favoriet, maar vindt het vaak wel een heel verschil maken
W
Z
E
pi_115548289
oh ja die disney dreams collection is echt heel leuk!

Ik heb een update!!! *O* *O* *O*

pi_115548568
WOW!!!!! Annelotje, wat goed! damn, wat ben je ver al!!!
pi_115549515
De simpsons O+
En pokemons ook natuurlijk O+
En alle andere dingen O+

Ik ga vandaag maar weer eens borduren.
Mn mams is op vakantie en hoef pas vrijdag weer te werken, maar ik doe echt helemaal niets, echt erg.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:42:09 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115551765
wow annelotje echt gaaf en mooi :D

en whoopdidoo niks doen is helemaal niet erg, ik zit in m'n 3e week van m'n vakantie en ik doe al 2 weken helemaal niks, af en toe het noodzakkelijke maar verder lekker niks heeeeeerlijk :)
W
Z
E
pi_115555000
thnxx! ik zie dat de foto gedraaid is! Dat is vreemd. Hij stond in eerste instantie wel goed.

en whoop nietsdoen is goed voor de geest! :)
pi_115556099
Ik zie hem goed hoor Annelotje!
pi_115556890
Haha jullie kunnen het mooi goed praten.

Ik weet weer waarom borduren niet mn favoriete hobby is, wat gaat het langzaam zeg!
Wel een 2e robotje af. Morgen de 3e en dan donderdag de letters erboven.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:23:30 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_115558261
Ik vergeet telkens updates te plaatsen in dit topic :@ 8)7

Anyway, op Koninginnedag heb ik een heel tof Winnie the Pooh-pakket gekocht voor een prikkie, waar ik nog wel even zoet mee ben.


Na een tijdje had ik dit:


En dit is wat ik nu heb:


Tussendoor haak, brei en fröbel ik van alles, dus heel snel gaat het niet, maar dat hoeft ook niet :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:25:35 #254
43556 miss_dynastie
pi_115558373
Tof Muck O+ En weer zo'n werkje waar stiksteken een *&(*(* klus zijn, maar mooi resultaat geven :Y ;)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:30:08 #255
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_115558573
Thanks!
De stiksteken zijn inderdaad afschuwelijk, maar ze maken het wel echt af, dus vooruit maar ;)
Ik ben er maar vast mee begonnen op plekken waar het al kan, want als ik ze allemaal op het laatst moet gaan doen, komt ie nooit af :') :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_115572847
Rebel-Angel wat een ontzettend mooi plaatje!! ben benieuwd hoe die eruit komt te zien!!!
Annelotje wat ben je al ver met die pokemon!
Muck die wordt volgens mij ook echt gaaf!!

Jullie gaan echt hard. Ik heb bijna alles binnen voor de tijger! Mag er alleen nog niet mee beginnen van mezelf.. Ik ben nog bezig met een groeimeter, en die moet echt eerst af.. Kan er wel een update van plaatsen, maar hij is hier al eerder voorbij gekomen... winnie de pooh die met zijn vriendjes van de glijbaan glijdt. weet niet meer wie die ook gemaakt heeft, maar vond hem zo gaaf dat ik hem ook ben gaan maken..
pi_115574561
Leuk muck. Je bent al ver!
Ik heb nog nooit sticksteekjes gemaakt dus ik heb geen idee of dat vervelend is. Het zal voor de jouwe wel echt het verschil gaan maken. Ik ben benieuwd!
pi_115728849
Je bent toch goed opgeschoten muck!

Ik heb volgens mij mijn eigen snelheidsrecord gebroken :p vorige pagina had ik in 1,5 week af en deze pagina in 1 week.
Ik heb wel vakantie gehad de afgelopen 2 weken :p

Maandag moet ik weer naar stage en dan zal de snelheid weer naar 1 blz per maand gaan.
Morgen als ik op de laptop ben, dan zal ik even een foto plaatsen.
pi_115729168
Jaaa foto foto!!

Ik heb een weekend zonder verplichtingen dus ik kan ook lekker veel doen. Als de hitte me niet teveel wordt tenminste! Als ik morgen lekker veel gedaan krijg doe ik ook weer een foto update.
pi_115744913


pi_115752753
Jeej bart! Hierna komt nog een rij denk ik of niet?
Ik weet niet meer wat je deadline is maar je gaat echt hard!
pi_115753066
er komt nog een rij naast ja. ik heb nu nog 3 blz die ik voor december af wil hebben, en normaal doe ik 1 pagina per maand.

Vandaag had ik helemaal geen zin in borduren, dus nu ben ik me een beetje aan het vervelen ... het is gewoon veel ste warm om iets te doen
pi_115760729
Oh moet dus goedkomen met je planning!

Ik heb redelijk wat geborduurd. Niet zoveel als ik had willen doen. Hij moest af en toe aan de kant omdat ik het te warm had.
Foto volgt.. Ik weet nog steeds niet hoe ik foto's nou makkelijk via mn telefoon kan plaatsen. In doe het dus even op het werk. Op mijn hobbyzolder ga je nu namelijk echt dood van de hitte!
pi_115780200
quote:
_O_ Mooi!!!
pi_115782668
updateeeee!!!

  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 14:45:25 #266
43556 miss_dynastie
pi_115782753
Wow _O_
Komen jij en Lijnloos al bij elkaar in de buurt (dat de een de bovenste en de ander de onderste helft heeft zeg maar) of duurt dat nog even?
pi_115782853
Wow, supertof Annelotje!!!

Als ik het goed zie heeft annelotje nu de bovenste 2 rijen gedaan (bijna) en ik heb de onderste 2 gedaan... dus er zitten er nog 2 tussen :D
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:56:28 #268
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_115785350
jullie kunnen ze straks aan elkaar plakken en klaar!
in de haak.
pi_115787817
haha bijna gedaan zegt ze (lijnloos)! Dat duurt nog wel een weekje of twee hoor!

Maar als we ze aan elkaar plakken... bij wie komt ie dan te hangen? Of moeten we dan rouleren? ;)
pi_115799346
ik heb nu pas naar die borduur-app gekeken... Er zitten een paar aardige patroontjes in van o.a. letters en lijstjes, maar het is absoluut geen vervanger voor KG chart. Meer iets om een digitaal borduurwerkhe mee te maken en op Facebook te planten. Nice toen het even gratis was, verder niet.

Ik zie zoveel moois voorbij komen hier, krijg echt weer zin om zelf te borduren! Ik heb die kikkers nog liggen, toch weer eens oppakken.
pi_115812023
oh ja die kikkers zijn echt mooi! Ben wel benieuwd hoe die vordert.

Ik zal af en toe kijken of ie gratis is en anders laat ik de app voor wat ie is!
pi_115812128
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef annelotje het volgende:
haha bijna gedaan zegt ze (lijnloos)! Dat duurt nog wel een weekje of twee hoor!

Maar als we ze aan elkaar plakken... bij wie komt ie dan te hangen? Of moeten we dan rouleren? ;)
Nou, das toch bijna! Ik vind van wel hoor.

Ik heb besloten vanavond ook weer te gaan pokemonnen als ik de laatste rij (tot nu toe) heb aangehecht van mijn dekentje (haaksel). Ben die vierkantjes effe zat en hij hoeft pas in december af te zijn, dus nu lekker weer borduren zodat ik die ook in de vakantie mee kan nemen! :Y
pi_115814847
werkt verslavend he om werkjes van anderen te zien. Ik kan de mijne maanden in de kast laten liggen en als ik dan weer een update van jou zie dan heb ik er weer helemaal zin in!
pi_115823466
Haha, zo houden we elkaar bezig :D Maar idd, door die van jou begint het welweer te kriebelen. Heb nu effe 2 maanden vollop gehaakt (en mijn giraffen weer es opgepakt) en nu moet/mag ik weer borduren van mezelf :) Nu nog twijfel of de giraffen ook meegaan op vakantie. Misschien wel handiger in de auto...
pi_115823867
BTW Annelotje, ik zie net dat er in sept/oct weer een miniswap is op SS, doe je mee? Ik twijfel nog, lijkt me wel leuk weer...
pi_115824788
ohja goed dat je het zegt! Ja ik vind het wel altijd leuk zo'n swap. En je moet meedoen!! Dan zeg ik dat ik niet internationaal kan versturen en dan krijg ik hopelijk jou!

Ik ga me meteen aanmelden
pi_115827288
Haha, ok dan ga ik ook wel meedoen ;)
pi_115828920
Ziet er goed uit annelotje!!

Hier staat het borduren even op een laag pitje. Ik ben begonnen met mijn stage op een uni, maar ben me nu aan het inlezen.
Aangezien ik al 4 jaar niets moeilijks heb moeten doen, moet ik er echt inkomen. Ik hoef het eigenlijk alleen maar te lezen, maar dan val ik letterlijk boven mijn boek in slaap. Het kost me dus iets meer tijd om het te snappen ( vind het best interessant, maar is moeilijk engels dus wennen)
pi_115832778
Klinkt heftig hermelien. Succes!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:55:00 #280
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115898097
succes hermelien, wat is eigenlijk het onderwerp waarover je aan het lezen bent ?

gister m'n pakje gehad en uiteraard ook aanbegonnen :)
zal straks even een fotootje van de buit maken, m'n batterij is nu leeg :(
W
Z
E
pi_115898212
Succes Hermelien! Altijd weer wennen, dergelijke veranderingen...

Leuk r-a, ven heel benieuwd!

Ik ben daad werkelijk weer met de pokemin bezig, maar schoot nog niet op laatste dagen ivm zieke muppet (dus laat in bed en dan nog lang bezig, dan is het zo 9 uur voor ik mijn spul kon pakken)... Maar morgen hele dag vrij en kindloos en ook deels stroomloos dus geen afleiding van internet :+ dan kan ik mooi meters maken!
pi_115911976
Ben benieuwd r-a ;)

Ik ben aanhet lezen over hoe medicijnen inwerken op het lichaam, vanalles over stikstof monO oxide en hoe medicijnen inwerken op het vatenstelsel.

Gelukkig ben ik gisteren begonnen met praktijk, slagadertjes uit de darmen van ratten halen. Gelukkig met tot nu toe goede resultaten :)

Van borduren is hier nog steeds niet veel gekomen. Na een hele dag achter de microscoop gezeten te hebben, heb ik het wel gehad met draadjes en schaartjes :p

Geen internet wil wel eens helpen ja lijnloos.
pi_115941955
annelotje en hermelien, wat zijn jullie al ver, mooi zeg!

Muck, wat een lief pakketje O+

Ik heb voor een swap op Ravelry voor iemand die naar eigen zeggen nooit genoeg zelfgemaakte boekenleggers had, eentje geborduurd (en eentje gehaakt).

pi_115942909
Leuk! ik hou van uiltjes.

Lijnloos succes! Ik ben benieuwd hoe ver je komt. Ik heb de afgelopen paar dagen weer weinig geborduurd en vandaag en morgen ook geen tijd.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:45:31 #285
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115943835
zo tijd voor een foto spam :P

voorkant van het pakket


draadjes, ben alleen nooit zo fan van zo'n kaart waar ze opzitten


1 pagina van het patroon


en een klein stukje w.i.p.


en zoals lang geleden beloofd, gevonden in ons tijdelijke onderkomen
het is een tafelkleed die ze gebruikte bij het kaarten.


close upje


en zo zien mijn achterkantjes er dus nooit uit :P


zo dat was mijn bijdrage voor deze week :9
W
Z
E
pi_115946461
leuk r-a en serinde!!!
de monteur was uiteindelijk maar een uurtje bezig dus daarna naar een vriendin gegaan dus weinig gedaan maar zal later nog ff fotootje maken!
pi_115947185
oh je hebt dus niet al te veel kunnen doen!

Vet RA! Die disney is echt mooi!
Mijn achterkantjes zien er ook niet zo mooi uit hoor haha.
pi_116027100
Niet veel inderdaad... maar toch nog wat:

Deze week nog effe flink gas erop denk ik, dan kan ik op vakantie met de nieuwe pagina verder en misschien wel de hele rij af!
pi_116031131
Wow wilde plannen heb je! Heb je ook na deze week vakantie? Ik ook! Ik neem ook mn borduurwerk mee maar ik weet niet of ik er aan toe kom.
pi_116034379
Jep, we gaan zaterdag op weg voor 2,5 week... Ik denk dat ik vooral in de avonden en tijdens minkes slaapjes lekker borduren ga!
pi_116035880
Ik ben benieuwd hoe ver we allebei zijn na de vakantie!
pi_116063169
Damn, is het al vanavond? Heb zin om verder te borduren?!!!!
pi_116086352
Woei, het was vanavond :D

Lekker weer gewerkt aan mijn pokemon, nu ongeveer halverwege de pagina...
pi_116088566
Jij doet wel veel zeg op n avond! Je wilde deze hele rij in de vakantie afmaken he? Hoeveel pagina's zijn dat?

Bij mij gaat het de laatste dagen langzaam. Ik heb het veel te druk grrr!
pi_116096333
Nou dit is wel van een paar avondjes hoor... maar inderdaad deze vakantie de hele rij af, moet na deze pagina (van 50x54 steken) nog 2 van dergelijke pagina's (evengroot). Dus in totaal na deze pagina, nog 5400 steken om de rij af te maken!
pi_116122841
Dat is een mooi doel lijnloos!!

mijn groeimeter is eindelijk af! Dus ik ga nu aan de tijger beginnen!!!
pi_116124696
Lekker op schema:

*O*
pi_116126625
Goed bezig!

Ik heb vandaag niet zoveel gedaan. Werd steeds afgeleid. Morgen kan ik helemaal niets doen want ik ben niet thuis dus donderdag pas weer verder. Ik wil deze rij graag afhebben voor we weggaan maar ik betwijfel of het gaat lukken..
pi_116155181
Nog 990 steekjes (van 8 kleuren) te gaan... dat gaat heel krap worden met nog maar 2 avonden voor de vakantie. En oh ja, er moet ook nog zooi in de auto gepropt worden, het liefst ook wat echt nodig is :@



edit: na de eennalaatste avond, behoorlijk ver gekomen... nog 550 steken en 4 kleuren te gaan. Vooral grote stukken nog, dus da's wel lekker!



[ Bericht 31% gewijzigd door Lijnloos op 29-08-2012 22:20:38 ]
pi_116168297
Oooh je maakt me jaloers!

Vanavond bij een vriendin geklust en het is nog niet af! Morgenavond dus weer. Dat was mijn enige borduuravond :(
Vrijdag naar een andere vriendin en zaterdag pakken en het huis aan kant maken. Borduren komt denk ik pas weer in frankrijk!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:12:59 #301
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116177416
*O* nieuwe
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')