Vandaar de nickname 'Zapmomentje' Pieter Derks.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gelachen, mijn aandachtsspanne was te kort voor Pieter en ik ging maar een beetje op FOK! lezen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gelachen, mijn aandachtsspanne was te kort voor Pieter en ik ging maar een beetje op FOK! lezen.
Commentaar slaat ook nergens op. Ik vind het wel een leuk onderdeel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:26 schreef hexje het volgende:
Pieter was niet zo slecht als wordt beweerd.
Veel slechter.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:26 schreef hexje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 06:26 schreef hexje het volgende:
Commentaar niet meegekregen, maar scherp geobserveerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bert en Ernie samen aan tafel.,
trouwens hoe krom op maandag commentaar over Borat en dat show hosts mee spelen met de typetjes en dan op vrijdag Dominee Grandaat aan tafel![]()
Zou hij nu geen sjaaltje omhebben?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Richard Korver (de advocaat van de ouders in de zaak Robert M) komt ook nog.
Dat giechelende hoogbegaafde jochie dusquote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Gnittoo het volgende:
Uitzending maandag 21 mei:
Te gast in de uitzending van maandag 21 mei zijn o.a. Erik van den Boom, De Nederlandse Opera verzorgt een voorproefje van hun Marilyn Monroe opening en er is ook muziek van Coevorduh. Tafelheer is Jan Mulder.
blweegh.
Irritant jochie inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat giechelende hoogbegaafde jochie dus
Merlin is die tovenaar, echt wel iets anders dan Marilynquote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zit dichter in de buurt dan bijvoorbeeld Stor Wors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |